-> Luky: jak jsem koukal na info pořadatele, tak mělo jít o youngtimery do r94 a supersporty
Galerii si můžete prohlédnout zde:
mattess00.rajce.idnes.cz/
2019_Supersport_Classic_Tr
ial
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavá auta nejen z ulic
prohledat
6719 příspěvků (zobrazeno 501 až 550) od 19.05.2010 do 18.09.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
13:31:39
14.04.2019
14.04.2019

MATTESS
23:55:51
13.04.2019
13.04.2019

MATTESS
-> Luky: něco tam bylo až moc moderní, no
20:47:40
13.04.2019
13.04.2019

Luky
-> MATTESS: koukám že spousta tam toho nebyla zase tak moc "classic"
17:32:02
13.04.2019
13.04.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
17:31:52
13.04.2019
13.04.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
17:31:41
13.04.2019
13.04.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
Jo bylo to fajn 

17:11:30
13.04.2019
13.04.2019

MATTESS
.
17:11:15
13.04.2019
13.04.2019

MATTESS
.
17:11:03
13.04.2019
13.04.2019

MATTESS
.
17:10:42
13.04.2019
13.04.2019

MATTESS
.
17:10:33
13.04.2019
13.04.2019

MATTESS
,
17:10:25
13.04.2019
13.04.2019

MATTESS
.
17:10:11
13.04.2019
13.04.2019

MATTESS
.
17:09:59
13.04.2019
13.04.2019

MATTESS
.
17:09:48
13.04.2019
13.04.2019

MATTESS
Na Supersport & Classic Trial byly zajímavé kousky
15:08:28
30.03.2019
30.03.2019

Jarda - zrušená registrace
-> Tom Troll 30.03.19 13:36:59: to mi trvalo, nez jsem si ho vsiml v tom zpetnaku

13:36:59
30.03.2019
30.03.2019

Tom Troll
... a dneska... 

13:36:21
30.03.2019
30.03.2019

Tom Troll
Včera spatřeno... moc stylová kára. 

00:14:51
13.03.2019
13.03.2019

Jozka
-> dragon_cb_cz: V podstatě jo.. teď už zbývá jen čekat, až se vytratí poslední zbytky původních čistých linií a od ostatních obludek bude vozík odlišovat jen idea, logo a dovedně "faceliftovaný" ksichtík..
Tak mě napadlo - kdyby došlo ke "vzkříšení" Fiatu Multipla před rokem - dvěma nebo tak nějak, všiml by si tý dodnes legendární kostrbatosti vůbec někdo ?

Tak mě napadlo - kdyby došlo ke "vzkříšení" Fiatu Multipla před rokem - dvěma nebo tak nějak, všiml by si tý dodnes legendární kostrbatosti vůbec někdo ?

22:36:05
12.03.2019
12.03.2019

dragon_cb_cz
-> Jozka: Řekl bych, že tahle reinkarnace Mini je (na poměry) až učebnicovej úspěch... ja říkáš, museli to plánovat dost dopředu a povedlo se to mimořádně.
-> Luky:
-> Luky:

22:25:24
12.03.2019
12.03.2019

Jozka
-> Luky: Ten mi taky během týhle konverzace blesknul hlavou..

21:19:54
12.03.2019
12.03.2019

Luky
A teď si vemte jak parádní vzkříšení je Škoda Rapid 

21:01:07
12.03.2019
12.03.2019

Jozka
-> dragon_cb_cz: 300 tisíc ? Tak to jsem sice nevěděl, že jedou až tolik, ale z principu fakt nelze, protože sice i od původního mini bylo více modelů (dokonce i "značek"), ale bylo to v podstatě furt jedno a to samý auto, což si dneska může dovolit tak sotva Morgan..
Mezitím jsem lehce zagooglil a po těch skoro 20ti letech mě ta prakticky plynulá návaznost překvapila.. Takže u BMW tak nějak museli tušit odhadem už někdy v roce 1997..
Mezitím jsem lehce zagooglil a po těch skoro 20ti letech mě ta prakticky plynulá návaznost překvapila.. Takže u BMW tak nějak museli tušit odhadem už někdy v roce 1997..

