
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Amerika ist wunderbar.... Amerika, Amerika:-)
14:40:05
18.01.2014
18.01.2014

MOLSO
-> Mr_Kubas: ale umrie stylovo .... 

13:03:54
18.01.2014
18.01.2014

Mr_Kubas
No nic moc
Crash test 1959 Chevy Bel Air collision with Chevy Malibu Car Crashes
http://www.youtube.com/wa tch?v=cJrXViFfMGk

Crash test 1959 Chevy Bel Air collision with Chevy Malibu Car Crashes
http://www.youtube.com/wa tch?v=cJrXViFfMGk
15:19:02
23.08.2013
23.08.2013

Bobesh
-> Bobesh: Už se slétávají...
Zítra se pokochám





00:32:08
21.08.2013
21.08.2013

Bobesh
Pozor,již za pár dní:hradeckav8.cz/
10:31:07
12.03.2013
12.03.2013

Jabberwocky
V aktuálním čísle Veterána je článek o jednom alternativním pohonu, který se nakonec neujal.
www.simcacentrum.cz/magaz ine/VETERAN_2013_03.pdf
www.simcacentrum.cz/magaz ine/VETERAN_2013_03.pdf
19:14:05
25.01.2013
25.01.2013

Vojťas
-> stika87: oh to byla pecka :)
14:08:07
24.01.2013
24.01.2013

stika87 - Maschinenführer
:)
14:07:16
24.01.2013
24.01.2013

stika87 - Maschinenführer
Ve svedsku jsou na ameriky ujety :)
23:05:58
20.01.2013
20.01.2013

Bobesh
S tímhle se zkrátka nějaká Simca Aronde nebo Ford Taunus nemůže měřit...

13:29:10
20.01.2013
20.01.2013

Eidy
-> palinator: Dobře, to mají dneska, ale velký motory proti Evropě začli dělat už po 1. světový.
13:26:47
20.01.2013
20.01.2013

palinator
-> Eidy:
A Irák a Lybii a kdeco.
A Irák a Lybii a kdeco.

13:24:49
20.01.2013
20.01.2013

Eidy
-> palinator: Jenomže nestálo. Mají Aljasku a aTexas.
13:21:29
20.01.2013
20.01.2013

palinator
-> Eidy:
Kdyby je stály paliva tolik jako u nás, tak by si to rychle rozmysleli...
Nebo by minimálně jezdili dieselama.
Kdyby je stály paliva tolik jako u nás, tak by si to rychle rozmysleli...

13:12:51
20.01.2013
20.01.2013

Eidy
-> palinator: Amíci nikdy nepotřebovali velkej výkon. Mají celkem přísný rychlostní limity a pokuty, tak nač něco riskovat. Auto jako dopravní prostředek znamená v Evropě něco zcela jiného než v USA. Tam se běžně cestovalo a cestuje tisíce km. V Evropě to znamená něco strašnýho, v Americe normální výlet. 2 dny podél kukuřice a pak zahnout doprava. Motory musely vydržet obrovský kilometrový výkony a proto jsou obrovský s nízkým objemovým výkonem. Aby měly životnost. Snad už v 50. letech začali dávat do aut klimatizace, což se tady víc rozjelo až v 90. letech. A chrom? Jen pro efekt.
12:51:41
20.01.2013
20.01.2013

palinator
Nikdy se mi Ameriky nelíbily (stejně jako celé USA), nechápal jsem, proč takovýho objemu vzhledem k né tak šílenýmu výkonu. Nechápal jsem proč tolika chromu. Nikdy jsem do tohoto tématu nepřispěl. Ale do doby aut týhle generace bych se chtěl aspoň na chvíli podívat.
static.cargurus.com/image s/.../1956_chevrolet_bel_a ir-pic-13434.jpeg
static.cargurus.com/image s/.../1956_chevrolet_bel_a ir-pic-13434.jpeg
17:12:43
11.01.2013
11.01.2013

1560 - zrušená registrace
-> Shackall:
Tak on žádnej motor v trojkovým Camaru nebyl žádnej zázrak... Jinak celý to auto má/mělo v Americe pověst asi jako u nás HTP - levný auto, který má každej, ale nikdo s ním nejezdí, protože je to ostuda.
Ty V noty nevím právě kvůli tomu, že to není originál - ukecat to na dobovou úpravu nevím, jestli by šlo, pochybuju, když v r.1982 ještě nikdo nevěděl, kdy bude cabrio a jak bude vypadat... Nebo je myšleno dobová úprava v nezávislosti na roce výroby, ale v rámci těch 30 let (nebo kolik to je), aby to mohlo mít V značky? Nevím, ptám se, o tohle jsem se nikdá nezajímal.
Tak on žádnej motor v trojkovým Camaru nebyl žádnej zázrak... Jinak celý to auto má/mělo v Americe pověst asi jako u nás HTP - levný auto, který má každej, ale nikdo s ním nejezdí, protože je to ostuda.
Ty V noty nevím právě kvůli tomu, že to není originál - ukecat to na dobovou úpravu nevím, jestli by šlo, pochybuju, když v r.1982 ještě nikdo nevěděl, kdy bude cabrio a jak bude vypadat... Nebo je myšleno dobová úprava v nezávislosti na roce výroby, ale v rámci těch 30 let (nebo kolik to je), aby to mohlo mít V značky? Nevím, ptám se, o tohle jsem se nikdá nezajímal.
13:18:22
11.01.2013
11.01.2013

Shackall
-> 1560: Zpapírovat by to IMHO jít mělo - na zelená čísla. Viděl jsem pár Amerik na Vete, u kterých pozná tuzing i slepej po tmě. Navíc u Ameriky zdaleka tak neprudí jako u Škodovky. Já osobně bych se ovšem na takové auto vy*ral. Zaprvé 101 kW je fakt slabota. zadruhé to je jedna z nejhorších konstrukcí, co se GM podařila. V USA má pověst asi jako u nás HTP - po 200 tisích najetých km jde do hutí. Vzepřít se tomu pravidlu je nesmírně obtížné.
20:56:35
10.01.2013
10.01.2013

1560 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč:
První je tu -www.otomoto.cz/Chevrolet- Camaro-cabrio-r-v-1982-mot or2-8-v6-karburtor-1982987 50.html?QuerySearc... - nevím, proč ten předchozí odkaz už nefunguje...
Ten druhej bude nějakej edit, telefon tam byl normální.
První je tu -www.otomoto.cz/Chevrolet- Camaro-cabrio-r-v-1982-mot or2-8-v6-karburtor-1982987 50.html?QuerySearc... - nevím, proč ten předchozí odkaz už nefunguje...
Ten druhej bude nějakej edit, telefon tam byl normální.
20:44:29
10.01.2013
10.01.2013

Pavel P@nkáč
-> 1560: prvni nenalezeno a druhy falesnej inz. koukni na tel. cislo...
13:06:19
08.01.2013
08.01.2013

1560 - zrušená registrace
Tak nějak pořád přemýšlím o tomto... Práce jak na kostele, motor na houby (ne, že by se do toho dával někdy nějakej lepší, snad vyjma IROC-Z), nejsociálnější verze auta, co se kdy dělala, navíc je to nějaká překopávka, protože trojkový Camaro se v cabriu dělalo tuším až od r.1987, mohlo by to sice být jen na jiných papírech, ale nějak se mi nezdá ta hrana za dveřma u zadního blatníku. No a hlavně ty papíry.
Klady - u nás se prakticky nevyskytuje trojkový Camaro bez střechy, ani Camaro s tímto motorem, ani Camaro s tímto čumákem, natožpak kombinace toho všeho...
Tak nevím. Mít jistotu, že to půjde nějak vyřešit s papírama, tak bych do toho asi šel. Ale tu jistotu nemám.
www.otomoto.cz/Chevrolet- Camaro-cabrio-r-v-1982-mot or2-8-v6-karburtor-1982550 00.html
Nebo je tu pak ještě tento, cena taky ujde, záleží teda na stavu, ale zase takový nezajímavý, moc tuctová verze. Nezná ho někdo, že by mi popsal stav?
auto.bazos.cz/inzerat/... /CHEVROLET-CAMARO-V8-50-TB i-.php
Budu to muset nějak rozseknout (nebo ještě nějakou dobu počkat, jestli nebude něco lepšího)
Klady - u nás se prakticky nevyskytuje trojkový Camaro bez střechy, ani Camaro s tímto motorem, ani Camaro s tímto čumákem, natožpak kombinace toho všeho...
Tak nevím. Mít jistotu, že to půjde nějak vyřešit s papírama, tak bych do toho asi šel. Ale tu jistotu nemám.
www.otomoto.cz/Chevrolet- Camaro-cabrio-r-v-1982-mot or2-8-v6-karburtor-1982550 00.html
Nebo je tu pak ještě tento, cena taky ujde, záleží teda na stavu, ale zase takový nezajímavý, moc tuctová verze. Nezná ho někdo, že by mi popsal stav?
auto.bazos.cz/inzerat/... /CHEVROLET-CAMARO-V8-50-TB i-.php
Budu to muset nějak rozseknout (nebo ještě nějakou dobu počkat, jestli nebude něco lepšího)

17:38:33
09.10.2012
09.10.2012

Sejki - zrušená registrace
Buick Century Estate Wagon 3.3 V6 1989 na kterém teď pracuji. Pro zajímavost, v TP 8 míst k sezení.
13:32:07
09.10.2012
09.10.2012

Shackall
-> Bobesh: Tahle auta se pohybují okolo 300 kKč. Záleží, ak moc prodávající musí prodat.
01:33:13
07.10.2012
07.10.2012

Bobesh
-> MerHanz: No klidně bych se ho ujal. Bohužel už nemám velkou garáž a peníze,co vydělám,jdou na obživu a režii mé zatímpaní a naše děti,já přežívám už jinde z toho,co zbyde

19:01:30
03.10.2012
03.10.2012

MerHanz
-> Bobesh: NZ.... Mám ti zjišťovat cenu ???



01:17:29
30.09.2012
30.09.2012

SexyStroj
Prostě tohle jsou auta s velikým "A"
01:11:39
30.09.2012
30.09.2012

Bobesh
-> MerHanz: Vundrbár...dankešén



21:25:04
23.09.2012
23.09.2012

MerHanz
Zadek a hlučný fejfuky
21:21:36
23.09.2012
23.09.2012

MerHanz
Maska jak pro 2 fábie 

21:20:01
23.09.2012
23.09.2012

MerHanz
úložný prostor pro mrtvoly.... prej se tam vejdou 3 a ještě v zatáčkách hrkaj 

21:16:03
23.09.2012
23.09.2012

MerHanz
gauč vzadu....... tam by se sounáleželo




21:12:10
23.09.2012
23.09.2012

MerHanz
gauč v předu
21:03:48
23.09.2012
23.09.2012

MerHanz
vevnitř je vše zachovalé
20:59:58
23.09.2012
23.09.2012

MerHanz
-> Bobesh: tak slíbenej engine
11:39:08
16.09.2012
16.09.2012

MerHanz
-> Bobesh: pokusím něco vytahat z toho co mám.
00:49:48
13.09.2012
13.09.2012

Bobesh
-> MerHanz: Pokud by to šlo,nafoť víc,ex i interiér
rádi se kochnem


15:02:25
12.09.2012
12.09.2012

MerHanz
-> Bobesh: mělo by být
. Možná bude na prodej.

02:43:09
12.09.2012
12.09.2012

Bobesh
-> MerHanz: Chrysler Newport?
22:35:59
11.09.2012
11.09.2012

MerHanz
a ještě od zadu
22:27:57
11.09.2012
11.09.2012

MerHanz
Kamarádovo povoz
11:43:13
30.08.2012
30.08.2012

Lubes - zrušená registrace
-> bibendum30: aj ja som tam bol nedávno 

09:34:10
30.08.2012
30.08.2012

Petrson
-> bibendum30 29.08.12 22:18:19: Vím o nich koukám, že sotjí stále na stejném místě. Jěště je v jednom atrapa panďuláka?
22:57:11
29.08.2012
29.08.2012

Bobesh
-> bibendum30: Klidně,iniciativě se meze nekladou. Toho čoplýho Buga měl-má myslím Lucasso nebo Uwa,ne?
22:40:55
29.08.2012
29.08.2012

bibendum30
-> Bobesh: Pokud by tam parkovali i zítra není problém nafotit víc jestli chceš

22:38:37
29.08.2012
29.08.2012

Bobesh
-> bibendum30: Jeden kus hezčí,než druhej. Sice "Cadilac je Cadillac" ale Impala 59 je prostě boží kus auta. Hezčí už je jen Eldorado 59 

22:35:56
29.08.2012
29.08.2012

bibendum30
-> Karlos (WIO46): Souhlas
22:33:44
29.08.2012
29.08.2012

Karlos (WIO46)
-> bibendum30: Ten chopnutej brouk je teda fest hnusej.
(ale o toho nejde, já vím)

22:18:19
29.08.2012
29.08.2012

bibendum30
Dneska kousek od metra Staroměstská ..
21:57:26
29.08.2012
29.08.2012

Bobesh
A jedna létající amerika,kterou znalci jistě neomylně identifikují podle zadní části vozu ve tvaru přídi lodě z filmu Red Rock West.
21:38:19
29.08.2012
29.08.2012

Bobesh
Pozadí

21:06:27
29.08.2012
29.08.2012

Bobesh
Před týdnem u nádraží v německém Bruchsalu. Ford Fairlane Galaxie 500 Convertible..