skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Gazda2: stiahni si toto www.edisk.cz/stahnout-sou
bor/.../Haynes_Service_Man
ual_-_Citroen_SAXO__czech_
.zip_72.24MB.html heslo: saxoclub
zdravim ma citroen saxo 1.4 v bububnovej brzde samostav a popripade ako sa da povolit aby som zhodil bubon na fabii je len taky kolik ktory staci vytlacit hore a je a ako to je teda u saxa?
-> spartra: Prostě do Hulína pro nejlevnější flašku je daleko. Nerad bych překročil hranici okresu,ne li kraje.
-> Bobesh: jak je daleko okolo

-> Targa: Jsem doma a do zítra mi to nepřijde,proto jsem psal "okolo HK a PU"

Potřeboval bych info,kde bych sehnal převodový olej do Xantie,nejlépe Olej Total Transmission BV 75W-80 (75W80). Pouze okolí HK a Pardubic,prostě okolo baráku.
No právě zrovna to elektro mě děsilo při shánění jiného auta. Ono přece jenom C5 je už úplně jinde oproti xantii. Ale hrozně se mi líbila a v kombíku super auto alá obytňák. Jen opravdu ty problémy kdepak nechci. A plno super vychytávek.
Problémy s elektrikou mi stačily na Lancii. Pravý blinkr znamenal bouchnout do pojistek, výstražná světla fungovala kdy chtěla a další věci a do toho ještě pojistky všude po autě. Pak jsem zvažoval stylově zajimavé Renault Vel Satis, ale to samé poruchy mě odradily no tak jsem šel do korejce a krom běžných věcí žádná věc žádný problém. Pravda nyní proreznul vlnovec, ale co nadělám v našem provozu.
Ale to pohodlíčko s hydrou no jéje to mi chybí. Hlavně když jedu po horší silnici. Kurnik já snad začnu šetřit na další auto a koupím si citróna
Problémy s elektrikou mi stačily na Lancii. Pravý blinkr znamenal bouchnout do pojistek, výstražná světla fungovala kdy chtěla a další věci a do toho ještě pojistky všude po autě. Pak jsem zvažoval stylově zajimavé Renault Vel Satis, ale to samé poruchy mě odradily no tak jsem šel do korejce a krom běžných věcí žádná věc žádný problém. Pravda nyní proreznul vlnovec, ale co nadělám v našem provozu.
Ale to pohodlíčko s hydrou no jéje to mi chybí. Hlavně když jedu po horší silnici. Kurnik já snad začnu šetřit na další auto a koupím si citróna
-> ZdeněkH: je to asi i jeden z duvodu,proc se i nadale poohlizim po citronovi - Milan dela i C5ky a az na tu zpropadenou elektirku, ne uplne povedeny intros to i chvalil a dokaze poradit i v teto oblasti... Jizik se hydry boji, me stale laka, i kdyz cas ciste mechaniky je uz davno pryc a prevazuji vsude same elektrocosi...
Se ti nedivím jen kvůli PaMovi lituju že už nemám citrona. Bezvadný člověk. Aspoň ses podíval do Brna a hlavně do Jundrova do té krásné krajiny
S výfukama je to děs taky to teď řeším, ale vlnovec by mě zajímalo, který blbec to vymyslel.
S výfukama je to děs taky to teď řeším, ale vlnovec by mě zajímalo, který blbec to vymyslel.
-> ZdeněkH: jj opravdu pecka a ani nelituji projeteho benalu... dulezite je ze pokracuji v nastolenem smeru a vse je v nejlepsim poradku -LHM stale jeste zelena, sitka naprosto cista, kule predni ubytek necelejch 50% a zadni 40%... takze harakiri se nekona, ted vyresit vejfuk :-( dpoj koncaku a stredove trubky je uz KO
-> VeTeV: Takže po návštěvě už. Slušná cena na to kolik toho je navíc výměna lhm.
PaMa jednoznačně doporučuji - poradí, ví a hlavně ta cena :-) za dofuk kulí, výměnu LHM a vyčištění okruhu, seřízení vejšky si řekl 2tis .-)
-> Jirik_Tuňák: Víme však tě známe, ale rejpnout jsem si musel. Pokud to chceš testovat v autě na chvilku klidně dej víš Éčka neboj ono to pojede
Moje maximální zkouška byla 10l benzínu a nějakých 40-50l E85 (prostě zbytek nádrže v xantii) a jelo to

