
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> THOMMY : neukazoval 

-> spartra: To se pozná francouz
Stejná věc se nám stala na espace, na konektoru u pojistkovky, přestal díky tomu svítit...
Bagrr- máma mele Emu 11.01.12 21:12:27 napsal:
→ spartra: By mě zajímalo, jak je možný že se to takhle
vypálilo :-O
Řekl bych, že je to tím, že je to žabožrout, to už bys taky mohl znát :) Neukazoval jsem ti tenkrát tu jednotku stahovačky, když jsem zprovozňoval Peugeota?

Bagrr- máma mele Emu 11.01.12 21:12:27 napsal:
→ spartra: By mě zajímalo, jak je možný že se to takhle
vypálilo :-O
Řekl bych, že je to tím, že je to žabožrout, to už bys taky mohl znát :) Neukazoval jsem ti tenkrát tu jednotku stahovačky, když jsem zprovozňoval Peugeota?
Jen pro doplneni ne ze bych mu delal reklamu apod ale je docela sikovnej a ma fury dilu, sidli ve Zlatnikach u Mostu (za kostelem): peugeotservis.sweb.cz/
a jeste navic je to docela ,,cvok,, (mysleno v dobrem) do tatrovek
Tak treba kdyz budete neco shanet apod .... na ty vase frantiky..
a jeste navic je to docela ,,cvok,, (mysleno v dobrem) do tatrovek

Tak treba kdyz budete neco shanet apod .... na ty vase frantiky..
-> havlik: no to je pěkný to do čerpadla nezastrčím
-> spartra 09.01.12 21:46:17:

-> Bagrr- máma mele Emu: mě snad radši ne
nevím jestli zkrat? motorek běžěl, když se podařilo spojení, nedokážu říct.
Dotaz pro znalý, rozdělal jsem si čerpadlo z vrákáče ale má jiný číslo.
Identicky jsou stejný na 12v, naše 1,6 16v 80 kw 2004, vrakoidní je 1,8 8v 66kw 1998
zase končím že nikde nemůžu najít jde li zaměnit

Dotaz pro znalý, rozdělal jsem si čerpadlo z vrákáče ale má jiný číslo.
Identicky jsou stejný na 12v, naše 1,6 16v 80 kw 2004, vrakoidní je 1,8 8v 66kw 1998
zase končím že nikde nemůžu najít jde li zaměnit

-> spartra: tak to vymen za jiný www.gme.cz/superseal-kone
ktory-a-prislusenstvi
tuto posranou dutinku zatím nevidět, dvě tyto větší a dvě menší

-> spartra: By mě zajímalo, jak je možný že se to takhle vypálilo :-O
tento bazmek drží dutinky
-> Jarda/felda: ni spešl, malinky plochý šroubovák, stačí sundat plastový kryt, ucpávku a z druhé strany sundat krytku, podržet pracky codržej konektor, vyjmout kábl s konektorem.
kousek káblů budu muset z jedný strany uštípnout pač jsou drobet utavený
problém je s konektorama, podobný sem nikde nenašel, to už marně hledám, nenalez sem žádnej stejnej. Jeslti tato nouze bude pokračovat bude se skřípat a pájet.
kousek káblů budu muset z jedný strany uštípnout pač jsou drobet utavený
problém je s konektorama, podobný sem nikde nenašel, to už marně hledám, nenalez sem žádnej stejnej. Jeslti tato nouze bude pokračovat bude se skřípat a pájet.
-> Nwkt: i u žabožrouů je to tak, akorát se musí člověk pořádně kouknou a zjistit, jak je to zajištěný :-) U některých konektorů stačí třeba vytáhnout jeden plastovej bazmek a vyndat všechny piny :-)
-> spartra: Nevim jak u žabožroutů, ale u vw, jenom odjistíš a vypíchneš
-> spartra: musíš je spešl nástrojem vypíchnout
-> Nwkt: Zatím sem nepřišel na nedestruktivní metodu
-> havlik: kde, za kolik?
-> havlik: kde, za kolik?
-> Nwkt: ty konektory se daji i koupit:)
-> spartra: To se nedají ty konektory rozebrat a přepinovat?
-> Bobesh: no za tento kablík 1560 káčé
vrakotechna má pouze 1,6-1,8 8v, před facelift, ty maj jinej jeden konektor na kablíku nejdou spojit, čerpadlo(komplet) za litra -bez větší záruky.
u poláku sem našel pompypaliwa.istore.pl/pl, product,1350437,pompa,pali wa,elektryczna,peugeot,206 ,peugeot,206,sw,peugeot,60 7,peugeot,partner,citroen, xsara,picasso,citroen,berl ingo.html za 1150 - 12 měsíců záruka - už sem jim psal co a jak sem zvědav co vymyslej.
horší ten kabelík
vrakotechna má pouze 1,6-1,8 8v, před facelift, ty maj jinej jeden konektor na kablíku nejdou spojit, čerpadlo(komplet) za litra -bez větší záruky.
u poláku sem našel pompypaliwa.istore.pl/pl, product,1350437,pompa,pali wa,elektryczna,peugeot,206 ,peugeot,206,sw,peugeot,60 7,peugeot,partner,citroen, xsara,picasso,citroen,berl ingo.html za 1150 - 12 měsíců záruka - už sem jim psal co a jak sem zvědav co vymyslej.
horší ten kabelík
-> spartra: To nemá smysl,to je akorát o nasrání,chodit tam. Buď vrakotechna nebo kluboví dodavatelé Automax Hulín apod. popř se poptat soukromých servismanů či domácí lidová tvořivost...
ze zvědavosti sem šel do citroenu, kablík 1560 kč s dph, čerpadlo 5600 kč s dph
jim jeblo ne? kor za ten kablík 30 cm a 2 konektory

