skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : zacatecni planovani :-D ale pojedu nad 150%
-> Bagrr- máma mele Emu:
A v jaký jsi etapě?

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ja jedu na desetiletky :-D
-> Nwkt: Koncem příští pětiletky... a pak už následují jen samá pozitiva! 

-> Nwkt: nekdy jo :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: To taky někdy pojedo jo? 

kva to je hic... tak dnes akorat vymeneny palivovy cerpadlo a stary po vycisteni a kompletaci ulozim jako zalozni... a dneska na to kaslu... chtel sem puvodne natahnout i novy vedeni, ale v tom paraku je clovek zlitej za pul hodiny i mezi pulkama...
-> VeTeV: uz jen picoviny jako hranaty m svetla predni apod... musim to projit...
-> Bagrr- máma mele Emu: sem si rikal kdyzs to varil ze by to bylo stejny, ale verilsem ze to mas vykoumany :-) nu a vono prekvapeni...
jinak kdybys mel neco rozumnyho na sades, tak to se jeste treba da zaskladnit...
jinak kdybys mel neco rozumnyho na sades, tak to se jeste treba da zaskladnit...
-> ZdeněkH: no bude to boj :-D Postavit auto zpatky na kola, provest zde vyskladneni dilu (vsechno ocelovy in da srot, plastovy ekolikvidace).... Napr troje dvere na xa break, zadni vrata, apod... zadni naprava na r19... nejaka ta picovina na skudku... no mraky picovin :-D Ado toho jeste zabydlovani... no masakr :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: Ach tak no tak to hodně štěstí a nervů. Stěhování jsem v posledních pár letech zažil hodně a brrrrr už nechci pěkně děkuju
-> ZdeněkH: ba ne pane, stehovani (spolu s tou dobou jiz manzelkou) do podnajmu... tudiz absolutne padaj moznosti delani na aute, skladovani dilu apod... STK me vubec netankuje, na tu to pujde az bude hotovy... Ta uz je pul roku po terminu :-D
kuy francozsky... Tak to co se zda na prvni pohled absolutne totozny, totozny opravdu neni... Vysvetlete mi nekdo proc ty mrzaci udelali konec lemu jinej u kratky jak u dlouhy? Naraznik proste nesedi... Jsou dve reseni, bud orezat naraznik, nebo si pohrat se svareckou a plechem... asi me jebne... kdybych to alespon tusil, tak shanim blatasy z dlouhy... kva a to jsou to lemy z dvojky v luxusnim stavu..
-> Bagrr- máma mele Emu: Práce nebo STK? S STK to tak nehoří. Já naposledy jezdil autem snad půl roku bez stk protože jsem na to zapoměl a neuvědomil si to. Až když jsem ho chtěl prodat jsem to zjistil. Práce to je jiná kvůli práci jsem s autem taky posledně fofroval když mi chcípl altík. Bez šťávy jaksi nefunguje ani nafťák a bez altíku jaksi xantia nefunguje vůbec 

nojo panove, mam malinko sibenicku... do konce srpna musi byt auto provozuschopne... (minimalne dojezdu 10km po ose)
-> Bagrr- máma mele Emu: ze bych se na tonevy... vedro neskutecny
-> Bagrr- máma mele Emu: Se ti divím v tomhle hicu vůbec cokoliv dělat. Já chtěl původně lepit kousek nárazníku, ale prdím na to. A to mi stojí auto ve stínu
Tak, obe tehlice, ramena, silenty stabiku a veskere horni ulozeni motoru vymeneno :-) v tomhle paraku nejde oradne nic delat, tak akorat rozmyslim jak dal...
-> ZdeněkH: to rikam porath, zaklad za strizliva a domysleni po 4 litrech bozole...
Pi*o ty napínáky a styl vedení klíňáku snad vymýšlel ožralej frantík v pátek večer.
Věc první při studování obrázků. Když je klimakompresor tak je altík pod čerpadlem. Když není tak je altík nad čerpadlem. Když je altík pod tak na něj při našem stáří aut kape sem tam LHM což je super věc.
Další věcí je onen zázračný napínak při klimakompresoru (verze bez něj ho nemá). Po prostudování knihy jsem si myslel ok všechno vím jde se na to. Rádoby zajišťovací kolik jsem vyrobil z ohnutého šroubováku. Druhým velkým šroubovákem posunu napínák a snažím se vsunout kolík což je práce pro gynekologa (nikam není vidět a dělá se po hmatu). Když už tam je tak jdu dolů a nasadím klíňák. Přidělám spodní kladku, napnu řemen a jdu nahoru oddělat kolík. Nastartuju a ejhle co se stane? Klíňák zase skočil vedle. Tak znova. Zde je chvilka pro vzývání boha či co protože po stejných krocích a nastartování najednou klíňák drží kde má (snad na delší dobu).
Nejsmutnější je to, že jelikož nejsou love (prašule) tak jsem musel nasadit ohoblovaný a použitý klíňák takže mě to čeká zase. Navíc mi přijde, že ta napínací kladka i při maximálním utažení štelovací kladky nějak moc kmitá a bojím se přeskočení.
Jo a když si vzpomenu udělám fotku jak vypadá kryt rozvodů. Z toho by totiž jeden chcal smíchy. Kus plechu, který se dá snadno odehnout a podívat na rozvoďák. Okolo další kousky tentokrát plastového krytu rozpraskaného
Věc první při studování obrázků. Když je klimakompresor tak je altík pod čerpadlem. Když není tak je altík nad čerpadlem. Když je altík pod tak na něj při našem stáří aut kape sem tam LHM což je super věc.
Další věcí je onen zázračný napínak při klimakompresoru (verze bez něj ho nemá). Po prostudování knihy jsem si myslel ok všechno vím jde se na to. Rádoby zajišťovací kolik jsem vyrobil z ohnutého šroubováku. Druhým velkým šroubovákem posunu napínák a snažím se vsunout kolík což je práce pro gynekologa (nikam není vidět a dělá se po hmatu). Když už tam je tak jdu dolů a nasadím klíňák. Přidělám spodní kladku, napnu řemen a jdu nahoru oddělat kolík. Nastartuju a ejhle co se stane? Klíňák zase skočil vedle. Tak znova. Zde je chvilka pro vzývání boha či co protože po stejných krocích a nastartování najednou klíňák drží kde má (snad na delší dobu).
Nejsmutnější je to, že jelikož nejsou love (prašule) tak jsem musel nasadit ohoblovaný a použitý klíňák takže mě to čeká zase. Navíc mi přijde, že ta napínací kladka i při maximálním utažení štelovací kladky nějak moc kmitá a bojím se přeskočení.
Jo a když si vzpomenu udělám fotku jak vypadá kryt rozvodů. Z toho by totiž jeden chcal smíchy. Kus plechu, který se dá snadno odehnout a podívat na rozvoďák. Okolo další kousky tentokrát plastového krytu rozpraskaného
tak, tehlice ma novy lozisko i cep... s lisem a autogenem otazka pul hodiny :-D To bude dyl schnout barvicka :-D Takze tehlice jde zpatky do auta nejdriv zejtra... Premyslim jak dal... Zda se na to dnes uz vykakat ci se zkusit vztekat s tim rizenim... asi si spis usetrim nervy, v praci jich bylo dost...
-> VeTeV: jj musi krvacet...
-> Bagrr- máma mele Emu: takze krev ven?
-> VeTeV: jj nekde to tam bylo... co si pamatujt, tak se musi vovolit volantovka, sundat kriz, povolit dve trubky, dva srouby co drzi rizeni a rizeni vytahnout doprava smerem ke spolujezdci :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: to tam je? ani nevim...
-> VeTeV: rizeni zkusim vykuchnout dle popisu na starem foru xa klubu :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: jak sem to mel vedet :-) proste necobouchalo- asi jako ted... takze az se naucis vyjimat rizeni, takse optam co a jak :-)
-> VeTeV: vole jenze tobe jen cvakala tycka :-D Me hucelo lozisko, vsechny silenty na kasi a cepy, o tech ani nemluvim... :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: a mě něco řikej - stejnej cvok jak já 

