
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> VeTeV: To máš z toho, že si kupuješ ekologický auto 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ta tam uz neni :_)
-> VeTeV: Vyndat pojistku? :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja se to pokusim opravit
ideální by bylo najít způsob jak to deaktivovat

-> VeTeV: Ja myslel, ze to vyndas...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: já to nechci vyhodit, já to chci rozchodit - jsem to našel někde na zahraničním webu za 250 éček!! takže nasrat, to se musí opravit v domácích podmínkách 

-> VeTeV: Tak ho nevyhazuj, to by me zajimalo co vymysleli kapitalisti v psa.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kazdopadnena chod motoru to nema vliv - takze pujdu po hadici, najdu čerpadýlko, rozeberu ho - prej do teho tece voda a pak se to hryzne :-) takže to půjde, jsme češi ne...
-> VeTeV: Eletricky turbo
Zapnem to na porad a bude to raketa
Mozna se ti to kouslo nebo je nekde po bouracce skriplej drat.






www.kolumbus.fi/perhe_pit
kanen/.../electric.htm tak pánové, souvisí to s tou mojí mega hyper ekologische verzí - jed to air injection pump
- kurva co to zase je?
www.peugeot-club.com/foru m/viewthread.php?action=pr i... a je to tady :-)
BTW konečně víme co to mám na straně té hlavy a nikdo to nikdy neviděl :-)
Motory 1,8 jsou vybaveny ještě systémem vhánění přídavného vzduchu.Tento systém je konstruován pro snižování výfukových emisí v časovém úseku mezi prvnínm nastartováním motoru a až do doby,kdy katalyzátor dosáhne pracovní teploty.
Systém se skládá ze vzduchového kompresoru,který je montován na přední levé straně vozidla,ventilu sekundárního vzduchunamontovaného k držáku v přední části hlavy válců,potrubí spojujícího ventil s výfukovým potrubím a propojovacích vzduchových hadic.
Systém pracuje mezi 10 a 45 s po nastartování motoru,v závislosti na teplotě kapaliny.

www.peugeot-club.com/foru m/viewthread.php?action=pr i... a je to tady :-)
BTW konečně víme co to mám na straně té hlavy a nikdo to nikdy neviděl :-)
Motory 1,8 jsou vybaveny ještě systémem vhánění přídavného vzduchu.Tento systém je konstruován pro snižování výfukových emisí v časovém úseku mezi prvnínm nastartováním motoru a až do doby,kdy katalyzátor dosáhne pracovní teploty.
Systém se skládá ze vzduchového kompresoru,který je montován na přední levé straně vozidla,ventilu sekundárního vzduchunamontovaného k držáku v přední části hlavy válců,potrubí spojujícího ventil s výfukovým potrubím a propojovacích vzduchových hadic.
Systém pracuje mezi 10 a 45 s po nastartování motoru,v závislosti na teplotě kapaliny.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : dík koukám na to, teď jen určit která pojistkovka je která - xanta má dvě pojistkovky a bohužel se pojistky značí stejně F1 až F... bez ohledu odkud to je 

-> VeTeV: A v návodu to není? Tady máš nějaký schéma:
www.citroeny.cz/servis/.. ./Xantia_elektroschemata.p df
Jinak se zkus zeptat zde: www.ruda-autoservis.stran ky1.cz/forum
www.citroeny.cz/servis/.. ./Xantia_elektroschemata.p df
Jinak se zkus zeptat zde: www.ruda-autoservis.stran ky1.cz/forum
tak jsem zjistil ze francouzka auta a jejich elektrika je zahada - praska me neustale pojistka 2 v motorovoem prostoru, nicemu to nevadi, auto jede jen ja nevim k cemu ta pojistka je a zda se ze to nevi nikdo..
nemate nekdo schema X2 elektriky?
nemate nekdo schema X2 elektriky?
-> Bagrr- máma mele Emu: jj mně by se líbili klasicky pavučiny peugeotacky nebo z 405 mi 16 :-) tuhle jsem je viděl a prošvihl jsem je :(...
-> Kaprof: spíš bych je vyměnil za nějaký jiný s et okolo 8... Tyhle s podložkama maj et 19 a jsou moc utopený... Tyhle jsou původně z audi a80...
-> Bagrr- máma mele Emu: když pujdou do světa dej vědět konal by se druhy třebonský zájezd :o)
už jen ty pokličky... Ale stejně asi pujdou do světa... Na 405 seděli nádherně, ale na xantii maj moc velký et... Sneslo by to o centimetr míň...
že se ptám, jak se rozdělá a vyndá rozvodový víko u berlinga?
šrouby povolený asi 5 (6hlava) + 2 dole (10 hlava), ne a ne vyndat
mě přijde jako by to jětšě drželo v držáku motoru
šrouby povolený asi 5 (6hlava) + 2 dole (10 hlava), ne a ne vyndat

mě přijde jako by to jětšě drželo v držáku motoru

-> VeTeV: tak aby to taky nějakej pátek vydrželo za ty peníze co jsem ti za to dal:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: novy stroj bude 

