
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
21:17:25
21.01.2012
21.01.2012

pepa110r
21:17:06
21.01.2012
21.01.2012

pepa110r
Nevíte z čeho je to světlo?
18:27:22
17.01.2012
17.01.2012

kuči kuči
-> Pavel P..:
ten valeček je dlouhy 2cm a v pruměru ma 1cm a je vyroben ze zatočneho plechu
ten valeček je dlouhy 2cm a v pruměru ma 1cm a je vyroben ze zatočneho plechu
18:27:09
17.01.2012
17.01.2012

Kočislav
David. 17.01.12 13:28:03 napsal: → Kočislav: druhovýroba, když tak není označení výrobce autopal licence sofica france a rok výroby
A myslíš, že by ti mohla být tuzemská druhoška nebo Čína?
Jinak v tom krámě prý měli ještě nějaká polská tělesa, od pohledu šmejdy - boční komory jen lepené bez zalemování apod. Tohle bylo údajně poslední normálně vypadající a jak jsem říkal, vydávali ho za českou druhošku.
A myslíš, že by ti mohla být tuzemská druhoška nebo Čína?
Jinak v tom krámě prý měli ještě nějaká polská tělesa, od pohledu šmejdy - boční komory jen lepené bez zalemování apod. Tohle bylo údajně poslední normálně vypadající a jak jsem říkal, vydávali ho za českou druhošku.
15:18:42
17.01.2012
17.01.2012

Pavel P..
-> kuči kuči: váleček bude z excentru.. podle velikosti ovšem.
14:23:35
17.01.2012
17.01.2012

kuči kuči
soused mi donesl hromady dilu z aut co mu zbyly a ležely tam tyhle podivne pulměsice a chromovane valečky , je to z auta? a k čemu to je?
13:28:03
17.01.2012
17.01.2012

David.
-> Kočislav: druhovýroba, když tak není označení výrobce autopal licence sofica france a rok výroby
13:27:41
17.01.2012
17.01.2012

castrol
-> Kočislav: to bude asi cina
13:20:51
17.01.2012
17.01.2012

Kočislav
další foto...
13:19:00
17.01.2012
17.01.2012

Kočislav
Pomohli byste mi identifikovat, zda je toto těleso topení na 742 česká druhovýroba nebo Čína? Sehnal mi ho kolega s tím, že se jedná o českou origo výrobu z roku 1990 - dle prodejce. Nicméně cena byla spíše čínská, krabice nenese žádný nápis vyjma nálepky s písmenným kódem, který rozhodně tak starý není. Samotné těleso topení nenese taky žádné označení či logo. Při porovnání s topením z r. 1981 jsem zjistil: plast na bočních komorách u r. 1981 je béžový, tento černý, struktura se zdá být stejná. Jeden nátrubek má v půlkruhu silnější lem u obou. Origo komory mají obě označení výrobce a další text. Komora s nátrubkem na odvzdušňovací hadičku má to úpatí nátrubku trošku jiné. I to nové topení má zjevně tu gumovou fólii pod komorami, zalemování plechů je provedeno stejně.
14:36:39
16.01.2012
16.01.2012

Luky
-> Pavel P..: já vim, ale nedalo mi to nerejpnout si 

14:27:00
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> Pavel P..: Jo, pravdu máš.. mě se teda vybavil kamarádovo sedan, ve kterým jezdil v bolševických časech - možná mu ještě hnije na dvorku..
14:22:01
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> Luky.: / -> Pavel P..:



14:15:24
16.01.2012
16.01.2012

Pavel P..
-> Luky.: Renault R8 vole blbá

14:14:32
16.01.2012
16.01.2012

Pavel P..
-> Jozka: tam bylo jiný na Audi 100 coupe... přesně takovýhle

14:12:24
16.01.2012
16.01.2012

Luky
no na Audi 100 jo, ale Pavel psal o R8 

14:08:33
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> Luky.: Náhodou, na první model Audi 100 by bylo jak vyšitý..

14:05:51
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> havlik: Dík.. V tý jsem se dost i navozil, měl kamarádovo táta.. ale zrcátka si tedy vůbec nevybavuju..
Kurňa, vy jste rychlí..
Kurňa, vy jste rychlí..
14:05:50
16.01.2012
16.01.2012

Luky
-> Pavel P..: no, myslim že na Audi se to zrovna moc nehodí...
14:05:44
16.01.2012
16.01.2012

Pavel P..
-> Jozka: jo ještě byl typ s oválnym zrcátkem jako dal havliks
14:04:51
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> havlik: Nemáš nějaký odkazy na tu Simcu ? K tý už jsem se tehdy nedopracoval..
Jinak to zrcátko ze 110r.cz a možná většina dalších francouzkejch jsou takový "otočený", tj. mají nejdřív celej podstavec, teprve na konci nožku.. Naše jsou naopak.. jako další z Kovoplastu Chlumec (varianta "socka" - bez chromu).
Jinak to zrcátko ze 110r.cz a možná většina dalších francouzkejch jsou takový "otočený", tj. mají nejdřív celej podstavec, teprve na konci nožku.. Naše jsou naopak.. jako další z Kovoplastu Chlumec (varianta "socka" - bez chromu).
14:02:27
16.01.2012
16.01.2012

Pavel P..
-> Pavel P..: dovezený za komárů z raichu... už je fuč, bude jezdit na R8

14:01:58
16.01.2012
16.01.2012

havlik
-> m8rinek: tak oni tak nedelali jen jedno zrcatko:D
14:00:54
16.01.2012
16.01.2012

m8rinek
-> havlik: tohle má obráceně tu lodičku co se připevňuje na dveře...
13:55:52
16.01.2012
16.01.2012

havlik
13:54:02
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> Pavel P..: Objevil někdo výrobce tohohle konkrétního Retroviseur-u? Jinak když jsem koumal nad možnou náhradou, tak krom humpolácký klasiky (R12, R16, Dacia..) je tenhle kousek typicky francouzskej, podobný jsou dostupný na R4,6,8,10,5.., Peugeoty 204,404,405, Citroeny (Visa třeba), výrazně z toho designem vybočuje tak akorát DS-ka..
13:44:22
16.01.2012
16.01.2012

havlik
-> m8rinek: vypadaj jako normalni zrcatka co se seriove dávají na simci
13:43:20
16.01.2012
16.01.2012

m8rinek
-> Pavel P..: to se probíralo na 110R, kdepa jsi to vzal?
13:28:50
16.01.2012
16.01.2012

Pavel P..
-> Jozka: no vidíš.... já do MBček zase tak nevidim, každopádně ty francouzský znám, vypadají takhle.
13:26:26
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> auta.petr: No, supervýhodný by to zrovna nebylo, ale měl bys doma.. třeba se ještě urodí..
Jsem slíbil někdy ty oblouky nárazníků - sem by se to i hodilo.. Nahoře zadní, dole přední, 425 a 440 jsou rozměry v mm, měřený přes nejvypouklejší oblinu, od kraje plechu ke kraji.. plus mínus něco..
Jsem slíbil někdy ty oblouky nárazníků - sem by se to i hodilo.. Nahoře zadní, dole přední, 425 a 440 jsou rozměry v mm, měřený přes nejvypouklejší oblinu, od kraje plechu ke kraji.. plus mínus něco..
13:17:21
16.01.2012
16.01.2012

auta.petr
-> Jozka: Jj, pan Janeček mi ho nabízel někdy v listopadu za 1500 a to byla voňavka, opravdu luxus, dokonce měl asi tři kousky. A mě se zdálo drahý...

13:02:14
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> auta.petr: Jo, to je to dlouhonohý, ono má i povrch podstavce neplynulý, prolamovaný, ale to moc vidět není..
Cena.. jako se vším, tady navíc přistupuje to, že jetý je dle mých zjištěný v podstatě do originál stavu nerenovovatelný.. nu, od 400 kč za pěkný, maxima nevím, od aukcí novejch odcházím kolem 1200 kč. Ale když se před 2ma lety uvažovalo o druhovýrobě, tak cenovej nástřel snad 2500 Kč..
.
Cena.. jako se vším, tady navíc přistupuje to, že jetý je dle mých zjištěný v podstatě do originál stavu nerenovovatelný.. nu, od 400 kč za pěkný, maxima nevím, od aukcí novejch odcházím kolem 1200 kč. Ale když se před 2ma lety uvažovalo o druhovýrobě, tak cenovej nástřel snad 2500 Kč..

12:20:40
16.01.2012
16.01.2012

auta.petr
-> Jozka 16.01.12 12:03:07: Jinak, tohle co jsi sem dal, je asi pravděpodobně to s delší nožkou, než co je na aukru.
P.S.: za jakou cenu je to tak reálné, jestli se to dá určit, kolik se tak prodávají??
P.S.: za jakou cenu je to tak reálné, jestli se to dá určit, kolik se tak prodávají??
12:19:53
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> j_j: Jo, to je přesně ono.. a cena zatím ještě ujde. Já zas používám stovkový (resp. tatrovácký) s kratší nožkou, i když předešlej typ by se mi pasoval víc.. ale nechce se mi sejít dost libovej pár..

12:19:21
16.01.2012
16.01.2012

auta.petr
-> j_j 16.01.12 12:06:47: Už se o něj pokouším, uvidíme...

