-> 11mAjA11 20.08.25 20:11:43: uz jsem si rikal, ze bych to mohl nekam prepojit, ale vzdy kdyz mam shozenej spodek pristrojovky, tak na to zapomenu, uz jsem s tim 120tis.km najel
Jinak u te nivy euro5 se to chova tak, ze musim dojizdet na benzin, kdyz dojedu na plyn, tak pak treba druhy den to pri startu na benzin nekolikrat chcipne a pak kolisa volnobeh, kdyz dojedu na benzin, tak druhy den nastartuji napoprve. Jinak to na ten plyn jede srovnatelne jak na benzin, ale nekdy vyradim a najednou to chcipne, kdyz to chci nasimulovat, dokonce ve stejnem miste a pri stejnych otackach vyradim a volnobeh ani nezakolisa. Missfire jsem uz nemel, ale zas jsem uz nejel 200km v kuse. Jedine, co jsem nasel, tak byl povytazeny konektor snimace polohy klikovky a byla tam voda, ale ten to nikdy nenapsalo. Jeste mi prijde, ze ten motor na volnobeh na lpg klepe a na benzin to nedela, pritom volnobeh je normalni, nekolisa, to klepani nekdy, kdyz neni uplne prohraty a nekdy i prohraty, prepnu na benzin a prestane, jak jsi tu nekdy psal vstrik, ze to muze byt, tak bych rekl, ze ne, je to zvuk jak od rozvodovyho retezu i kolega rikal, ze se mu to tak zda, na ladaforu si mysleji pistni cep, ale to si taky nemyslim. No a jeste to kolikrat chcipne najednou pri couvani, je to jako kdyz utne, jak kdyz clovek vypne klicek, to na benzin taky nikdy neudela. Jo slozita e5, mel jsem z toho strach, on delal e3 a e4 nivy, tech je dost, ale todle delal poprve :/.