skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Bobesh: Štít LZ kotouče na 15 palec nebo 14ti?
-> Bagrr- máma mele Emu: Čéče,tak koukám na Xantia clubu na osazení X1 a X2 a ta přístrojovka bude mission impossible,jsou jinak posázený budíky a tišťák a konektory se asi budou taky lišit,takže ač nerad,beru zpět. A co takhle štít LZ kotouče?
-> Bobesh: Přibrousíš ze stran a mírně seřízneš zezadu a on tam pásne. 

-> Bagrr- máma mele Emu: Aha,teď koukám,že je to X2ka ale to by snad vadit nemělo.
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak doufám že to bude brzo a za rychlovku. Jinak prosím z toho dárce,dnes se seru s tachometrem,kterej už je dobu "out of order",tišťák jsem 3x proletovával,vedení OK,dnes zkusil vyměnit snímač,furt nic,tak starý honil vrtačkou a shit. Tak pokud je dárce X1 s elektrickým tacho,tak beru též štít,stejně mám prasklý plexi. Stačilo by tacho ale když bys to poslal rozebraný,tak by to as nepřežil.
Korva, taky jsem s tím focením moh počkat, až sedne předek po vytočení kol.
On se totiž např při parkování v max. rejdu přizvedne předek (při točení se zaklápí a předklápí pístnice) a pak po vyrovnání volantu do rovna předek opět sedne.
On se totiž např při parkování v max. rejdu přizvedne předek (při točení se zaklápí a předklápí pístnice) a pak po vyrovnání volantu do rovna předek opět sedne.
-> Jirik_Tuňák: jasné to je klasika
Jinak mají Kantíci se zadní prostřední zásobníkovou koulí jednu fikanou vychytávku.
Je spřažená přes zadní hydrokorektor zároveň s brzdami + mechanicky (malým táhýlkem) hlídá nejenom konstantní výšku při naložení, obsazenosti a propérování, ale při brždění zabraňuje autu klekat na předek. Takže např. při krizovce a vyhýbání minimálně odlehčuje zadní kola. Když by se náhodou zadek při prudkém brždění zvedal, je aku koule uteklá, nebo v piči a chce buď doplnit a nebo vyměnit. To je docela zajímací.
Je spřažená přes zadní hydrokorektor zároveň s brzdami + mechanicky (malým táhýlkem) hlídá nejenom konstantní výšku při naložení, obsazenosti a propérování, ale při brždění zabraňuje autu klekat na předek. Takže např. při krizovce a vyhýbání minimálně odlehčuje zadní kola. Když by se náhodou zadek při prudkém brždění zvedal, je aku koule uteklá, nebo v piči a chce buď doplnit a nebo vyměnit. To je docela zajímací.

Tady krasomil, po dnešní technické na zimákách. Už mám zase špinavé pneu jak se u nás staví.
-> suri: Ty lehké co jsem psal, to ti napíšou snad u každého auta, kde nic jiného nenajdou. To je víceméně prevence. Výfukové potrubí - stav, dejme tomu, zadní díl už je tak na jeden rok. Motor, převodovka - těsnost, taky dejme tomu, orosená vana, všiml se nového výpušťáku s těsněním, takže říkal, proto jste to asi měnil, že? Z lékárniček (4 ks) a haldy žárovek měl radost.
Kontroloval celou výbavu.
Kontroloval mi nápravu včetně geometrie a bez vůlí a to s tím autem lomcoval na deskách více než statečně.

Kontroloval mi nápravu včetně geometrie a bez vůlí a to s tím autem lomcoval na deskách více než statečně.
-> Jirik_Tuňák: jojo , a tie závady čo vypísal na STK sú aspoň pravda? boli sme z feldou , svieti trúbi , brzdí krásne súmerne , vaňa akurát pretesnená to si všimol /teraz už rosí/ , klasika nefunkčný hydrokolektor ale to na krátkej hádam ani nepozerajú a závady 2 obidve vôla prednej nápravy - blbosť ani sa kolesa nedotkol ani sa nepozrel , lekárničku a tieto veci nepozeral vôbec i keď je to v poriadku a v kufri sa snažím držať poriadok surky.rajce.idnes.cz/lamp
icka
-> suri: To sice ano, ale stejně se musí vejít do limitu. Jakých hodnot od limitu dosáhnou je vidno potom na protokolu.
-> Jirik_Tuňák: lebo viacerý potvrdia čo boli z feldami z vykuchaným katom na em tak to prešlo v hornej hranici ale prešlo
-> suri: Nie, je to 1.8i 8v, takže jen jedna lambáda.
Ale i s tím UNI se drží hodnoty hluboko pod předepsanými hodnotami. 


