Když už jsme u těch vozů dříve vyrobených, tohle jsem potkal minulý týden...
Předem se omlouvám za kvalitu, hodnou kopice hnoje, ale mobilem za jízdy se to líp nepovedlo, snad to moc lidí nepohorší
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Kaprof: koukal jsem po dvou xm (34 a 35k) na tipcars a potom na citroenech je jedna v6...
-> Pavel P..: jasný, originál paraboly jsou nějaký jiný, ale nechaj se zaměnit s PALkama :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: tim myslíš to 4oko? taky mi to přijde jako na LS ale paraboly jsou snad Cibie
-> Pavel P..: a koukám že má morety... Jedno bx s moretama taky u mě chvilku stalo... A co jsem tak koumal, světla byly stejně velký jak u 120ls :-D
-> Jirik_Tuňák: pak tam je ještě *podle provedení a země. Asi to bude chtít prohlédnout konkrétní kus
-> MATTESS: Tak tady se píše, že má (strana č. 20).
www.citroen-bartunek.cz/n avody-k-obsluze-vozu-citro en/.../citroen-xsara
Je to však vydání 2003, co myslíš?
www.citroen-bartunek.cz/n avody-k-obsluze-vozu-citro en/.../citroen-xsara
Je to však vydání 2003, co myslíš?
-> Jirik_Tuňák:
A to je otázka na kolegy, zda někdo z nich má např. model 2001/2002, zda jejich Xsara má ISOFIX. Nebo napíšu (prohledám) na Xsara forum :-)
A to je otázka na kolegy, zda někdo z nich má např. model 2001/2002, zda jejich Xsara má ISOFIX. Nebo napíšu (prohledám) na Xsara forum :-)
-> MATTESS 27.07.12 09:27:59: Mám trochu obavy, aby ten isofix nebyl až u posledních modelů od 04-05. Nevím totiž, kdy přišlo isofix na trh.
-> MATTESS 27.07.12 09:27:59: Fakelift byl 2000
-> Jirik_Tuňák: našel jsem, že se někdo ptal s dodatečnou montáží na Break 98 (čili tam není) a pak jsem našel test hatch 2004 a tam uvádějí 2x ISOFIX. Že by po faceliftu (nevím, kdy přesně byl)?
EDIT: vypadá to tak :-)
EDIT: vypadá to tak :-)
-> MATTESS 27.07.12 09:14:51: To nevím, kámoš to na krátkej 99 nemá.
Ale ta po faceliftu by je mít už měla.
Ale ta po faceliftu by je mít už měla.
-> Jirik_Tuňák: Jednoduchá otázka, čemu nerozumíš? Já jsem koukal na netu a nějak si nejsem 100% jistý, jak to je
-> MATTESS 27.07.12 08:48:03: Jak jsi na to teď přišel? Tedy zrovna na tohle?
Mají Isofix všechny Xsary? Nebo od určitého roku?
-> Pavel P.. 24.07.12 19:07:06: Safra, na tenhle inzerat jsem nemel koukat.
Legalni auto ktery jede a mam k nim blizko.
Takovej dedula a max. 215 km/h, 0-100 za 8 sec.

Takovej dedula a max. 215 km/h, 0-100 za 8 sec.
-> Jirik_Tuňák: tak jinak... uplně stejnej ale se 4okem.
-> Pavel P.. 24.07.12 19:00:35: Tohle je GTčko, ne "podobnej", nebo že to stejně vypadá. 

podobnej škopek parkuje i tady u nás ale má to vepředu 4oko... taky luxus stav, má to mladej kluk a občas se v tom vrtá.
A jen tak mmchdm, jel jsem tim jako spolujezdec a mazec co si to necha libit v zatackach. A ten motor, hmmmm.
-> ZdeněkH: Mně se i líbí..ikdyž bych volil jiny odstín...
-> Hřib: Máš tu CX nádhernou
:)!
-> Hřib: Máš tu CX nádhernou

