skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák 24.10.11 13:56:36: Mám 14" plechy z 306, ale to ti asi moc nepomůže.
-> Jirik_Tuňák: Stejně to časem prosákne... S diskama bohužel posloužit nemůžu, ale když už je řeč o kolech, Xantii jsi prodal i s těma Mille Miglia?
-> Jirik_Tuňák: 14" by ti nestačili ?
-> Jirik_Tuňák: Tak sry

-> Jirik_Tuňák: ok tak to umazem ju? zacinam .-)
Kdo se zeptal behem tel. rozhovoru to ví, jinak jest to moje soukromá věc, kterou jsem nechtěl troubit, takže nevím proč to sem Větef psal.
-> Jirik_Tuňák: A co si pořídil?:-) Klidne SZ
-> VeTeV: Tady je do teho každýmu prd. 

Kucí, nemáte někdo doma na Kitróna ráfky 6x15 ET18 nebo ET27 a případně ještě 6,5x15 ET27?
Je jedno jestli je to ALU nebo plech, potřebuju to jen na zimáky.
Jenom aby ALU nebylo spíš hranatý a plech vyrezlej na kost.
Rozteč 4x108, díra 65,1 nebo kolik to ty Pugéti a Kitroni mají.
Díky, Jiží
Je jedno jestli je to ALU nebo plech, potřebuju to jen na zimáky.
Jenom aby ALU nebylo spíš hranatý a plech vyrezlej na kost.
Rozteč 4x108, díra 65,1 nebo kolik to ty Pugéti a Kitroni mají.
Díky, Jiží
-> Bobesh: No škoda, že jsi nejel zrovna něčím takovým, mohl sis ho rovnou vzít s sebou.
skoda-virt.cz/cz/.../1067 80-kamionaci?gotopost=2...
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_106780__2011 -04-03_07-02-09_71.jpg

skoda-virt.cz/cz/.../1067 80-kamionaci?gotopost=2...
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_106780__2011 -04-03_07-02-09_71.jpg
-> Bobesh: Sluší mu

Jedna přímo z domoviny,ten odstín champagne jsem nikde jinde,než ve francii neviděl,moc sluší,další za plotem,hned bych jedno bral...
-> VeTeV: to bych právě nerad...
-> Kaprof: Poslední je ta 307 2004, tak nevím, jestli ještě nějaký RG bude. Je možné, že už jim skončila licence na ten název.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já vím že RG má tradici jen jsem netušil zda -li je i dnes osobně mi rukama prošla naposled 206 v tomhle a líbila se mi :-)
Kaprof 18.10.11 10:29:40 napsal:
→ dna69 – „zde je místo pro Vaši reklamu“ :) : Mně by nevadila ale o tom popřípadě v jinem tematu..-> Kaprof: Série RG vznikla už u poměrně hodně modelů. Tak něco pro tebe, ať máš z čeho vybírat:
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_106_Gar ros.htm (taková 106 parkovala vedle v ulici, ale už jsem jí tu delší dobu neviděl, možná parkuje jinde kudy nechodím) Zajímavou alternativou je tato série: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_106_Ede n_Park_97.htm Ne že by to bylo něco pro mě, ale ty opěrky hlavy jsou hodně zajímavé. :) Taky se opakuje u dalších modelů.
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_205_Gar ros.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_405_bk_ Garros_91.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Gar ros.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Cab _R_Garros_95.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_406_R_G arros_99.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_806_R_G arros_97.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_806_R_G arros_99.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_206_Gar ros_2003.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_307_SW_ Garros_04.htm
Mě by se třeba líbilo toto: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_406_Nau tic_Line_2001.htm
Ale tohle, hlavně kvůli těm sedačkám, taky není k zahození: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Cha mpion_99.htm To jsem taky úplně náhodou letos pořídil, aniž bych věděl, že nějaká taková série existuje.
→ dna69 – „zde je místo pro Vaši reklamu“ :) : Mně by nevadila ale o tom popřípadě v jinem tematu..-> Kaprof: Série RG vznikla už u poměrně hodně modelů. Tak něco pro tebe, ať máš z čeho vybírat:

aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_106_Gar ros.htm (taková 106 parkovala vedle v ulici, ale už jsem jí tu delší dobu neviděl, možná parkuje jinde kudy nechodím) Zajímavou alternativou je tato série: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_106_Ede n_Park_97.htm Ne že by to bylo něco pro mě, ale ty opěrky hlavy jsou hodně zajímavé. :) Taky se opakuje u dalších modelů.
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_205_Gar ros.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_405_bk_ Garros_91.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Gar ros.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Cab _R_Garros_95.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_406_R_G arros_99.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_806_R_G arros_97.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_806_R_G arros_99.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_206_Gar ros_2003.htm
aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_307_SW_ Garros_04.htm
Mě by se třeba líbilo toto: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_406_Nau tic_Line_2001.htm

Ale tohle, hlavně kvůli těm sedačkám, taky není k zahození: aebergon.perso.neuf.fr/Pe ugeot/page_Peugeot_306_Cha mpion_99.htm To jsem taky úplně náhodou letos pořídil, aniž bych věděl, že nějaká taková série existuje.

