Bobesh 17.11.11 13:30:13 napsal:
→ VeTeV: Nebo zanedbaná údržba?
Od předchozích majitelů možná, od bráchy ne. Z počátku to byl docela zapálenej xantiatik
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> VeTeV: Jak píše Bagrr, je to ta, jak měl taky chvilku u sebe na opravu.
A můžu říct, že to byl ještě smolnější kus, než havlikovo, skoro co dva měsíce, to nějaká porucha...Brácha už pak ztratil chuť to opravovat a s nepružícím předkem v dolní poloze s ní "odskákali" kluci, že použijou motor a zbytek dají do šrotu
-> Nwkt: -> havlik: Neni možný...

A můžu říct, že to byl ještě smolnější kus, než havlikovo, skoro co dva měsíce, to nějaká porucha...Brácha už pak ztratil chuť to opravovat a s nepružícím předkem v dolní poloze s ní "odskákali" kluci, že použijou motor a zbytek dají do šrotu
-> Nwkt: -> havlik: Neni možný...


NGK,čest jejich práci,mrtvola Starline letěla do koše jako první.
-> VeTeV: Nebo zanedbaná údržba? Jinak dnes jsem se dokopal k vyházení a kontrole žhavících svící. V 1.,3. a 4.hrnku NGK tak 2/3 výkonu do červena. Na 2. hrnku mrtvola. Porovnal jsem to s Kellykatalogem:Starline,j
ak jinak. Ale bůh mě byl milostiv. Kdosi mi před časem daroval sadu téměř nejetých svící v no name krabičkách. Tak jsem je podrobil průzkumu a následnému testu. Bosch Duraterm,číslo katalogu sedí,žhaví rychleji a do barvy slunce
tak se začínám méně obávat mrazů,nemluvě o ušetřených třinácti stovkách za sadu...

-> Bagrr- máma mele Emu: ze by podobne smlonej kus jako to havlikovo?
-> VeTeV: x1 1.9td :-)
-> Nwkt: to auto znám

-> THOMMY 17.11.11 03:10:16: Tu ulici znám 

-> THOMMY : co to bylo za motorizaci/setup ta kanta?
A ještě jednu vzpomínkovou s bratrovo xantií, která už to má nejspíš za sebou... Byl to neuvěřitelně poruchovej kus...
-> Bagrr- máma mele Emu:
-> Bagrr- máma mele Emu:

-> Jirik_Tuňák: Zapátral jsem v archivu, lepší nemám- barevný kombinace si prosím nevšímat, je to v plánu řešit :)
S celou rodinnou flotilou-
S celou rodinnou flotilou-
vytvarim kockopsa - hadice od Bosche, puvodem z Italie a urcene pro Toyotu? no nic no...
-> THOMMY 16.11.11 13:52:36: Daj foto důchodca, v tomhle se nevyznám. 

-> THOMMY : prase jedno závodnický :-D i s felicií jde jet velmi dynamicky :-D
-> Jirik_Tuňák: Je to Phase II, takže V6 2.8, je to už dědeček, na závodění to taky moc není, ale dá se s tím jet "velmi dynamicky" 

-> Jirik_Tuňák: do toho tveho uz V6ku nedavali ne? pekne LPG a muzes blaznit jak chces 

-> THOMMY 16.11.11 11:51:55: Co v tom je? V6 nebo 2.2 dCi? Já v tom mám jen tu benzínovou 1.6 Vti a ta je max. na svižnou jízdu vzhledem k váze, ale ne na závody. Zase se můžu kochat panoramatickým čelním sklem a to je vynález k nezaplacení. 

-> Jirik_Tuňák: No, mě osobně náš Espace moc k lážo plážo stylu jízdy nevybízí, ale tam je to daný motorizací, často se nechám zlákat... Říkám, že je to takový TGV :)
-> Tuner#2 16.11.11 08:38:52: Je to jak říkáš z jiného soudku, ani tě to nevybízí k rychlé jízdě, spíše k pohodlí. Včera jsem tam zase ale dostal krabici jako kráva, předtím bych neměl šanci. 