-> VeTeV: mi povídej. Podvozek - koule naplnit, přední náprava - čepy, gumy ramen, ložisko... Zadní náprava všechny loziska... Karosérie - vyvařit zadek, předělat střechu pro použití hagusů a možná šíbru, menší změna předního nárazníku, celolak odstín onyx noir z c5... trubkohadici nechat vyrobit... Interiér - sehnat volant kožený, sedačky předělat na polokůži, palubní kompjůtr, žárovky veškeré vyměnit... Atd atd... Jo ono to pude, sice pomalu ale pude.:-
-> Bagrr- máma mele Emu: me čekaj hadí od motoru co čouděj na zádi, takže nápodobně .-)
-> VeTeV: teď jsou jiný starosti a nutnosti výdajů, tohle počítám bude na pořadu dne tak nejdřív v prosinci :-D čeká mě podvozek a karosérie... Interiér bude až jako poslední...
-> Bagrr- máma mele Emu: jj vypadá to geniálně - tak sup naisntalit a budeli makat pokoupime a udelame :-)
-> VeTeV: přijde mi to jako lepší varianta, než shánět palubák z xm či 406... Který stejně v xantii umí ukázat akorát průměrnou rychlost a spotřebu... Tohle už splňuje moje požadavky dokonale...
-> Bagrr- máma mele Emu: tak to objendej vykoumej a dej vedet 

-> havlik: Jo, pekny :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: veramon.czweb.org/pp_univ
erzal.html
-> Bagrr- máma mele Emu: Vodkaz nejede.
tak tohle bych si nechal líbit... Vymyslet kam to nejlíp napasovat a asi to objednám...
veramon.czweb.org/pp_teor ie_univerzal.html
veramon.czweb.org/pp_teor ie_univerzal.html
tak konečně budem na letních papučích... Zítra vyvážit... V sobotu nasadit a pak už jen doladit pokličky... Já vím, malý disky a salámy kola:-)
to říkám pořád, zlatý starý krámy do roku 2001 :-D
-> Jirik_Tuňák: ujo má Corsu a krycie plexi budíkov je doškriabané a mliečne , nedá sa to rozleštiť
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Navíc se u toho Civica už po 20 - 30 000 otírala stříbřitá barva z různých částí interieru a pod tím vylejzal ten černej plast. Krycí velkološné sklo na přístrojích je strašně náchylné na poškrábání a pak jakoby matovatí. Hlukovou izolaci na přední kapotě žerou tradičně kuny. To jsou ty dnešní eko materiály. Už při necelejch 30 000 km se dost výrazně ošlapávaly alu pedály a nevypadalo to hezky. Dvířka k autozapalovači a minipopelníčku jsou lakovány imitací kovu jen zepředu, po otevření je tam vidět nepravidelé zakončení laku a čumí tam opět černej plast. Dvířka a panty příruční schránky jsou tak plastové a chatrné, že jsem měl obavu na ně i sahat, aby mi neupadly a ještě jsem to nemusel v autosalonu zaplatit. Do roku 2010, kdy se změnily některé materiály žmolkovatěly sedačky.
Díky tvrdému podvozku se rády poroučí tlumiče (tečou).
Díky tvrdému podvozku se rády poroučí tlumiče (tečou).
-> Nwkt: Myslím tím, co se týče lakování. Liší se to podle typu barvy (uni, metla, příplatková...) ne podle země. Lakují to stroje v sériích tří-pěti aut (aby se ušetřilo za proplachování trysek při střídání barev) a ty jedou vždy podle programu pro danou barvu. Vyjímkou jsou jen ty výstavní vozy, které se lakují speciálně.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : smí nesmí , neviem , všetko čo ku nám príde má okná a je to vo folii , či superb či fábia
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Přesně, na plno autech je to jenom postrašený, páč to "jakože není vidět". Jak je to nalakovaný v dnešních autech pod kobercema uvnitř, viděl jste někdo?
Viděli jste např. jak se dnes šetří plastizolem?
Viděli jste např. jak se dnes šetří plastizolem?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je , u nás nie je kvalitné nič
-> suri: Fotit se nesmí. Třeba výstavní vozy jsou kategorie sama pro sebe, ty třeba jezdí bez oken, protože se pak dodělávají sólo, aby bylo vše cimprlich. 

-> suri: Ale dyk se zradlem to je to samy ne? Na vychod vozej mrdky a na zapade si drzej kvalitu.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Rozhoduje, do Němec jde lepší kvalita
-> Nwkt: Řekl bych, že země určení nerozhoduje.
Ale třeba mi přijde vtipný, že na auta někam na východ se lepí štítek paliva Natural 91 - a to i u B6-ky!
Ale třeba mi přijde vtipný, že na auta někam na východ se lepí štítek paliva Natural 91 - a to i u B6-ky!
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je možné ale i tak si myslím že štandardy by mali byť dodržané
-> suri: Pac ty smejdy vyrobeny na vychode nejdou na zapad - kde jim o tu znacku jde?

