skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Borci prosimvas a jeste jedna vec, jakej je rozdil mezi prsama kat. c. 115002040 a 047103151B?
-> Chali 17.10.15 19:47:22: diky moc, na plosnaku jsou sice diry ctyri ale vyuzity jsou jenom tri, takze to bude karburatorova verze to je prima bo tu potrebuju :)
-> peter13789: Ty spodní asi jako Isti
Ale mám dojem, že Fiat/maluch/Lada...
A to horní bych řekl, že by mohla být součást hrnce světla, také na nějaké zahraniční vozy, možná též nějaký Fiat...?

Ale mám dojem, že Fiat/maluch/Lada...
A to horní bych řekl, že by mohla být součást hrnce světla, také na nějaké zahraniční vozy, možná též nějaký Fiat...?
-> peter13789: Tie na spodnej fotke mám či mal som ale už nepamätám že z čoho pohádzajú.Pomohol som ti?
To je isté že na radu 742 nie sú.

dostal som za sáčok klipov a rôznych drobností poväčšine na 105 - 120, ale s týmito dvoma typmi som sa nestretol .. predpokladám že možno ani z modelov škoda nebudú ...
-> Vojťas: tak -> Bukaj: má dobrej typ, ale z čeho přesně to je to stále neřeší. auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-tatra-liaz-vysilack
a-TESLA-VR22.php
-> Enggik 18.10.15 16:22:10: Super, díky za foto - ptákovina neskutečná
Ale co, peníze tehdy i byly, jen co za ně koupit, že?

Ale co, peníze tehdy i byly, jen co za ně koupit, že?

-> Pavel P..: Dík, jsem si říkal 1203, resp. tyhle motory..
-> Jozka: silentblok se dvěma svorníky je tušim pro karoserii a motor na octávku apod.
-> frajer: Uchycení palivoměru k tištáku na 3 šroubky-karbec,4 -jednobod
Borci prosimvas, koupil jsem na inzerat budiky na Favorita. Jsou to cerny budiky s otackomerem, ale nemuzu prijit na to jestli je to na karburator nebo na jednobod. Nechcu to rozdelavat bo jsou jak novy. Co k nim jeste muzu rict: plosny spoj je z cerveneho kuprexu, coz sem teda jeste nevidel, vzdycky je zeleny. Zezadu neni kondik (nebo co to tam byva u modelu 94) na vybuzeni alternatoru takze to bude rok vyroby 1993. A to nejdulezitejsi na konec - je na tom stitek PAL s cislem dilu: PAL 443 439 085 010.
Pozna podle toho cisla nekdo, na kterou motorizacu to je? Diky moc.
Pozna podle toho cisla nekdo, na kterou motorizacu to je? Diky moc.
Z posledního dárkovýho balíčku: docela divný zeleně opletený hadičky - závit M10, ale nikoliv jemnej.. a silentbloky se dvěma svorníky (věděl jsem, na co, ale už zapomněl).
-> Vojťas: Něco mi říká, že Karosa - panel na rádio (vysílačku), nebo tak něco...
Tak a ted mam pro vas orisek, z cehopak by mohl byt tenhle ipur?
-> Vojťas: DDSR, podle páky tipuju na 1203..
-> Pavel P..: aha aha, me to prave prekvapilo,
pak tu mam dalsi karb co neznam :D , bohuzel foto cisla nemam
pak tu mam dalsi karb co neznam :D , bohuzel foto cisla nemam
-> Pavel P..: A zkrátit flexou šneka, tisícovkovej je delší a koliduje s kloubem na užovkový hřídeli.
-> Vojťas: převodka je na všechny levostranný šneky, pouze ta vidlička se šroubama je pro MB-110 kde je hardy spojka... neni problem to sundat.

Neco si nepamatuju z rozborky napravy nebo tohle neni na 105ku?
-> Bukaj: Vďaka
-> Bukaj 22.09.15 00:21:35: Tak vypadá to, že ten futrál bude na ventilátor chladiče
Přesně tam pasuje i výkroj sedí a středová díra se šňůrkami na připevnění k "noze" také.
Asi jeden z mnoha dobových doplňků, které byly úplně k ho...
Nebo má někdo lepší teorii, která by tuto vyvrátila?

Přesně tam pasuje i výkroj sedí a středová díra se šňůrkami na připevnění k "noze" také.
Asi jeden z mnoha dobových doplňků, které byly úplně k ho...

Nebo má někdo lepší teorii, která by tuto vyvrátila?

-> isti: Hřeben 742 je delší, než 781, pastorek nevím, ale asi také bude jiný.
Je nejaký rozdiel v hrebeni a pastorku v riadení u 742 a favorit či sú zámenné?
-> Negr: Dík,takže to je do dvanácettrosky.
Ta litina je tedy jasná... Ten kus hliníku -> StepaNoFUN 09.10.15 21:13:48: tedy nikdo nepoznává?
-> Tuner#2: Aha, no ale na 120 S neni, prilezitostne vyfotim, seriovy sani ma taky ovalne kanaly
-> jourin 09.10.15 22:37:24: nebavím se o svodech, ale o sání co sem Štěpán dal...
110l rallye ma maličko jiný. Jinak souhlas

-> Tuner#2: To neni civilni 120S ale prvni vyrobena pro homologaci :) Jinak ty svody byly na vsech jak na 120S tak na 120S rallye
-> jourin 09.10.15 22:25:44: Tady dole v článku jsou i fotky motoru civilní 120S: www.skoda.snadno.eu/skoda
-120s.html
To hranaté sání prodával kdysi Ledr, třeba ho ještě má neb bylo za nesmysl, ale já do 100vek nedělám, takže přesné detaily neznám...
To hranaté sání prodával kdysi Ledr, třeba ho ještě má neb bylo za nesmysl, ale já do 100vek nedělám, takže přesné detaily neznám...
-> StepaNoFUN 09.10.15 22:12:49: Tyhle litinovy vyfukovy svody byly na vsech prodejnich verzich 120S Rally, 130RS a pravdepodobne i 110L Rallye :)
-> Stepan FUN: Jo litina 1300 8k. Nejspíš z Ska. Kanály sedej. Vnější vejfukovy jsou kulatý.
-> Tuner#2: Co je civilni litinovy osmikanal?
-> StepaNoFUN 09.10.15 21:13:48: Tohle bude na civilní litinový 8ch. Podobné sání jsem viděl na 120S jen to mělo hranaté díry přesně na 120S hlavu.
-> TTomas: Myslíš -> StepaNoFUN 09.10.15 22:12:49: ? Takže to vejfukový potrubí je 130RS atd?
761 ma prirubu v kuse a dlouhý samostatný větve
-> Stepan FUN: Podle fotky 1300 litina
-> Milan 136: Na litinovej 8k tam je jak jsme vydedukovali pozze vejfukový, ale z čeho je to sací je mi jaksi záhadou...
Tohle je (alespoň myslím) jasnej litinovej 8k... Ale rád bych zjistil na co je ten kus hliníku... :-D
Tohle je (alespoň myslím) jasnej litinovej 8k... Ale rád bych zjistil na co je ten kus hliníku... :-D
-> Stepan FUN: na litinovej 8k to není. Ta 720 mi taky nesedí vzhledem k přírubě
720 vypada takhle :) jeste bych mohl pohledat fotky od 761, ale ted nevim kde jsou
-> Milan 136: Právě že absolutně bez popisu a k vejfukovýmu potrubí na litinovej 8mikanál (bylo k tomu) to nesedí rozměrově (je to o kousek širší), ani tvarem kanálů...
Přijde mi to jak na 720, ale hrubší.