Tak kdyz se mi vse, co jsem chtel povedlo na Fabce, tak se zas vracim k octe :) Mezitim se ji prestaby otevirat PZ dvere a neotevrou a je na safe, je moznost, jak nezlikvidovat tapec? Rikal jsem si, ze teda dam origo dalku, do fab jsem dal nejvyssi jednotku, ktera ma umet i zadni el. okna a origo alarm (funguje, jen kodovani mi dalo, porad oteviralo jen predek a zadek se zacal otevirat, az jsem tam dal kod, ktery je ve VISu uveden jako priklad :), ale prave od toho me tu nekdo u octy kdysi zrazoval, ze to nebude chodit, ze musi byt stejny pocet el. oken, je to opravdu tak? pan na vrakovisti chce cislo jednotky, kterou potrebuji, ale v carprogu jich je milion a podle poctu el. oken to tam ani nijak rozlisene neni. Rikal jsem panovi, ze nejlip kdyby vedel, ze to je z octy - komfort 3, predni el. okna a DO.
Ted je tam tato, kdyz je na konci treba C, tak pisi, ze je DO.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
07:19:50
22.03.2025
22.03.2025

ajok
16:09:24
15.03.2025
15.03.2025

ajok
-> minno 15.03.25 15:46:36: no jednoduse, kdyz jsem dal u sve octy 1.8T do zamku 5. dveri klic, tak jsem tim zamykal a odemykal cele auto, proste ten zamek ovladal central jako z dveri ridice, no a pak to prestalo ovladat...
U nafty zamek je, ale nemam k tomu klic, 5ky se odemykaji normalne centralem a ja k tomu chtel dat dalku, tak jsem se napojil na ty ovladaci dratky - jeden ma zamykat a druhy odemykat, bud primo na minus nebo nekde jsem jeste nasel, ze pres 180 Ohmu, zkousel jsem oboje a nic
Tak podle vybavy, ale ty zakladni by mely snad byt na stejnem miste www.autonar.cz/blog/schem a-pojistek-skoda-octavia-i
edit:
mas pravdu, tady jsem nasel jeste central na pojistce 38 octaviaclub.cz/schema-poj istek-octavia
Ale to nebude, proc to neovlada ten central, napada me kodovani, ale ve VISu nic takoveho neni.
U nafty zamek je, ale nemam k tomu klic, 5ky se odemykaji normalne centralem a ja k tomu chtel dat dalku, tak jsem se napojil na ty ovladaci dratky - jeden ma zamykat a druhy odemykat, bud primo na minus nebo nekde jsem jeste nasel, ze pres 180 Ohmu, zkousel jsem oboje a nic
Tak podle vybavy, ale ty zakladni by mely snad byt na stejnem miste www.autonar.cz/blog/schem a-pojistek-skoda-octavia-i
edit:
mas pravdu, tady jsem nasel jeste central na pojistce 38 octaviaclub.cz/schema-poj istek-octavia
Ale to nebude, proc to neovlada ten central, napada me kodovani, ale ve VISu nic takoveho neni.
15:46:36
15.03.2025
15.03.2025

minno
-> ajok 15.03.25 13:47:33: Celkom nerozumiem opisu problému, ale len taký jeden detail. Si si istý, že centrál máš na poistke 6? Ono to rozloženie poistiek sa dosť líši od modelového roku a výbavy. Som to riešil nedávno a nesedelo mi to úplne ani podľa návodu dodaného k autu, suri mi potom posielal osadenie poistiek podľa VIN.
15:40:13
15.03.2025
15.03.2025

minno
-> Milan 136 15.03.25 13:27:33: Jedine. Ale sranda je, ako to v koncerne kombinujú. Napríklad toto. Ovládač zrkadiel je China a tlačítka zamykania sú Czech. A tapacír je myslím Hungary, alebo Bulgary
Volant je Ukraine a RJ sú Romania

Volant je Ukraine a RJ sú Romania

13:47:33
15.03.2025
15.03.2025

ajok
Jak jsem tu psal, ze mi u me ovce prestal kufr ovladat central klicem a kdyz jsem ji koupil, tak to chodilo, chvilku jsem se to snazil najit a pak kdyz jsem zadnou zavadu vzadu nenasel, tak jsem se na to vykaslal, ze to vlastne ani nejak moc nepotrebuju. No a ted jsem chtel dat do nafty uni dalku, tak jsem si rekl, ze to napojim na kabliky, co jdou do zadu pri prahu ridice - modrocerny a modrobily, no a zjistil jsem, ze to ma stejny problem a ze to teda neni vzadu, co me pak dostalo, ze kdyz jsem vyndal pojistku c.6 centralu, tak ze central dal fungoval.
Nevite kde to muze byt, primo v komfortce? Ale auta maji jiny comfort moje 2,5gen a nafta 3 a stejna zavada? divne.
Nevite kde to muze byt, primo v komfortce? Ale auta maji jiny comfort moje 2,5gen a nafta 3 a stejna zavada? divne.13:27:33
15.03.2025
15.03.2025