jim jeblo ne? kor za ten kablík 30 cm a 2 konektory

vršek plastový šachty je takovejto částečně
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ty budeš z prahy, že
nepoznáš v odraze starou žárovkou svítilnu s drátěným krytem
-> Bagrr- máma mele Emu 09.01.12 20:05:53:
a sakra, co to vůbec je?

nepoznáš v odraze starou žárovkou svítilnu s drátěným krytem

-> Bagrr- máma mele Emu 09.01.12 20:05:53:
a sakra, co to vůbec je?
-> Bobesh: Hele teďkoncky vůbec nevim, jestli jsem si tudlenctu kravinku schoval či ne :D Ale kouknu na to, mám to tu rozstrkaný všude možně (větéfka potvrdí kde co fšude mám :D )
-> Bagrr- máma mele Emu: Baggříku,náhodou odkládací jamka středního panelu místo IMO,náhodou? Zn:Skončil jsem s kalkulačkou

na rychlo foceno pod baterkou a je tam absolutně hovno vidět :D
-> spartra: Hele juknu na to zejtra při světle a blejsknu ti to :-) Ale nejdřív si msim udělat nějakej ten pajcr na povolení matky čerpadla :D
-> spartra: Tam plave chciplej pavouk?
-> Bagrr- máma mele Emu: no já po neuznaných reklamacích nesnáším dpd, ppl, general parcel
pošta zaklepám - zatím dobrý na objem odeslanejch zásilek oproti ostatním i s vyřizováním reklamací.
mám věští ruce tak musel bejt větší díra
co si člověk nuďělá sám
na druhý straně by měla bejt ta samá koncovka na káblíku, teď nevím zda li je tam kolík nebo ďolík
safra

mám věští ruce tak musel bejt větší díra

na druhý straně by měla bejt ta samá koncovka na káblíku, teď nevím zda li je tam kolík nebo ďolík

-> spartra: hele člověče sice nenávidím poštu, ale kouknu jestli to má stejný xanťa (mám tu nádrž s čerpadlem z modrý, která už je v pánu a kdyžtak ti to kuchnu :-)
edit: kva ten druhej konec co je z karoserie vlastně šel s autem... Kdyžtak vyndej i ten kontakt z konektoru a blejskni mi ho ať kdyžtak pohledam v elektroinstalaci z pugeta, kterou tu mám kompletní z 405ky :-)
edit: kva ten druhej konec co je z karoserie vlastně šel s autem... Kdyžtak vyndej i ten kontakt z konektoru a blejskni mi ho ať kdyžtak pohledam v elektroinstalaci z pugeta, kterou tu mám kompletní z 405ky :-)
otázka, dá se kablík sehnat samostatně? případně i vršek ty plastový šachty?
co ty poláci a mtm allegro.pl/pompa-paliwa-c itroen-berlingo-xsara-1525 -h8-152581-i2039755836.htm l
co ty poláci a mtm allegro.pl/pompa-paliwa-c itroen-berlingo-xsara-1525 -h8-152581-i2039755836.htm l
-> Bagrr- máma mele Emu: díra zvrchu není
musíš vypustit nádrž, odsponkovat hadice, oddělat středovej díl vejfuku, lanovody strčit bokem, vyndat nádrž
např. viz dieselpower.cz/forum/view topic.php?p=553757&a... po vyndání nádrže by se musela udělat samotvorba
zx má to samý za levou sedačkou kryt - dostaneš se zezhora na čerpadlo
čiliže co? pojistka ok, kabely průchozí na proud