20:08:34
12.03.2019
12.03.2019

dragon_cb_cz
-> Jozka: Podílem na trhu nevím, ale počtem vyrobených kusů se mu myslím vyrovná docela brzo - momentálně prodávají přes 300 tisíc kusů za rok, původní klasiky se za těch 41 let prodalo pokud dobře hledám 5.3 milionů - tzn necelých 129 tisíc za rok... Současným tempem se na těch 5.3 milionů dostanou poměrně brzo bych řekl. Akorát už to není jeden jediný model no...
A Fiat si u pětistovky dal pauzu 35 let, to mi přijde docela dlouhý. U toho Mini to navázalo prakticky plynule.
A Fiat si u pětistovky dal pauzu 35 let, to mi přijde docela dlouhý. U toho Mini to navázalo prakticky plynule.
19:41:42
12.03.2019
12.03.2019

Jozka
-> dragon_cb_cz: No, úspěšně.. třeba soudobý mini se prodává jistě líp, nežli ty poslední verze klasiky od Roveru z konce století (resp. ještě 2000), ale počtama vyrobených kusů, podílem na trhu apod. se mu nikdy nemůže vyrovnat. Což platí i o dalších retro pokusech. Přičemž teda pokusy Fiat, Ford a VW bych za vzkříšení nepovažoval, jen udělali větší pauzu mezi evolucema, než třeba Toyota u Corolly
.
E: Vlastně jo, Fiat "vzkřísil" Abarth.. :-)

E: Vlastně jo, Fiat "vzkřísil" Abarth.. :-)
19:35:40
12.03.2019
12.03.2019

Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 12.03.19 19:31:46: me se ta druha generace beatle libi vic... a mustang se vyrabel stale, ale ten posledni se zase trochu podoba tomu ze 60.let

19:31:46
12.03.2019
12.03.2019

dragon_cb_cz
-> Jarda: New Beetle byl celkem úspěch, druhá generace už myslím tolik ne a za pár měsíců skončí bez nástupce. A u Mustanga se žádné oživování přece nekonalo...
18:37:29
12.03.2019
12.03.2019

Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 12.03.19 17:50:03: a co beatle, mustang...?
17:50:03
12.03.2019
12.03.2019

dragon_cb_cz
-> Jozka: Hele podobný vzkříšení se povedlo všeho všude snad jen Fiatu s tou novou 500 - a nutno říct, že dost úspěšně. Ale i tam už došlo k zúžení - to původní auto, i přes miniaturní rozměry, sloužilo pořád jako "univerzál", dnešní 500 je jednoznačně městská krabička...
Ad Saab - no dneska je z toho NEVS (National Electric Vehicle Sweden), vlastní to Číňani, nic moc se tam nejspíš neděje, jen čas od času vypadne nějaká bombastická zpráva o tom co všechno maj nachystaný, doplněná dalším photoshopem poslední verze 9-3 z roku cca 2014... a v mezidobí mezi těma bombastickejma zprávama se podstatně méně halasně objevujou zprávy o tom, že to s tím "zajištěným financováním" není nijak slavný atd. A nikdo moc netuší, co přesně za tím je, ale všichni tak nějak tuší, že nic hezkého - a že Číňani nedělají podobný věci jako charitu z úcty ke starým značkám se tak nějak všeobecně ví, že jo.
Ad Saab - no dneska je z toho NEVS (National Electric Vehicle Sweden), vlastní to Číňani, nic moc se tam nejspíš neděje, jen čas od času vypadne nějaká bombastická zpráva o tom co všechno maj nachystaný, doplněná dalším photoshopem poslední verze 9-3 z roku cca 2014... a v mezidobí mezi těma bombastickejma zprávama se podstatně méně halasně objevujou zprávy o tom, že to s tím "zajištěným financováním" není nijak slavný atd. A nikdo moc netuší, co přesně za tím je, ale všichni tak nějak tuší, že nic hezkého - a že Číňani nedělají podobný věci jako charitu z úcty ke starým značkám se tak nějak všeobecně ví, že jo.
17:42:49
12.03.2019
12.03.2019