Tak změna... Dnes jsem domluvil s panem Kříchou z Neplachova opravu... Pro auto si dojede sám s odtahovkou... Uvidíme cenu a rychlost opravy... Odtahovka u něj funguje nonstop... Bližší info o spokojenosti či nespokojenosti dodám až bude auto hotový... Ale zatím z předběžného jednání doufám že to bude super, jako jednání po telefonu... Velmi příjemné vystupování...
-> Jirik_Tuňák: má to lambádu aj za katom?
Dnes úspěšně absolvována technická kontrola. 
Najeto aktuelně 164 300 km
EM:
Univerzální katalyzátor po dvou letech katalyzátoruje stále správně
TK:
Nápravy bez vůlí, geometrie v pořádku, vše funguje správně, brzdí pěkně (ještě aby ne, po výměně kotoučů a destiček)
Do pravé mlhovky jsem kopnul před vjezdem dovnitř a svítila jak měla bez dalšího zásahu.
Technikovi se líbila pečlivě vyskládaná baterie lékárniček a bedna náhradních žárovek.
V lehkých tradičně - výfukové potrubí stav, motor a převodovka těsnost (všiml se i nového vypouštěcího šroubu na vaně, včetně těsnění)
Takže paráda a velká spokojenosť.

Najeto aktuelně 164 300 km
EM:
Univerzální katalyzátor po dvou letech katalyzátoruje stále správně
TK:
Nápravy bez vůlí, geometrie v pořádku, vše funguje správně, brzdí pěkně (ještě aby ne, po výměně kotoučů a destiček)
Do pravé mlhovky jsem kopnul před vjezdem dovnitř a svítila jak měla bez dalšího zásahu.

Technikovi se líbila pečlivě vyskládaná baterie lékárniček a bedna náhradních žárovek.

V lehkých tradičně - výfukové potrubí stav, motor a převodovka těsnost (všiml se i nového vypouštěcího šroubu na vaně, včetně těsnění)
Takže paráda a velká spokojenosť.

-> Jirik_Tuňák: Nákladama jsem zatím na cca 10... Tzn suma sumárum na 15t.... Takže to není až taková vražda zatím.... Každopádně je v jednání 1.9TD break X1...
-> Jirik_Tuňák: ale to by nebylo vonco :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: Kdybys býval pořídil solidní, místo hrobu a nebo utopený, tak jsi měl starosti max. kolem údržby, ale i podstatně menší výdaje. Ty se s tímto vyšplhaly určitě mnohem výš, než pořízení v dobrém stavu.
Fakt na posrání tohle... Dneska se mi rozblikala stopka s brzdama... Tak jsem na nejbližším možným místě zastavil... Koukám co kde a jak a koukám pod prdelí louže jak svině... LHM... Tak jsem dolil a vyrazil domů... Po příjezdu domů zjištěno to nejhorší co mohlo být.. Rupla trubička která vede k pravýmu zadnímu rozdvojováku zepředu... Tak holt zítra podval a auto do hradce kde bude vyměněna snad.... To auto hodim ze skály už....
-> Targa: Panáček parkoval kse něměl:). No nevyplácí se to cpát ke starý, když není místo. Kdykoliv jsme tam stal, měl jsem prdel staženou, ale štěstí mi přálo. už radši adrenalin tohoto tipu nechávám jiným "hloupějším"





-> Bagrr- máma mele Emu: nu maličko nám to hnilo pod pomocným rámem, sem tu někde psal. Musel sem ho sundat, zavřit dírky, pak nadat, utáhnout, nevím proč se šrouby povolily.
Rám s motrem cukal v uvolněnejch šroubech, jak když jsou silentbloky v prdeli
stk jsme absoloval též na 1,9d hrozná morda
Rám s motrem cukal v uvolněnejch šroubech, jak když jsou silentbloky v prdeli

stk jsme absoloval též na 1,9d hrozná morda
-> Jirik_Tuňák: Jo technická mě taky už klepe na vrátka.. 16.3. poslední den legálního provozu na pozemních komunikacích..
Umyl jsem a vypulíroval Kantíka a připravil ho na nadcházející STK. 