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : máš fotky toho superba? videl som kopu áut na predajni /nielen superbov/ a či to bola plná polná octavia alebo fabia htp v základe olakované to bolo rovnako -> Jirik_Tuňák: no jo ale prečo si potom značka robí takú povesť a nestráži kvalitu?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : A co auta pro německej trh? Stejný? Kdybych si měl kupovat novej koncern tak jedině v Německu a dovoz sem
-> Jirik_Tuňák: Mě třeba přijde dost nechutný, že na autě za mega, jako je Superb (a nejen ten), je lakované do barvy vyloženě jen to, co je z venku vidět. Pokud to není nějaká příplatková barva na přání, tak ti jede motorovej prostor, zavazadlovej prostor a další podobná místa jen v základu nebo jen tak lehce nesouvisle poprášený barvou bez vrchního laku. Jo to když jede třeba příplatková modrá metla, která se mi na kombíku líbí ze všech co jsem zatím viděl nejvíc, nebo když jel Laurin&Klement, tak máš celý kufr, motorový prostor a prostě vše co si představéš do posledního koutku krásně v metle.
-> suri: Tak např. Honda šla do sraček od té doby co to začali dělat v Anglii.
Přišel jsem do styku s několika Civicama 5d (ufo) a na všech nějaký problém.
Auto jako takové se mi moc líbí, má velký kufr a variabilní interier v zadní části.
Palubní deska člověka příjemně obepíná a pak ten motor. 1.8 i-VTEC, točivý s dostatkem síly a navíc i úsporný.
Ale ta karoserie. Slabé plechy, které obtížně schovávají i sebemenší ťuknutí, slabé laky, které se snadno odštípnou kamínkem a rády strácejí hlavně u červené svoji stálost.
Zpracování. Hodně lidí má zkušenost, že se z různých koutů ozývají různé pazvuky už např. po 10 - 20 000 km. To chápu, protože palubní deska vykazovala rezonance už v autosalonu, pod nohama mi povrzávala podlaha. U ojeté s 27 000 km neustále vypadávalo těsnění na pravých dveřích a to buď zadních nebo předních, dveře šly zabouchnout až po ručním nandání těsnění na místo. Dále se u mnoha lidí vyskytly závady v podobě zatuhávání vzpěr 5. dveří. Buď padaly a nebo zatuhly a dveře nešly zavřít, pokud se je povedlo zavřít, nezřídka vypověděl službu zámek. Sem tam vypadne i palivoměr nebo teploměr chladicí kapaliny. Někomu se i stávalo, že auto nešlo např. 2x do měsíce otevřít dálkou.
Majitelé si to pořizovali po dobrých zkušenostech s předchozí generací a v hodně případech se nevyjadřují zrovna lichotivě. Viděl jsem i na netu dost reakcí jako "ano, taky mám ten "klenot" doma v garáži" nebo "nejraději bych se toho zbavil".
Možná právě proto je jich v inzerci dostatek s najetejma do 30 000 km.
Kvalita, což?
Přišel jsem do styku s několika Civicama 5d (ufo) a na všech nějaký problém.
Auto jako takové se mi moc líbí, má velký kufr a variabilní interier v zadní části.
Palubní deska člověka příjemně obepíná a pak ten motor. 1.8 i-VTEC, točivý s dostatkem síly a navíc i úsporný.
Ale ta karoserie. Slabé plechy, které obtížně schovávají i sebemenší ťuknutí, slabé laky, které se snadno odštípnou kamínkem a rády strácejí hlavně u červené svoji stálost.
Zpracování. Hodně lidí má zkušenost, že se z různých koutů ozývají různé pazvuky už např. po 10 - 20 000 km. To chápu, protože palubní deska vykazovala rezonance už v autosalonu, pod nohama mi povrzávala podlaha. U ojeté s 27 000 km neustále vypadávalo těsnění na pravých dveřích a to buď zadních nebo předních, dveře šly zabouchnout až po ručním nandání těsnění na místo. Dále se u mnoha lidí vyskytly závady v podobě zatuhávání vzpěr 5. dveří. Buď padaly a nebo zatuhly a dveře nešly zavřít, pokud se je povedlo zavřít, nezřídka vypověděl službu zámek. Sem tam vypadne i palivoměr nebo teploměr chladicí kapaliny. Někomu se i stávalo, že auto nešlo např. 2x do měsíce otevřít dálkou.
Majitelé si to pořizovali po dobrých zkušenostech s předchozí generací a v hodně případech se nevyjadřují zrovna lichotivě. Viděl jsem i na netu dost reakcí jako "ano, taky mám ten "klenot" doma v garáži" nebo "nejraději bych se toho zbavil".
Možná právě proto je jich v inzerci dostatek s najetejma do 30 000 km.
Kvalita, což?
-> Jirik_Tuňák: skôr je zaujímavé že PSA si nekontroluje kvalitu a tiež to necháva robiť kadejako , vždy boli horšie závody a lepšie ale nejaký štandard by sa mal držať a ak ho francúz má mal by ho mať aj slovák