-> ZdeněkH: ale kola vyměníš během chvilky, to ostatní, pokud není v pořádku, dáváš do kupy i několik let
Nejlepší kola jsou ty hliníky na CX, nemají díry, tak se nešpiní, mám i sadu "srazových" TRX-ů www.citroen-club.cz/graph ics/.../895_324_hpim1897.j pg , ty 14" byly kdysi taky takové, ale sůl je sfině www.citroen-club.cz/graph ics/.../872_324_hpim1892.j pg , prostě ke každému autu patří ty správné kola

Nejlepší kola jsou ty hliníky na CX, nemají díry, tak se nešpiní, mám i sadu "srazových" TRX-ů www.citroen-club.cz/graph ics/.../895_324_hpim1897.j pg , ty 14" byly kdysi taky takové, ale sůl je sfině www.citroen-club.cz/graph ics/.../872_324_hpim1892.j pg , prostě ke každému autu patří ty správné kola

-> Hřib: No tak tohle už je krása. Kola dělaj auto víš jak
-> ZdeněkH: podívej se na jeho další inzeráty, má tam BX a to vypadá taky libově, kola jsou to poslední, co bych na tom řešil, celkově je vidět, že se o auta majitel stará, než koupit nějakou byť levnou vylítanou hujdu a pak si rvát vlasy...
To XM se mi moc líbí, asi se na něho zajedu podívat, kvůli tomu bych možná i udělal upgrade a ze spotřebáku víkendofku
To XM se mi moc líbí, asi se na něho zajedu podívat, kvůli tomu bych možná i udělal upgrade a ze spotřebáku víkendofku

-> Kaprof: Ty kola teda dle mě fuj. Nemá tam teda moc fotek a z toho dvě jsou stejné. Proč schovává druhý bok?
-> Jirik_Tuňák: Já bych se XM nebál ale pouze opravdu vonaveho a radši bych si i připlatil...Xantie se mi osobně moc nelíbí no..
auto.bazos.cz/inzerat/... /Citroen-XM-Break-Turbo-CT .php Po tomhle si slintám už nejakej čas...:o)
auto.bazos.cz/inzerat/... /Citroen-XM-Break-Turbo-CT .php Po tomhle si slintám už nejakej čas...:o)
-> Jirik_Tuňák: ok a jakou motorizaci? Hdi co jsem vyčetl asi ne, ale benzín jaký 1.6, 1.8, 2.0 nebo 3.0? A Activu nebo obyč?
-> Mr.Lumpy: Já bych to nekupoval, je to už moc starý. Jestli chceš houpačku, kup si dvojkovou Xantii v kombíku a bude, hlavně ne něco za 15 000,- apod. To je specialita zejména lidí tady, koupit auto za 15 000,- a pak mít vyvalený voči, že je tam všechno blbě. U té se nevyskytují specifické mouchy jako u staršího XM. Podle mě je pořízení XMka rozumné jenom v případě, že se zbavíš Škodovky a chceš místo ní něco "jiného" / stylového na rekreační poježdění.
Pozn.: a na připomínku Stepana v tvém zablokovaném tématu nedej, rozumí tomu jako koza petrželi.
Pozn.: a na připomínku Stepana v tvém zablokovaném tématu nedej, rozumí tomu jako koza petrželi.
Přestože mi moderátor zablokoval téma s tím, že odpovědi mám v tomto vlákně, jsem tu o XM nic moc nenašel.
Takže moje otázka zní, na co si dát pozor, jakou motorizaci si vybrat a případně nějakou alternativu pokud je kupovat XM blbost.
Moje podmínky jsou pohodlí, klima, spotřeba jako na 120 tzn. okolo 10l/100km.
Předem děkuji za návrhy :-)
Takže moje otázka zní, na co si dát pozor, jakou motorizaci si vybrat a případně nějakou alternativu pokud je kupovat XM blbost.
Moje podmínky jsou pohodlí, klima, spotřeba jako na 120 tzn. okolo 10l/100km.
Předem děkuji za návrhy :-)
Přesunuto z tématu koupě xm...
Přesunuto z tématu koupě xm...
Citroen s hydraulikou je největší zlo, měli jsme bx a pořád něco odcházelo na hydraulice.
Přesunuto z tématu koupě xm...
Citroen s hydraulikou je největší zlo, měli jsme bx a pořád něco odcházelo na hydraulice.
Přesunuto z tématu koupě xm...
Přesunuto z tématu koupě xm...
Potřeboval bych poradit, chtěl bych si tohle auto nebo xantii koupit. Na co si dát pozor. Případně nějakou alternativu, požadavek pohodlný auto, klima a spotřeba max. jako na škodovce tzn. 10 litrů na sto.
Předem děkuji za rady :-)
Přesunuto z tématu koupě xm...
Potřeboval bych poradit, chtěl bych si tohle auto nebo xantii koupit. Na co si dát pozor. Případně nějakou alternativu, požadavek pohodlný auto, klima a spotřeba max. jako na škodovce tzn. 10 litrů na sto.
Předem děkuji za rady :-)
-> Jirik_Tuňák:
DPF se nebát, po záruce vymlátit a nechat udělat soft a je svatej pokoj, s vyšším výkonem, nižší spotřebou a údržbovými náklady.
DPF se nebát, po záruce vymlátit a nechat udělat soft a je svatej pokoj, s vyšším výkonem, nižší spotřebou a údržbovými náklady.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Náš povoz teď přelezl 25 000 km a teď jsem teprve s motorem spokojený. Spotřeba tedy v městském a okolním provozu nic moc, to se plácám pořád kolem 8,2 - 8,4, ale motor teď jede líp než po koupi. S tímhle 2.0 HDi jsem jel taky ve 308 se 6q, kromě podivně vyosené řadící páky jsem byl spokojený a jezdilo to parádně kopec nekopec na jedno jakej kvalt. Tento motor byl ale pro náš vůz nedostupný - jen 1.6 HDi a navíc jen s filtrem, ten bych na těch krátkejch trasách zabil.
-> darklord:
Třeba můj táta se ke služebáku choval líp než k vlastnímu (Fabia Combi 1,4 16v).. škoda že nám nevyšla aukce, nebyl by to špatnej kup.
Třeba můj táta se ke služebáku choval líp než k vlastnímu (Fabia Combi 1,4 16v).. škoda že nám nevyšla aukce, nebyl by to špatnej kup.
-> palinator: to sa posere hocico ked sa k tomu clovek chova ako k sluzobaku 

