
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autoojetiny - problém Htp
22:48:43
07.06.2012
07.06.2012

palinator
-> Milan 136:


22:17:02
07.06.2012
07.06.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Matulo 07.06.12 20:18:09 napsal:
→ All: potrebujem rychlu radu! Dosiel za mnou kamosov
tatko – fabia 1,2htp – ze mu kolisu otacky… hovorim reku treba to dat
najprv na diagnostiku… ze bol vcera a vyhodilo iba chybu volnobeznych
otacok – ze to mu povedal mechanik… hovorim reku to je popici mechanik, a
to ze to ma chybu volnobeznych otacok aj pocujem aj vidim na otackomeri… hadal
sa so mnou ze nic ine nevyhodilo, svietila mu aj kontrolka chyba motora a ze ten
dotycny obcan co mu robil diagnostiku mu tu chybu vymazal, no dnes sa kontrolka
zazala znova… tak som isiel k nemu lebo mi nieco trepal o podtlaku, nejakej
hadicke co ide do karburatora…
dosiel som k nemu a mal prasknutu
hadicku na podtlak do skrtiacej klapky… dali sme tam novu rovnaku – origo
diel zo skodovky a motor zacal tarokovat, klepat, dusil sa – mal pod
500otacok… dali sme naspat tu prasknutu hadicku a ide to jaks taks
normalne…
ja osobne to vidim na krokovy motorcek na skrtiacej klapke… vase nazory???
hlupe komentare typu honem to prodej atd. si nechajte! inac je to rv 2002 –
prvy typ, najazdene 78tis km…no, začal by som zmeraním tlakov vo válcoch
inak až by to bola klapka, tak mám lacno ..
→ All: potrebujem rychlu radu! Dosiel za mnou kamosov
tatko – fabia 1,2htp – ze mu kolisu otacky… hovorim reku treba to dat
najprv na diagnostiku… ze bol vcera a vyhodilo iba chybu volnobeznych
otacok – ze to mu povedal mechanik… hovorim reku to je popici mechanik, a
to ze to ma chybu volnobeznych otacok aj pocujem aj vidim na otackomeri… hadal
sa so mnou ze nic ine nevyhodilo, svietila mu aj kontrolka chyba motora a ze ten
dotycny obcan co mu robil diagnostiku mu tu chybu vymazal, no dnes sa kontrolka
zazala znova… tak som isiel k nemu lebo mi nieco trepal o podtlaku, nejakej
hadicke co ide do karburatora…

hadicku na podtlak do skrtiacej klapky… dali sme tam novu rovnaku – origo
diel zo skodovky a motor zacal tarokovat, klepat, dusil sa – mal pod
500otacok… dali sme naspat tu prasknutu hadicku a ide to jaks taks
normalne…
ja osobne to vidim na krokovy motorcek na skrtiacej klapke… vase nazory???
hlupe komentare typu honem to prodej atd. si nechajte! inac je to rv 2002 –
prvy typ, najazdene 78tis km…no, začal by som zmeraním tlakov vo válcoch

21:27:22
07.06.2012
07.06.2012

Milan 136
-> Matulo: to nejdůležitější jste ale neudělali. je třeba vymazat adaptační hodnoty a udělat základní nastavení na klapce
20:45:28
07.06.2012
07.06.2012

Maťulo
-> Kuladmin: ano cela klapka je cistucka aj osicka aj komin klapky... hadicka ide od klapky smerom do takej plastovej trubicky co ide niekam pod expanznu nadobku... nepozeral som kam presne...
20:40:38
07.06.2012
07.06.2012

Kuladmin
-> Matulo:
A opravdu ji to poradne vycistilo hlavne u osicky? Cistil jsi to "mechanicky" nebo jen strikal?
A co ostatni hadicky a hadice jsou ok treba i od podlaku na brzdy? Ta hadicka vede vlastne odkud? ta praskla.
A opravdu ji to poradne vycistilo hlavne u osicky? Cistil jsi to "mechanicky" nebo jen strikal?
A co ostatni hadicky a hadice jsou ok treba i od podlaku na brzdy? Ta hadicka vede vlastne odkud? ta praskla.
20:31:17
07.06.2012
07.06.2012

Maťulo
-> Kuladmin: prve co bolo som ju vycistil pripravkom na klapky od liquy moly... nepomohlo... ale motor je moc zachovaly aj celkovo cele auto... a olej cistucky...
20:29:38
07.06.2012
07.06.2012

King
-> Matulo: H**** T* P*****!:-)
20:25:38
07.06.2012
07.06.2012

Kuladmin
-> Matulo: A nezkousel si tu klapku vycistit? Jak vypadala? totalne zaflakana tipuju.
20:18:09
07.06.2012
07.06.2012

Maťulo
-> All: potrebujem rychlu radu! Dosiel za mnou kamosov tatko - fabia 1,2htp - ze mu kolisu otacky... hovorim reku treba to dat najprv na diagnostiku... ze bol vcera a vyhodilo iba chybu volnobeznych otacok - ze to mu povedal mechanik... hovorim reku to je popici mechanik, a to ze to ma chybu volnobeznych otacok aj pocujem aj vidim na otackomeri... hadal sa so mnou ze nic ine nevyhodilo, svietila mu aj kontrolka chyba motora a ze ten dotycny obcan co mu robil diagnostiku mu tu chybu vymazal, no dnes sa kontrolka zazala znova... tak som isiel k nemu lebo mi nieco trepal o podtlaku, nejakej hadicke co ide do karburatora...
dosiel som k nemu a mal prasknutu hadicku na podtlak do skrtiacej klapky... dali sme tam novu rovnaku - origo diel zo skodovky a motor zacal tarokovat, klepat, dusil sa - mal pod 500otacok... dali sme naspat tu prasknutu hadicku a ide to jaks taks normalne...
ja osobne to vidim na krokovy motorcek na skrtiacej klapke... vase nazory???
hlupe komentare typu honem to prodej atd. si nechajte! inac je to rv 2002 - prvy typ, najazdene 78tis km...

ja osobne to vidim na krokovy motorcek na skrtiacej klapke... vase nazory???
hlupe komentare typu honem to prodej atd. si nechajte! inac je to rv 2002 - prvy typ, najazdene 78tis km...
13:00:57
06.06.2012
06.06.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
Labros 06.06.12 12:59:27 napsal:
Přemýšlím, jestli to téma nepřejmenovat na Problém TSI :) Spis pripsat za HTP i TSi
Přemýšlím, jestli to téma nepřejmenovat na Problém TSI :) Spis pripsat za HTP i TSi

13:00:18
06.06.2012
06.06.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: Nevim cece, proste LS z novych dilu a je to cely v prdeli. Ted to snad zacnem zas skladat...
12:59:27
06.06.2012
06.06.2012

Labros
Přemýšlím, jestli to téma nepřejmenovat na Problém TSI :)
12:31:23
06.06.2012
06.06.2012

Labros
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to byl ten motor co mu skládal ten pán z vesnice?
11:22:00
27.05.2012
27.05.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Tak ma teorie je spravna 

10:20:11
27.05.2012
27.05.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ze strany od převodovky
21:39:12
25.05.2012
25.05.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: A kterej axial? Predpokladam ze ten, kterej musi drzet kliku pri vypnuty spojce. Vetev totiz mel v motoru opacne ten, kterej vlastne jen jisti kliku, aby se neposunula k prevodovce...
21:34:09
25.05.2012
25.05.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Milan 136: dnes jsem otevřel 40kw AWY najeto 46tis km, motor jsem bral od prvního majitele - kromě toho že měl špatnej vstřik - benzín v oleji , tak vydřená klika na axiálu - důvod - z fabriky obráceně danej jeden axiál - drážkama směrem k bloku a né klice




21:10:26
24.05.2012
24.05.2012

suri
-> Milan 136: ja to poznám , to je ťažko potom , a niekto to odsrať musí
21:09:04
24.05.2012
24.05.2012

Milan 136
-> suri: tak on to není magor. Je lidumil, všechno nabere, naslibuje a pak se sním nedá domluvit
20:53:52
24.05.2012
24.05.2012

suri
-> Milan 136: nie je nad to mať kokota na príjme :D
20:47:09
24.05.2012
24.05.2012

Milan 136
Takže minulý týden dotáhli HTP motor BME. 40tkm najeto. Pán jel na dva a nedojel. Kolega vytočil svíčky a byly ulitý. Tak je vysušil, dal novej modul na 3 válec, kde byla chyba vynechání. Sotva se to točilo a nechytlo. Jiný svíčky, nic. Vyndali jsme sondu a místo katu škvarek
Tak jsme to zkoušeli bez sondy a taky nic. Jen z toho lítal zlatej prach...
Komprese 8, 5.5, 4 Bary
Ale ten motor se divně točil i bez svíček. Všichni jsme věděli, že je KO. Ale technik, který je dle mě mimo realitu napřed chtěl jen vyměnit kat za lepší ze záruk
Pak teda sjednali kulanci na hlavu-debilita.
Další kolega ji dnes sundal, nebylo vidět celkem nic, válce na pohled ok, ale všichni jsem si mysleli svý....
To nezalejvej, nezkoumej, dej tam hlavu, pán potřebuje dneska jet....
Tak jí tam dal, motor slíbil a nenaskočil
Kdo by to byl řek.
Tak jsme změřili tlaky a ejhle, skoro stejný jako před tím

Tak jsme to zkoušeli bez sondy a taky nic. Jen z toho lítal zlatej prach...
Komprese 8, 5.5, 4 Bary

Ale ten motor se divně točil i bez svíček. Všichni jsme věděli, že je KO. Ale technik, který je dle mě mimo realitu napřed chtěl jen vyměnit kat za lepší ze záruk




Pak teda sjednali kulanci na hlavu-debilita.
Další kolega ji dnes sundal, nebylo vidět celkem nic, válce na pohled ok, ale všichni jsem si mysleli svý....
To nezalejvej, nezkoumej, dej tam hlavu, pán potřebuje dneska jet....
Tak jí tam dal, motor slíbil a nenaskočil

Kdo by to byl řek.
Tak jsme změřili tlaky a ejhle, skoro stejný jako před tím

12:19:24
21.05.2012
21.05.2012

palinator
skoda-virt.cz/cz/.../9323
-downsizing-navzdy
Dávám vám podnět k diskuzi. Netahejte ji do článku, diskutujte někde v topicu.. tady je to stejně dost OT, ale nenapadlo mě kam to dát, když tady se o tom mluví nejvíc.
Dávám vám podnět k diskuzi. Netahejte ji do článku, diskutujte někde v topicu.. tady je to stejně dost OT, ale nenapadlo mě kam to dát, když tady se o tom mluví nejvíc.
21:03:27
17.05.2012
17.05.2012

suri
-> Milan 136: viem , nepáči sa mi že v supe nebola dvojkola , neviem ja som atmosférák
20:57:00
17.05.2012
17.05.2012

Milan 136
-> suri: 2.0 TSi? Zo je to samý jako 1.8, akorát trochu větší

20:54:43
17.05.2012
17.05.2012

suri
-> Milan 136: je , 2,0 sa mi nepáči , ani sa nerobí v 4x4 Superbe
ideál je 6valec , ale pre úspornejších a skromnejších je 1,8 jasná voľba
ideál je 6valec , ale pre úspornejších a skromnejších je 1,8 jasná voľba
20:51:39
17.05.2012
17.05.2012

Milan 136
-> Karel.: a já ty auta opravuju
Jak říká Suri, tenhle problém jsi minimálně o rok zaspal a zveličil.
To je snad nejlepší motor, kterej dělají...
-> Luboš: nějaký úpravy proběhly, ale odolnost bohužel nezlepšily

Jak říká Suri, tenhle problém jsi minimálně o rok zaspal a zveličil.
To je snad nejlepší motor, kterej dělají...
-> Luboš: nějaký úpravy proběhly, ale odolnost bohužel nezlepšily
17:20:29
17.05.2012
17.05.2012

suri
Karel. 17.05.12 13:04:21 napsal:
→ suri: každej nemůže být dokonalej,tak jdu zase
radši spátnemôže , preto som to opravil , nevztekaj sa , chýbal tam smajlík :D
→ suri: každej nemůže být dokonalej,tak jdu zase
radši spátnemôže , preto som to opravil , nevztekaj sa , chýbal tam smajlík :D
15:01:42
17.05.2012
17.05.2012

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Luboš: Proběhly - začali mu vyrábět kamaráda do Citigo, aby mu nebylo na trhu smutno. 

14:47:51
17.05.2012
17.05.2012

Luboš
-> Milan 136: to při výměně generací neproběhly žádné úpravy ke zvýšení odolnosti?
14:30:15
17.05.2012
17.05.2012

saskyn2
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Z kolostřešní situace, takže číslo na tom je, nicméně kdybys to chtěl do F1 tak bych stejně doporučoval dulčíkem upravit kod kvůli evidenčce.
13:48:23
17.05.2012
17.05.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> saskyn2: s původem nebo čorka?

13:05:35
17.05.2012
17.05.2012

saskyn2
Kdyby měl nějakej ladič těhle polovičních šestiválců zájem tak tady ted mam motor 1.2, 6V kdo BBM z dvojkový fabky, je to vůně najeto 21tis,, do jedničkový to jde taky, cenovka 14 holej.
13:04:21
17.05.2012
17.05.2012

Karel.
-> suri: každej nemůže být dokonalej,tak jdu zase radši spát
12:50:03
17.05.2012
17.05.2012

suri
-> Karel.: prehnal , a tak minimálne rok si zaspal dobu ...
12:39:10
17.05.2012
17.05.2012

Karel.
-> Milan 136: co mám známýho v automedia, tak říkal něco jinýho, nevíc bych neřekl, že jsem něco přehnal
12:02:47
17.05.2012
17.05.2012

Milan 136
-> Luboš: objevují....
-> Induktor: u všech, to je jedno
-> Karel.: to byla jen jedna série pár aut.... nepřeháněj
-> Induktor: u všech, to je jedno
-> Karel.: to byla jen jedna série pár aut.... nepřeháněj
10:41:13
17.05.2012
17.05.2012

Luboš
Jenom drobný dotaz:
všechny tyhle problémy s napínáky rozvodů, katalyzátory, cívkami apod. už se u Fabií II s HTP neobjevují?
všechny tyhle problémy s napínáky rozvodů, katalyzátory, cívkami apod. už se u Fabií II s HTP neobjevují?
09:44:19
17.05.2012
17.05.2012

Karel.
tak koukám HTP má nástupce
Akorát je to 4vál, octavia II 1.8 Tfsi, prý tam jsou špatný napínáky a občas to přeskočí ( má to řetězy 2)


09:09:10
17.05.2012
17.05.2012

stodvacet
-> Induktor 17.05.12 06:59:50: Ventily víc odchází na 6ventil,12ventil zase umí dřív přeskočit na rozvodu,to si nevybereš
06:59:50
17.05.2012
17.05.2012

Induktor
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Čau, a jaký motor je v té tuningové Fabii? 6v nebo 12v? U kterého z těch motorů více odchází ventily, nebo je to jedno?
06:06:56
17.05.2012
17.05.2012

MOLSO
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: kamarat mal take na tuningovej 120ke
vnutri bordel a celkovo vyzerala jak vybyvana ciganska bytovka a vonku kridlo na kridle
tlaky 10.5 10 2 10
mootr mam este stale na dvore nemam ho kedy rozobrat



mootr mam este stale na dvore nemam ho kedy rozobrat

07:05:09
16.05.2012
16.05.2012

stodvacet
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 15.05.12 21:27:50: Včera Fábie ll měla podobné,akorát ten nejslabší byl třetí.Kilometrů asi 20 tis
22:04:01
15.05.2012
15.05.2012

Milan 136
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: krásný tlaky

21:44:54
15.05.2012
15.05.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kuladmin: určitě ventily, jako pokaždé, a až by se udělala hlava tak po pár km bude i spodek k.o.
žrát olej

21:35:33
15.05.2012
15.05.2012

Kuladmin
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: A uz i vis kudy to utika? Ventily?Nebo spodek k.o.?
21:31:53
15.05.2012
15.05.2012

Hurdis
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: No vidíš, nakonec má v pohodě konstrukční hodnoty.
21:27:50
15.05.2012
15.05.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
tak dneska jsem změřil tlaky u tuningové fabie a jako dobrý
11,5 - 2,0 - 10,0 bar 


15:38:34
13.05.2012
13.05.2012

Markop
-> Kuladmin: Ano, to je to první co mě napadlo - jestli je to kvalitou řemenu nebo nekvalitou motoru. No, rozhodně je tady snaha o co nejlevnější výrobu a o integraci orgánů motoru pokud možno tak, aby se to nedalo rozebrat...
A ohřívat se asi bude fakt rychle.
A ohřívat se asi bude fakt rychle.
15:22:58
13.05.2012
13.05.2012

Kuladmin
Me se libi/nelibi jak pisi ze remen bude nemeny po celou dobu zivotnosti motoru. Tak nevim zda je tak dobry/kvalitni nebo ten motor zas vydrzi tak malo ze se i z remenem zahodi cely do srotu...
Vacky ,,natvrdo,, ve vicku... se uvidi zda je to ok.
Chlazeni resp vyhrivani i ve vyfukovem potrubi.... pokud to naopak nebude prehrivat ten motor...
ve clanku jsou troku mimo nejdriv pisi ze je tam REMEN ale ze vackova kola jsou tvorena 3 radiusy aby byl RETEZ mene namahany - nejak se nemohou rozhodnout co tam vlastne je
No uvidime co to vydrzi je pravda ze vybrace motoru tam +- nejsou mel jsem tu moznost to pozorovat apod.. Ze potreboval kvalitni tiche ulozeni aby se neprenasely vibrace... tak to se asi povedlo pac ten motor se defakto nastartovany ani nehne skoro to vypadalo ze ani nebezi.
Az cas ukaze...
Vacky ,,natvrdo,, ve vicku... se uvidi zda je to ok.
Chlazeni resp vyhrivani i ve vyfukovem potrubi.... pokud to naopak nebude prehrivat ten motor...
ve clanku jsou troku mimo nejdriv pisi ze je tam REMEN ale ze vackova kola jsou tvorena 3 radiusy aby byl RETEZ mene namahany - nejak se nemohou rozhodnout co tam vlastne je


No uvidime co to vydrzi je pravda ze vybrace motoru tam +- nejsou mel jsem tu moznost to pozorovat apod.. Ze potreboval kvalitni tiche ulozeni aby se neprenasely vibrace... tak to se asi povedlo pac ten motor se defakto nastartovany ani nehne skoro to vypadalo ze ani nebezi.
Az cas ukaze...
13:31:44
13.05.2012
13.05.2012

Markop
Ten 1.0MPi vypadá zajímavě, ale to 1.2HTP vypadal taky :-D
www.tipcar.cz/magazin-jak y-je-novy-trivalec-10-mpi- ve-skode-citigo-5404.html
www.tipcar.cz/magazin-jak y-je-novy-trivalec-10-mpi- ve-skode-citigo-5404.html