-> stepan:
vypada to dost profi,ale ze by i nekdo zabudoval nulovatelne pocitadlo Km ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
13:41:39
20.09.2014
20.09.2014

samot.n
12:17:31
20.09.2014
20.09.2014

stepan
-> samot.n: To bude doma dělaný nejspíš. V tý době byli LED dost drahá legrace.
12:10:42
20.09.2014
20.09.2014

samot.n
Doma jsem nasel Rkovou palubni desku a v ni tyto budiky,jsou stejne s origo Rkovymi,ale otackomer ma dole 4 diody (3 ploche vedle sebe a jednu vespod kulatou cervenou) a tachometr ma nulovatelne pocitadlo KM,jedna se o nejakou speacilani upravu nebo najaky vyvoz? Diky za tipy
22:14:25
19.09.2014
19.09.2014

Bukaj
-> knapido 19.09.14 21:57:50: Navíc 1000/100 vahadlový hřídel nemá krajní kozlíky, narozdíl od 120...
21:59:07
19.09.2014
19.09.2014

m8rinek
-> knapido: 100 nema c.
21:57:50
19.09.2014
19.09.2014

knapido
Hřídel vahadel ventilů na 100 a 120 je stejná ?
Respektive lze ze 100 udělat "céčka" a dát to na hlavu 120 ?
Respektive lze ze 100 udělat "céčka" a dát to na hlavu 120 ?
23:28:54
15.09.2014
15.09.2014

Gryzly
A proto když jsem tenkrát dostal už větší formát, tak jsem si přemaloval starou značku a fertig.
12:49:15
15.09.2014
15.09.2014

Tomaso435
-> m8rinek: aha.. zase druhej
12:49:07
15.09.2014
15.09.2014

Tomaso435
-> stepan: originálně malovaný doma :) se to tak dělalo
12:48:45
15.09.2014
15.09.2014

m8rinek
-> stepan: Malovaný doma, dostal jsi tabulky a doma jsi si to nakreslil ;).
12:48:39
15.09.2014
15.09.2014

stepan
Byla na fichtlu bez papírů, rok výroby 1967:
12:47:49
15.09.2014
15.09.2014

stepan
Je to originál, nebo malovaný doma?
00:32:31
15.09.2014
15.09.2014

Jozka
-> isti 14.09.14 23:12:13: Mám spíš dojem, že dnešní "autorádia" nespasí už ani tohle..

23:27:49
14.09.2014
14.09.2014

j_j
-> isti: spak*octa*stw
23:26:43
14.09.2014
14.09.2014

isti
tieto gumy sú na kilo,liter či hocičo iné?
23:12:13
14.09.2014
14.09.2014

isti
-> Jozka: Vďaka,ja to vidím poprvé.Má to ešte uplatnenie aj pri dnešných autorádiách?
22:23:21
14.09.2014
14.09.2014

Jozka
-> knapido: Jo, 215 a 197 je čistý kilo, normální provedení..
21:56:07
14.09.2014
14.09.2014

knapido
Netuší někdo původ ? Google moc nepomáhá. Tipnul bych něco kolem 100.
21:10:52
14.09.2014
14.09.2014

Jozka
-> isti: Na to jsem se tu už ptal - odrušení kvůli radiopřijímači..
21:00:31
14.09.2014
14.09.2014

Tabi
-> isti 14.09.14 18:24:03: To jsou kondenzátory,ne?

18:28:06
14.09.2014
14.09.2014

isti
V jednej 136gl mám podobný len menší,ale netuším že čo to je a na čo slúží.
18:24:03
14.09.2014
14.09.2014

isti
Na čo slúží táto vec?
18:07:47
14.09.2014
14.09.2014

cPetan
-> David. 14.09.14 08:59:05: Lanko na zadní brzdu na nějakou Jawu nebo ČZ
10:33:33
14.09.2014
14.09.2014

David.
-> FORM - zlomená ojnice: délka je jak jsem tam psal 1metr, průměr jsem teď měřil a vlastní lanko má 3,15mm
09:41:51
14.09.2014
14.09.2014

FORM - zlomená ojnice
-> David.: Podobné brzdové lanko s háčkem jsem měl myslím na rykše, ale záleží na délce, průměru atd. Pokud bys ho měl vyhazovat, vzal bych ho a zkusil někdy porovnat.
09:05:34
14.09.2014
14.09.2014

Bukaj
-> David.: To lano nevim, ale ty čtvercový těsnění jsou na výfuk Octavia, 1203...
Jinak jsem se Tě chtěl zeptat na nějaký tovar, ale nějak si nemůžu vzpomenout, co to bylo...

Jinak jsem se Tě chtěl zeptat na nějaký tovar, ale nějak si nemůžu vzpomenout, co to bylo...