-> Bagrr- máma mele Emu: maximálně to vyhodíš 

18.10.11 13:22:41 btw co je ten řez dole, tak cca 4cm před ním směrem dopředu se mi to u stříbrný láme nahoru a dovnitř... A horní nosník naopak dolu a dovnitř... Takže to bude dost prdel spasovat aby to všechno sedělo tak jak má....
-> VeTeV: Jo jo škodofka šla zdárně do pece :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: nejsi žádné béčko - šak i škodovku jsi zdárně dokončil 

-> VeTeV: neříkej hop dokud jsem nepřeskočil :-D Zatím jen vypreparováno z modrý... Napasovat to na stříbrnou bude docela prdel....
-> Bagrr- máma mele Emu: prima, ja vedel, ze to opravis 

-> Kaprof: No ty 14ky mi už opravdu v tu dobu byly ouplně k prdánku :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: Já myslel posledni co nepotřebuješ:-) Pravda jste o palec vejš

Omluvte šílenou kvalitu fotky... Začalo oddělování zdravých plechů pro darování na tu moji bořenku...
-> spartra: plastový nahradit železným :-)
-> Kaprof: tys bral 14ky :-D Patnáctky plechy tu mám obutý do zim, ale ty nedam :-D Btw co ty hlíny, bereš nebo jak?
-> Kaprof: aha to jsem nevedel :-)
-> VeTeV: Jen jestli jsem posledni neuzmul loni já :o))
-> Bobesh: zkus Bagra jestli náhodou?
-> Všichni Houpačkáři: Vzhledem k tomu,že budeme nuceni přezout na zimáky,ptám se,jestli někdo nemá přebytečnou sadu plecháčů na Xantii.Vím,že je to na inzerci ale tady mě snad nikdo kamenovat nebude

-> Bagrr- máma mele Emu: jo zatím se to tak tváří, dostal sem zrepasovanej reduktor a už nevaří, ani nejsou tak tvrdý hadice.
mám další problém nevím jak utěsnit spoje hadic s plastovým t-kusem lpg, klasika sponky 9mm dotažený na max po ohřátí to počůrává(kape)
Problém 2, jak vyměnit nádobku ostřikovače?
stačí sundat plastoveh podběh, nebo se musí blatník
mám další problém nevím jak utěsnit spoje hadic s plastovým t-kusem lpg, klasika sponky 9mm dotažený na max po ohřátí to počůrává(kape)
Problém 2, jak vyměnit nádobku ostřikovače?


-> Jirik_Tuňák 02.10.11 22:31:38: Na dojíždění do práce ideální 

-> Bobesh: jsou tam nejaky valecky a svab a rele... rozumim ja tomu? :-) pri podpeti to odpoji a uz nesepne, dokud nezacne dobijet
-> U-Geen 28.09.11 22:46:17: Jo,včetně policajta,dobrý. A ten policajt,tam je nějaká zatížitelnost nebo je to jen hlídačka s relé,které obvod při podpětí odstaví? Já to vždy jen viděl ale neměl jsem možnost nahlédnout do útrob.
-> VeTeV: Hele čéče, tak na krátkých příčných nerovnostech se ze včech at co jsem zatím měl možnost řídit bylo nejlepší V70 r.v. 03.... Jinak jestli chceš někdy v budounu něco velkýho a neustále koketuješ krom C8 i s VW Caravelle, tak u karamely se připrav na sezení na školní lavici... Jinak si na karamelu si nemůžu na nic stěžovat krom těch tvrdejch seslí... Teď o víkendu jsem kočíroval 2.5TDi a najel jsem s tím nějakejch cca 500km... Podvozek no sice tvrdší, ale překvapilo mě že to ani tolika nemlátilo a když se ozvala rána tak zezadu... Předek je totiž na torzkách....
-> spartra: Tak nakonec to bylo opravdu tím reduktorem? Tak alespoň že se závada podařila najít a odstranit...
kdyby někoho zajímalo, zd ali jsme to jěště nepsal.
problém s berlingem vyřešen, jak po opravě motoru, vařilo.
Bylo to nakonec v reduktoru, posraný o(x) kroužky, pouštělo to plyn do chládího systému.
zavzdušňovalo se to a tlačilo lpg do vody.
problém s berlingem vyřešen, jak po opravě motoru, vařilo.
Bylo to nakonec v reduktoru, posraný o(x) kroužky, pouštělo to plyn do chládího systému.

