skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> THOMMY : Nevypadá vůbec zle ! :)
-> Kaprof: Na P-clubu se zrovna jeden objevil, sice ne úplně libovka, ale se zajímavou cenovkou www.peugeot-club.com/foru
m/viewthread.php?tid=96433 

takže sem tady zas,
nejspíš je problém v reduktoru, po odpojení to přestalo tlakovat hadice a voda méňě smrdí po lpg
na benzín to nepřeleze přes 90 stupňů, nevaříme, nezavzdušňujem se
dojeli jsme do lpg dílny sundali reduktor, šel se reklamovat, zítra uvidíme
nejspíš je problém v reduktoru, po odpojení to přestalo tlakovat hadice a voda méňě smrdí po lpg
na benzín to nepřeleze přes 90 stupňů, nevaříme, nezavzdušňujem se
dojeli jsme do lpg dílny sundali reduktor, šel se reklamovat, zítra uvidíme
-> VeTeV: Pěkný kousky jsou ale taky jsou cenově vejš nicméně našetřim si co nejvice a pak dle libosti nakoupim 

-> VeTeV: Já myslel, že jsi ho opláchl a najednou tam stála S4 

-> Kaprof: jj ty kola jsou takovy moc tjuningovy :-) ale jinak parada...vetsinou jsou uz na hranici nebo i za hranici smrti...
jinak aj jsme dneska oplachl po 3/4 roce citruse, dofoukal mu kola, vyluxoval ho :-)) ten prokoukl
jinak aj jsme dneska oplachl po 3/4 roce citruse, dofoukal mu kola, vyluxoval ho :-)) ten prokoukl

-> U-Geen: Rád bych nicméně zatím šetřím :) Časem do něčeho podobného chci jít ale :o) Kola se mi vcelku líběj ale pravda -chtělo by to elegantnější odstín ..
-> Kaprof 05.09.11 01:42:29: paradni (teda az na ty bily "rally" kola :)... des do nej? :)
-> darklord: Je to věcí osobního vkusu mně se líbí vcelku-myslím že jsou daleko ošklivější a hlavně nefunkčnější auta

-> Kaprof: ten je pane...
-> darklord: prakticnost a jedinecnost je to co toto auto zdobi....
-> darklord: prakticnost a jedinecnost je to co toto auto zdobi....

-> Kaprof: myslel som ze skaredsi citron ako XM neexistuje. A on existuje! XM kombik 

-> mb136gl: musi se poprat o sve misto na svete a hlavne design meli vzdy krasnej...
-> VeTeV: -> Kaprof: každopádne veľmi zaujímavé, všimol som si, že francúzske auta sa prebudili a začínajú bojovať o svoje miesto aj v iných triedach..
-> mb136gl: asi klasiku ... ale tpo auto je krasny opravdu
-> mb136gl: "Allroady" mě moc neberou ovšem klasická 508ma se mi líbí hodně :)
Čo poviete na toto? auto.pravda.sk/novinky/..
./5767-pegeot-508-rxh-zaut
oci-na-audi-a4-allroad
-> Jarda/felda: Já mám v papírech seriový 15ky a ty jsou na xa malý:-D Chce to minimálně 16ky:-)
-> Bagrr- máma mele Emu: já naopak musim menší
v papírech mam pouze 13" 


14ky tam nenacpu... Brzdy už jsem předělal na velký :-D
pro představu jsou to tyhle forum.205gti.org/viewtopi
c.php?f=53&t...
-> Bagrr- máma mele Emu: 14" ET 5.5J ET nevim musel bych zjistit
-> Jarda/felda: Již mám dohodnuté ale děkuji za nabídku
On se jich třeba někdo ujme tady :))

