5q do škody 100

prohledat
68 příspěvků (zobrazeno 51 až 68) od 20.11.2013 do 11.12.2025, založil/a tukanovec83
řadit dle data
15:37:20
20.11.2013
stepan
-> dragon_cb_cz: Byl si rychlejší.
15:36:19
20.11.2013
stepan
-> tukanovec83: Nemusí, jen možná převrtat díry v převodovce z 8 na 10, použít vejfuk se svodama z kila nebo erka a do bloku motoru udělat díru pod nohu větráku.
upraveno 1x, naposled 20.11.2013 15:38:00
15:33:21
20.11.2013
dragon_cb_cz
-> tukanovec83: Pokud je to starý blok, tak nic, akorát použiješ výfukové potrubí z kila nebo ještě lépe z eRka a dáš eRkový výfuk. Pokud je to nový blok, tak buď musíš dát odpovídající převodovku, nebo na motoru vytočit dva M10 štefty a nahradit je redukčním šteftem M8-M10. Starší bloky a převodovky (cca do roku 87) měly totiž 2 štefty M8 a dva M10, novější mají všechny M10.
15:30:37
20.11.2013
tukanovec83
Dragon, na originalitu hledím, ale hlavně tímto způsobem, to jest, dát tam něco co je za 3 hodiny přehozený za originální motor s převodovkou mi nedělá problém. 100vkovej motor mám moc pěknej právě, tak jsem přemýšlel o tom uskladnění a implementace jiného motoru. Na 130 se nemusí nic upravovat?
15:28:58
20.11.2013
dragon_cb_cz
-> Eidy: Vařit hrušku musí být docela kumšt, metoda kterou zvolili m8 a -> vhml: se mi líbí víc.
15:25:05
20.11.2013
vhml
-> Eidy 20.11.13 15:24:31: zkrátit jako hřídel. Ne zkrátit jako převod.
15:24:34
20.11.2013
vhml
-> dragon_cb_cz 20.11.13 15:18:48: také mám zkrácený 3,9 do 4Q. Plus mám ještě krátké čtyřkové kolečko. Prostě jako pětikvalt, jen bez pětky
15:24:31
20.11.2013
Eidy
-> dragon_cb_cz: Stálý převod zkrátit nelze. Buď se z 5q postaví 4q a nebo se převaři hruška na hřídeli.
15:23:34
20.11.2013
dragon_cb_cz
-> tukanovec83: Pokud nehledíš 100% na originalitu, tak tam dej 130ku motor a dlouhý 4kvalt... vše krásně vratné do původní podoby a pojede to krásně.
15:22:29
20.11.2013
tukanovec83
Motor chci také lehce upravovat, vyleštit kanály, slícovat, venmtily vyleštit, SEDR atd...
15:18:48
20.11.2013
dragon_cb_cz
-> tukanovec83: Řešil to tu -> m8rinek: , vezme se stálý převod 3.9 ze suchého pětikvaltu a zkrátí se. Odjel s tím dovolenou v Chorvatsku a s jeho motorem se s tím dá jezdit i daleko za legálním limitem, tak snad se podělí o zkušenosti...

Jen se sériovým kilím motorem to asi bude dost líné, tam by možná stálo za úvahu spíš dát jiné 4kové kolo... Vrba tu někde měl nabídku na podobný srandy.
15:15:47
20.11.2013
Nwkt
-> tukanovec83: Upravit SP 3,9 z 5q do 4q
15:14:41
20.11.2013
tukanovec83
Podlahu mám jako novou, kasle připravená na lak, 4q mám očištěnej a připravenej na rozebrání a kontrolu a přetěsnění, 5q spíš nechci, ale dělám si auto na výlety, takže nebudu jezdit 10km a na tu vzdálenost jsem myslel že bude lepší 5q. Měním teda otázku: Jak poskládat převodovku(člověka co mi to udělá mám) 4q aby se s tím dalo jezdit nějak rozumně delší trasy :) předpokládám, že se vymění jen 4kové kolo.
15:01:20
20.11.2013
Jozka
-> Lock007: jsem dneska nějakej pomalej..
15:00:27
20.11.2013
Jozka
-> tukanovec83: Takhle jsem uvažoval před x lety u MB, na 5q nakonec nedošlo a dneska jsem rád..
Možná jestli máš hnilou podlahu (i když v místech, kde se řeže, bývá nejzdravější 4), tak by to za úvahu stálo..

Mrkni třeba sem, pro snažší posouzení
www.skoda110r.cz/forum.ph p?thread=360...
skoda.daves.cz/Zastavba_p etistupnove_prevodovky
14:55:37
20.11.2013
Lock007
tady máš pěknej návod : www.skoda110r.cz/article. php?id=598
14:52:38
20.11.2013
Toušík
Hele z vlastního pohledu ti řeknu nech 4q a užívej ten hluk!!! Přestavba na 5q není nic složitýho seženeš převodovku, počítám široký poloosy a máš z toho další ošahanou 100vku jakejch je všude mraky..Udělej pěknou úzkou 100vku popřípadě časem můžeš udělat do 4q nová kolečka a pojede to skoro stejně jako 5q.. Ale počítám že tě nepřemluvím což je dle mého škoda..
14:41:31
20.11.2013
tukanovec83
Zdravím Vás, renovuju stovečku a přemýšlím o zástavbě 5tikvaltu, kvůli hluku a časem chci trošku poladit motor. Chci se zeptat, co vše budu potřebovat, nového, a co se bude muset upravit na kasli, popřípadně táhlo řazení, spojka atd. Díky
Extreme Tyres