skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák: pevny stred volantu ?
-> Kuladmin: Interiery umí stále.
Zde dvoubarevný v aktuální C5 (model od 2008/9).
Jedním slovem fantazie, hlavně ty sedačky.

Zde dvoubarevný v aktuální C5 (model od 2008/9).
Jedním slovem fantazie, hlavně ty sedačky.
tatraplan 25.12.10 22:03:08 napsal: → Bagrr- máma mele Emu: Tohle vidim skoro denně :-) já zas zneužívám denně toto: www.citroen-club.cz/vozid
lo/citroen-cx-324 

a v zadu, peknej interier to musim uznat maj ty citrony
Kdyz na to koukam tak pekne pekne nechce nekdo kombika BX v nafte rv myslim 87 koroze min trosku chycene vnitrni spodky na dverich a v jednom podbehu dole cca 5x5 cm jinak ciste je to dovoz myslim belgie a ma to original tonovany okna + v elektrice, posilovac, central, stresni okno, hydraulika maka, motor chyta pekne, 4 kotouce (ty to chce nove pac jsou vyrezle jak to stoji) stoji to na 4 solidnich zimakach a znacky v depositu. (nejsem majitelem - ale mohu predat kontakt).
Me se hlavne strasne libej ty sedacky to je bomba jak doma na gauci. My je neumime ani dneska
Me se hlavne strasne libej ty sedacky to je bomba jak doma na gauci. My je neumime ani dneska

-> Bagrr- máma mele Emu: Tohle vidim skoro denně :-)
-> Xhanz: Rychlost, otáčky, palivo a digitální hodiny a jinak všechno tak jako standartně akorát že ty kontrolky vedou na obrázku autíčka do místa kde se na vozidle indikovaná věc nachází, takže to vy padá dost speciálně. Akorát nemá vůbec teploměr, no je to holt chlazený vzduchem nó...
pro alpina To jo ale to už je plasťák. Tady to je introš z prvních chromových verzí
-> tatraplan: Wow hruba palubka! Kde se tam odpalujou rakety?
Co to tam propana vcesko ukazuje?


-> tatraplan: Nádhera. Na jútúb je to myslím i naživo.
Tu hnědou mám na ježdění ale mám ještě tuhle červenou a až s ní budu hotovej bude celkem slušná myslim...
-> tatraplan 25.12.10 21:31:10: Tohle je seriova palubka?
To je maso.


Přístrojovka jako z prvního sovětskýho raketoplánu, je to fotka z netu, svojí nemám vyfocenou ale je stejná - krásná :-)
-> tatraplan: Moc pěkný,co interiér? U Citroenů byli vždy avantgardní. Bude to nádhera,až to doděláš.
No to čumim, jen se divim, tady a zastánci citroénů. Když vidim ty vyfocený XMka tak se taky pochlubim ale je to trochu exotika, řada GS-GSa, no vypadá trochu ošuntěle ale zdání klame, jsou tam nový podlahy, prahy, lemy a vyvařený podběhy atd. no jen ty dveře musim ještě udělat. Rok 79, vzduchem chlazenej boxer 1300ccm, stádo 65 divokých kobyl, pětikvalt, hydraulika plně funkční, kotouče na všech kolech, typ GS zvolen evropským autem roku 1970, atd, atd...
-> Hřib: To už je spíš rarita,ještě tak Xantie,to jo. Jedna v odstínu champagne,moc pěkný,u nás jsem neviděl.
-> Bobesh: cx a starší jsi nepotkal ?
-> afro100: tak nafoť a uka...díky
-> milanrejpid: hmm, ja mam original r15´ alu, znizenie neviem, lebo sa to ku mne uz dostalo tak, ale odhadom tiez tych -40 az -50 mm ... fotky teraz nemam
-> afro100: Ano má to podvozek od WEITEC -40mm a kola jsou R17
-> Nwkt: na ovládacím kabelu nesmí zůstat kostra... u pár jednotek tam i po přehození polarity zůstala kostra po vykonání zamknutí či odemknutí. Proto např tady jsou modrý a bílý původně výstupy a hnědý vstup. Teď je to naopak...
-> Nwkt: na ovládacím kabelu nesmí zůstat kostra... u pár jednotek tam i po přehození polarity zůstala kostra po vykonání zamknutí či odemknutí. Proto např tady jsou modrý a bílý původně výstupy a hnědý vstup. Teď je to naopak...
-> milanrejpid: pekny, ma to aj nejaky inacsi podvozok alebo sa mi to len zda kvoli kolesam ? ... ja mam koleso od lemu tak 2 cm (a naraznik od zeme tak 15 ... )
-> Bagrr- máma mele Emu: Polarita se dá přehodit všude ne?
-> tonek.favo:
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pardon...díky

