To je jak některá BMW a Audi, to auto snad nestárne. 

To je jak některá BMW a Audi, to auto snad nestárne. 

Asi na tom fakt něco bude s tím příslovím na Fordy.. A trojkové Mondeo bude vrcholem nespolehlivosti...













































Ne vážně, na Akordeonu prvně klouzla spojka někdy po minulý technický, tzn rok a půl zpátky. Od tý doby má najeto asi 17 tisíc km... občas klouzne, ale pořád jezdí. Myslím, že to Vláďa nebude řešit dokud si to auto na sebe "nevydělá"... pak se uvidí. Možná ani potom ne 

Teď ještě do toho praskla žárovka obrysovka. 










Asi jde i o průběh momentu, i když, ty parametry byly asi před 12 - 13 lety na 1.9ku asi perfektní. cca 1530 kg, 0-100 za 9.6 sec. Budu se muset trochu krotit. Setrváky na tom držej, ale jednou to bude určitě spojková sadička, protože byť má velkej průměr, není asi tak dimenzovaná jako třeba u některých soudobých aut, kde najede spojka 300 - 400 000 km. Tak s tím jezdím raději sice hodně svižně, ale snažím se to vydržet normálně, i když mi to ne vždycky jde.
S malou na palubě pohoda.



, ale nejde to.
Teda ještě před tím mít peníze stranou na silentbloky motoru, po úpravě se s oblibou trhaj 

Máš už nějak přemapováno?


Já se byl projet teď v neděli a fajn, ale na výjezdu ze zatáčky pod plynem z kruháčem mi odhrábl i zadek a trochu se to svezlo.
Včera jsem byl ještě něco vyzvednout v obchodě, kde je parkování v garážích a tam se mi líbí poslouchat dycky přes okénko to wwrruuuum, pfííí, wruuuum. 

Na první světelnej křižovatce ještě v Praze jsem vypadal jak nemehlo čerstvě z autoškoly, vůbec jsem se nemohl rozjet... Měl jsem vedle sebe malou, tak jsem se fakt hlídal a stejně mi to na každým druhým výjezdu z kruháče hrabalo jak splašený, klidně v 70km/h... Asi se budu muset plácnout přes kapsu a dát tam nějaký lepší pryže, s tímhle nejde jezdit.




