
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sněží :-)
15:27:52
10.12.2012
10.12.2012

urbi21
-> David29: nemám

15:27:27
10.12.2012
10.12.2012

haso
-> Karel.: na svk je to zakonom dane, ze musis mat ometene auto, neviem ako to je u vas...
15:22:53
10.12.2012
10.12.2012

David29
-> Karel.: Já nevim, já tohle fakt neřešim. Prostě se držim dál od něj, nebo mám stěrače. Je to už jen z důvodu, že nikdo neběhá po střeše náklaďáku, aby odmetl sníh... A jestli to na mě padá z osobáku nebo z náklaďáku, je mi putna
To mě spíš serou auta (hlavně osobní), co nemaj zástěrky.
To mě spíš serou auta (hlavně osobní), co nemaj zástěrky.
15:19:48
10.12.2012
10.12.2012

Karel.
Nejhorší je potkat debila co je línej si odmést auto, škrabkou si udělá průzor na čelním okně ve tvaru obdelníku 30x15 cm
Být policajtem tak tyhle "hovada" stavím. Jedeš za autem, který má na střeše čepicu jak sviňa a pak mu odletí , to je na přes držku
To vidím v Brně jak jsou lidi líní
Být policajtem tak tyhle "hovada" stavím. Jedeš za autem, který má na střeše čepicu jak sviňa a pak mu odletí , to je na přes držku
To vidím v Brně jak jsou lidi líní
14:22:25
10.12.2012
10.12.2012

haso
stejne nic nevyriesite a nikdy nevies, ci ten clovek ktory pred tebou ide v aute nejde nahodou vtom aute prvy krat v zivote...
ja ked mam odvozy aut zakaznikom v praci, tak sadam do tych aut a ani neriesim v akom sedim, a kazde auto brzdi inak, inak reaguje na plyn a podobne...a potom to na ceste vyzera, ze idem ako mental...
ja ked mam odvozy aut zakaznikom v praci, tak sadam do tych aut a ani neriesim v akom sedim, a kazde auto brzdi inak, inak reaguje na plyn a podobne...a potom to na ceste vyzera, ze idem ako mental...

14:05:39
10.12.2012
10.12.2012

Bukaj
U nás večer nasněžilo 9 cm, dopoledne ještě malinko připadlo, ale už ráno bylo na nule a teď jsou tu 2°C, takže to taje 

13:57:51
10.12.2012
10.12.2012

škoda caddy
U nás takto od rána sněží
13:50:20
10.12.2012
10.12.2012

palinator
Když jsme u těch pirátů, tak jsem jel v tý včerejší chumelenici i kilo, když jsem chtěl ofoukat auto od sněhu, protože jsem si ho neomet.
. A šlo to, na pětku to už ani nehrabalo.
A když takhle člověk výjimečně jede, to si nemůže brát, co všechno se může stát. Prostě se to nestane, žádná srna nepoběží... nic.
Na moji obhajobu, byla to skoro rovná cesta, suchej čerstvej sníh a nikde ani živáček. Do zatáček pomalu, to je fakt, na to jsem neměl koule, ale na rovině o moc nejde, pokud člověk nemá řešit nějakou mimořádnou okolnost.
Se škodovkou na letních to bylo zajímavější: V kopci, za tři, 70 km/h, trochu ubrat, táhlá zatáčka, spojka plyn, pustit spojku a hééééééééééén levá, pravá, PZ kolo frézuje krajnici... Ruce zamotaný na volantu.
Srdce někde v kalhotech...
. A šlo to, na pětku to už ani nehrabalo.
A když takhle člověk výjimečně jede, to si nemůže brát, co všechno se může stát. Prostě se to nestane, žádná srna nepoběží... nic.
Na moji obhajobu, byla to skoro rovná cesta, suchej čerstvej sníh a nikde ani živáček. Do zatáček pomalu, to je fakt, na to jsem neměl koule, ale na rovině o moc nejde, pokud člověk nemá řešit nějakou mimořádnou okolnost.
Se škodovkou na letních to bylo zajímavější: V kopci, za tři, 70 km/h, trochu ubrat, táhlá zatáčka, spojka plyn, pustit spojku a hééééééééééén levá, pravá, PZ kolo frézuje krajnici... Ruce zamotaný na volantu.
Srdce někde v kalhotech...
12:58:43
10.12.2012
10.12.2012

Jozka
-> Pavel P..: I to už se mi loni povedlo, naposledy vloni.. Předjelo nás starší Pajero - ještě houkal debil.. a o kilák dva byli ve škarpě, nemohli ven a mávali.. asi chtěli, abychom je s Fábií vytáhli nebo co..
To jsme se nasmáli..
To jsme se nasmáli..
12:46:15
10.12.2012
10.12.2012

