Nova spojka - stara kaput

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 12.02.2006 do 21.02.2006, založil/a PeterP136
řadit dle data
21:10:21
21.02.2006
Gryzly
-> Magiver: Co se dá na setrváku zničit? vždyt je to kus železa a věnec
16:17:01
16.02.2006
Magiver
Taky přidám trošku do mlýna...
Když jsem byl ještě malý a jezdili jsme s našima na výlety, tak jednou někde v Beskydech jedeme s naší S120LS do kopce a najednou rána... a ... a už to nejelo. Později v servisu při sudání motoru zjistili, že se rozlétla ta talířová pružina spojky a jak se ještě vesele točila, zničila vše co mohla...8 včetně setrváku...
23:22:54
13.02.2006
Mishoooo
-> PeterP136: kvalita druhovyroby je az neuveritelna... mne menili spojku aj lozisko a po cca tyzdni jazdenia zacalo fungl nove lozisko pistat... (spojka bola nastavena spravne) nastastie som zvladol prist k mechanikovy a ten nechapal... ked ho vybral tak sme ho prezerali... bolo uuuplne suche a to malo byt zapuzdrene bezudrzbove8
dal tam nove... pre istotu premazal a odvtedy klud4
19:52:48
13.02.2006
PeterP136
Vam to aspon pistalo a hlavne to pistat zacalo, lenze u mna to hrkotalo uz od vymeny a hrkotalo to aj pred vymenou. CO presne hrkotalo netusim, ale po vymene vsetkeho uvedeneho to prestalo.
19:26:55
13.02.2006
Martin
Také se mi to už stalo. Jednou u kamaráda, který měl ještě pružinový přítlačák a nějaký inteligent tam dal ložisko na talířovou pružinu, čímž prakticky ložisko ubrousilo ty packy přítlačáku.
Podruhé to bylo u mého auta, na potvoru cca měsíc poté, co byl motor venku. Najednou při vyšlápnutí spojky se ozýval něpěkný zvuk od převodovky a spojkový pedál dostával při rozjezdu rázy.

Po sundání motoru se na mě vysypaly kuličky ložiska a ložisko vypadalo následovně...
zvětšit Nova spojka - stara kaput - obrázek od Martin vložen 13.02.2006 19:26:55
19:14:36
13.02.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček