Budík a čidlo na tlak oleje?

prohledat
296 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 12.10.2008 do 17.04.2025, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
14:39:28
10.07.2013
czechino
Ok a ted jak promerit jestli funguje budik?
14:32:27
10.07.2013
Nwkt
-> czechino: Mezi G a WK
14:32:03
10.07.2013
czechino
Z mobilu mi nejde nahodit obrazek, tak to jen popisi. Ze sensoru jsou dva vystupy na kabely a to G a WK pricemz G jde do budiku a WK je - z baterie. Takze jak ho promerit?
23:14:11
09.07.2013
czechino
Ok, zitra nafotim a dam 6
18:23:10
09.07.2013
stepan
-> czechino: Dej sem kdyžtak to schéma.
18:11:00
09.07.2013
czechino
Na schematu je vstup - z baterky a do budiku.
18:05:57
09.07.2013
stepan
-> czechino: Jakej vstup a vystup? Nema nahodou kostru v obalu, vystup k budiku a vystup ke kontrolce?
17:58:06
09.07.2013
czechino
Cidlo neodporuje, delam to spravne kdyz jeden konec prilozim na vstup a druhej na vystup?
17:49:32
09.07.2013
stepan
-> czechino: Multimetr máš? Jestli jo, tak změř jestli se mění odpor na čidle nejdřiv.
17:39:41
09.07.2013
czechino
Jo, je na funkcnim motoru, potenciometr? Kde ho sezenu neni to soucast multimetru?

Tomuhle vubec nerozumim 8
16:28:44
09.07.2013
stepan
-> czechino: Čidlo máš na funkčnim motoru normálně? Pokud jo, tak je nejsnadnější měřit odpor čidla. Pokud trváš na přeměření budíku, tak asi zapojit a místo čidla dát vhodnej potenciometr (měnit odpory) a koukat na budík.
16:24:14
09.07.2013
czechino
Zdar, trosku to Tu obnovím. Mam budik oleje a nefacha, nevite jak ho promerit jestli je ok?

Myslim si ze je to cidlem ale na reklamaci mi rekli at donesu komplet a ze to trva 30 dni :( kdybych mel jistotu ze je to cidlem, tak koupim to cidlo a je to.

Dik.
15:26:36
21.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Mám z 3/8 na vyříznutých M14 x 1,5, takže musím koupit z M16 x 1,5 a na tu 14tku zas nechám vyříznout závit.
15:13:23
21.04.2009
Nwkt
-> Tuner#2: A redukci na to čidlo máš?
upraveno 1x, naposled 21.04.2009 15:13:30
15:10:08
21.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pilot 105: Super, tak je vyřešeno. Jde tam baroskop a na místo baroskopu čidlo na budík. Díky kluci, zvedli jste mě po včerejšku náladu.
15:07:15
21.04.2009
Pilot 105
-> Tuner#2: Závit je M16x1,5
15:02:38
21.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Myslím že ne. Jak už jsem psal on stejně spíná při směšně malém tlaku vzhledem k provozním, takže dle mě je to jedno obzvlášť když tam budem mít budík.
14:56:50
21.04.2009
rolls
-> Nwkt: ja mam na tom mieste cidlo na teplotu oleja...myslim na tej foto co si dal4
14:54:26
21.04.2009
Nwkt
-> Tuner#2: Ten velkej M16



Když bych dal baroskop sem jam mam na fotce o kousek níž tak se nic nestane ne?
upraveno 1x, naposled 21.04.2009 14:56:46
14:53:58
21.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: A baroskop ten velký? Já mám čidla jen M16 x 1,5 co jsou rovnou do bloku. Kdyžtak bych zítra koupil malé čidlo (s malým závitem).
14:52:17
21.04.2009
Nwkt
-> Tuner#2: Ajo o kousek vedle, jo tam je stejnej šroub jako tady, takže baroskop tam pude
14:39:24
21.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Ne tam snad ani nic nemám, ale myšleno na to místo jak je hodně od oleje a je to myslím už na prsouch ne na bloku. Tam je šroub.



Strana 5, tam je fotka od Bobeše.
upraveno 1x, naposled 21.04.2009 14:40:20
14:33:45
21.04.2009
Nwkt
-> Tuner#2: Myšleno sem?
zvětšit Budík a čidlo na tlak oleje? - obrázek od Nwkt vložen 21.04.2009 14:33:45
13:49:07
21.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa: A kde to nejlépe zítra koupím? Nemám vybavení na to, abych něco takového dělal, jinak by se mě to taky líbilo. Ale baroskop stejně spíná při 0,5atm, takže je jedno dle mě kde bude, teď je jen rozhodující ten závit. Pokud tam pasuje bez úprav tak je vyřešeno. Nevíš jaký je tam závit na Feldě?
13:46:48
21.04.2009
pistaa
-> Tuner#2: co riesenie ako mam ja uvedne na foto?? neni problem s tym
13:26:46
21.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: "Teploměr" ani zatím neplánuju. Takže by to mělo tak jít jak jsem psal a bude to bez téčka a bez 1000 těsnění, který by mohli propouštět.