Pavel P..
Já když včera večer jel v tý chumelenici tak jsem taky nejel víc 60km/h obec neobec, jen z kopce před zatáčkou jsem brzdil motorem a jel tak 30-40km/h.. celá silnice po celou cestu pod rozježděnym sněhem a stejně se našli čuráčci co mě museli předjet před zatáčkou kam neni vidět.... a jeden se na mě lepil s nějakym Matizem a když jsme míjeli auto na střeše ve škarpě tak ubral a už si držel odstup..... někteří lidi si furt myslej že jim se stát nic nemůže když maj nový moderní auto plný elektroniky a drahý zimáky.
potkat takovýho někde pak vymázlýho nebo v příkopu, tak mu nepomůžu a ještě se mu vysměju...
potkat takovýho někde pak vymázlýho nebo v příkopu, tak mu nepomůžu a ještě se mu vysměju...
12:24:20
10.12.2012
10.12.2012

Jozka
Bílý svinstvo zatracený to je.. tuším ve čtvrtek ve městě, všude rozježděnej sníh, dalo se i skoro těch padesát.. pak téčko, čili odbočení pravej úhel doleva a ve 30 km/h hodiny jak na věži. Byla to spíš legrace, na rovině, nic proti nejelo, pusto, tak jsem ani nekorigoval, co to udělá.. a hnedle jsem se mohl vrátit, odkud jsem přijel
.
Ledová plotna kde se vzala, tu se vzala - asi jak je to místo celej den ve stínu a vytáčej se tam busy na nádraží
.Ledová plotna kde se vzala, tu se vzala - asi jak je to místo celej den ve stínu a vytáčej se tam busy na nádraží
12:20:41
10.12.2012
10.12.2012

Syny
-> Tuner#2: No dneska rano uz to bylo jiny, protoze pres noc to drobet natalo a umrzlo. Navic na vetsine cest uz je ta hnusna proselena brecka, ktera je vic o hubu nez normalni snih... Ale vcera vecer, kdyz bylo cerstve nasnezeno (a ja jel do Plzne) to bylo uplne v klidu. Ale co me teda vytoci vic nez kdyz nekdo jede pro jistou 30 je to, kdyz sviti mlhovkama, aby byl lepe videt a nezajima ho, ze to druhymu sviti docela do xichtu...
12:17:45
10.12.2012
10.12.2012

HanysR
Ja jel v pátek ráno do Havířova a to byla snad nejhorší cesta, kterou jsem kdy zažil , všude kupy sněhu.
Na každým kruháči, nebo v ostřejší zatáčce, jsem musel použít ručku jinak bych jel rovně
, prostě auto nezatočilo a to jsem jel opravdu krokem.
To je u předohrabu normální?
Je to moje první zima s předohrabem, u Rapida sem tohle nikdy nezažil a to sem jezdil i na letních
Jsem z toho lehce nervózní tedy
EDIT: mam tam zimní Kléber, ještě od minulého majitele, asi koupím vraníky a bude to snad v poho
Na každým kruháči, nebo v ostřejší zatáčce, jsem musel použít ručku jinak bych jel rovně
, prostě auto nezatočilo a to jsem jel opravdu krokem.To je u předohrabu normální?
Je to moje první zima s předohrabem, u Rapida sem tohle nikdy nezažil a to sem jezdil i na letních

Jsem z toho lehce nervózní tedy

EDIT: mam tam zimní Kléber, ještě od minulého majitele, asi koupím vraníky a bude to snad v poho
12:15:47
10.12.2012
10.12.2012

Bukaj
Tak zadní mlhovky jsou v zimě fajn i když přímo nesněží, ale jede se v čerstvém sněhu a vzadu na autě se tvoří to, co vyfotil
-> Tommyk 09.12.12 18:15:07

Jinak jezděte si jak chcete, když nikoho neohrozíte, prosím
Ale až mne někdo sestřelí zezadu a bude mi tvrdit, že jsem jel moc pomalu, tak mu asi rozbiju hubu
-> Tommyk 09.12.12 18:15:07

Jinak jezděte si jak chcete, když nikoho neohrozíte, prosím

Ale až mne někdo sestřelí zezadu a bude mi tvrdit, že jsem jel moc pomalu, tak mu asi rozbiju hubu

