No... jakbychtojenom...
Teď už se to třepe i v otáčkách, když je to v tahu tak to jede na třiapůl...
A do toho to pěkně hulí a jaksi by hulit nemělo. 
No nic.


A do toho to pěkně hulí a jaksi by hulit nemělo. 






Za půlkou







Ale co jsem jezdil v té služební B6, tak ta to měla elektronicky a brácha to v sedmičkovém Golfu taky má el.





















Každopádně hezké... jak hodnotíš pohodlí na takové trase proti 742? A spotřebu?





Mám 130HP na cca 1300kg a fakt to žádnej zázrak není 















Klidně bych tam nějakej dvojnásobnej výkon snesl
A to vůbec nemyslím na nějaký prasení, ale na odbavení takovejch těch nevyzpytatelnejch mimoňů to je bezvadný. Nebo jak už tady padlo - třeba když tě nějakej retarder přidá při předjíždění, když chceš rychle předjet kamion atd... Vždycky je lepší vědět, že když šlápneš, tak tam ty koňomuty máš, než vědět, že i kdybys prošláp podlahu, tak ten kamion už předjet nestihneš :)




Proč je nemáte všichni tak, jak je vyvrhla linka ve vosumdesátkách a dříve?
Proč se ladí TDi? 







Mělo to dost síly na to, aby to chvílema bylo pěkně strašidelný... na předokolku je to fakt dost.

Jo, náš první Saab byla 9-5 Aero, 2.3T 184kW/350 Nm. Taky automat. Manuály měly 20s overboost na 370 Nm.
