
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Nwkt: Kouknu na to, má to bejt na straně řidiče, tak se po tom dneska podívám

-> M@rtin: Někde mám foto kdy mi to zahlásilo, a to bylo obložení asi 1mm tlustý
tady se ti určitě přerušil kabel, buď upad z destičky nebo se přebrousil kus od ní

-> Nwkt: Tak po tom jsem nekoukal, kouknu na to o víkendu.
-> Milan 136 18.04.17 21:35:13: Kotouče maj trošku hrany, takhle sjetý to mám po 70tkm. Teď v květnu to má jít na STK, tak nechám dát komplet nový a bude zase na další roky pokoj.
-> Milan 136 18.04.17 21:35:13: Kotouče maj trošku hrany, takhle sjetý to mám po 70tkm. Teď v květnu to má jít na STK, tak nechám dát komplet nový a bude zase na další roky pokoj.
-> Nwkt 18.04.17 20:52:53: Nebo mu ho prebrousila ta hranka na kotouci...
E: Koukam, ze to tady uz padlo :)
E: Koukam, ze to tady uz padlo :)
-> Nwkt 18.04.17 20:52:53: taky myslím, zevnitř bude hranka a ubrousilo to kabel
-> Cába: Mám jednohmotu valeo na O1 pd asi 5 let a celkem dobrý, je to teda o trochu hlučnější, ale né moc.
Nevite jestli se na 1.6 FSI nemusi nejak nastavovat klapka kdyz je třeba dlouho upně vybitá baterie? nejak to nedrží volnoběh koupil jsem to s ko spojkou rozebrane tak co to dělalo před tím než jsem to dal dohromady nevim, někdy se ten volnoběh chytne z ničeho nic ale stačí chcipnout a znovu nastartovat a bez plynu to hned zdechne....
-> M@rtin: Ne, spíš ti upad kabel z destiček
Při takhle sjetejch kotoučích se ozvali senzory na přední nápravě. Asi v pořádku ne?
Dáme nový a bude
Dáme nový a bude

-> Nwkt: tvoje starosti by sem chtel mit
Bude mi stacit, kdyz to bude fungovat tak jak ma...
-> Pavel P@nkáč: a za jizdy rozdil nepoznas? Ten muj pritlacak ma asi tak 1,5cm vakl sem-tam. Nevim jakej ma mit novej...
-> Lamac: To tam muzu dat to valeo a vyjde to nastejno, ne? Nemam cas ani chut shanet nekde po republice starou spojku z fabie.... Stejne lozisko a pritlacak abych dal novej a lamelu abych vezl do Talina preoblozit, tak kolik potom usetrim? Ve finale to bude jeste drazsi...

-> Pavel P@nkáč: a za jizdy rozdil nepoznas? Ten muj pritlacak ma asi tak 1,5cm vakl sem-tam. Nevim jakej ma mit novej...
-> Lamac: To tam muzu dat to valeo a vyjde to nastejno, ne? Nemam cas ani chut shanet nekde po republice starou spojku z fabie.... Stejne lozisko a pritlacak abych dal novej a lamelu abych vezl do Talina preoblozit, tak kolik potom usetrim? Ve finale to bude jeste drazsi...
Daj tam jednohmoťák so spojkou z fabie,spojku preobložiť a je to naveky.Totožnú vec som riešil do G4.
-> Cába: nic moc ja s jednohmotama končím, někdy potom celkem na volnoběh chrastí převodovka:(
-> Cába: Dát rovnou 6q 

Ahoj, nema nekdo z vas na O1 tdi 5q zkusennost s jednohmotnostni spojkou od valea?
Prasknul mi pritlacak, mam to rozebrany a porad vaham co tam dat... Starej dvouhmotak uz se mi tam vracet nechce, nerad bych to za chvili delal znova. Je to auto na normalni jezdeni. Diky
Prasknul mi pritlacak, mam to rozebrany a porad vaham co tam dat... Starej dvouhmotak uz se mi tam vracet nechce, nerad bych to za chvili delal znova. Je to auto na normalni jezdeni. Diky
-> venni: Nee, já tu ted nic nemám.
-> saskyn2: aha,moje chyba protože jsem myslel že BMM je bez filtru :) No znáš Eldu,není lehký vybrat pro ní vůz :D nemáš něco na "skladě" ? :D
-> venni: BZB jsou kus od kusu, myslím že to není špatná volba. A na hrkání kolem komína určitě raději BKD než BMM s filtrem.
-> venni 15.04.17 21:31:56: BZB olej nežrali resp . rozumne , problém ostatné ako rozvody , pumpy , sania , pcv a iné zostali
Asi snad jen otázka na Suriho,Milana a Saskyna.. Motory 1,8 TSI BZB trpí spotřebou oleje míň jak CDAA nebo prostě tyhle motory taky sem tam berou olej? Já už bych se na to vyprdnul,jako od koncernu vybrat vágen je peklo...bude to rodinný auto který bude hrkat převážně kolem komína a stále mam čtyři velice rozdílný favority... 1.8 TSi BZB ?, 2.0 TSi CCZA a nebo pak 2.0TDi BMM a nebo klasiku 1,9TDi 77kw kde asi typ motoru neřešim :D
-> Marty227: slusne 

-> Marty227: u aut s daleko nižší kilometráží dou často vidět pohnilý lemy a kousky prahů .... takže jestli tohle má 500 000 s tím že to meje jen před stk, tak to vidim na normální stav.
Podľa mňa je len tak zničené nič viac... je pekne sumerne hrdzave úplne všade neverím že to je niečo opravované to by nebolo všetko v takom stave ale len niečo.. najazdené má podľa emisných cez 500 000.. musí mať to auto ťažký život..
-> Marty227: zakamuflovaná totálka
-> Marty227: To bolo hádam búrané a potom debilne nastriekané nie?

-> Nwkt: myslim, ze to vypada jinak
-> Borderer: Vyhřívání funguje, lambda nová, před výměnou jsem měřil napetí co jde do vyhřívání. A dělá to i za tepla, chcípnu to, hned nastartuju a udělá to znovu
-> mAATT: A vyhřívání lambdy funguje? Po startu chvíli trvá, než začne fungovat a do té doby tam cpe řj strašně bohatou směs, tak jestli by to nemohlo být tím.
-> Milan 136: todle asi ne? www.conrad.de/medias/.../
709450_BB_00_FB.EPS_250.jp
g
-> suri: Náhrady jsem našel NGK a pak to NTK. Ale výcházelo to plus mínus stejně origo/neorigo po slevě, tak jsem šel cestou jistoty a vzal origo.
Na palivo jako takový to nereaguje. Tlak paliva nemám teď jak změřit, nemám doma diagnostiku, filtr netuším, ale vzhledem k tomu, že u tý 1,6 není servisním plánu předepsaná výměna, tak je možný že je tam ještě původní. Jezdilo to do minulého roku do autorizáku, a kvůli tomuhle to tam bylo několikrát, dokonce měnili i jednotku a vrátili jim to s tím, že neví co s tím. Z druhýho auta co měli, teď ho má bratr, jsem vyndal palivák originál z roku 2004 s nájezdem 280k. Ale to mi nesedí, to by dělalo pořád, za jízdy by to třeba škubalo nebo něco. Tohle je jen tu chvíli po startu. Mě zatím napadá egr nebo sekundární vzduch.
Na palivo jako takový to nereaguje. Tlak paliva nemám teď jak změřit, nemám doma diagnostiku, filtr netuším, ale vzhledem k tomu, že u tý 1,6 není servisním plánu předepsaná výměna, tak je možný že je tam ještě původní. Jezdilo to do minulého roku do autorizáku, a kvůli tomuhle to tam bylo několikrát, dokonce měnili i jednotku a vrátili jim to s tím, že neví co s tím. Z druhýho auta co měli, teď ho má bratr, jsem vyndal palivák originál z roku 2004 s nájezdem 280k. Ale to mi nesedí, to by dělalo pořád, za jízdy by to třeba škubalo nebo něco. Tohle je jen tu chvíli po startu. Mě zatím napadá egr nebo sekundární vzduch.
-> mAATT 15.04.17 10:45:35: palivo , tlak , filter ok ?
tie lambdy proste neexistujú v náhradách , teda jo ale stoja toľko čo v krabičke škoda takže je to jedno kde to kúpiš ... tie univerzály tam nikdy fungovať nebudú , navyše tam boli aj modifikácie ...
tie lambdy proste neexistujú v náhradách , teda jo ale stoja toľko čo v krabičke škoda takže je to jedno kde to kúpiš ... tie univerzály tam nikdy fungovať nebudú , navyše tam boli aj modifikácie ...
Tak lambda vyresena. Obejdnal jsem original ve skodovce, 4000 po sleve je teda docela rána, ale opravdu to bylo tím. Ta co tam narval bylo uplne neco jineho, už na pohled. Na fotce horní neorigo Bosch, která tam byla, spodní originál. Výrobce týhle konkrétní je NTK. Díky za rady-> saskyn2: -> Milan 136: -> suri:
Ale pořád tam přetrvává jeden problém. Po startu, jak studeném, tak teplém, chvíli auto "nejede". I při plným plynu jen tak líně doleze někam ke 2000-2,500 otáčkám. Pak to škubne a jede normálně. Při stání na místě reaguje na plyn normálně, dělá to jen tu chvíli po rozjezdu. Paměť závad je čistá. Nesetkal jste se s tím už někdo?

Ale pořád tam přetrvává jeden problém. Po startu, jak studeném, tak teplém, chvíli auto "nejede". I při plným plynu jen tak líně doleze někam ke 2000-2,500 otáčkám. Pak to škubne a jede normálně. Při stání na místě reaguje na plyn normálně, dělá to jen tu chvíli po rozjezdu. Paměť závad je čistá. Nesetkal jste se s tím už někdo?
-> Venca.: tam plisek neni prave
-> Milan 136: A není to stejné s tím mikrospínačem, co je v bočních dveřích v zámku? Ten sem někde kupoval zvlášť...
-> Venca.: myslim, ze ne. Soucast zamku, alespon origo
-> Milan 136: Dá se to nějak rozumně koupit?
-> Venca.: takovej pruznej plisek na tom mikospinaci
Ahoj, potřeboval bych radu, Octavia 1 tour s elektrickým otevíráním kufru, přestalo otevírat, po rozebrání zjištěno, že táhlo nedosáhne na spínač, otázka je, co tam chybí, protože ve dveřích jsem nic nenašel...
-> Pavell: -> suri: dekuji panove
-> Nwkt: -> Milan 136: aha

-> Nwkt: tak, ale to neni videt. Videt je naraznik a koncovky 

-> maca: Tažný
-> Milan 136 14.04.17 20:30:41: tam se dělo co?
-> Milan 136 14.04.17 20:30:41: moc hezké
-> Milan 136: pěkná octávice

-> Milan 136: Tmavší než originál. No uvidíme, jak to bude vypadat na autě.
Snad budu mít o velikonocích čas to hodit na oktu
Snad budu mít o velikonocích čas to hodit na oktu
-> M@rtin: pekny. Jsou tmavsi nez origo, nebo to dela fotka?