musíš vypustit nádrž, odsponkovat hadice, oddělat středovej díl vejfuku, lanovody strčit bokem, vyndat nádrž

např. viz dieselpower.cz/forum/view topic.php?p=553757&a... po vyndání nádrže by se musela udělat samotvorba

zx má to samý za levou sedačkou kryt - dostaneš se zezhora na čerpadlo
čiliže co? pojistka ok, kabely průchozí na proud

-> spartra: imo to taky může ovlivnit, ale tomu bych moc nevěřil, imo je ve většině přípádů absolutně bezporuchové... Btw nevim jak u berlinga, ale u xanťuli jde čerpadlo normálně vyměnit vrchem bez demontáže nádrže :-) zvednout sedačky, odkrejt koberex, sundat plastovej papundekl a vidíš na něj :-) Pochybuju žeby u berlinga zaváděli nějakou novinku a musela se kvůli tomu sundavat nádrž :-)
kvůli demontáži čerpadla se musí sundat nádrž.
poznatek, auto nastaruji zatím pouze ráno, opakovaný starty po sobě jdou, občas nezabzučelo čerpadlo(nejspíš zbytkovej tlak), proto nejspíš motor opakovaně chytnul.
Chcípnu odejdu celej den zas nic, po otočení klíčku cvakne relé v pojistkovce, drobný cvaknutí je slyšet od nádrže, čerpadlo se nerozjede.
Pojistka je dobrá, zkoušel jsem žárovkovou metodu na oba konce přívodů k pojistce - po otočení se nerožhla.
Zkusil sem svůj multivěšták, po oddělání pojistky, otočení klíčkem, jeden kontak 7,8v - druhej 2,1v
nemůže to náhodu ovlivnit imobilizér? pokud tam je
poznatek, auto nastaruji zatím pouze ráno, opakovaný starty po sobě jdou, občas nezabzučelo čerpadlo(nejspíš zbytkovej tlak), proto nejspíš motor opakovaně chytnul.
Chcípnu odejdu celej den zas nic, po otočení klíčku cvakne relé v pojistkovce, drobný cvaknutí je slyšet od nádrže, čerpadlo se nerozjede.
Pojistka je dobrá, zkoušel jsem žárovkovou metodu na oba konce přívodů k pojistce - po otočení se nerožhla.
Zkusil sem svůj multivěšták, po oddělání pojistky, otočení klíčkem, jeden kontak 7,8v - druhej 2,1v
nemůže to náhodu ovlivnit imobilizér? pokud tam je
-> VeTeV: až ráno, auto stojí venku na dvoře, po tmě se bojím
když sem viděl cenu čerpadla, pak sme našel i info www.citroeny.cz/forumxxx/
viewtopic.php?t=13761&am..
.
sic na xantii, v podstatě je to to samý, není problém aby umřelo čerpadli i po 80t.km
večer přijel, pak se 2 dny nehnul, dneska ráno na 5 pokus zavrčelo čerpadlo a chytlo a k večeru zase nic, začíná to bejt docela náročný auto

sic na xantii, v podstatě je to to samý, není problém aby umřelo čerpadli i po 80t.km

večer přijel, pak se 2 dny nehnul, dneska ráno na 5 pokus zavrčelo čerpadlo a chytlo a k večeru zase nic, začíná to bejt docela náročný auto