-> VeTeV: Já už smířenej dávno jsem. Hrozně jsem se za olanthem zklidnil. Říkám "kurva" a nebo "jeďte do píči" zhruba o 95% méně než předtím.
Zatím jsem měl max. rychlost 1x 115 km/h když jsem spěchal a jinak jezdím max. 80 - 95 mimo a ve městě těch 50 - 56 km/h.
Docela sranda, když si vzpomenu jak jsem lítal s Kantíkem 140 a teď na tom samém úseku chrápu 75 km/h protože se mi nechce a hlídám si spotřebu. 
Zatím jsem měl max. rychlost 1x 115 km/h když jsem spěchal a jinak jezdím max. 80 - 95 mimo a ve městě těch 50 - 56 km/h.


-> Jirik_Tuňák: ale to jsme Ti rikal od zacatku, ze to je auto na pohodu a naklad, ale ne na zavodeni... nicmene kdyz se s tim smiris, tak je to pak prijemne svezeni:-) prasit muzes s Tunakem 

-> Jirik_Tuňák 16.11.11 08:33:16: JJ znám to když jedu se šéfovo Grand Espace, ono je to jak autobus a ani není příjemné s tím ject rychle. I když na dálnici není problém 160+ protože to má šestku a silnou naftu.
-> Tuner#2: Stejně je masakr, že ty kola má kachník pořád na zemi.
Jinak k dotazu, ale jo dobrý, ale na závodění to není. Pocitově stejný jako jiný auta, i když je cejtit větší váha a vyšší stavba, spíš s tím jezdím pomalu, páč jsem na to opatrnej a nechci zbytečně namáhat nápravy, který asi nevydržej tolik co na Kantíkovi.
Ono co by taky na těch našich silnicích vydrželo.

Jinak k dotazu, ale jo dobrý, ale na závodění to není. Pocitově stejný jako jiný auta, i když je cejtit větší váha a vyšší stavba, spíš s tím jezdím pomalu, páč jsem na to opatrnej a nechci zbytečně namáhat nápravy, který asi nevydržej tolik co na Kantíkovi.

-> Jirik_Tuňák: Jak drží ta Tvoje nová krabice na silnici? Už alespoň vylepšili/zmenšili náklony v zatáčkách?
JOKE

-> VeTeV: Děkuji 

-> THOMMY : www.mjauto.cz/ a nebo zkus Boba: autodilyhulin.cz/, ale ten jede hlavne dvojsipy
-> VeTeV: Ha, tyčky Meyle HD, taky potřebuju sehnat... Na 406 údajně jediný, co opravdu vydrží rozumnou dobu
-> Bagrr- máma mele Emu: tu nechám pak udělat u nás v citronovi - experimenty se nevyplácí...
jinak je mě jasné, že tvé podmínky ohledně příjezdové komunikace jsou poněkud specifické :-) naštěstí jsem na tom o chlup lépe a ty tyčky stabíku jsem vzal Meyle HD (už samotné klouby na konci a jeho uložení je dvonjásobné oproti sérii co jezdím teď)...
jo sehnal jsem vše - vrchní i spodní čepy, přední ložiska, přední kotouče a destičky, silenty předek i zadek, je tam i plochý řemen a samozřejmě vše co souvisí s výměnou oleje :-) takže jsem do toho pustil bezmála 7,5 tis - tak doufejme, že to bude co k čemu ...
-> Jarda/felda: na čepy Meyle jsem slyšel a četl poměrně chválu - dokonce i na fórech audi, bmw apod je docela chválí... tak jasně nejraději bych dal LEMFÖRDER, ale nejsem si zcela jist, že by výdrž odpovídala té dvojnásobné ceně... uvidíme :-)
jinak je mě jasné, že tvé podmínky ohledně příjezdové komunikace jsou poněkud specifické :-) naštěstí jsem na tom o chlup lépe a ty tyčky stabíku jsem vzal Meyle HD (už samotné klouby na konci a jeho uložení je dvonjásobné oproti sérii co jezdím teď)...
jo sehnal jsem vše - vrchní i spodní čepy, přední ložiska, přední kotouče a destičky, silenty předek i zadek, je tam i plochý řemen a samozřejmě vše co souvisí s výměnou oleje :-) takže jsem do toho pustil bezmála 7,5 tis - tak doufejme, že to bude co k čemu ...
-> Jarda/felda: na čepy Meyle jsem slyšel a četl poměrně chválu - dokonce i na fórech audi, bmw apod je docela chválí... tak jasně nejraději bych dal LEMFÖRDER, ale nejsem si zcela jist, že by výdrž odpovídala té dvojnásobné ceně... uvidíme :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: nj ty máš domu težkej terén...:o)
-> Jarda/felda: U mě je to podvozek dělat ob rok a půl i s tim nejdražšim co se nabízí :-D Větéfka ví proč a kudy jezdim :-D Za rok mám průměrně nálet okolo 30t :-) A co jsem měl tyčky stabíku od starline, tak začali mlátit po 5t... Pak jsem tam dal febi a ty drželi do doby než jsem auto poslal do stoky a ani se neozvali a to maj za sebou cca 25t km :-) Každopádně už vím že brzdy ferodo nebrat, najeli od výměny cca 12t a prvních 2t byly v jakžtakž v pohodě, pak se zkroutily jak svině a srovnali se po dalších 2t a teď už jsou jakž takž rovný a brzdí to jak má :-)
-> VeTeV: meyle sem měl brzdy a supr po 20tis jak nový a brzdili jak čert i přehřátý 