-> Jirik_Tuňák: Tim pádem bych to klidně vyzkoušel ne
-> Nwkt: Já to zkoušet nebudu, byl jsem jenom zvědavej. Já to s ní dotřepetám na normální benzin a pak se podívám po něčem novějším.
-> Jirik_Tuňák: Každopádně bych to začal asi zkoušet až bude teplejš, kvůli startům 

-> Nwkt: -> ZdeněkH: Kokosáci, to nevíte, že to bylo sqvalně? 

-> Nwkt: Jo von zkomolil i tohle jo.
No ale kombinace E85+N95 to jezdilo pořád dobře rozdíl jsem neslyšel jen cítil když jsem stál za autem
No ale kombinace E85+N95 to jezdilo pořád dobře rozdíl jsem neslyšel jen cítil když jsem stál za autem

-> ZdeněkH: Já myslim že na spray na popáleniny to nepojede www.lekynainternetu.cz/p/
panthenol-spray
-> Jirik_Tuňák: Kantii ne, ale v xantii když jsem ji měl jsem to zkoušel. Hlavně z důvodu, že jsem si říkal no co auto je to jednoduché a bylo levné. A pohoda jezdilo to a nestěžoval jsem si
Bukwíci, už jste někdo zkoušel v Kantii ten Panthenol + N95? 

-> Targa: cena vyssi, ale jestli stav odpovida popisu...
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : treba proto, ze cena ojetin je dnes uz smesna...a toto neni favo-sehnat na to jetej predek (nedej boze za rozumnou cenu) je utopie...
-> Targa: Proč by se to nevyplatilo opravit? Jen kvůli tomu kolik už má nalítáno?
-> VeTeV: Aha tak tento detail jsem nepostřehl 