Milan 136
11:51:19
15.03.2025
15.03.2025

Nwkt
-> minno:


11:50:12
15.03.2025
15.03.2025

minno
-> ajok: Neviem, ako to myslíš, že meniť, keď nič viac origo, ako origo China neexistuje

11:38:55
15.03.2025
15.03.2025

ajok
-> minno 15.03.25 10:31:51: tak to mas co menit :) ja mam na octe dost dilu z vyroby made in japan, napred jsem myslel, ze to neni origo, ale ono je
10:31:51
15.03.2025
15.03.2025

minno
-> MOLSO 15.03.25 09:09:15: Asik tak.
Navyše keď už aj novom EU aute (VW) sú fabrické origo komponenty s nápismi Romania a China
Navyše keď už aj novom EU aute (VW) sú fabrické origo komponenty s nápismi Romania a China

09:09:15
15.03.2025
15.03.2025

MOLSO
-> ajok: keby kazdy riesil napisy na kladkach a remenoch tak v celej republike bude jazdit 10 percent aut a 90 bude odstavenych vedla cesty a pred servismi. A servisaci budu do zblbnutia objednavat krabice od vsetkych vyrobcov a cakat na remen so spravnym napisom
Posrat sa moze aj napinacia kladka s napisom canada alebo germany a romania moze vydržat.
Posrat sa moze aj napinacia kladka s napisom canada alebo germany a romania moze vydržat.
03:29:26
15.03.2025
15.03.2025

ajok
-> Jakub M. 12.03.25 20:32:32: jj, diky, koukam ze ty komponenty jsou podobne jako v te sade INA, dokonce i ten H1 napinak, dam tu INU (dalsi uz kupovat nebudu) a remen dam asi ten bosch, tento remen (jako z te sady, samo jiny pocet zubu) jsem koupil a chtel dat na funku, ale jak jsem uvidel Romania, tak jsem se lekl a dal tam celou INU s pumpou graf, tak ted ten remen dam na bluesky, kde maji rozvody asi 30tis.km, ale pres 10 let.
20:32:32
12.03.2025
12.03.2025

Jakub M.
-> ajok:
Zkus sehnat contitech CT909WP1, bude to taky Rumunsko, Timisoara. V té fabrice jsem byl, výroba odpovídá OE; výkresy I zákaznické požadavky.
Zkus sehnat contitech CT909WP1, bude to taky Rumunsko, Timisoara. V té fabrice jsem byl, výroba odpovídá OE; výkresy I zákaznické požadavky.
23:31:29
07.03.2025
07.03.2025

ajok
Tak jsem svou octu 1.8T zvednul, otacel kolem a rozvodak se napnul
tak jsem to risknul, nastartoval a dojel 20km, ale rozvody musim udelat, remen leze ke strane a pali se o plastovej kryt, pumpa SKF tece, tak pred garazi na nekolik 4 hodinovek ty rozvody snad udelam :), sada INA, pumpa Graf a remen jsem se nakonec rozhodl, ze dam Bosch, ikdyz je made in Romania, byvaly kolega, co delal v Bosch Jihlava, tak tvrdi, ze Bosch je uplne stejnej, at je vyroben kdekoliv na svete, pry si kvalitu pohlidaji, coz u ostatnich znacek casto neplati
tak jsem to risknul, nastartoval a dojel 20km, ale rozvody musim udelat, remen leze ke strane a pali se o plastovej kryt, pumpa SKF tece, tak pred garazi na nekolik 4 hodinovek ty rozvody snad udelam :), sada INA, pumpa Graf a remen jsem se nakonec rozhodl, ze dam Bosch, ikdyz je made in Romania, byvaly kolega, co delal v Bosch Jihlava, tak tvrdi, ze Bosch je uplne stejnej, at je vyroben kdekoliv na svete, pry si kvalitu pohlidaji, coz u ostatnich znacek casto neplati
20:15:26
06.03.2025
06.03.2025

gim
-> Sita: na obrubník ti senzory moc nepomůžou... Z vlastní zkušenosti. Nevšiml jsem si zvedlého obrubníku. Za normálních podmínek by se to sklouzlo po lizatku, ale to se na hraně kouslo a vytrhlo i s držáky z nárazníku.
19:55:25
06.03.2025
06.03.2025

ajok
-> Syny 06.03.25 12:42:37: soused zas koupil nejakyho seat kodiaqa, nevim jak se to jmenuje, ale pry to vychazi lepe
14:01:41
06.03.2025
06.03.2025