-> Bagrr- máma mele Emu: no zatim drží a zabrat dostává jezdim cestou necestou
brzdy testuje strejda na 306 od starline po mojich slevách (38%) vyšli na 1150kč
tsk sem zvědavej co snesou


-> VeTeV 12.11.11 13:11:27: A ty vole :-D Tak to si vem karifotra a spacák :-D Objednal si teda všechno nebo se na něco vykašlem? Btw domluv si rovnou někde tu geometrii, nejlépe někde, kde ví jak na xantie :-) čuměli na mě na učňáku, kde ji nechávám dělat já, jak na debila, když jsem jim řekl, že musí s nastartovaným autem :-D A že vejšku auta už jsem seřídil dle toho, jak chci já, že tu nemusí štelovat :-D Prej cože, jak vejšku auta, to se taky dá štelovat? :-D Zaplať pánbůh, že měli hodnoty pro xantie v kompu :-D Pro jistotu jsem měl vytištěnou tabulku z klubu :-D
-> spartra: uvidíme , nicméně nemyslím si, že bychom ani jeden špápli vedle - jo kdysi se dělali hodně napodobeniny SKFek z číny - ale to nebylo origo, ale nějaká pekelná napodobenina a hlavně menších ložisek - holt je to známá značka... nicméně neobávám se, že by jakákoliv nově koupená věc vydržela tolik, co ta originální z prvovýroby :-(
já jsem dva roky zpět nechal vyměnit silentbloky na přední nápravě a už se zadní trhaj... původní měli na hrbu 150tis a vypadaly lépe :-(
jinak já si dotáhl dneska toto - na poště mě to zákeřně vrazili, když jsem šel pro něco jiného, ale jaksi váhu jsem zjistil až když jsem to zvedal - 28 kilo :-) tak jsem si to odtáhl pár set metrů k autu a už se těším na volný víken na Třeboňsku :-)
Snad výrobky zn. Meyle nebudou propadák - ale Bobo si je docela chválil, tak mu budu věřit...k tomu již níže zmíněný Bendix na brzdy, filtry Purflux a chybí ještě 5l oleje Total
já jsem dva roky zpět nechal vyměnit silentbloky na přední nápravě a už se zadní trhaj... původní měli na hrbu 150tis a vypadaly lépe :-(
jinak já si dotáhl dneska toto - na poště mě to zákeřně vrazili, když jsem šel pro něco jiného, ale jaksi váhu jsem zjistil až když jsem to zvedal - 28 kilo :-) tak jsem si to odtáhl pár set metrů k autu a už se těším na volný víken na Třeboňsku :-)
Snad výrobky zn. Meyle nebudou propadák - ale Bobo si je docela chválil, tak mu budu věřit...k tomu již níže zmíněný Bendix na brzdy, filtry Purflux a chybí ještě 5l oleje Total
-> VeTeV: aaa ták, u skf proběhli taky nějaký výhodný ložiska z číny (nějakej pátek zpět).
Sem asi větší křečák, já šel do těchto katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... v pičíně je mám asi o 60 kaček méně
proto ten dotaz ná výdrž, xantie je o chlup těžší než zx
Sem asi větší křečák, já šel do těchto katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... v pičíně je mám asi o 60 kaček méně
proto ten dotaz ná výdrž, xantie je o chlup těžší než zx
-> Jarda/felda: Tak ono u starline je to taky kus od kusu :-D Třeba u brzd je jeden chválí a já bych to radši na auto nedal :-D Osobně bych zvolil původní výrobek a to sice Bendix :-) A zadní ložisko nevim, no, tam je nic moc výběr a je to buď svinsky drahý bo je to moc levný na to, abych to tam z obav o svý zdraví dal :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: já už ho půl roku mam tak uvidim co to udělá 

