Tak každý auto nemusí šmrdlat předníma kolama o žárovky ve světlech.




Ale komfort jízdy asi bude přeci jen trochu jinde 
Každopádně před tou Hirsch-kůrou to mělo identických 191kW, tak to celkem odpovídá. I to váží skoro stejně.











Jako za jízdy jsi viděl Jižího někde? A kde? Mohl jsem tě taky vidět? Já nechci aby to moc drncalo. 









Takže asi dobrá volba. Z mého pohledu určitě.









Ale tak jsou to jen plechy, když nejde o život....aspoň odstraníš tu hnilobu



Kola jsou po novém laku. Původně byla celoleštěná, ale asi jezdila i zimu a pak už to znáte. Lak se zvedne a pod tím to začne dělat takové mapy ve tvaru blesků. Tak šly na písek. Z každého úhlu ta barva vypadá jinak. Jednou trochu do tmavošedava, pak do antracitu, z jiného úhlu zase stříbročerná s odlesky, tak jsem zjedavej.
Je to docela zajímavý.







Ale spíš pro mě... každopádně takhle to je vždycky když se blíží nákup nového a prodej současného. Na Oktaviánovi jsem solidně očesal bok těsně před koupí 9-5, teď se na 9-5 povedlo tohle a na Akordeónu urvanej "splitter" nebo jak to nazvat na zadním nárazníku... všechno v zásadě blbosti, ale na prodejní ceně toho starýho auta to nepřidá no 



Tady to budou asi pravý zadní dveře (který už stejně byly máčknutý, ale s autem by dožily) a něco na zadním blatníku... no stejně to už dole na lemu hnilo, chtěl jsem to nechat dožít, ale kdyžtak se to alespoň opraví pořádně...







Tak jsem zvědavej co najdu, až přijedu domů...


Ale zase to bylo na počkání 