-> Bobesh: NZ
-> Bagrr- máma mele Emu: Děkuji předem




-> Bobesh: Výškový repro tu mám ze svojí nevyužitý:-) Xantia nápis určitě bude:-)
Jinak auto kvůli menším potížím se tento víkend nedostalo... Snad to vyjde příští víkend...
Jinak auto kvůli menším potížím se tento víkend nedostalo... Snad to vyjde příští víkend...
-> spartra: JJ, poloosa musí ven a domek uložení demontovat z motoru... Ale to povolení pomocnýho rámu mi taky nejde do hlavy....
-> Bagrr- máma mele Emu: děkuji, ale zatím to vyřešilo dotažení šroubů pomocnýho rámu motoru, nějak mě hlava nebere jak se mohli povolit
pokud se to bud opakovat tak sháním lepidlo na závity
to dolní uložení, se musí rozdělat pravá polosa že ?


to dolní uložení, se musí rozdělat pravá polosa že ?

-> Bagrr- máma mele Emu: Pokud budou výškové repro na vrchní palubce,beru
A kdyby byl nápis "Xantia" na vratech,tak taky.

-> spartra: mrcasením motoru sem tam, neklidem při jízdě atd:-) Když už jsou moc tak důtý rány... Horní motorový jen šroubovaný, horní převodovkový taktéž a dolní vzpěrný motorový jedině pomocí lisu....
že se ptám, jak se poznají vadné silentbloky motoru převodovkyu zx?
případně jak na jejich výměnu? je nutnej stahovák, lis
případně jak na jejich výměnu? je nutnej stahovák, lis

-> Targa: Mno tak o.k. předběžně jset tvůj...
-> VeTeV: JJ... Počítám s tebou... Klapačku měla krátká a tu jsem nestihl vymontovat:-( Tohle má PU1562A tudíž klapačka nejni:-)
Každopádně až bude auto u mě, začnu vyjednávat o cenách:-D
-> VeTeV: JJ... Počítám s tebou... Klapačku měla krátká a tu jsem nestihl vymontovat:-( Tohle má PU1562A tudíž klapačka nejni:-)
Každopádně až bude auto u mě, začnu vyjednávat o cenách:-D
-> Targa: Tam dávaj botky? No ty vole... 

větrák je u spolujezdce pod tim deklem,drží na třech samořezech na křížák,ty se povolej,odpojej se kabely a větrák se vysune,když ho budeš mít venku je dobrý ho rozloupnout a kouknout jak jsou na tom uhlíky
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : škoda auto kvasiny :)
-> Bagrr- máma mele Emu: normalne je u filtru klimy.. u spolujezdce pod hadrovým deklem je ventilator videt tusim
-> Targa 08.03.11 17:39:36: Ty vole kde jsi to parkoval? :)
-> Jirik_Tuňák: žádnou X nevybavuju, jen GV, jel jsem podobnou rychlostí jako Ty
Možná to byla ta, co jsem předjížděl taky

-> MATTESS: Aha, ale pokud jsi jel od Plzňe, tak jsem tě musel pravděpodobně předjíždět už na rovince, protože si v levém žádnou Fabku nepamatuji, ale v pravém ano.
Spíš jsi mě nezaregistroval, páč jsem zachrápal a umístil ručku na cca 130 - 140.
Spíš jsi mě nezaregistroval, páč jsem zachrápal a umístil ručku na cca 130 - 140.

-> Jirik_Tuňák: jj, před chvilkou, skoro za Tebou
Ale už si sjížděl, já jel dál na dálnici v levém. Trošku jsem meškal

-> MATTESS: Dnes ráno? Na kterou stranu jsi teda jel? 

-> Jirik_Tuňák 08.03.11 18:21:00: pěkně to máš špinavé :-/ Jsem si dnes ráno říkal takhle špinavá X na přivaděči, to bude Jiřík. Už aby to dostavěli, viď?
-> Bagrr- máma mele Emu: je tak dej vedeti, stahovacky oboje bych bral.... a asi to nema ten posranej zuaklapavavi srac na radio co?
pfot a ono me neco napadne
pfot a ono me neco napadne

-> Targa: Btw kvůli větráku topení doufám nemusí palubka ven:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: fajn :)
-> Targa: Changer je fuč, kabel nevím jestli je, zbytek určitě bude:-)
-> Bagrr- máma mele Emu 08.03.11 20:05:29: každopadne to radijko.. pokud možno i kabel a cd changer+jednu zaslepku vypínače do palubky a ventilator topení:) a pravej zadní D sloupek...
díky:)
díky:)