Jozka
-> dragon_cb_cz: Jasně, že je to stejný ve všech hromadných výrobách (= jedinej způsob, jak přežít), navíc to vypadá ne tak, že tu za pár let bude jeden megakoncern v každým oboru, jak se doposavad zdálo, ale tak tři - čtyři.. úplně na všechno.
U mini šlo teda spíš o vzkříšení, než zachování - což ale není až tak podstatný - škoda je hlavně to, že se místo původního konceptu "auta pro všechny" vydali tou cestou, kterou se vydali. Ale kdo ví, jak by to dopadlo - na výsledek bych si nevsadil. Třeba by už by to "kouzlo" znova nefungovalo - podobně, jako se už nikdy nemůžou zopakovat Beatles.
¨
U Saab-ů mám teda mezery, ty jsem sledoval naposledy v dobách, kdy se ztratily z tratí rally, další vývoj jsem moc nesledoval. A už vůbec ne terminální stádium, takže mám jen takový matný dojmy z náhodných zlomků informací..
U mini šlo teda spíš o vzkříšení, než zachování - což ale není až tak podstatný - škoda je hlavně to, že se místo původního konceptu "auta pro všechny" vydali tou cestou, kterou se vydali. Ale kdo ví, jak by to dopadlo - na výsledek bych si nevsadil. Třeba by už by to "kouzlo" znova nefungovalo - podobně, jako se už nikdy nemůžou zopakovat Beatles.

U Saab-ů mám teda mezery, ty jsem sledoval naposledy v dobách, kdy se ztratily z tratí rally, další vývoj jsem moc nesledoval. A už vůbec ne terminální stádium, takže mám jen takový matný dojmy z náhodných zlomků informací..
14:35:27
12.03.2019
12.03.2019

dragon_cb_cz
-> Jozka: Tak jako kdyby to u Škodovky a dalších značek bylo jiné... nevím, Mini ma fakt přijde, že je z těch lepších, má to pořád nějakej jasnej designovej styl a ty auta dávaj smysl. Rozhodně je to lepší osud pro tu značku než kdyby umřela úplně... Což nebývá pravidlem, někdy je lepší jí nechat umřít - třeba to co se děje na hrobu Saabu je dost děsivý. Ale tak alespoň už ne pod tím jménem.
14:08:02
12.03.2019
12.03.2019

Jozka
-> dragon_cb_cz: To jo, součástky z půlky zeměkoule se s trochou štěstí sešly alespoň někde na ostrovech - nicméně mám dojem, že původní výrobní prostory (BMC, BLMC, Leyland.. či jak se ta firma postupně jmenovala) jsou aktuálně opuštěný (ostatně podobně jako plno dalších britských výroben, které dosud nebyly srovnány se zemí).
A určitě jo, nedělají - je dokonce docela možný, že současný stroje Bugatti by se Ettoremu i vcelku pozdávaly..
A určitě jo, nedělají - je dokonce docela možný, že současný stroje Bugatti by se Ettoremu i vcelku pozdávaly..

13:42:47
12.03.2019
12.03.2019

bouchy
-> dragon_cb_cz: No návaznost... to je jako jezdit na dovolenou s paštikama, to stejný i Mini - bůhvíkde se dělají díly (Clarskon říkal, že i v Belgii) a v UK se to tak nějak montuje. I když časy, kdy si škodovka nebo tatra dělala a montovala pomalu každý ozubený kolo atd. už jsou asi pryč. Dost mě zamrzel Akai, Grundig, JVC,...
12:57:09
12.03.2019
12.03.2019

dragon_cb_cz
-> Jozka: Zrovna Mini se pokud vím pořád vyrábí v UK, tam ta návaznost pořád je. Ale u Bugatti nelze než souhlasit... ale tam mi přijde, že v zásadě tomu jménu alespoň nedělají ostudu.
13:18:32
05.03.2019
05.03.2019

