
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
21:56:56
23.07.2014
23.07.2014

Jozka
-> Vojťas: / -> Peťa Klíč: Tohle úplně v oku nemám, protože u MB, kil a užovek s konzolou téměř nikdy problém nebývá, ale řekl bych, že těmhle vozům odpovídá konzola s plíškama vpravo. Ta ošizená a zeslabená bude novější provedení, u kterýho se vydíraj pouzdra, šišatěj díry apod...

21:24:38
23.07.2014
23.07.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Vojťas: jop, už to vidim ,, no prostě nějaký drobný vylepšeníčko
ale 100% záměnnost

21:22:43
23.07.2014
23.07.2014

Vojťas
Rozdil je i v tele, drzak radici tyce napravo je sirsi, ale v roce 84 to teda asi zmenily a daly tam ty gumovy pouzdra jako je vlevo
21:05:18
23.07.2014
23.07.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Vojťas: zajímavé, ty plíšky jsou v katalogu namalovaný v závorce
21:02:08
23.07.2014
23.07.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Vojťas: nějak nemůžu najít ten rozdíl, krom toho že ta napravo tam má naprasený nějaký plíšky
20:57:50
23.07.2014
23.07.2014

Vojťas
Tim jsem myslel 4 a 5 kvalt, tak ze je vic verzi nebo ts jedna je treba e stovky?
18:53:43
23.07.2014
23.07.2014

Vojťas
Sem myslel ze jsou jen dva typy, levou sem ted vytahl ze 120 m
23:02:30
16.07.2014
16.07.2014

Plisek
-> Pavel P..: děkuju
21:27:12
16.07.2014
16.07.2014

Pavel P..
-> Plisek 16.07.14 20:54:22: 105 užvka
20:54:22
16.07.2014
16.07.2014

Plisek
prosím o určení rozdělovače s číslem 443 213 204 480 děkuji
21:20:25
14.07.2014
14.07.2014

MOLSO
-> Pavel P..: takze dalsia haraburda do domu
super

21:19:46
14.07.2014
14.07.2014

Pavel P..
-> MOLSO 14.07.14 21:01:05: jop... ale je to neprodejný, já to dával na troskoweb zadarmo za odvoz a ani tam to nikdo nechtěl... nakonec si to někdo vzal ale trvalo to nějakej pátek
21:18:43
14.07.2014
14.07.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Plisek: vole seš plíšek ,, nedělej že nevíš že máš kolem sebe dvě různý těsnění :))
21:17:06
14.07.2014
14.07.2014

Plisek
-> Kocvin: jasně díky moc
21:07:30
14.07.2014
14.07.2014

haso
-> MOLSO: kup si aviu odtahovku a budes plnohodnotne vybaveny 

21:06:54
14.07.2014
14.07.2014

Kocvin
-> Plisek: to velké je mezi blok motoru a pumpu. A to menší je mezi těleso pumpy a vymezovací plech pod vrtulí kapišto? viz-> MOLSO:
21:02:17
14.07.2014
14.07.2014

Plisek
zde je rozdíl
21:01:05
14.07.2014
14.07.2014

MOLSO
-> Pavel P..: takze primarne je to na 1203 ?
20:59:36
14.07.2014
14.07.2014

Pavel P..
Avie taky.... ale hlavně jsou na 1203. avie měli ještě jeden druh světel, užší s rovným sklem a ty měli jiný hrnce
20:59:03
14.07.2014
14.07.2014

Plisek
-> MOLSO: to tu mám teké ale tohle má menší otvor
20:50:34
14.07.2014
14.07.2014

MOLSO
-> Nwkt: tak som si dobre myslel
vdaka
stierace z tatry hrnce z avie ... za chvilu otvorim mototechnu pre nakladaky

stierace z tatry hrnce z avie ... za chvilu otvorim mototechnu pre nakladaky

20:45:07
14.07.2014
14.07.2014

Nwkt
-> MOLSO: Avie
20:41:48
14.07.2014
14.07.2014

MOLSO
-> Gryzly: -> Bukaj: tak dík chlapi .... tá osmička je blbo narazená na oboch, aspoň viem z čoho to je
Mal by som tu ďalší rébus .... kolega mi doniesol nejaké hrnce .... jedny budú na 99% na 105 M ovály, ale tieto som ešte nevidel ..... žeby to bolo priamo na áviu ?
Mal by som tu ďalší rébus .... kolega mi doniesol nejaké hrnce .... jedny budú na 99% na 105 M ovály, ale tieto som ešte nevidel ..... žeby to bolo priamo na áviu ?
20:34:46
14.07.2014
14.07.2014