-> ZdeněkH: jedu tam v subotu
-> Targa: pekna cena
-> Targa: pekna cena
-> VeTeV: Tak co jak jsi dopadl?
mit to kam dát tak bych si to vzal na díly...
aukro.cz/citro-n-xantia-2 -0-hdi-break-kombi-havarov ana-i1476635094.html
aukro.cz/citro-n-xantia-2 -0-hdi-break-kombi-havarov ana-i1476635094.html
Se ti nedivím ono se to vyplatí od odborníka jako je on
-> ZdeněkH: právě, jeho pověst je to, co mě donutí vyrazit s ranním rozbřeskem do okrajové části Brna...
-> VeTeV: Je to prímovej chlap občas přemýšlím jestli jsem neudělal chybu když jsem se zbavoval xantie a nekoupil místo ní C5 protože takového člověka sehnat je kumšt a například u korejce co mám je to snad i nemožné.
Když jsem tam byl PaM mi ochotně vysvětloval co a jak, ochotný prostě jak u kamaráda.
Když jsem tam byl PaM mi ochotně vysvětloval co a jak, ochotný prostě jak u kamaráda.
-> Bobesh: neboj jistě dám vědět a již te´d se na službu pata a mata těším
-> VeTeV: Tak dobrý pořízení a po akci očekáváme podrobné hlášení. Taky bych s tím potřeboval letos něco dělat.
v sobotu jedu promenit rozhrkanou kozu v parnikprimatora Vacka.. doufam, ze PaM dostoji sve povesti a bude cesta zpet opet krasne houpat
Tak u nás na vsi se auto bez pořádný antény neobejde :-D
jinak dokud bude auto jezdit, nechám si ho... Líp řečeno, dokud nebude na jinčí, budu ho udržovat v provozuschopném stavu...
Jinak konečně jsem se dokopal k výměně celního windows... A je to nádhera koukat skrz čisté, průhledné, neopískované, neprasklé okno... Zase o krůček blíž k dokonalosti...
jinak dokud bude auto jezdit, nechám si ho... Líp řečeno, dokud nebude na jinčí, budu ho udržovat v provozuschopném stavu...
Jinak konečně jsem se dokopal k výměně celního windows... A je to nádhera koukat skrz čisté, průhledné, neopískované, neprasklé okno... Zase o krůček blíž k dokonalosti...
ja to chci uz jen doudrzovat tak dva tri roky a poridit pak neco novejsiho.... takze zadny draty menit nebudu :-)) radio hraje dobre i tak
Anténu už jsem měnil.
-> Targa: jde v pohodě
-> Targa: na svým sem ho serval až sikovkama. Pak očistil a namazal. Ale sikama sundáš ten ochrannej plast či gumu, co na tom je.
potřebuju vyměnit ložisko na p.p kole, je na to nějakej lidovej postup - mimo jak na citrone zx str.280/281
jak to ložisko utáhnout a nepřetáhnout?
jak to ložisko utáhnout a nepřetáhnout?
-> Bagrr- máma mele Emu: upsss...
-> Targa: jj, prut jde odšroubovat... A strašně rád zarezne...
-> Bagrr- máma mele Emu: na xantii jde antena(prutúodšroubovat?? mě de sklapět ale odšroubovat mi nešel... tak do myčky ji jenom sklopim...
jinač radio chytá dobře
jinač radio chytá dobře
-> Hřib: jj, průser byl i v základně... Ale u xantie je problém i v koaxu, protože je nepochopitelně debilně veden... Vede dolů k podlaze kde je spojován a pak z5 k rádiu... Přemýšlím, zda nesehnat origo základnu, ale asi se na to vyprdnu... Uvidíme, jaký bordel při jízdě bude dělat nynější...
-> Bagrr- máma mele Emu: problém je v základně antény, závit na spodku a na prutu je z nějaké hliníkové slitiny, která zaoxiduje a pak rádio neladí, ve většině případů už prot nejde povolit - dá se koupit origo spodek v peugeotu - citroenu za 220,- a je po problénu, závit i prut namazat a aspoň jednou za rok údržba, řešil jsem na AX, CX, teď na Xsaře a kábl zůstal vždy původní, pokud přes střechu nezatéká, tak mu nic není... Jo a ta základna je Made in Czech Rep. (peug.107, citr.C1) 

Tak jsem byl velice mile překvapen hned dvakrát...
1. Brzdy včera cvičně na válcich... A rozdíl mezi levým a pravým zanedbatelný na obou nápravach... Takže jediný čeho se teď bojím na technicky v březnu jest vůle na přední nápravě... Sice nepatrná ale je...
2. Dnes po výměně antény a koaxu rádio naladí snad i rusáky na fm pásmu :-D investice ani ne 200,- a užívám si luxusní příjem... A to je to uni anténa s prutem 80cm bez zesilovače... Bejt tam zesilovač, tak fakt ty rusáky chytím... Takhle bohužel jen rakušáky :-D výměnu minimálně koaxu doporučuji všem koho sere příjem originál rádia u xantie... Délka 2.5 metru stačí bohatě...
1. Brzdy včera cvičně na válcich... A rozdíl mezi levým a pravým zanedbatelný na obou nápravach... Takže jediný čeho se teď bojím na technicky v březnu jest vůle na přední nápravě... Sice nepatrná ale je...
2. Dnes po výměně antény a koaxu rádio naladí snad i rusáky na fm pásmu :-D investice ani ne 200,- a užívám si luxusní příjem... A to je to uni anténa s prutem 80cm bez zesilovače... Bejt tam zesilovač, tak fakt ty rusáky chytím... Takhle bohužel jen rakušáky :-D výměnu minimálně koaxu doporučuji všem koho sere příjem originál rádia u xantie... Délka 2.5 metru stačí bohatě...
-> Kuladmin: v nádržke som mal medzi mierkami, nechal som to všetko vytiecť a len 3 litre...uvolnil som len tu hadicu dole na chladči, neviem kde to má vypúštací uzáver