.www.spritmonitor.de/en/.. ./663474.html

.









ale my mame boudu obrovskou, takze ten motor je pretizenej. Novy Ducato uz ma automat a silnejsi motor, tak to je jina kava...

) a pak jel na odtahovce do servisu.
Menil jsem osobne naboj levyho predniho kola a to pomocny lozisko pravy poloosy.



Ale jo, rozsah od -30°C je dobrej... takovej, běžnej. 




Myslím, že může umřít se ctí.








Když se postavím pravým zadním kolem na velkej hrb, nezavřu kufr...nebo při pomalém přejezdu velkých děr na polní cestě slyším, jak vrže těsnění kolem dveří. A to to auto má veškeré nosné prvky ok.
Že by jistota dvojnásobku? GO u embéčka do 130 tisíc, u Favo po 250 000..








(užíval som si jazdu a prepískol to)








a min. stovku jeste musi dat
, potom uz asi nebudu mit silu to opravovat a vratim se treba k rapidu
, kterej ma jen o neco malo vic, nez ta saskynova lestenka 







už jsem to prohnal ekolikvidací a mám kupce na motor za cenu auta 