Kocvin
-> MOLSO: tak tak

20:33:48
14.07.2014
14.07.2014

MOLSO
-> Plisek: nie je to náhodou na vodnú pumpu ? myslím že medzi teleso pumpy a ten hliníkový plech pod vrtulou
20:32:57
14.07.2014
14.07.2014

Plisek
prosím o určení tohoto těsnění mohlo by to být na 1203 ?
19:15:01
13.07.2014
13.07.2014

Tabi
-> James1991: Jj,bude to jak píše Bukaj.
23:22:47
10.07.2014
10.07.2014

Bukaj
-> James1991:
To je opravdu klasická halogenová parabola na Škoda 100/110/105/120 a taky na novější 1203, Avie, Karosy, Tatry...
To je opravdu klasická halogenová parabola na Škoda 100/110/105/120 a taky na novější 1203, Avie, Karosy, Tatry...
16:47:37
10.07.2014
10.07.2014

James1991
-> Tabi:
Zepředu na skle je PAl Made in czechoslovakia
Zepředu na skle je PAl Made in czechoslovakia
17:54:50
07.07.2014
07.07.2014

Bukaj
-> MOLSO 06.07.14 17:07:35: Jak jsme to porovnávali na sraze s těmi mými stěrači na T148, tak jsem si všiml, že na tom Tvém druhém je ta osmička na konci vyražená dobře
-> James1991 04.07.14 14:12:33: Jestli to má parkovačku, tak to vypadá jako klasika na dvouoko 105/120 (a také 100/110 atd)...

-> James1991 04.07.14 14:12:33: Jestli to má parkovačku, tak to vypadá jako klasika na dvouoko 105/120 (a také 100/110 atd)...
12:15:49
07.07.2014
07.07.2014

castrol
-> aDAm: sak to mu píšem aj ja

09:04:01
07.07.2014
07.07.2014

aDAm
-> MOLSO: až na to že ta trojka je spíš jen špatně vyražená 8mička. Šak se koukni jak vypadají ty druhé trojky.
07:41:52
07.07.2014
07.07.2014

Gryzly
-> MOLSO: Má to 41cm?
22:36:07
06.07.2014
06.07.2014

Tabi
-> James1991: Ale na přední straně na skle nějaké označení je ne?Je to halogen,vypadá to na hlavní světlo.I na starší škodovky je parabola 18.5cm,ale může to být i určené i na něco jiného.Jaké to má vzadu úchyty?
22:35:38
06.07.2014
06.07.2014

castrol
-> MOLSO: pozri si tie trojky a akoze poslednu trojku 

20:56:29
06.07.2014
06.07.2014

MOLSO
-> Gryzly: ale na konci je trojka....
20:43:18
06.07.2014
06.07.2014

Gryzly
17:07:35
06.07.2014
06.07.2014

MOLSO
systém uchytenia k mechanizmom stieračov
17:06:32
06.07.2014
06.07.2014

MOLSO
Páni identifikátori teraz sa ukážte !
páky stieračov, zalomenie pre ramienka na opačnú stranu ako škodovka, dĺžkovo pasujú. Číslo na ramienku - viď foto

páky stieračov, zalomenie pre ramienka na opačnú stranu ako škodovka, dĺžkovo pasujú. Číslo na ramienku - viď foto
14:12:33
04.07.2014
04.07.2014

James1991
Tak co, tuší někdo tuto parabolu? Průměr 18,5 cm, PAL, zezaud čistá bez označení..
11:13:02
29.06.2014
29.06.2014

Kocvin
-> Gryzly: -> Bukaj: Nějak takhle??
00:57:36
29.06.2014
29.06.2014

Jozka
-> Bukaj: A tak ten prvomodelovej exot (do 8. série?), ani X nebo LS/R jsem do toho pochopitelně nepojal.. Nicméně 1100, 100 a 110 odchylky by zajímavý byly - vím o odvzdušňovací odbočce ke karbu, o variantě se středovým svorníkem a křídlovku bez spon.. a taky vím, že LS/R na MB ventildekl moc nepasoval 