-> Jarda/felda: ET? 14ky bo 15ky? :-)
-> Kaprof: kanáldekly z 205 GTI by mohli bejt ?
-> Bagrr- máma mele Emu: yes sir :o) Tady je to beztak lepší jak anonnce :-D
-> Kaprof: Tak O.K. vše domluveno:-) jsou tvoje...
-> Bagrr- máma mele Emu: že by druhý výlet na drahé třebonsko? :o) Písni do SZ případnou cenu :)
-> Kaprof: Čéče ty titani asi ve finále pustím do světa... Nebo vyměním za 15" plechy s et8 :-) Titani jsou 7J-15 et38, podložky 19mm a dlouhý šrouby jsou samozřejmostí:-)
-> spartra: chtělo by to přes Bsi zkusit,jestli jde pomalá rychlost větráku,klima totiž pouští ronou rychle
Nemáte chlapci někdo doma přebytečnou sadu Alu 4*108-14,15? Takove kanáldekly by se mi k 206ce líbily vcelku :o))
Větef bingo:-) Ono celkově SMko je pekelnej stroj... Základ DS ale dost brutálně předělanej design... Předek nádhera ale boky a zade trochu mimo moje gusto... Ale na svojí dobu šílenej stroj, tuplem od frantíků:-D Btw evropská verze měla "jen" 2.7 a americká 3.0l :-D
-> Bagrr- máma mele Emu 30.08.11 01:23:14: Chevrolet Lacetti? 

-> Bagrr- máma mele Emu: dle me smko s motorem z Maserati - to byl peklo stroj
www.xantiaclub.cz/gallery
.php?modul=gall...
Kdo uhádne co je to za auto, má za to jednu noc se slečnou co je na fotce:-) Ale tu slečnu si musíte najít:-D
Kdo uhádne co je to za auto, má za to jednu noc se slečnou co je na fotce:-) Ale tu slečnu si musíte najít:-D
-> spartra: Zajímavé že je jen jedna sahara... Ikdyž co mě překvapuje, božolé:-D Taky tam dávali co měli zrovna po ruce:-D vyměnil bych čidlo... Btw jestli nebyla celá soustava po opravě pořádně propláchnutá, tak tam bude cejtit LPG nebo olej ještě dlouho... Takže ten reduktor bych spíš zavrhl... Podle mě to bude tím neodvzdušněním... Zkusil bych pořádně odvzdušnit... Pak projet a zkusit zmáčknout hadici od chlaidče... Měla by být tužší ale jít zmáčknout.... Když bude jako šutr, je to jasný opět to tlačí do vody a nepřežilo to uvaření...
-> Bagrr- máma mele Emu: jinak dodám po opravě nalita puze destilka, kdyby náhodou.
čidla jsme vyndal obě, není na nich krom mosazi nic vidět.
si trošičku myslím, že mě i výměna čidla nezachrání teď už
větrák je jeden
čidla jsme vyndal obě, není na nich krom mosazi nic vidět.
si trošičku myslím, že mě i výměna čidla nezachrání teď už

větrák je jeden
-> spartra: protože jestli ti při klimě větrák funguje normálně, tak bude problém v tom čidle... Btw máš jeden nebo dva? S klimou by to toereticky mělo mít dva...
-> spartra: začal bych nejjednoduší věcí, vyměnit čidlo, nalít novou vodu, a pořádně odvzdušnit... Když to nepomůže, tak termostat... Když ani tohle ne, tak asi ten reduktor... Ale nevím nevim...
-> PetrDNX: to je fajn spínač větráku spíná až při 120 stupních dle popisu
to už většinou piští a bliká červený stop! kurva pomoc
problém byl v křivým bloku a hlavě to je coo, rozžnulo se červenýs stop, se to srovnalo, stálo to 12t.kč
najeli jsme tak 450km a zase stojíme s červeným stop.
začátek byl po opravě, na jižní spojce kolona začalo to lízt na 100 stupňů, takže sem pustil topení, na 100 se to drželo, občas slezlo, když nebylo tak hlemejždí tempo, vyjelo se z kolony začalo to klesat, spomalilo e a začlo stoupat, že by běžel větrák nebylo slyšet, ten se sepnul až po příjezdu domu.
pak sejelo do boskovic cca 160 km tam a 160 zpět, že by to drželo stabilní teplotu se říct nedalo cca 80-100.
druhý den následoval výlet do jičína cca 6km, stání cca hodinku, při cestě zpět cca po 500 m, teplota na 120, bilkalo červený stop, drobek si i ucvrk
podezřívám termostat, nebo že by mohl špatně spínat větrák.
doma po rozdělání víčka expanzky, je cejtit lpg ve vodě, buď ze spalování, nebo by se velkou náhodou musel posrat reduktor
klima spíná větrák pravidelně


