5929 příspěvků (zobrazeno 5901 až 5929) od 17.05.2013 do 15.11.2025, založil/a David29
řadit dle data
23:04:42 20.05.2013
Hřib
charon 18.05.13 09:22:43 napsal: A proc jsi ho nakonec nekoupil? Kua kara je to pekna
No měl to byt upgrade tohoto spotřebáku, ale ta 850-ka je malý kombík , tak nakonec citron f naftě zůstal
A proc jsi ho nakonec nekoupil? Kua kara je to pekna
07:48:23 18.05.2013
Hřib
2,4i pětiválec - prý puvodem Audi - 296000 km, r.v.1996, v elektrice, dvouzonová funkční klima, interiér jak nový, oproti těm mrdkám v našich autobazarech se 130-160000 km, které mají rozškubané sedačky, ohryzaný volant a vydřené pedály... Toto měl jeden majitel a do 285 tis. servisované ve volvu, motor jde jak švýcarské hodinky a aktuálně je na CZ papírech a má namontované LPG...
U-Geen 17.05.13 22:05:08 napsal: → francomk: T6R je nazev servisu
Aha, proto jsem nepochopil co chtěl říct
22:05:08 17.05.2013
U-Geen
-> francomk: T6R je nazev servisu
21:37:39 17.05.2013
darklord
-> francomk 17.05.13 20:42:18: jojo, V70R som chcel kupovat miesto formana, ale nakoniec to skoncilo u E34
21:31:40 17.05.2013
Hurdis
-> Nwkt: Po stránce technické, je tohle krása, ale to i Lotus OMEGA, nejde o značku ani primárně design. Ale celkově jo, tohle jsou pro mne nejzajímavější auta, žádné nápadné a okázalé nic.
Ale pokud se držet tématu a značky. 123 GT. To je zepředu pěkné klasické auto, z profilu nádherné grand tour coupé a ze zadu? V podstatě druh umění. K tomu slavná soutěžácká příbuznost s Amazonem 122.
Nicméně zase - jen kvůli designu bych porovnával a šilhal nad Karmanem Ghia i když to technicky s Amazonem nejde srovnat.
-> Hurdis: Tak tak, když blbnout po seversku, tak jedine Svenska Aeroplan Aktiebolaget... pořád si chci nějakou pěknou 9-3 pořídit...
21:09:36 17.05.2013
Hurdis
-> Nwkt: Já se v těchto vozem moc nevyznám a názvy typů se mi pletou ale předpokládám, že aktuální C70 je nástupcem. Nebo ne?
Každopádně spolupracovník nedávno dostal pochvalu za uvažované pořízení tohoto modelu s ohledem na perfektní počet dveří a přiměřený tvar. Ale nakonec přijel nějakou sedanovitou mrchou, tuším novou 80kou. Tím můj zájem o zapůjčení končil. Ale prý byl vyzván na někalikahodinové školení pro nácvik ovládání. Automatického dodržování vzdálenosti, samostatného brždění apod.
Další spolupracovník po zrušení CC ne vlastní vinnou bral novou XC90, starší verzi má myslím i bývalý spoluvelitel, tu malou mrchu na fordím podvozku s divným zadkem (C30 asi) kamarádka..
Já tuhle značku respektuji jako auta s vlastní cestou, ale kdyby mne to mělo někdy oslovit, tak max. hranatá éra jen některých modelů končících 850kou. A když už takhle iracionálně a teoreticky seversky blbnout, tak to raději SAAB (budiž mu země lehká).
Jinak za mne, když volvo, které se mi líbí - tak zcela vhodná typová řada - stodvacítky :-))
-> David29: Až na to, že volať to T6R je ostuda, toto je len nejaké PRVčko
( B280F: 2.8 L V6, naturally aspirated, Bosch LH-Jetronic 147 hp (110 kW), even fire crankshaft ('87-90) ).
Je to normálne 780 s motorom V6
A moj sen, V70 s motorom T5 a LPG. K tomu samozrejme manuál. Nenahneval by som sa ani za V70 Rko