Sita
-> Syny 06.03.25 12:42:37: Vlastne za tim neni nic mocracionalniho... Asi nejvic proto, ze mi do oka vic pada sedan/liftback nez combi, suv, crossover, ...
12:42:37
06.03.2025
06.03.2025

Syny
-> Sita: Ty hele a proc zrovna O4? Se koukni po Leonech jako mam ja - je levnejsi nez O4 a lepsi vybava.
10:34:54
06.03.2025
06.03.2025

Sita
-> Jarda/felda 06.03.25 10:22:22: jak kterej, v CB jsou mistama pekne vysoky. Na nej najela, slysela jen mirny skrabani, vsichni vystoupili, z kufru vyndali naklad, tim si predek lehnul a kdyz pak sama odjizdela bylo vymalovano 

10:22:22
06.03.2025
06.03.2025

Jarda/felda
10:18:07
06.03.2025
06.03.2025

Sita
-> palinator 06.03.25 10:13:32: urcite, odreni by mi tolik ani nevadilo, ale manzelka s Borou jednou nekam najela na obrubnik a pri odjezdu ten naraznik utrhla, fakt zustal lezet na travniku. Tomu jsem myslel ze by se po 25letech vyvoje uz dalo predejit.
10:13:32
06.03.2025
06.03.2025

palinator
-> Sita:
Není levnější to prostě odřít?
Není levnější to prostě odřít?

10:07:46
06.03.2025
06.03.2025

Sita
-> Milan 136 06.03.25 09:48:51: ok, diky, takze jedine starou cestou na nejakou svoji kontrolku nebo pipak nekam pod palubku no, ach jo 

09:48:51
06.03.2025
06.03.2025

Milan 136
-> Sita 06.03.25 09:37:26: No to právě není. Musela by se dodělat kabeláž, jednotka je určitě jiná a pak to "jen" nakódovat. Což bude dost problém. U nás online neřešitelný. Jestli je to unece auto, tak vůbec.
09:37:26
06.03.2025
06.03.2025

Sita
-> Milan 136 06.03.25 09:25:01: mam vyhlidlou jednu O4 v socialni vybave, vsechno mi staci, ale ty predni senzory bych chtel no... Je mozny ze je tam na to priprava, takze je staci nainstalovat do naraznuiku, prijpojit a nekde v nejaky RJ "jen" povolit? Nebo to takhle nefunguje?
09:25:01
06.03.2025
06.03.2025

Milan 136
-> Sita 06.03.25 09:19:45: Nový auto?
09:19:45
06.03.2025
06.03.2025

Sita
dotaz na O4 Active Plus: když má jen zadní senzory, dají se tam rozumně dodělat i přední?
22:08:16
02.03.2025
02.03.2025

Milan 136
-> 11mAjA11 02.03.25 20:17:35: Asi tak nějak 

20:17:35
02.03.2025
02.03.2025

11mAjA11
Vytrhnuté rameno po kolizi s dodávkou, zlomenou nápravu nikde nevidím..
20:00:59
02.03.2025
02.03.2025

darklord
-> Bukaj: oktava skarpou podla popisu nesla
19:25:07
02.03.2025
02.03.2025

Bukaj
-> darklord: No, ale tohle nebylo selhání nápravy v důsledku přetížení vozu, ale v důsledku jízdy škarpou...
"Novináři" si často skutečnost přikrášlují...
"Novináři" si často skutečnost přikrášlují...
19:19:17
02.03.2025
02.03.2025

darklord
17:46:49
02.03.2025
02.03.2025

Milan 136
-> michael 02.03.25 17:43:20: Tu zlomenou nápravu bych chtěl vidět.
17:43:20
02.03.2025
02.03.2025

michael
14:51:53
01.03.2025
01.03.2025

Syny
-> Sita: Jo, to je asi pravda. Občas slyšim něco bzučet pod kapotou, když odcházím od auta. Ale i tak když vím, že jsem chvíli před zastavením jel někde po dálnici nebo když se mi teplota oleje zdá vysoká, tak to chvíli na volnoběhu nechám.
14:45:16
01.03.2025
01.03.2025

Sita
-> Syny 01.03.25 14:21:45: nekde jsem cetl ze moderni TSi maj na dochlazovani el. cerpadlo, takze se o to ridic nemusi starat?
14:30:18
01.03.2025
01.03.2025

Milan 136
-> Syny 01.03.25 14:21:45: Řekl bych, že je to tak.
14:24:25
01.03.2025
01.03.2025

Syny
-> Sita 01.03.25 14:14:34: Jinak tedy ciste muj nazor - radsi jednu z poslednich O3 s lepsi vybavou, nez O4 z pocatku jeji vyroby. Financne to bude podobny.
14:21:45
01.03.2025
01.03.2025

Syny
-> Sita 01.03.25 14:14:34: Tak dochlazovani turba se tyka i TSIcka. Kazdopadne O4 se bez GPF podle me ani nedelala, je moc nova - ale to by vedel spis Milan.
14:14:34
01.03.2025
01.03.2025

Sita
-> Syny 01.03.25 13:50:40: gpf ok, diky.
boru nam nabourali, stk bude koncit, musim sehnat neco dalsiho. Motor mam vybranej, chtel jsem rapida, ale chteji za to jen o fous min nez za octu. no a kdyz uz octu, tak zase o4 mi neprijde o tolik drazsi... uvidime no, letos to musim rozseknout...
ad jantar: s autem jezdi 90% zena, tdi jsem nikdy nechtel, aby nekde resila dochlazovani turba nebo vypalovani filtru, to ne...
boru nam nabourali, stk bude koncit, musim sehnat neco dalsiho. Motor mam vybranej, chtel jsem rapida, ale chteji za to jen o fous min nez za octu. no a kdyz uz octu, tak zase o4 mi neprijde o tolik drazsi... uvidime no, letos to musim rozseknout...ad jantar: s autem jezdi 90% zena, tdi jsem nikdy nechtel, aby nekde resila dochlazovani turba nebo vypalovani filtru, to ne...
13:50:40
01.03.2025
01.03.2025

Syny
-> Sita 01.03.25 10:59:06: Žádný TSI nemá DPF
Dobře, tak terminologii máme zasebou
Teď k dotazu. Zjišťoval jsem to samé a prý s GPF není žádný problém (ostatně když nejsi jantar, tak není ani s DPF).
Jinak - ty a O4? Co se to stalo?
Dobře, tak terminologii máme zasebou
Teď k dotazu. Zjišťoval jsem to samé a prý s GPF není žádný problém (ostatně když nejsi jantar, tak není ani s DPF).Jinak - ty a O4? Co se to stalo?

10:59:06
01.03.2025
01.03.2025

Sita
Dotaz na 1.0TSi v O3. Docetl jsem se, ze do 2017 se ten motor montoval bez DPF, ma smysl se na ty starsi kusy zamerit, nebo s tim zadny problemy nejsou a je to jedno?
Ono se to teda vyvinulo tak, ze pujdu do O4, ale i tak by me to zajimalo...
Ono se to teda vyvinulo tak, ze pujdu do O4, ale i tak by me to zajimalo...
08:32:17
28.02.2025
28.02.2025

Borderer
-> palinator: Krásný vidět, jak skočí po tom TOTAL STOP, když si všimne toho kouře.
Škoda, že to v tu chvíli skončí.
Škoda, že to v tu chvíli skončí.21:23:28
27.02.2025
27.02.2025

Syny
-> darklord 27.02.25 19:42:44: Vsak koncern uz to zacina sypat na pravou packu pod volantem. Jen ta leva zacina byt trochu pakarna 

19:58:47
27.02.2025
27.02.2025

Matthes, záškodník z TechWebu
19:42:44
27.02.2025
27.02.2025

darklord
-> StepaNoFUN: ano, to je hlavne v usa celkom oblubene, ale preco u nas furt musi byt volic zbytocne na tuneli...
19:41:04
27.02.2025
27.02.2025

michael
-> StepaNoFUN: Škodovka, už to má třeba u Supa a Kodiaqa stejně.
19:38:40
27.02.2025
27.02.2025

StepaNoFUN
-> darklord: Tak treba Meredes ma ovladani prevodovky tam, kde normalni auta sterace.
19:35:35
27.02.2025
27.02.2025

darklord
Naco sa vlastne u automatov pouziva kdejaka viac ci menej podarena atrapa paky ked by stacilo bohate 4 tlacitka jak v klbovej karose pod volantom? 

10:47:52
27.02.2025
27.02.2025

saskyn2
-> Milan 136: no jo vlastně tady je P na tlačítko úplně jsem zapomněl
