skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Horký buben
18:29:02
23.05.2005
23.05.2005

Kočislav
V mém případě to ztuhlostí samostavů není. To byla druhá věc, která se na tom řešila.
08:14:40
23.05.2005
23.05.2005

Vojta - zrušená registrace
-> CHIP: Presne dela mi to az po ujeti urcitych kilometru...pak to brzdi!
Tedka kupim nove pakny, a zkusim a ty prozinky, zkusim to poradne vycistit a taky premazat! Tak uvidime.
Tedka kupim nove pakny, a zkusim a ty prozinky, zkusim to poradne vycistit a taky premazat! Tak uvidime.
07:43:22
23.05.2005
23.05.2005

CHIP
No dovolim si pripsat i svuj pribeh ... po koupi auta mi zadni kolo, myslim ze prave pribrzdovalo, porad jsem nechapal proc, nakonec jsem to dal mechanikovi, ten dal novou pruzinu mezi pakny a novy lanko k rucni brzde ... pak vsechno super OK ... Pri jizde na lonskej sraz do Besin mi zase zacalo priprzdovat levy zadni kolo ... poznal jsem to tak, ze barva, kterou mam natreny bubny zhnedla a samozrejme kolo vzdycky pri zastaveni pekne hralo. Takze jakmile jsem dojel domu, tak jsem to rozebral ... nic zajimaveho nebo podezreleho jsem nenasel, takze jsem to cele komplet vycistil a hlavne, vsechny pohybliva mista namazal vazelinou ... od te doby nikde zadny problem a maximalni spokojenost ... Takze jestli nahodou to nemate jako ja suchy jako pepr a tim padem se ta pakna obcas zachytne a nevrati se ... navic jestli vam to dela jako u me, coz znamena, ze az po asi 10 km a minimalne trech poradnych zabrzdenich ... jak se to zahreje ... nekde se neco mirne roztahne a jak je to suchy, tak se to prichytne ...
16:46:11
21.05.2005
21.05.2005

Kočislav