skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> Jirik_Tuňák1983: To sem nemusel. Stačilo vyměnit kus hadičky. Nicméně i k motorku je po odtažení nárazníku pohodovej přístup. Ani sem to neměl dole celý. Pozor na konektor mlhovky.
-> Borderer 25.04.25 08:00:56: A měnil jsi bandu nebo jen motorek?
-> Jirik_Tuňák1983: Měsíc zpátky.
Já měl třeba vývody z motorku napadený mastnotou. nabobtnalo to a prolínalo. Nevím jak to má FL, ale u mého byl ten nárazník dole asi za pět minut a to sem umístění šroubů a matic jen odhadoval...to už mne víc nasraly ty nejtovaný plastový podběhy.

-> Jarda/felda 24.04.25 10:22:37: Taky jsem kokal, že je to dole někde u motůrku a shora je bandaska suchá.
-> Jirik_Tuňák1983: Pořád lepší, než tekoucí gufero na klice pod rozvodama měsíc po překroužkování, frézování hlavy a nových rozvodech

-> Jirik_Tuňák1983: Tojo, zánovní auto a už se to sere.
Začala mi kapat nádržka na vostřikovače. To je nárazdník důle.
Co je to za matriál, ani těch 19 let to nevydrží. 


-> Borderer: tak ho nechej u nejakého elektronka ohledat jestli by nešlo opravit, třeba to bude jen banální závada.
pár lidí se takovýma věcma zabývá, třeba to bude něco stát ale když by se to opravilo pro ten pocit..
pár lidí se takovýma věcma zabývá, třeba to bude něco stát ale když by se to opravilo pro ten pocit..
-> Milan 136: Taky ze jo, platforma P2 to má totožné…až na můj kus… 

-> Borderer 06.04.25 08:49:19: To napravo vypadá okem jako z koncernu na první pohled.
-> Jirik_Tuňák1983: Čidlo kvality vzduchu spínající vnitřní okruh klimy. Věc zcela k ničemu, ale za ten opojný pocit mít auto bez chyb by to stálo.
Bohužel tam mam jiné cidlo, než měly P2 a to už je nesehnatelné - vlevo.

-> Nwkt:
Sem opravyl
Sem opravyl
-> Borderer: To je fuk ne? STK, resp. emise řeší pouze kódy související s emisemi
-> Borderer 05.04.25 14:38:50: Co to je za čidlo? To je od klimy, ne?
Opojný to pocit, po dvou letech před Stk. AQS čidlo je už bohužel nedostupné. 

-> Borderer 18.02.25 11:56:48: Ještě byl pak další k závěru výroby.
-> Eidy: Jojo, poface P2 se asi nikdy neokouká.
Nedávno jsem pořídil další severské sáňky. V podstatě Ctlr+C, Ctlr+V. Takže motor D5 136 kW, manuální 6Q, AWD, tažný, 380 tkm. Zelené má ale navíc jednu důležitou věc a sice nezávislé topení. To je blaho.
Zelený je na zimu, bílý na léto.

Môžete zapnúť titulky
Volvo s60 benzin s 266000 km.Chalan s tým najazdil necelých 1000km a vyplul to simering u rozvodov a začal z toho tiecť olej.Zistilo sa že klukovka má 2-3 mm-ovú axiálnú vôlu

Měnil jsem klapku a nešlo si nevšimnout, že pod klapkou do sání je jakési sítko a povrch sacích kanálů je doslova pomeranč...
Nejsem motorář a tak bych se na to rád optal vzhledem k tomu, že u 742 je obliba za účelem zvýšení výkonu kanály leštit a sítko by bylo nežádoucí...
Nebo u vstřikování je to fuk?
Nejsem motorář a tak bych se na to rád optal vzhledem k tomu, že u 742 je obliba za účelem zvýšení výkonu kanály leštit a sítko by bylo nežádoucí...
Nebo u vstřikování je to fuk?
-> David29 21.11.24 09:25:11: Evropa, nová doba...
Je to zajímavý, že to takhle někdo nechá dojít...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 08.11.24 22:22:49: malá C4, ale ta měla jen takovou štěrbinu a bylo na tom nic moc vidět. Ten Játris totéž.
-> gim 08.11.24 22:04:37: Aj Yaris 2 to má rovnako, digi panel v strede palubky a pred volantom nič. Mal som to auto pred časom požičané 2 týždne zo servisu. Slušne povedané, z toho interiéru som grcal. Hnus velebnosti. Absolútne mi tento štýl nevyhovuje.
Yaris 3 už má klasické budíky, poučili sa z blbosti
Yaris 3 už má klasické budíky, poučili sa z blbosti

-> gim: V minuly praci jsme s tim obcas jezdili s kolegou, kdyz mel C5 v servisu. Nepamatuju si, co to bylo presne za citrona.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky jsem si to myslel, ale je to o tom v tom autě jet víc než jen jednou. Mě ve výsledku víc vadí HUD než toto.
-> gim: Nejen, ze jsem barvoslepej, ale asi mam i krivy oci
Proste mi ten styl nesedi.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: máti měla jedničkovýho Yarise, tam byl digi panel uprostřed nahoře. Ve výsledku to bylo hrozně komfortní, oproti klasickým budíkům. Nespouštěl jsi oči ze silnice jako pohledem na budíky za volantem. Tak nějak jsi to bral periferním viděním.
-> Syny 08.11.24 19:12:20: Já nemám automat.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 08.11.24 19:15:16: Kokotina jsi ty.
Naopak nemusím dělat žádné pohyby, ale budíky mám pořád na očích. Narozdíl od budíků schovaných za pidivolanty. Já nevím, že to lidem tak leží v žaludku.
Ať má každej v autě místo budíků rozvěšené třeba sušené čůráky a každému je do toho prd. Sharan bude při stejném stáří a výbavě drahej jako prase a bude mít najeto km jako celá vesnice na všech autech dohromady. Nemá rovnou podlahu, zepředu nepůjde projít dozadu a třetí řada sedaček je parodie na sezení a nemůže být homologovaný jako osmimístný. Člověk aby se bál do toho naložit bordel na zahradu. Takže já zase nechápu, kdo za to ty peníze je ochoten dát.


-> Syny 08.11.24 19:12:20: Jo trochu me to napadlo jeste nez si to napsal. Je to teda hnus. Budiky uprostred jsou kokotina, oci musej delat vic pohybu, nez jen dolu... To uz radsi ten kokpit ze stihacky...
Jsem jedinej kdo v tej Jirikovo palubce vidi xicht?
Tachometr a otackomer jsou oci, cervenej displej podtim je pusa, vydechy topeni s ovladanim budou treba ruce a co muze byt volic prevdovky radsi nechci domyslet...
Ted uz to tam uvidite vsichni - nemate zac

Ted uz to tam uvidite vsichni - nemate zac

-> Jirik_Tuňák1983: a kolik KG to umí vytáhnout rychlost?

-> Sita 08.11.24 18:57:59: Tak opatrně na přejezdech, ať nepropadneš podlahou. 

-> saskyn2 08.11.24 18:10:48: Ty se nesměj. Za pár let budeš jezdit Číňanem z Wolfsburgu. 

-> Jirik_Tuňák1983 08.11.24 15:52:39: kua ja to rozklikl... musim se projet nemeckym autem abych se z toho dostal... 

-> Syny: -> Vojťas: Volové
, kdybyste s tím jezdili třeba půl roku, tak vám to přijde lepší než klasický. 
Ale Češi jsou obecně takový konzervy, že nedávají jakýkoliv odklon od standardu.
-> Vojťas 08.11.24 17:29:50: Spoustě jsou na ukazováčky.


Ale Češi jsou obecně takový konzervy, že nedávají jakýkoliv odklon od standardu.

-> Vojťas 08.11.24 17:29:50: Spoustě jsou na ukazováčky.

-> Jirik_Tuňák1983 08.11.24 15:52:39: Dobre, beru zpet, jsem s tema mejma budikama v pohode 

-> Jirik_Tuňák1983 08.11.24 15:52:39: tak to je jasný, když je někdo v takovým zenovým klidu že ustojí takovej kokpit, tak ty budíky ho už trápit nebudou
jeste na volantu pro palce spinace na dvojce tezkejch kulometu, a je to jak ve Spitfiru 


-> Milan 136 08.11.24 15:36:59: Já mám tu lokomotivní strojovnu.
S cejchováním budíků a rozložením hodnot nemám problém.

-> Jirik_Tuňák1983 08.11.24 14:04:18: Červený mám od 4500.