Jozka
-> dragon_cb_cz: Mě šlo o to, že návaznost na původní výrobce těch značek (až na design prvních "obnovených" Mini - dnes již neplatí) je nulová víceméně ve všech ohledech - hlavně tedy vlastnicky a "místopisně".. Ale jen taková poznámka na okraj, nedá se s tím dělat vůbec nic, musí se prodávat, prodávat a zase prodávat..
10:00:14
05.03.2019
05.03.2019

dragon_cb_cz
-> bouchy: -> Bukaj: Není to zas tak nedávno co jí koupil... nejdřív jí zkusili oživit jako samostatnou značku, ale to se moc nepovedlo, tak to začali používat stejně jako Škodovka "Laurin & Klement" - prostě když víš, že šetřit nehodláš a chceš si ušetřit pár kliků v konfigurátoru 
-> Jozka: Tak Mini a Bugatti pořád dělají "svoje" auta, v zásadě dost odlišný od zbytku příslušného koncernu. Tady už je to fakt v zásadě jen výbavový stupeň. U VW by tomu spíš teď odpovídala "značka" Cupra...

-> Jozka: Tak Mini a Bugatti pořád dělají "svoje" auta, v zásadě dost odlišný od zbytku příslušného koncernu. Tady už je to fakt v zásadě jen výbavový stupeň. U VW by tomu spíš teď odpovídala "značka" Cupra...
09:49:38
24.02.2019
24.02.2019

Jozka
-> Bukaj 24.02.19 02:15:32: Normální marketingovej trik podobně jako třeba Bugatti, Mini, ETA, Solo a mnoho dalších "značek"..
08:24:01
24.02.2019
24.02.2019

michael
-> Bukaj: Dnes již to tak je, konkrétně tento vůz vychází z klasického eska v provedení long je například třeba standartně již na airmaticu, který u klasického eska připlácíš. Dále má vůz více chromu 20 kola ve standartu a může mít dvou barevné lakování, ale to nejdůležitější je V12 biturbo 463 KW. Tady v Korei v Soulu ho vidím každý druhý den, ale třeba v Číně jich moc nevídám, tam už je to pro ně málo, už musí mít Phantoma, nebo Ghosta.
06:45:01
24.02.2019
24.02.2019

bouchy
-> Bukaj: Maybach byla značka, ale nedávno ji koupil Mercedes a ten tak teď oznažuje svoje modely týhle úrovně. Maybach je hodně stará značka, labutí píseň zachytil Hammond v TG, i když i tehdy to bylo něco.
en.wikipedia.org/wiki/May bach
en.wikipedia.org/wiki/May bach
02:15:32
24.02.2019
24.02.2019

Bukaj
-> michael: Je to Mercedes, není to Mercedes...? Co je zač to "MAYBACH"? Domníval jsem se, že Maybach je značka aut a on je to typ Merglu?
19:06:11
23.02.2019
23.02.2019

michael
-> castrol: Souhlasím.
19:02:01
23.02.2019
23.02.2019

castrol
-> michael: pekne vyzera
18:40:09
23.02.2019
23.02.2019

michael
.
18:38:06
23.02.2019
23.02.2019

michael
Dnes před hotelem v Korei Phantom mi stihl bohužel odjet.
15:47:33
30.12.2018
30.12.2018

Jarda - zrušená registrace
-> isti 30.12.18 12:26:02: ten trabik se mi libi

12:26:02
30.12.2018
30.12.2018

isti
-> Jarda: Nepomýlil si téma?Tieto svôsty patria do železiarne

09:22:35
30.12.2018
30.12.2018

Jarda - zrušená registrace
uz i tady raritka
09:22:06
30.12.2018
30.12.2018

Jarda - zrušená registrace
120 novy prahy a total lemy s trabantem v HU
07:59:54
07.12.2018
07.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
06:43:33
07.12.2018
07.12.2018

Vopalda
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.12.18 20:08:40: docela starý už, LukaEV od MW Motors 

Zamítnuté přispívání mají:
- Honzaloun (udělil dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) ), důvod: