-> Jindas: volnoběh a přechodové režimy jsou v pořádku?
Odtrhy na svíčkách jsou jaké?
Omrknul bych těsnost vedení podtlaku k regulátoru tlaku paliva a celkově těsnost sání za klapkou, jestli to nebere falešný vzduch.
A pokud máš diagnostiku, zkontroloval bych korekce vstřikované dávky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
08:14:19
03.05.2018
03.05.2018

Alenka
07:59:26
03.05.2018
03.05.2018

Jindas
Čau pánové, přítelkyni začal kravit golf 4 1,6 SR ( 74KW) 1999.
Prakticky jsme na tom autě dělali už skoro vše ( od generálky motoru,spojka atd.)
No a teď k problému - auto při konstantní jízdě cuká - když jede 90,tak prostě jakoby trochu vynechalo. Nikde jsem nic podobného nenašel na forech...
Ale při vyšších otáčkách a rychlostech nic.
Klapka čištěná,čidla povyměňovány,vstřikovače nové, lambdy,svíčky,kabely nové...
Jediný co nebylo děláno tak byla váha vzduchu - neházela chybu,tak jsem to neřešil,ale těžko říci,nemáte někdo kolik má váha ukazovat průtok na tomhle motoru?
Nesetkal jste se někdo s takovouhle kravinou?
Díky předem!
Prakticky jsme na tom autě dělali už skoro vše ( od generálky motoru,spojka atd.)
No a teď k problému - auto při konstantní jízdě cuká - když jede 90,tak prostě jakoby trochu vynechalo. Nikde jsem nic podobného nenašel na forech...
Ale při vyšších otáčkách a rychlostech nic.
Klapka čištěná,čidla povyměňovány,vstřikovače nové, lambdy,svíčky,kabely nové...
Jediný co nebylo děláno tak byla váha vzduchu - neházela chybu,tak jsem to neřešil,ale těžko říci,nemáte někdo kolik má váha ukazovat průtok na tomhle motoru?
Nesetkal jste se někdo s takovouhle kravinou?
Díky předem!
21:40:57
25.04.2018
25.04.2018

Milan 136
21:26:59
25.04.2018
25.04.2018

Jirik_Tuňák1983
-> MajoLR 25.04.18 20:39:51: Bílá kola má kdejaká bukvice. 

20:55:22
25.04.2018
25.04.2018

castrol
-> MajoLR: disky maj ake chces ale alu kolesa nech su farebne 

20:42:37
25.04.2018
25.04.2018

U-Geen
-> MajoLR: disky maj bejt zlaty :-)
20:39:51
25.04.2018
25.04.2018

MajoLR
20:23:04
25.04.2018
25.04.2018

castrol
-> MajoLR: ale prdlacky 

19:51:12
25.04.2018
25.04.2018

MajoLR
21:02:59
24.04.2018
24.04.2018

castrol
-> Jirik_Tuňák1983: boží

17:48:01
24.04.2018
24.04.2018

Jirik_Tuňák1983
Mjam mjam 

17:17:20
17.04.2018
17.04.2018

Shatter
-> palinator: -> castrol:
ale no tak
ale no tak

16:47:32
17.04.2018
17.04.2018

castrol
-> Shatter: od 24.1.2014

16:47:06
17.04.2018
17.04.2018

palinator
-> Shatter:
23:01:40
24.01.2014
Služebníček.
23:01:40
24.01.2014
Služebníček.
16:44:07
17.04.2018
17.04.2018

Shatter
Ooo takáto sekcia tu je odkedy ? 

17:50:23
10.12.2016
10.12.2016

Nwkt
-> Milan 136: Můžeš přes zámek ne?
12:17:18
10.12.2016
10.12.2016

MXMarek
-> StepaNoFUN: Ještě před půl rokem jsem jezdil 405, kde stačilo to co píšeš
, k motoru vedly kabely akorat ke žhavení, ventilu na čerpadle a startéru. Ale je to přesně jak píšeš, už to chtělo něco novějšího.

12:02:18
10.12.2016
10.12.2016

StepaNoFUN
-> MXMarek: Ideálně jenom kladivem, plochým šroubovákem, kombinačkama a stranovejma klíčema 10, 13 a 17...
Ale zase na druhou stranu - asi bys s takovým autem nechtěl dlouhodobě spotřebně jezdit. ;-)
Ale zase na druhou stranu - asi bys s takovým autem nechtěl dlouhodobě spotřebně jezdit. ;-)
11:12:28
10.12.2016
10.12.2016

MXMarek
-> Milan 136: Ach jo, to jsou ty "moderní" vozy
. Diagnostikou nedisponuji, tak to asi bude cvakat dál, než budu muset do servisu kvůli něčemu závažnějšímu. Zlatý auta kde si člověk všechno opravil jen s golou 


10:40:37
10.12.2016
10.12.2016

Milan 136
-> MXMarek: jelikoz je to ovladani komfortu,tak se musi spravne nakodovat a prihlasit do ni ovladace DO
10:34:00
10.12.2016
10.12.2016

MXMarek
-> Nwkt: Tak jsem jí vyndal, relé proletoval, ale cvaká to stále. Teď je otázka, jestli jsem to udělal dobře. Mám jen trafopájku a elektronice moc neholduju... Když zkusím sehnat stejnou komfortku, můžu jí jen jednoduše vyměnit, nebo se to pak musí nějak přes diagnostiku nastavit?
22:25:24
09.12.2016
09.12.2016

Nwkt
-> MXMarek: komfortku ven, rozebrat a proletovat. Komfortka je pod volantem, vedou do ní většinou 3 svazky
21:50:31
09.12.2016
09.12.2016

MXMarek
-> Nwkt: To je fofr, super, díky, ráno na to mrknu.
21:27:47
09.12.2016
09.12.2016

Nwkt
-> MXMarek: Proletovat relé v komfortce. Taky mi to dělalo na toledu
21:21:10
09.12.2016
09.12.2016

MXMarek
Také tu poprosím o radu - na mé Boře blbne vnitřní osvětlení - když odemku, osvětlení problikne a zůstane zhasnuté, než otevřu dveře, pak je rozsvícené, ale jak zavřu, tak zase zhasne - nefunguje prodloužení osvětlení. Nedělá to pokaždé, ale tak v 90%. To je první problém, který mi zas tak nevadí, ale určitě bude souviset s druhým problémem - za jízdy cvaká nějaké relé. Necvaká nijak pravidelně, cvakne třeba při přejezdu nerovností, nebo prudším zatočení... Zatím se mi nepodařilo identifikovat, které relé to cvaká. Dokázal by mě někdo nasměrovat, na co se zaměřit? Díky
04:34:56
03.11.2016
03.11.2016

Sita
chlapi, dik moc za pomoc, zda se, ze je opraveno. Mikrospinac otvirani kufru byl trvale sepnutej,jak jsem psal na zacatku. Ale protoze se nic nedelo kdyz jsemho odpojil a zkousel jeho stisknuti simulovat spojenim kontaktu sroubovakem v konektoru,tak jsem mel pocit ze je jednotka nejak poskozena, nebo jak pise NWKT nejak odstavena kvuli chybe. V tomhle se nevyznam.
Chtel jsem zkontrolovat kabelaz do vika , ale nenasel jsem konektor. Nekde na netu jsem nasel tu zminku o aktivaci tlacitka pri otevreni dveri, tak jsem zkusil po prichodu z prace otevrit a zavrit dvere a najednou to spojeni kontaktu tlacitka cvaklo zamkem... Takze asi vyreseno.
Ted uz jen nahradit ten mikrospinac, ale to uz si poradim. Tak jeste jednou diky moc za pomoc!
Chtel jsem zkontrolovat kabelaz do vika , ale nenasel jsem konektor. Nekde na netu jsem nasel tu zminku o aktivaci tlacitka pri otevreni dveri, tak jsem zkusil po prichodu z prace otevrit a zavrit dvere a najednou to spojeni kontaktu tlacitka cvaklo zamkem... Takze asi vyreseno.
Ted uz jen nahradit ten mikrospinac, ale to uz si poradim. Tak jeste jednou diky moc za pomoc!
09:09:44
02.11.2016
02.11.2016

Nwkt
-> Sita: Spíš tam bude pořád chyba, tak to jednotka odpojila a háže chybu. Takže opravit a pak vymazat diag chybu
16:03:53
01.11.2016
01.11.2016

Jumbo
-> Sita: Nebo ta porušená izolace odpálila ten spínač... Šel bych po kabelech a beztak zjistíš, kde je problém...
15:56:42
01.11.2016
01.11.2016

Sita
Jumbo: jo, svetlo sviti po otevreni, a zhasina pri zavreni kufru... Jednoznacne odesel ten mikrospinac otvirani - je porad seplej a spolu s tou porusenou izolaci na dvou kabelekch ve svazku to asi odpalilo cast toho centralu... Nebo nevim...
15:56:00
01.11.2016
01.11.2016

Sita
OK, zkusim se zeptat po znamejch jestli to nekdo nema. Jinak auto kompletne funguje, svetla, kontakty dveri, okna, central...
15:55:51
01.11.2016
01.11.2016

Jumbo
-> Sita: Svítí ti světlo v kufru? Je to na stejné kostře, jako ten spínač, pokud správně chápu tenhle diagram...
faculty.ccp.edu/faculty/. ../Image3.gif
faculty.ccp.edu/faculty/. ../Image3.gif
15:50:29
01.11.2016
01.11.2016

Nwkt
-> Sita: Nicméně stejně bych počítal s diagnostikou a výmazem chyb 

15:49:39
01.11.2016
01.11.2016

Sita
jj, nejaky mikrospinace doma mam, jestli po kontrole kabelaze to zacne fungovat tak ten spinac necim zkusim nahradit, nebo koupit neco v elektronice. NWKT: kazdopadne dik moc za pomoc dnes...
Jumbo: je to zachovaly, ale jinak pravek - rok 2001... Rikam si, ze jestli uz se tomu lamou kabely, tak uz to asi brzo prestane cely fungovat uplne....
Jumbo: je to zachovaly, ale jinak pravek - rok 2001... Rikam si, ze jestli uz se tomu lamou kabely, tak uz to asi brzo prestane cely fungovat uplne....
15:40:38
01.11.2016
01.11.2016

Nwkt
-> Sita: Tak ho vyoperuj, vem do GESu nebo GME a vyber nejpodobnější ze kterýho tam přeskládáš vnitřnosti
15:38:04
01.11.2016
01.11.2016

Jumbo
-> Sita: Já bych ještě zkusil, jestli to není nějaká blbost, abys nerozebral půlku auta, nepřekopal tlačítko a pak zjistil, že to byla jen blbost...
Co je to za rok?
Co je to za rok?
15:33:34
01.11.2016
01.11.2016

Sita
Jumbo: ze spinace to vede nekam pryc, asi do jednotky, k servomotoru vede jinej kabel, asi z jednotky... Nekde jsem se docetl, ze ta jednotka deaktivuje tlacitko kdyz se jede vic jak 5kmh, a znovu se aktivuje az otevrenim dveri... Proste blazinec, nemam na tohle vybavu a neznam nikoho kdo by to byl ochotnej behem jednoho dne vyresit... Takze musi nastoupit primitivni reseni.
NWKT: diky, uzitecna vec, nasel jsem diky tomu, ze ten mikrospinac by mel bejt "1J5962104A", a cesky eshopy ho prodavaji za cca 550Kc, takze na to taky kaslu a predlam to na to tlacitko vedle sedacky...
NWKT: diky, uzitecna vec, nasel jsem diky tomu, ze ten mikrospinac by mel bejt "1J5962104A", a cesky eshopy ho prodavaji za cca 550Kc, takze na to taky kaslu a predlam to na to tlacitko vedle sedacky...
13:53:28
01.11.2016
01.11.2016

Jumbo
-> Sita: Jak jsou tam zapojené kabely? Jde to z mikrospínače přímo do serva, nebo to jde ještě někam dál? Pokud nemáš schéma zapojení, sežeň si multimetr a "propípej" konce kabelů, jestli nejsou přerušené.
Pokud to není celé řízeno ŘJ, tak to podle mě bude tak, že servo má sepnuté stálé + z baterky (nebo ho dostane z jednotky při odemčení auta) a přivedení - ho spouští. Pokud to tak je, je možné že jeden kontakt z toho spínače jde na kastli a druhý do motorku.
Zkus to otestovat připojením kontaktů na kostru a uvidíš, co to udělá, podle mě to žádná těžká elektrotechnika nebude...
Nebo může být špatná kostra, zadní světla fungují jak mají?
Pokud to není celé řízeno ŘJ, tak to podle mě bude tak, že servo má sepnuté stálé + z baterky (nebo ho dostane z jednotky při odemčení auta) a přivedení - ho spouští. Pokud to tak je, je možné že jeden kontakt z toho spínače jde na kastli a druhý do motorku.
Zkus to otestovat připojením kontaktů na kostru a uvidíš, co to udělá, podle mě to žádná těžká elektrotechnika nebude...
Nebo může být špatná kostra, zadní světla fungují jak mají?
12:15:38
01.11.2016
01.11.2016

Nwkt
-> Sita: www.oemepc.com/
11:07:28
01.11.2016
01.11.2016

Sita
Ještě bych se zeptal jestli někdo nevíte kód toho mikrospínače na otevírání víka kufru (VW Bora sedan)?
10:32:52
01.11.2016
01.11.2016

Nwkt
-> Sita: Rozebereš půl auta a kabel potáhneš stejnou cestou co vede tahle kabeláž
10:29:28
01.11.2016
01.11.2016

Sita
Hm, ok, diky. Když je to takhle komplikovaný, tak mě napadlo umístit vedle sedačky řidiče tlačítko, natáhnout kablík k servomotoru ve víku a tím tlačítkem to takhle otvírat. Je to sice trochu opruz, ale nechce se mi teď s tímhle dávat auto do servisu a čekat než to opraví...
10:16:33
01.11.2016
01.11.2016

Nwkt
-> Sita: Na novou jednotku budeš stejně potřebovat vag ... a navíc to je dle mě zbytečný
oprav svazek, vyměň spínač, vymaž chyby a pak teprve pátrej dál

10:12:46
01.11.2016
01.11.2016

Sita
Díky, diagnostiku nemám, koupil bych si kabel a program, ale nevyznám se ve verzích, je to pro mně už moc nový. Vlastně ani nevím kde je konektor
.
Zkusím najít ten konektor calýho svazku kufru a proměřím všechny kabely. Když to nepomůže, tak bych zkusil koupit nový ten mikrospínač a asi i celou tu jednotku "komfortu". Nevíš/te kde bych ji v autě našel?

Zkusím najít ten konektor calýho svazku kufru a proměřím všechny kabely. Když to nepomůže, tak bych zkusil koupit nový ten mikrospínač a asi i celou tu jednotku "komfortu". Nevíš/te kde bych ji v autě našel?
10:05:20
01.11.2016
01.11.2016

Nwkt
-> Sita: Většinou za levej podběhu nad světlo. Tam je konektor a kufrovou kabeláž vytáhneš. Jinak vag a nalogovat komfortku co je tam za chyby
09:55:59
01.11.2016
01.11.2016

Sita
Prosím pomoc
. Na Boře (sedan) mi přestalo fungovat otvírani kufru tim mikrospínačem nad SPZ. Už jsem se na to trochu koukal a zjistil jsem:
- mikrospínač se jeví jako trvale sepnutý - když si ho zapojím do miniobvodu, žárovka trvale svítí
- když zkusím spojit kontakty v konektoru k tomu tlačítku, tak se nic neděje
- servomotor funguje - ověřeno připojením externího přívodu na jeho kontakty
- ovládání centrálu klíčem v zámku kufru funguje
- v tom pružném svazku mezi kastlí a víkem jsem našel dva kablíky s prasklou izolací, vodič jako takový je nepřerušený
- pojistky jsem všechny kontroloval - žádná vadná nenalezena
Defacto nevím jak dál. Všechno je to schovaný pod polstrováním, nechce se mi to rozebírat a hledat kam ten svazek od víka kufru vede. Neporadil byste někdo kam to vede, abych ověřil vedení od nejaký jednotky centrálu do toho víka kufru? Mohlo to trvale sepnutý tlačítko poškodit jednotku centrálu? Nebo aspoň - je hnědý vodič zem (- pól)?
Díky předem za nasměrování...

- mikrospínač se jeví jako trvale sepnutý - když si ho zapojím do miniobvodu, žárovka trvale svítí
- když zkusím spojit kontakty v konektoru k tomu tlačítku, tak se nic neděje
- servomotor funguje - ověřeno připojením externího přívodu na jeho kontakty
- ovládání centrálu klíčem v zámku kufru funguje
- v tom pružném svazku mezi kastlí a víkem jsem našel dva kablíky s prasklou izolací, vodič jako takový je nepřerušený
- pojistky jsem všechny kontroloval - žádná vadná nenalezena
Defacto nevím jak dál. Všechno je to schovaný pod polstrováním, nechce se mi to rozebírat a hledat kam ten svazek od víka kufru vede. Neporadil byste někdo kam to vede, abych ověřil vedení od nejaký jednotky centrálu do toho víka kufru? Mohlo to trvale sepnutý tlačítko poškodit jednotku centrálu? Nebo aspoň - je hnědý vodič zem (- pól)?
Díky předem za nasměrování...
17:10:16
07.12.2014
07.12.2014

maca
-> vhml: el. svazek motoru,leží na nosníku kde se drží voda a vesele hnije....pak postupně přestává auto fungovat
13:50:05
07.12.2014
07.12.2014

LuMi
-> vhml: Já sem kupoval Fabii před 8lety,a zatim mi nehnije nikde,ani u těch blatníků jak si psal.A to parkuju venku,v garáži nikdy nebyla,takže myslim že koroze se bát nemusíš.
09:00:23
07.12.2014
07.12.2014

havlik
-> vhml: nějaký modely měly problém se zatékaním vody do el. svazku od motoru do kabiny. Ale k tomu ti asi někdo jinej musí říct kde:)
08:37:00
07.12.2014
07.12.2014

vhml
Sice to není téma Golf, ale řešili se tu v poslední době nákupy aut. Naskytla se mi příležitost koupě celkem slušný Fabie OHV ..za pár korun" od kolegy z práce. Ne že bych jí potřeboval, ale je to výhodej nákup :-) Jedu se na ní odpoledne podívat. Na co se zaměřit při prohlídce? Hnije to někde? Vím o konci předních blatníků jen. Jaký to má slabý místa?
13:09:57
05.12.2014
05.12.2014

U-Geen
-> LuMi: jo, mrknu na rozmer rafku, ETcko a dam vedet. Gumy na tom jsou nejaky na dojeti, jedna mela tusim malou bouli. Mel jsem to na Toledu. Jinak to byly slusny a pevny rafky, vyrobce rial (asi prevzali vyrobu od AEZ)