problém byl v křivým bloku a hlavě to je coo, rozžnulo se červenýs stop, se to srovnalo, stálo to 12t.kč
najeli jsme tak 450km a zase stojíme s červeným stop.
začátek byl po opravě, na jižní spojce kolona začalo to lízt na 100 stupňů, takže sem pustil topení, na 100 se to drželo, občas slezlo, když nebylo tak hlemejždí tempo, vyjelo se z kolony začalo to klesat, spomalilo e a začlo stoupat, že by běžel větrák nebylo slyšet, ten se sepnul až po příjezdu domu.
pak sejelo do boskovic cca 160 km tam a 160 zpět, že by to drželo stabilní teplotu se říct nedalo cca 80-100.
druhý den následoval výlet do jičína cca 6km, stání cca hodinku, při cestě zpět cca po 500 m, teplota na 120, bilkalo červený stop, drobek si i ucvrk
podezřívám termostat, nebo že by mohl špatně spínat větrák.
doma po rozdělání víčka expanzky, je cejtit lpg ve vodě, buď ze spalování, nebo by se velkou náhodou musel posrat reduktor

klima spíná větrák pravidelně
-> Nwkt: zřejmě nějaká chyba u nich 

-> PetrDNX: Aha:-) To mi trochu nedošlo... A hnědý čidlo ani u jedný moji xa nebylo:-) Ani u tý 406 nebylo:-) Měli jsme pouze 2 čidla... 406 2,1TD a Xa 1.8i 16V maj klimu a xa 2.0i neměla:-) 3 čidla jsem viděl zatím jen u XMek:-)
-> Bagrr- máma mele Emu: ale to je jen u starejch verků s klimou a dělá to hnědý čidlo
Většina těhle Berling má Bsi a to si pouští větráky samo

-> spartra: tak jestli se ti po odpojení čidla nerozjedou sahary na plno, je tam nějaká chyba... U 406 2.1td, xantie 1.8i 16v a 2.0i po odpojení se rozběhly sahary naplno...
-> Jarda/felda: Odkazy na autokelly nefungujou
-> spartra: termostat reálně vypadá takhle obchod.autokelly.cz/
-> Bagrr- máma mele Emu: jo to menit u xantie znamena zalomit si ruku 

-> Bagrr- máma mele Emu: je mě s podivem teplota spínání větráku při 120, se mě zdá moc, termostat otvírá při 89
při 120 ti signalizuje kontrolka stop
kousek vedle je zelený spínáč dvoupinový
odvzdušnění termostau je nejspíš pomocí mosaznýho imbusu z boku
na studeneém motoru, při zapnutém klíčku, odpojení zeleného, nebo modrého konektoru od čidla se neděje nic krom pištění klapky.

kousek vedle je zelený spínáč dvoupinový
odvzdušnění termostau je nejspíš pomocí mosaznýho imbusu z boku
na studeneém motoru, při zapnutém klíčku, odpojení zeleného, nebo modrého konektoru od čidla se neděje nic krom pištění klapky.
-> spartra: to co jsi našel (katalog.haspa.cz/index.ph
p?main_page=... by mělo být opravdu ono, protože jednopinový se dělá pro větráky... Dvoupinový je pro větráky a červenou kontrolku se stopkou, která tě varuje při krizový situaci... Čidlo pro větráky poznáš při zapnutém klíčku tak že vytáhneš konektor a sahara(y) se ti roztočí naplno...
-> Bagrr- máma mele Emu: děkuji, má to klima, jestli je to podstatný.
termostat jsem již našel, dělaj je plastový - nu což nová doba.
Ventilek je jeden na topení, žádný jiný jsem nenašel prozatím.
čidla má 2 - modrý a zelený
termostat to má tuten
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
čidlo sem našel tuto , že s jedním pinem, to je divné
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... spínání při 120 stupních není asi taky ono
to je fičák toto
termostat jsem již našel, dělaj je plastový - nu což nová doba.
Ventilek je jeden na topení, žádný jiný jsem nenašel prozatím.
čidla má 2 - modrý a zelený
termostat to má tuten
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
čidlo sem našel tuto , že s jedním pinem, to je divné
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... spínání při 120 stupních není asi taky ono