12:06:47
16.01.2012
16.01.2012

j_j
aukro.cz/zpetne-zrcatko-i
2044108689.html
záleží podle vkusu každýho co si tam dá :) mám jako Pavel - leštěněj hliník.
záleží podle vkusu každýho co si tam dá :) mám jako Pavel - leštěněj hliník.
12:03:07
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> auta.petr: Na jednom mým autě je údajně zrcátko z fabriky (to obvyklý dveřní na autě ze srpna 1968).. akorát že mezi fabrikou byly ještě Mototechny a dle sebe vím, že pamětníci nebývaj 100% zdroj
.
Drtivá většina embéček prostě přišla k vnějšímu zrcátku až v/po roce 1973 (přesně bych se musel podívat), takže každý dobový dobrý - i když se asi za nejvíc origo dají považovat ty, co jsem dával níž a pak pozdější dveřní (odstřiženo u PAV-PO, děkuji), měl jsem stejný to údajně tovární..

Drtivá většina embéček prostě přišla k vnějšímu zrcátku až v/po roce 1973 (přesně bych se musel podívat), takže každý dobový dobrý - i když se asi za nejvíc origo dají považovat ty, co jsem dával níž a pak pozdější dveřní (odstřiženo u PAV-PO, děkuji), měl jsem stejný to údajně tovární..
11:41:37
16.01.2012
16.01.2012

auta.petr
-> Jozka: No přesně tak, nikde u nich zrcátko není a když už je, tak šroubovací na blatník, je to zajímavé. Takže asi každé může být originál..

11:21:43
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
No a když už jsme založili takhle blbě téma uvnitř tématu, tak ten katalog – na tvar zrcátka vzhledem k sérii nekoukat, nenamáhali se překreslovat - ani u modelu 69..
11:15:36
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
Pro porovnání první model "Chlumce" v detailu, těžko říct, zda je totožné..
11:12:48
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> Pavel P..: Jsem ten odkaz "nestihl".. a teď chvilku hledal, ale jak jsem přes vánoce přetřídil archivy, tak marně..
Na ty prospekty moc nespoléhám, ale naopak mám dojem, že DeLuxy na nich byly hodně často se zrcátkama na blatníku (čili X a G též). A vypadají jako ty "Chlumce" - u těch jsem narazil někde na zmínku o zahájení výroby, ale scan nemůžu najít k určení vročení, mám jistý podezření, že ty úplně první prominentní byly francouzký (jen soukromej dohad), možná je v tom Chlumci nad Cidlinou obšlehli..
Na ty prospekty moc nespoléhám, ale naopak mám dojem, že DeLuxy na nich byly hodně často se zrcátkama na blatníku (čili X a G též). A vypadají jako ty "Chlumce" - u těch jsem narazil někde na zmínku o zahájení výroby, ale scan nemůžu najít k určení vročení, mám jistý podezření, že ty úplně první prominentní byly francouzký (jen soukromej dohad), možná je v tom Chlumci nad Cidlinou obšlehli..
10:45:37
16.01.2012
16.01.2012

Pavel P..
-> Jozka: Tak na všešch prospektech jsou MBčka bez zrcátek... i 69ky, takže z toho ususzuju že to bylo za příplatek a v ktalogu je právě tohle na který dal odkaz.
ty s dlouhou nožkou na blatník byli ale až na stovkách ne?

10:07:44
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> Pavel P.. 14.01.12 20:49:25: Origo se ale taky montovaly už ve fabrice, ne..? První na blatník zřejmě jen pro vyvolené (jakž takž doložený jsou ty s dlouhou nožkou z Chlumce nad Cidlinou), pozdějc na model 69 dveřní s ocelovou chromovanou nožkou, ty jsou i v katalogu..
21:41:06
15.01.2012
15.01.2012

m8rinek
-> Jarda/felda: a jsi si jist? Dávalo se to na ledacos...
21:32:47
15.01.2012
15.01.2012

Jarda/felda
-> pepa110r: dávalo se to na 742 sedan



18:40:44
15.01.2012
15.01.2012

pepa110r
Nevíte na jaké auto jsou tyto žaluzie?
21:06:52
14.01.2012
14.01.2012

auta.petr
-> Pavel P..: Taky mě to napadlo, ale předpokládal sem, že to všichni sledujou stejně jako já, tak je to jedno.
21:04:26
14.01.2012
14.01.2012

Pavel P..
-> auta.petr: Jooo holt když tu vystaviš rovnou odkaz tak už to tady vidí plno dalších lidí

21:01:05
14.01.2012
14.01.2012

auta.petr
-> Pavel P..: Záleží na tom, kam se ta cena zase vyšroubuje, protože poslední dobou je to děs.
20:54:06
14.01.2012
14.01.2012

Pavel P..
-> auta.petr: neni zač... to v odkazu je asi tak nejhezčí, co se tam hodí