-> spartra: zacal bych kontaktama, neb kdyz jdnou jde, jednou ne, muze bejt nekde psatnej kontakt
takže to byl asi záchvěv na nervovou soustavu, před chvilkou ani prd, není slyšet bzučení čerpadla, startér točí ale prd.
Postupujem dále, dále je co?
pojistka č.2 ( pal.čerpadla) byla dobrá
palivovej filtr? ten asi nemá vliv na běh čerpadla? i když by byl ucpanej čerpadlo by jelo ne?
možná příčina v lpg systému? startuje na benzín po ohřátí na 35 stupňů, přepíná lpg.
čistě vejrám ze zvědavosti i na poláky co by případně stálo čerpadlo a oproti českejm cenám docela rozdíl
allegro.pl/pompa-paliwa-c itroen-c4-c5-berlingo-evas ion-xsara-i2017183359.html
komplet
allegro.pl/pompa-paliwa-c itroen-berlingo-xsara-1525 -h8-152581-i2039755836.htm l
zná někdo firmu mtm?
vrátím se ještě k otázce zadní bubnový brzdy zx kombi, špatně odbržďuje ruční brzda čím to může bejt?
Postupujem dále, dále je co?
pojistka č.2 ( pal.čerpadla) byla dobrá
palivovej filtr? ten asi nemá vliv na běh čerpadla? i když by byl ucpanej čerpadlo by jelo ne?
možná příčina v lpg systému? startuje na benzín po ohřátí na 35 stupňů, přepíná lpg.
čistě vejrám ze zvědavosti i na poláky co by případně stálo čerpadlo a oproti českejm cenám docela rozdíl
allegro.pl/pompa-paliwa-c itroen-c4-c5-berlingo-evas ion-xsara-i2017183359.html
komplet
allegro.pl/pompa-paliwa-c itroen-berlingo-xsara-1525 -h8-152581-i2039755836.htm l
zná někdo firmu mtm?
vrátím se ještě k otázce zadní bubnový brzdy zx kombi, špatně odbržďuje ruční brzda čím to může bejt?
-> spartra: Jak už kluci psali u frantíků k oudržbě patří před zimou a po zimě prostříkání všech kontaktů svorkovnic a pojistek nějakym elektro sráčem :-D
-> VeTeV: Jojo,taky jsem tomu tenkrát nevěřil ale po doporučení,věnovat se 1-2x ročně ošetření svorkovnic v motorovém prostoru,funguje vše bez problémů (a že ventilace mě pěkně potrápila).
-> spartra: v tom odkazu to vse mas :-)
jinak mozna blbej kontakt - proste frantici a elektrika - nekonecnej vorech :-)
jinak mozna blbej kontakt - proste frantici a elektrika - nekonecnej vorech :-)
-> VeTeV: vlevo dole bodejť je tam zásuvka i na diagnostiku, otázka je rozmístění pojistek a co k čemu 
to mě poser, kouknu na pojistku čerpadla a je dobrá, zkouším otočit klíčkem, čerpadlo chvíli zabzučelo, nakojec nastaroval. Vo co mu de?

to mě poser, kouknu na pojistku čerpadla a je dobrá, zkouším otočit klíčkem, čerpadlo chvíli zabzučelo, nakojec nastaroval. Vo co mu de?
-> spartra: klasika pod pristrijovou deskou (vlavo u ridice - mela by tam bejt rukojet na zatazeni) a v motorovymm prostoru
www.citroen.cz/Resources/ .../Navody_k_obsluze_Citro en_Berlingo_VP_2005.pdf str87, 88
www.citroen.cz/Resources/ .../Navody_k_obsluze_Citro en_Berlingo_VP_2005.pdf str87, 88
-> Bagrr- máma mele Emu: to nevím, zjistím, zatím nikde nemůžu najít, kde má pojistky

-> spartra: je slyšet bzučení z nádrže po zapnutí klíčku? Zkouknul bych pojistky... Nevím jak berlingo ale xantia má pojistku pro čerpadlo v motorovém prostoru...
achjo, dlaší problém berlingo lpg 1,6 16v 2004, včera večer přijelo, mělo se přeparkovat a už nechytlo, ráno to samý.
Startér točí ale nechytne, kdepak hledat chybu? svíčky, zapalování? jak zjstit zda li čerpá benzín?
Startér točí ale nechytne, kdepak hledat chybu? svíčky, zapalování? jak zjstit zda li čerpá benzín?

-> Targa: pro změnu: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Prodam-Citroen-CX-25D-Bre
ak.php
A něco pro větéfku jak chce prostorný auto :-D sauto.cz/detail-inzeratu/ .../9595189
A něco pro větéfku jak chce prostorný auto :-D sauto.cz/detail-inzeratu/ .../9595189