-> milanrejpid: Ne ze by se to sem hodilo, ale je peknej 

tak jsem v práci dostal nové číslo světa notorů a pohled do tabulek TUV na 10-11ti letá auta vyloženě potěšil...12 místo - nad tím je jen 911, toyoty, mazdy a medvěd... Octavka je na 28. místě - najeto přes 150tis...
pak je prdel sledovat postupnej propad C5ky, kde ta nejnovější je v 2-3letejch na 120 místě :-(
pak je prdel sledovat postupnej propad C5ky, kde ta nejnovější je v 2-3letejch na 120 místě :-(
-> milanrejpid:



sice to není citroen ale je to taky frantík co na ní říkáte??
Tak xantula už i blinkry signalizuje jestli odemkla či zamkla...
Kdyby náhodou někdo chtěl páchat na x2 uni dálku, doporučuji phobos rc102a či obdobnou, kde se nechá přehodit polarita výstupu... U rc102a je zapojení následující: modrý spojit s černým a následně napojit na textron na černý konektor na pin č. 13
bílý spojit s červeným a následně na textron na černý konektor na pin č. 1
hnědý připojit na textron na žlutý konektor na pin č. 5
oranžový rozdvojit přes diody 1n5408 a následně napojit na textron na pin č. 2 a 10...
a pak si jen užívat dálkového centrálu...
Kdyby náhodou někdo chtěl páchat na x2 uni dálku, doporučuji phobos rc102a či obdobnou, kde se nechá přehodit polarita výstupu... U rc102a je zapojení následující: modrý spojit s černým a následně napojit na textron na černý konektor na pin č. 13
bílý spojit s červeným a následně na textron na černý konektor na pin č. 1
hnědý připojit na textron na žlutý konektor na pin č. 5
oranžový rozdvojit přes diody 1n5408 a následně napojit na textron na pin č. 2 a 10...
a pak si jen užívat dálkového centrálu...
-> Bagrr- máma mele Emu: narazíš štěně 

-> Jirik_Tuňák: člověče, tak po 6ti budvarských 12kach sem začal nejspíš být stejně opojen jako vrchní elektrikář u citroenu... A řešení se nakonec našlo... Za střízliva jsem to vůbec nechápal a čím byla hladinka vyšší, tím víc jsem se v tom začal orientovat... Jsem zvědav, kolik piv padne u brzd :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: Gratulácie, právě jsi překonal něco čemu technicky vůbec nerozumím. 

Třikrát hurá... Dálka phobos rc102a zprovozněna v x2... Už jsem ani nedoufal... Nakonec jsem to zvládl a bez signalizace pomocí blinkrů stačí 3 dráty... Je to ve finále otázka půl hodiny, když člověk ví kde co a jak... A zjistil jsem že ne každá uni dálka jde připojit... Musí být tak šikovně zapojitelná, aby šla přehodit na výstupu buď plus nebo minus a pak ještě se musí zapojit obráceně, že původní výstup je vstup a naopak... Teď ještě sehnat dvě diody a budou fungovat i blinkry... Sice jsem měl prdelku sevřenou dneska při pokusováni, ale nakonec vše dobře dopadlo a odemyká i zamyká se dálkou... Hurá hurá hurá...
Zasranci francouzský... Při vymýšlení textronu asi zase padlo moc božole... Proč sakra nenechaj ovládání tak jako to maj univerzali na 5 drátů... Malém jsem při vymýšlení zapojení spálil jak textron tak uni dálku... Pro dnešek na to kalím... Ještě že to všechno přežilo... U dálky jsem udělal pár úprav... Po přečtení bandy článku a prostudování všech možných schémat si tak říkám že je sice fajn že odemknout a zamknout signál po jednom drátu je sice fajn řešení, ale jak mám sakra donutit uni dálku aby na ten jeden drát poslala buď plus nebo minus, když na všech má permanentně kostru...... Ikdyž teď mě napadlo další možný řešení... Tak nevím, zkusit to ještě nebo až zítra... Teoreticky bych měl na textron prozatím zapojit jen tři dráty... Tedy než seženu dvě diody kvůli blinkrům... To pak na textron přijde 5 drátů s tím že z jednotky půjdou 4 a přímo u jednotky bude ještě pár klenutí sem tam, prostě hadí hnízdo... Už mi z toho dost hrabe... Kdyby ten textron měl alespoň rozumně přístupný kabely... Fakt se asi ožrat, aby člověk byl na stejným levlu jak ten kdo to vymyslel, aby to alespoň drobet chápal to zvěrstvo...
ostrikovace strikaji
prdla poistka, zajtra musim kupit



-> Targa: aux in uděláš i z kazeťáku, je článek na xa klubu, jen to chce šikovnýho elektrikáře, který by našel potřebný obvody u clariona... Návod je totiž na x1 rádio...
-> Bagrr- máma mele Emu: ja ho chci pže na xantia klubu sem se dočet že ze vstupu na changer se da krasne udělat CD in třeba na mp3:)
mam v aute transmitter ale ta kvalita neni taková
mam v aute transmitter ale ta kvalita neni taková
-> Bagrr- máma mele Emu: mě se prostě nevyplatí pro to jet - to si za ušetřený prachy za benál raději koupim novou se zárukou...
-> VeTeV: tak víš jak, nikdy jsem s ním poštovně nejednal, pouze osobně a vždy mi vyšel vstříc... Díky němu pegina sloužila o půl roku dýl, díky němu mi funguje zadní stěrač u xantie, diky němu bude mít xantie ty správný přední brzdy... Spousta lidí ti ho bude chválit, aĺe jednali s ním osobně no...
-> Bagrr- máma mele Emu: jestli je to ta samá osoba, co slíbila dodat stahovačku, tak hodně štěstí... já si jí na jaře koupim novou
-> Targa: vím kde sehnat, ale přemýšlím, že si ho vezmu já :-)
-> Targa: Myslíš ten ovládací panel z ovládacího centra jaderné elektrárny z roku 1954? 