-> darklord:
Dá se říct, ale ty prasklý hlavy na TD to neni taky nějaký terno.
Dá se říct, ale ty prasklý hlavy na TD to neni taky nějaký terno.

-> palinator: a hlavne si chcel povedat s motorom od spravneho vyrobcu :)
-> Kaprof:
Stará Omega v kombajnu by se mi taky líbila, v nějaký 2,5 TD nebo DTI, jsou to pěkný, obrovský auta s náhonem tam kde má bejt, ale věcí co se tam může posrat a posírá se je nejvíc co může bejt.
Stará Omega v kombajnu by se mi taky líbila, v nějaký 2,5 TD nebo DTI, jsou to pěkný, obrovský auta s náhonem tam kde má bejt, ale věcí co se tam může posrat a posírá se je nejvíc co může bejt.

Já jsem měl nedávno čest mimo jiné s tímhle... 5008 2.0HDI 150k
Krásně pohodlné svezeníčko, ve třetí řadě bych asi sedět nechtěl, ale i ve druhé to vypadalo moc pohodlně. Motor i brzdy byly k tomu autu přesně akorát. Tohle bych si dokázal představit doma.
Krásně pohodlné svezeníčko, ve třetí řadě bych asi sedět nechtěl, ale i ve druhé to vypadalo moc pohodlně. Motor i brzdy byly k tomu autu přesně akorát. Tohle bych si dokázal představit doma.

-> Kaprof: Myslis jak je tam ten mezikus s obema smerama zavitu a jak clovek dojede nakonce tech zavitu a potrebuje jeste kousek a uz nejde co
A to zajisteni sevreni tech trubicek se zavitem tim sroubkem kde mam pocit ze kdyz zaberu tak bud rupne nebo strhnu zavit a hotovo ...