Ještě jaký je tam závit, nechci ten šroub povolit dokud nebudu mít jistotu, neb to tam vůbec neprolíná.
13:21:47
21.04.2009
havlik
-> Tuner#2: no baroskop by tam měl fungovat spolehlivěji jak budík ten tam prej ukazuje nízký teploty
13:20:42
21.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: JJ je to hned na kraji dola na prsou. Nevíš jaký je tam závit a zda by tam fungoval baroskop? Někdo tam totiž dává i čidlo na budík, tak by měl.
11:39:03
21.04.2009
Nwkt
-> Tuner#2: Myslíš výstup na olejovej chladič?
10:22:38
21.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak jsem včera na Téčku strhnul závit 8 Jak byl předělávaný z 3/8 na M16 x 1,5, tak tam byla vůle (3/8 je asi větší průměr o trochu) a bylo.



Tak mě napadlo řešení, že na straně co je baroskop úplně v předu na prsou je šroub.



Jaký je tam závit na bloku MPI?



Pokud taky M16 x 1,5, tak tam bych dal baroskop a na původní místo baroskopu bych dal čidlo na budík jen přes jednoduchou redukci. Bude to takhle fungovat? Nějaké nevýhody baroskopu přímo u čerpadla?
19:37:35
30.10.2008
havlik
ty pičo to sou teda věci:) eště závitník M14x1.5 je ve vlastnictví:)
17:13:30
30.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Jasný, ale to je lepší koupit to čidlo M14x1,5, když je ta možnost výběru. Díky jako vždy za rychlou radu k věci.4
17:08:37
30.10.2008
suri
-> petr s: tak by to šlo a nejaké lepidlo ja som niečo podobné robil na čep pomocnej páky s korunnej matice M10x1 Som prerezal na 1,5 a drzalo to dosť
17:04:45
30.10.2008
petr s
-> Tuner#2: Možná by šel protáhnout 1,5 závitníkem ale to už není jistota že to vydrží
17:02:55
30.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: OK, tak pak už to chápu. A starý ten menší závit byl M10 x 1? To ku*va nemohl být M 10 x 1,5? 1
17:00:15
30.10.2008
petr s
-> Tuner#2: redukci ze starého bloku a do ní udělat závit 14x 1,5 místo 10x1
16:54:50
30.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Tak teď jsem z toho magor 40



V bloku je M16 x 1,5, našroubuju Téčko a to má taky M16 x 1,5 pro čidlo na kontrolku (baroskop) ale čidlo na budík mě nabídla buď M10x1,5 a nebo M14x1,5, takže jak to tam dám?
16:14:44
30.10.2008
petr s
-> Tuner#2: Ale já říkám že to pasuje a je tam závit 16x 1,5
16:10:09
30.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s 30.10.08 15:30:10: Ale vždyť jsi psal, že máš Téčko z Baumaxu a čidlo to co budem kupovat my, tak mě nejde do hlavy jak jsi to spojil? Nebo tam máš ještě redukci? Jako v nejhorším nechám to Téčko udělat na míru, ale pokud ho nabízí někdo hotové, tak by to bylo super.
15:32:35
30.10.2008
havlik
-> petr s: 3
15:30:10
30.10.2008
petr s
-> Tuner#2: A ted si vyber
15:29:30
30.10.2008
petr s
-> Tuner#2: To je rozměr 16x1,5
15:29:25
30.10.2008
MATTESS
-> Tuner#2: na to metrický závit nenarveš
15:29:04
30.10.2008
havlik
-> Tuner#2: nejni český ekvivalent:)
15:27:03
30.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: A to je česky jaký závit?1
15:18:06
30.10.2008
petr s
-> Tuner#2: Něco se mě plete že 3/4
13:20:35
30.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: To jo, mě jde o to na jaký závity se dělá to Téčko na rozbočení, co je výhodnější kupovat, aby jsme se pak netloukli do hlavy, že to chtělo to druhé, neb to Téčko bude mít závit přesně na ten druhý rozměr a čím méně redukcí, tím lépe - menší riziko, že to poteče.4
13:09:30
30.10.2008
Nwkt
-> Tuner#2: Tak čidlo mam stejný jako ty, ale tam by se měla dát v nejhoršim našroubovat ta vložka ne?
13:08:08
30.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak čidlo tlakoměru má závit M 10x1,5 a nebo je možno tam ještě použít se závitem M 14x1,5.



Tak který je výhodnější do toho Téčka? Čidlo na tlak oleje mám to velký co se dává rovnou do bloku, ale nevím co to má za závit a jaké to Téčko se dělá.
18:59:41
29.10.2008
Nwkt
-> Tuner#2: Ok
Extreme Tyres