-> spartra: www.automedik.cz/automobi
ly-nahradni-dily-loziska-x
sara-n1:589:3648.html?sk=1
7&... tady je nějak nastřeleno, na co by to mohlo pasovat - ale mam to odjinud...
www.hamar.cz/cs/.../11851 68-sada-lozisek-kol.html rozdil v cenach je vyrazny
jinak SKF mam jako takovz rozumny vyrobek za jeste prijatelnou cenu - porad verim, ze to jsou jeste dobra loziska :-)
www.hamar.cz/cs/.../11851 68-sada-lozisek-kol.html rozdil v cenach je vyrazny
jinak SKF mam jako takovz rozumny vyrobek za jeste prijatelnou cenu - porad verim, ze to jsou jeste dobra loziska :-)
-> VeTeV: jenom čistě vědecky jakej to má rozměr a cenu za jedne nebo oba kusy? koukám že to bude stejný jako zx 36 / 82 /42. Doplním dotaz proč skf? léty prověřený, nic jnýho tam nedrží?
-> Bagrr- máma mele Emu: neco na tom bude...jen by to mohlo byt levnejsi, ale udelam picu
-> VeTeV: To je pěkně prosím přední ložisko, který prosím pěkně nejspíš budu měnit :-D
-> Jarda/felda: Starline bych tam nedal ani náhodou... Pár lidí to zkusilo a stejně nakonec po pár tisících km koupili SKF a opákli si výměnu :-) Ne žeby hučelo, ale mělo výrobní tolerance tak velký, že kolo udělalo Áčko ještě větší než se starym vyjebaným :-D
-> Targa: od starline zadní na xantii kolem 1000,- KOYO za 1600,-
-> PetrDNX: tak 17,11 ve svátek ti to přivezu do práce :D zadní ložisko říkal Ruda...
docela ale ranec trojáka za matroš:)
když sem měnil s bratrem ložiska na zadku u ibizy tak to stalo 600,- :D
na jak dlouho to tak je vyměnit to zadni ložisko??
dík
docela ale ranec trojáka za matroš:)
když sem měnil s bratrem ložiska na zadku u ibizy tak to stalo 600,- :D
na jak dlouho to tak je vyměnit to zadni ložisko??
dík

-> Bagrr- máma mele Emu: -> PetrDNX: takže sem auto(zx) znova zvednul za pravou stranu, buchot je stále, pohyb je vidět i na vrchním silentbloku motoru.
Po podepření ramene špalkem a postupném zvedání heveru, to vychází takto,
do 2/3pohybu ramene je to ok, nad 2/3 už to začíná pomalu nabírat - rameno jde dolu
nevím, o co tomu de
Po podepření ramene špalkem a postupném zvedání heveru, to vychází takto,
do 2/3pohybu ramene je to ok, nad 2/3 už to začíná pomalu nabírat - rameno jde dolu
nevím, o co tomu de

-> Jarda/felda: ja to beru od Boba - tj. takovy muj vytrvaly dodavatel dilu - automax hulin - mozna ze to vychazi na stejno jak u kelly se slevou, neb ty dily maji na kelly neskutecne napaleny (ja mam jeste u boba semtam nejakou slevu)
-> VeTeV: jestli se budeš pohybovat na jihu tak by sis to moh nakoupit na mě v autokelly o 20 - 30% levnějc než maji v katalogu 

-> PetrDNX: -> Bagrr- máma mele Emu: až bude čas kouknu na to, zkusíme.
Měl bych dotaz na berlingo - měním kotouče a destičky.
Na držáku třmenu jsou také 4 plíšky co v nich jezdí destičky, je to tam potřeba? jeden plíšek mě chybí, jako za takovou droboť, skoro 500 nechci dávat
Měl bych dotaz na berlingo - měním kotouče a destičky.
Na držáku třmenu jsou také 4 plíšky co v nich jezdí destičky, je to tam potřeba? jeden plíšek mě chybí, jako za takovou droboť, skoro 500 nechci dávat