A to zajisteni sevreni tech trubicek se zavitem tim sroubkem kde mam pocit ze kdyz zaberu tak bud rupne nebo strhnu zavit a hotovo ...


-> palinator: Náhodou..Na Kadetov(respektive jeho asijske odvozenině)i se delala hustě geoška
..Ale fakt je že se mi líbí asi jen stará Omega no jinak
Ale každej je zvyklej na něco a když je s tim spokojenej -tak je to dobře
každa značka ma své mouchy..:o)



takže sem měl zas čas řešit brzdy na zx a klepání při brždění
vyndal jsem levý desky - pravý nechal - oddělal třmen, jel to projet - nic neklepe
vyndal jsem pravý desky - levý nechal - oddělal třmen, jel to projet - klepe čuba
už víme že problém je v lévé straně
stále nevíme čím to
vyndal jsem levý desky - pravý nechal - oddělal třmen, jel to projet - nic neklepe
vyndal jsem pravý desky - levý nechal - oddělal třmen, jel to projet - klepe čuba
už víme že problém je v lévé straně


-> palinator: Tojo, nová Astra váží téměř co moje Picasso. Mě to je fuk, dneska bych si vybíral auta podle toho na co mám a co se mi líbí, ne co to je za značku.
Ten kdo tady pořád dokola prská Opel sopel, Ford pekáč atd. je primitiv.
Ten kdo tady pořád dokola prská Opel sopel, Ford pekáč atd. je primitiv.
-> Jirik_Tuňák:
To je potřeba se zamyslet, kde udělali soudruzi chybu že je to uchycení potřeba vůbec vyvařovat. Naštěstí my spodek máme dost slušnej, oproti daleko novějšímu Swiftu, kterej skoro nejezdil je to stav dokonce luxusní, ale máme třeba vyhnilej A-sloupek pod lištou okna, což bych řek že je extra průser a to auto na to dojede. Když z toho řekněme O profilu bude profil U.
Nový Opely se snad povedou víc, slibujou si od toho dost. Co se mi na nich nelíbí je to, že ty auta strašně nafukujou, jsou těžký a dovnitř toho místa zas tolik nepromítnou.
To je potřeba se zamyslet, kde udělali soudruzi chybu že je to uchycení potřeba vůbec vyvařovat. Naštěstí my spodek máme dost slušnej, oproti daleko novějšímu Swiftu, kterej skoro nejezdil je to stav dokonce luxusní, ale máme třeba vyhnilej A-sloupek pod lištou okna, což bych řek že je extra průser a to auto na to dojede. Když z toho řekněme O profilu bude profil U.

Nový Opely se snad povedou víc, slibujou si od toho dost. Co se mi na nich nelíbí je to, že ty auta strašně nafukujou, jsou těžký a dovnitř toho místa zas tolik nepromítnou.
-> palinator: To je pravda, kámoš taky řval, když na tom vyvařoval např. uchycení zadní nápravy. Ale vždycky se mi ta auta líbila. A ty nový se mi líbí taky hodně.
-> Kaprof:
Ještě bych se moh zmínit k Opelu. Starý Opely byly uživatelsky příjemný auta, ale nepříjemný servisně. Je prostě fakt, že se mi v tý Vectře jezdilo vždycky dobře, že ničím zvlášť nevybočovala, takže si na ní zvykne snad každej skoro hned. Švéda mi pak půjč, Saab to bude takovej rychlejší Opel... a Volvo, nemám tušení.
Ještě bych se moh zmínit k Opelu. Starý Opely byly uživatelsky příjemný auta, ale nepříjemný servisně. Je prostě fakt, že se mi v tý Vectře jezdilo vždycky dobře, že ničím zvlášť nevybočovala, takže si na ní zvykne snad každej skoro hned. Švéda mi pak půjč, Saab to bude takovej rychlejší Opel... a Volvo, nemám tušení.