zavzdušňovalo se to a tlačilo lpg do vody.
-> palinator: ne :-)) ale nedokážu soudit jak u nynější verzi hydry, ale to co mám já, je taková blbá rána od zadku... ale je pravda, že v Mondeu či Octě to je taky rána od rány 

-> VeTeV:
A ono si něco s krátkými příčnými vyloženě rozumí?
A ono si něco s krátkými příčnými vyloženě rozumí?
-> palinator: těžko říci - já teď po necelých 180 tis na hrbu začínám řešit tyčky stabíku, které nikdo nikdy neměnil, a na předku se měnily silenty před více jak rokem... jinak je vše původní... ale jak říkám na pohodlné cesty je to opravdu super, ale ty krátké rychlé nerovnosti to prostě nedokáže odfiltrovat - a to mám starou verzi hydry - a i v čelánku ej zmíněno, že si to doposud s tím nerozumí... každopádně třeba cestou v Rakousku jsem si cestu jen užíval a nechal se houpat 

-> VeTeV:
Nevím, v hydře jsem nikdy nejel, ale něco mi říká, že měkčí podvozek bude na české [čti špatné] cesty vhodnější i z hlediska životnosti. Na rovné silnici si nemohu stěžovat ani třeba na Vectru. Je to sice Němec, ale není tak tvrdý jako třeba Fábka... když jsou dlouhé nerovnosti, tak se poměrně ladně pohoupá.
Nevím, v hydře jsem nikdy nejel, ale něco mi říká, že měkčí podvozek bude na české [čti špatné] cesty vhodnější i z hlediska životnosti. Na rovné silnici si nemohu stěžovat ani třeba na Vectru. Je to sice Němec, ale není tak tvrdý jako třeba Fábka... když jsou dlouhé nerovnosti, tak se poměrně ladně pohoupá.
-> palinator: je to tak, ono i klasické podvozky se u Frantíků trošku mění a hydra je opavdu už něco jako zázrak... na druhou stranu je třeba si připustit, že na dnešní silnice proseté dírama, příčnýma nerovnostma, záplatama je hydra trošku krátkozubá a rány od podvozku se ozývají víc než dost často... ale když pak člověk vletí na dálnici (ne D1), tak to jen pluje....
-> VeTeV:
Souhlasím, zrovna tuhle jsem se trochu zamyslel, když jsem přemejšlel nad různými Světy Motorů, že podle jejich testů už prakticky vymizela tradice komfortu francouzských aut a přemýšlel jsem, který francouz je asi v současnosti nejkomfortnější. Zdá se že Citroën.. dál žebříček nejsem schopen postavit.
Sám si kladu otázku, jestli je pro mě lákavější jen jak na létajícím koberci a nebo mít možnost jet zatáčku o x km/h rychleji.
Souhlasím, zrovna tuhle jsem se trochu zamyslel, když jsem přemejšlel nad různými Světy Motorů, že podle jejich testů už prakticky vymizela tradice komfortu francouzských aut a přemýšlel jsem, který francouz je asi v současnosti nejkomfortnější. Zdá se že Citroën.. dál žebříček nejsem schopen postavit.
Sám si kladu otázku, jestli je pro mě lákavější jen jak na létajícím koberci a nebo mít možnost jet zatáčku o x km/h rychleji.
www.auto.cz/test-citroen-
c5-2-2-hdi-tourer-buh-komf
ortni-tradice-61816 krásně napsaný začátek článku....asi vstupuju na tenký led zdejšího "závodnického" webu, ale mě se to líbí, jak je to napsaný
"Auta, zaměřená na komfort, jsou v nižších než luxusních třídách pomalu na vymření. Všechny ty tuhosti podvozku, nulové náklony karoserie, brutálně projížděné zatáčky mezi vesnicí X a dírou Y jsou pro mnohé měřítkem kvality, přes kterou prostě nejede vlak.
Ale svět je pestrý a mezi zájemci o nové auto jsou i tací, kteří berou zatáčku jako variantu jinak přímé cesty a nikoli příležitost k driftu či aspoň testu hranice pištivosti kol."
"Auta, zaměřená na komfort, jsou v nižších než luxusních třídách pomalu na vymření. Všechny ty tuhosti podvozku, nulové náklony karoserie, brutálně projížděné zatáčky mezi vesnicí X a dírou Y jsou pro mnohé měřítkem kvality, přes kterou prostě nejede vlak.
Ale svět je pestrý a mezi zájemci o nové auto jsou i tací, kteří berou zatáčku jako variantu jinak přímé cesty a nikoli příležitost k driftu či aspoň testu hranice pištivosti kol."
-> Bobesh: tak k prispevku o par stranek zpet - takle to mam ja - tu zasuvku :-) dneska jsem i lepe protahl kabel z mot. prostoru do kabiny.