08:59:05
14.09.2014
14.09.2014

David.
potřeboval bych poradit na to je lanovod (délka 1metr s háčkem na konci) na fotce a těsnění (nejspíš pod výfukové potrubí) - stará oktávka?
08:06:44
14.09.2014
14.09.2014

Bukaj
-> isti:
Tak to netuším - třeba někdo chtěl do 742.136 rozdělovač s jinou regulací, než ten stodvacítkový, co tam byl origo...
...nebo kontakt do Favorita.
Nebo...
...to jsou dohady, to bys ještě k tomu musel upřesnit, co je tam za vnitřnosti (odstředivá regulace, nějaké úpravy rozsahu podtlakovky atd.), abychom mohli odhadnout, co úpravce vedlo k tomuto kroku...
Tak to netuším - třeba někdo chtěl do 742.136 rozdělovač s jinou regulací, než ten stodvacítkový, co tam byl origo...
...nebo kontakt do Favorita.
Nebo...
...to jsou dohady, to bys ještě k tomu musel upřesnit, co je tam za vnitřnosti (odstředivá regulace, nějaké úpravy rozsahu podtlakovky atd.), abychom mohli odhadnout, co úpravce vedlo k tomuto kroku...
23:14:55
13.09.2014
13.09.2014

isti
-> Bukaj 13.09.14 23:01:21: A má nejaký zmysel dať do bezkontakt telesa kontaktný vnútro?
23:04:39
13.09.2014
13.09.2014

MisakusX
Přesně jak píše Bukaj, 860 je karburátorová fáčková klasika, jen 880 byl na 136X, ten kondík tam nepatří
23:01:21
13.09.2014
13.09.2014

Bukaj
-> isti:
Asi nějaká předělávka - ufo a tělo rozdělovače je favorití...
Asi nějaká předělávka - ufo a tělo rozdělovače je favorití...
22:56:46
13.09.2014
13.09.2014

isti
Dostal sa ku mňe jeden fungel nový rozdelovač s číslom 443 213 204 860,a je na tom ešte vyrazené VK 296 lenže na prekvapenie je to kontaktný.Čo je to zač??
Packy na prychytenie hlavy má v takej pozícii ako bezkontakt,ale sú tam obe šroby takže by sa to dalo prehodiť tak akoby to malo byť na kontakte,a na ufe pod velkým šrobom má dve alu podložky.
Packy na prychytenie hlavy má v takej pozícii ako bezkontakt,ale sú tam obe šroby takže by sa to dalo prehodiť tak akoby to malo byť na kontakte,a na ufe pod velkým šrobom má dve alu podložky.
12:13:16
12.09.2014
12.09.2014

Tomaso435
-> Bukaj: jojo maj. je to každý trochu jiný ale jezdilo to s favoritem...
12:04:27
12.09.2014
12.09.2014

Tomaso435
a koncový 864? mohla by to bejt felda s karbcem...
11:52:14
12.09.2014
12.09.2014

Bukaj
-> Tomaso435: Teď nejsem doma, abych to ověřil, ale mám za to, že 742 a 781 rozdělovače mají jinou délku hřídelky, tedy i vnitřní délku komínku, takže do 742 odlitku nejde dát vnitřek favoritího bezkontaktu (rozhodně ne bez úprav...)
11:00:14
12.09.2014
12.09.2014

Jozka
-> Tomaso435: Tak třeba nějakej specialista by věděl, proč takovej základ..
10:44:49
12.09.2014
12.09.2014

Tomaso435
-> Jozka: no nevěděl sem kde to má původ :) nevim proč není udělanej normální 860ka . . . asi pro to sou nějaký duvody
10:43:02
12.09.2014
12.09.2014

Jozka
-> Tomaso435: Tak v tom případě asi není moc podstatný, co je na tom odlitku vyraženo..
10:39:33
12.09.2014
12.09.2014

Tomaso435
-> MOLSO: je to jakási tovární úprava pro favorití motor s víc kobylkama a větším kp....
10:39:11
12.09.2014
12.09.2014

Jozka
-> Tomaso435: 443.213-204.540 je kontaktní.. 1. tři trojčíslí odlitý, poslední vyražený (mám dojem že primárně pro Garde, ale tyhle novodobý moc zmáklý nemám)..
10:36:17
12.09.2014
12.09.2014

MOLSO
-> Tomaso435:
skor asi nie .... ja to klasicky bezkontakt alebo nejaka optobrana ?

10:32:49
12.09.2014
12.09.2014

Tomaso435
-> MOLSO: je možno aby byl bezkontaktní ?
10:27:35
12.09.2014
12.09.2014

MOLSO
-> Tomaso435: 120 - 136
10:20:08
12.09.2014
12.09.2014

Tomaso435
kuci, škodováckej rozdělovač s vyraženým číslem 540 je na co ? :)
21:34:14
07.09.2014
07.09.2014

Lukyn Fakír
-> Pavel P..: -> Chali: -> Kocvin: díky, já jsem si to myslel ale nebyl jsem si na stoprocent jist 

21:14:28
07.09.2014
07.09.2014

Kocvin
-> Lukyn Fakír: žigo 2101
21:14:19
07.09.2014
07.09.2014

Chali
-> Lukyn Fakír: Žigul
21:13:56
07.09.2014
07.09.2014

Pavel P..
-> Lukyn Fakír: co asi? Lada 2101
21:12:30
07.09.2014
07.09.2014

Lukyn Fakír
zdarec hoši, našel jsem na půdě tyto světla, jsou z něčeho ruskýho ale na co přesně to nevim, tak jsem si myslel zda poradíte, díkes

17:13:37
07.09.2014
07.09.2014

ondie
-> Bukaj: jj..tebe to hnedka napadlo a asi to je teda tak ;)
-> Pavel P..: já to viděl naživo poprvý a líbilo se mi to,za 5kilo se mi sice kroutila huba,ale musel sem to mít...teď když je mi to k ničemu,tak se ten opar radosti už vytratil naprosto
..nicméně díky za info ! 
-> Pavel P..: já to viděl naživo poprvý a líbilo se mi to,za 5kilo se mi sice kroutila huba,ale musel sem to mít...teď když je mi to k ničemu,tak se ten opar radosti už vytratil naprosto