-> VeTeV: tak vis jak, kdyz uz tak od zakladu a poradne... jo a jeste silenty vzpery motoru vymenit a veskery gumovy elementy predku jsou novy :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: stastny blazen 

jup jup jupi ja jej.... svina je venku a novy rameno na miste... ja su tak stastne... zitra jdu na tehlici -> novej cep a lozisko a pak sup s ni na auto... no a pak jezek v kleci aneb vyndat rizeni bez demontaze napravnice a tim by bylo to nejhorsi na predni naprave za nama :-D Pak uz jen prkotiny v podobe hydrostavu a casem kulopera :-D
-> VeTeV: u ry pravy strany kvetu jak svina... zbytek jakz takz jde... jen ten jeden sroub mi pije krev a to dodlova... ruce zdevastovany z toho...
-> Bagrr- máma mele Emu: ty kravo, taky slusne
to jsem dopadl jeste dobre...

-> VeTeV: pac u stavajiciho rizeni je lehce v hajzlu cosi a dost tahlo doprava i pres serizeni geometrie na laseru... a volantovka o ty ani nemluvim jakej ma vakl...
Srac jeden francouzskej... tejden maceni rezozroutem ocividne je malo... Ten sroub u zadniho silentu p. ramene proste nejde.. urval jsem hlavu a zbytek sroubu mi trci skrz napravnici... nahrati napravnice do ruda je picu platny... vyklepnout nejde ani 5kg kladivkem... Asi nic jinyho nez vrtacka nezbejva :-(
Srac jeden francouzskej... tejden maceni rezozroutem ocividne je malo... Ten sroub u zadniho silentu p. ramene proste nejde.. urval jsem hlavu a zbytek sroubu mi trci skrz napravnici... nahrati napravnice do ruda je picu platny... vyklepnout nejde ani 5kg kladivkem... Asi nic jinyho nez vrtacka nezbejva :-(
-> Bagrr- máma mele Emu: no snad nedopadnu stejne 

-> VeTeV: ja menim celou volantovku i rizeni :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: rouhodne je v prdeli ten spodni kardan - ale to sem koukal ze PaM prodava ten kriz za par kacek... ted uz se me to nechce rozhazovat, ale mamto jako ukol po navratu z dovoleny
-> VeTeV: vule rizeni v cepech, hrebenu ci volantovce?
hotovo, hned se radi lepe...
nicmene dalsi vule se zdaji byt jeste na rizeni a do toho se uz ted poustet fakt nebudu - necham si to na rijen
nicmene dalsi vule se zdaji byt jeste na rizeni a do toho se uz ted poustet fakt nebudu - necham si to na rijen
-> all: tak to jsem zvedavej kudy to tam nakonec dostanu - ale díky za podněty 

-> Jarda/felda 19.07.13 23:59:08: samo vždycky sem dával novej a předepsaný množství 

-> Kocvin: ja to dycky lil vrchem a kontrolni jsem nechal volnej at vidim kdy uz to chcije ven :-D jinak u me je kontrolni sroub bez ctyrhranu jen vnejsi sestihran...
-> Kocvin 19.07.13 23:39:25: Jo,krom naší 2,1TD to tak bylo...

-> VeTeV 19.07.13 23:33:32: zezhora na převodovce by mělo bejt odvětrání plastovej šroub tudy sem vždycky lil olej já 

-> Bagrr- máma mele Emu: Čidlo je blbost.. Je tam přímo nalévací zátka
Je to zároveň i kontrolní otvor hladiny olele a měl by to být vnitřní čtyřhran pokud se nepletu..

Ri-> Bagrr- máma mele Emu: to cidlo me přišlo jako blbost, sem si říkal.tam bude nejakej lepší otvor na dolejvani....
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mit zazemi a dílnu,ale ty polní podmínky co mam to je za trest
:
:
-> VeTeV: bud cidlem zpatecky nebo odvetrani (plastova krytecka na sroubku, vytocit sroubek) a doliti oleje je akce na hodinu :-D