00:48:50
29.06.2014
29.06.2014

Bukaj
-> Jozka:
No, MB filtrboxy byly dva pro 1000MB - první baculatej a druhej typ s vybráním po přemístění vzpěry kapoty zprava doprostřed.
Pak jeden filtrbox pro 1000 MBG/X a jeden pro 1100
A u kila je to obdobné - liší se filtrbox pro 100 a pro 110, pak další pro dvoukomorové karburátory (110LS/R).
Ale jak je to s těmi příchytkami, to netuším.
To s tou gumoj je zajímavé, zkusím si to zapamatovat, až nebudu moct sehnat zadní úzkosloupkovou...
No, MB filtrboxy byly dva pro 1000MB - první baculatej a druhej typ s vybráním po přemístění vzpěry kapoty zprava doprostřed.
Pak jeden filtrbox pro 1000 MBG/X a jeden pro 1100
A u kila je to obdobné - liší se filtrbox pro 100 a pro 110, pak další pro dvoukomorové karburátory (110LS/R).
Ale jak je to s těmi příchytkami, to netuším.
To s tou gumoj je zajímavé, zkusím si to zapamatovat, až nebudu moct sehnat zadní úzkosloupkovou...

00:36:00
29.06.2014
29.06.2014

Jozka
-> Bukaj: No dostal jsem v Běšinech záludnou otázku a tím jsem zjistil, že nevím jistě, kdy se přesně na motory dostaly ty držáky, nablble uchycený přímo hlavovejma šroubama..
Ostatně i ty filtrboxy se mi nějak vykouřily z hlavy, ale tam je snad rozdíl jen MB krátkej - dlouhej (pro 1100) a ten dlouhej byl jako obdobnej jako na kila ?
No jinak jsem dneska velmi úspěšně zasklil úzkosloupkový zadní okno MB za pomoci originálního těsnění předního kilího okna..
Ostatně i ty filtrboxy se mi nějak vykouřily z hlavy, ale tam je snad rozdíl jen MB krátkej - dlouhej (pro 1100) a ten dlouhej byl jako obdobnej jako na kila ?
No jinak jsem dneska velmi úspěšně zasklil úzkosloupkový zadní okno MB za pomoci originálního těsnění předního kilího okna..

00:13:18
29.06.2014
29.06.2014

Bukaj
-> Jozka: Tak v katalogu 1970 má škoda 100 jiné číslo držáku, než MB, ale na nákresu jsou stejné. Ale kilo má dle katalogu i jiný filtrbox, takže změna držáku může být v délce...
00:07:16
29.06.2014
29.06.2014

Bukaj
-> Jozka:
Tak jsem byl mrknout na jeden motor z kila, co tu mám na díly a je tam hlava se stejným číslem. otázkou je, jestli byl odlitek stejný pro více motorů a lišil se jen opracováním, nebo?
Jinak ten kilí motor jsem kdysi vytáhl z vraku MB, takže hlava klidně může mít původ v MB (koneckonců ty hlavy jsou plně záměnné).
Stovky neznám, takže s tím držákem filtrboxu nevím, jedině mrknout do katalogu...
-> Kocvin: Vyfoť spalováky, ať máme jasno.
Jinak mezi třetím a čtvrtým válcem (počítáno odzadu) by měl být vyražen/vylit rok výroby hlavy...
Tak jsem byl mrknout na jeden motor z kila, co tu mám na díly a je tam hlava se stejným číslem. otázkou je, jestli byl odlitek stejný pro více motorů a lišil se jen opracováním, nebo?
Jinak ten kilí motor jsem kdysi vytáhl z vraku MB, takže hlava klidně může mít původ v MB (koneckonců ty hlavy jsou plně záměnné).
Stovky neznám, takže s tím držákem filtrboxu nevím, jedině mrknout do katalogu...
-> Kocvin: Vyfoť spalováky, ať máme jasno.
Jinak mezi třetím a čtvrtým válcem (počítáno odzadu) by měl být vyražen/vylit rok výroby hlavy...
22:23:14
28.06.2014
28.06.2014

Jozka
-> Bukaj: Mě to taky přijde jako stovka - mimochodem, ten malej držák filtrboxu na 2 svorníky M8 měly jenom embéčka, nebo by se mohl vyskytnout zpočátku i na kilech ?
21:11:14
28.06.2014
28.06.2014

Gryzly
Tady jsem to číslo našel taky: statistika.skoda-virt.cz/
cz/.../131455-skoda-1000-1
00-105-vyfukove-ventily?go
topost=2...
20:57:59
28.06.2014
28.06.2014

Gryzly
-> Kocvin: Este bi bodla fotky spalováků
20:57:38
28.06.2014
28.06.2014

Gryzly
-> David.: Ale oktávky a starší měli hlavu jako Š1203