skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Podtlaková hadice posilovače brzd
-> Polyš 02.06.24 21:39:38: -> Polyš: Mám stejnou zkušenost ty hadice, které se prodávájí jako "náhrada" (gumové, černě opletené) stojí za .... Podle mě se vlivem tepla v motorovém prostoru a podlaku zploští. Původní originální hadice měla ten oplet tak nějak fixovaný na hadici ta novodobá je jenom opletená a samotná hadička mi přijde docela měká. Nemáte nějkdo zkušenost nebo typ na nějakou jinou lepší, která by vypadala jako originální. Našel jsem jich dost, ale nebyly opletené nebo byly různě barevné.
-> Polyš:
Tak to zcela určitě nebylo při brzdění, protože když šlápneš na brzdu, tak je v tý hadici zrovna podtlak nejmenší.
Tak to zcela určitě nebylo při brzdění, protože když šlápneš na brzdu, tak je v tý hadici zrovna podtlak nejmenší.

-> Polyš: ja mam rovnaku skusenost
ja mam 20 let semperit neopletenou a az na degradaci vlivem teploty u vyfuku drzi, jen u natrubku jsem ji nekolikrat zarezaval a za chvilku uz bude kratka :(
Já jsem před 4 lety koupil novovýrobu-opletená jen místo zeleně,černě,a při brždění se uplně scucla jakoby do sebe.
-> Bukaj: "pouze"

-> minno: Zrovna pro podtlak k posilovači je skoro jedno, co je to za hadici - při tomto účelu využití není vystavena prakticky žádným ropným látkám ani jiným chemikáliím a hrozí tak pouze puchření vlivem oxidace...

-> pantercs: Či je to kvalita sa ukáže tak po 5 a viac rokoch od montáže.

Doporučuju pro 105-136 určitě tuto podtlakovou hadici k posilovači kdyby někdo chtěl měnit. Včera jsem jí montoval. Je to kvalita.
www.gumex.cz/mp-20-epdm-h adice-pro-vodu-a-vzduch-00 032010
www.gumex.cz/mp-20-epdm-h adice-pro-vodu-a-vzduch-00 032010
-> suri: Dobroš, ještě jednou dík za info. 

-> Capricorn: ale neviem či celá hadica bude na fáčko pasovať , ak tak tak hľadaj hadicu z felicie BMM tá kolienko má a vývod na saní je zozadu , mpi má zboku
-> suri: Ne jasně já vím, ale já myslím jako na internetu co jsem se díval po těch nových hadicích.
-> Capricorn: felicia 1,3 má kolienko
-> suri: Mockrát dík. Já co jsem koukal tak všude měli jen samotnou hadici s ventilem, ale bez kolínka.
-> Capricorn: www.cc-autodily.cz/hadice
-podtlaku-1-3mpi?kod=3B4+8
3... má to aj felicia
a na vrakáčoch sa pekná dá nájsť tiež som to kupoval
a na vrakáčoch sa pekná dá nájsť tiež som to kupoval
Když už to tady tak rozebíráte tak bych se taky zeptal s dovolením. Nevíte někdo kde a jestli vůbec se dá sehnat kolínko mezi nátrubek na sacím potrubí a samotnou hadicí posilovače? Mají ho jen Fava od 3.1992 a dál. Jestli najdu fotku tak jí sem plácnu co myslím. Ono časem steří, vniknou mikropraskliny a pak propouští a snižuje se účinek. Zkoušel jsem ho nahradit něčím jiným, ale není to vončo.
-> Martin100L: To je dobře,že jsi veselej

-> Radza: Já mám bujnou fantazii :-)
-> Martin100L: Vole jeden,kdyby jste viděli,jak se mi dneska dařilo........Tak byste tomu snad ani nemohli uvěřit.....

-> Radza: A už jsi koupil tu hadici? Pokud ano, tak si s ní můžeš obmotat celý motor :-) A ještě kousek zbyde:-)
-> Kuladmin: jn,to zkusim,ale já jsem vám kurva zapomněl napsat,že se jedná o fávo doprdele,to jsem ale vůl






presne jak rika kolega odpoj to od sani zaspuntuj sani a jdi obkrouzit barak - jen bacha nebudes mit brzdy s posilovacem!! pokud pak ok vymen tu hadici myslim ze potrebujes 4m (nebo 5 ted opravdu nevim ale myslim ze ty 4 stacej a jeste kousek zbude resp je to tak akorad krasne presne bez zlomu apod)
-> Radza: tak vymen hadicu,...rikam,vyzkousej to ucpat jestli se zlepsi chovani motoru.Ničím jinym uz to potom nemůže byt.
-> Vrba: nj,ale už jsem tam ty posilovače vyměnil 2 a dělá to pořád stejnej bordel:(
To co popisuješ vypadá spíše na netěsný posilovač.Jinak jakákoliv netěsnost v okruhu posilovače způsobuje nasávání falešnéhu vzduchu a je problém s chováním motoru.Dobře to vyzkoušíš tak,ze ten posilovač u motoru odpojíš a na zkusební jízdu tam dáš nejakou ucpávku a hned uvidíš rozdíl.
Kucí,může mít podtlaková hadice vliv na cokoliv??Když je auto i zahřátý a prudčejs šlápnu na plyn,tak se to přidusí a pak vylítne do otáček a to třeba opakuju 3× za sebou.Když někdy za jízdy brzdim nebo přibržďuju,tak slyšim syčení a takovej nepravidelnej chod a když pustim pedál,tak to přejde.Mno a když chci vypnout motor a šlápnu na pedál,tak po vypnutí klíčku uslyšim docela větší zasyčení a pedál mi na noze úplně ztvrdne(a to po každým chcípnutí),tak v čem je kua problém.Posilovače jsem vyměnil už 2 stále to trvá…