12:15:11
10.12.2012
10.12.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
Jako U-Geen...
Mimochodem včera na Rokycansku začla jít teplota nahoru, bylo to hodně takový jakoby mokrý + to přimrzalo a jel jsem v osm ze stavby a takhle klouzavý nový sníh jsem ještě nezažil. Vůbec to na tom nejelo, nebrzdilo a to mám druhým rokem nový zimáky a loni si nepamatuju takovou konzisteci aby se to takhle blbě chvalo a to ježdění na sněhu miluju.
Takže s těma soudama bych byl opatrný a vnesl do toho trochu víc tolerance vůči ostním což teda lidem chybí na každém kroku.......
Mimochodem včera na Rokycansku začla jít teplota nahoru, bylo to hodně takový jakoby mokrý + to přimrzalo a jel jsem v osm ze stavby a takhle klouzavý nový sníh jsem ještě nezažil. Vůbec to na tom nejelo, nebrzdilo a to mám druhým rokem nový zimáky a loni si nepamatuju takovou konzisteci aby se to takhle blbě chvalo a to ježdění na sněhu miluju.
Takže s těma soudama bych byl opatrný a vnesl do toho trochu víc tolerance vůči ostním což teda lidem chybí na každém kroku.......

12:14:26
10.12.2012
10.12.2012

Maťulo
Trnava Slovensko asi 10cm a furt sype...
12:12:39
10.12.2012
10.12.2012

WMA - navigátor :)
-> Bukaj: promin, ale kdyz jedes pri prvnim zacatku snezeni mimo obec po rovne silnici na ktere to opravdu neklouze 20-30km/h, tak to opravdu neni normalni, a jen tohle jsem mel ja i Syny na mysli. nikdo tady nikomu nenadava ze jede zbytecne opatrne, ale vsechno ma sve hranice
12:12:11
10.12.2012
10.12.2012

Syny
-> U-Geen: Vsak jo :)
12:10:17
10.12.2012
10.12.2012

U-Geen
a me je to sumak, kdyz me nekdo zdrzuje tak ho bud predjedu nebo to chvilku vydrzim :)
11:59:47
10.12.2012
10.12.2012

skodovak
největší sranda je,že nejvíc bourají a způsobují nehody právě ti co jezdí oněch 20-40km/h a je uplně jedno na jakých gumách a jakým autem,oni případi stejně vykrosí všechno.. a že jich neni málo..
pravdu máte všichni v něčem,ale se Synym se dá zcela v klidu ztotožnit.. a mám stejný pocit..
a ono brzdi vole brzdi,nejni zrovna nejlepší heslo na sníh..
Edit: O mlhovkách věčná debata..když je můžou používat v létě proč ne v zimě,to jim nikdo nevyvrátí..
pravdu máte všichni v něčem,ale se Synym se dá zcela v klidu ztotožnit.. a mám stejný pocit..
a ono brzdi vole brzdi,nejni zrovna nejlepší heslo na sníh..
Edit: O mlhovkách věčná debata..když je můžou používat v létě proč ne v zimě,to jim nikdo nevyvrátí..
11:49:30
10.12.2012
10.12.2012

Syny
-> Tomaso435: No, tak mlhovky ma mit zhaslej kazdej, kdyz neni duvod k jejich rozsviceni. Drahy gumy fakt nemam. Mam 7 let stary zimaky s 5,5mm vzorkem, auto stary 17let a i pres to vsechno se vcera dalo jezdit uplne "normalne". Nevim co mi tady cpete nejaky predvidani a vzdalenosti. Ja nikoho nenaboural (mozna proto, ze jsem prave predvidal a jel tak abych stihl reagovat uplne normalne - coz potvrzuje to, ze tak jet slo bezpecne), jen jsem podotknul, ze taky by mohla fungovat nejaka plynulost provozu. To ze ses vocas a poslal si to nekam v zatacce neznamena, ze se to stane urcite i jinymu. Urcite nejsem nejakej supr ridic a kdyz je to o hubu, tak dokazu jet 30 taky, ale ne (na rovnym useku) na snehu, na ktermy se da jet uplne normalne "rychle" a dokonce to na nem i celkem brzdi. Nerikam aby tam litali 150, ale 30 je mimo obec fakt o hubu a k tomu kdyz mu sotva sviti zadek auta. Ale pokud ses jeden z tech co pri snezeni nasadi 10let stary gumy jety i v lete (ale majici jeste 4mm vzorku a hlavne levny - jak bylo u tebe zvykem), 30 km/h a pro jistotu roznes vsechny svetla co na aute mas, tak nevim proc te vubec neco pisu... 
Mimo jine - co kdyby v tej zatacce do ktery litas za sucha "kilodeset" byl najednou sterk ci vylitej olej? :)

Mimo jine - co kdyby v tej zatacce do ktery litas za sucha "kilodeset" byl najednou sterk ci vylitej olej? :)
11:38:40
10.12.2012
10.12.2012

Bukaj
-> David29:
To není tak úplně pravda, ale to by bylo na jinou debatu
Chtěl jsem tím jen říct, že ať už děláš cokoli, je potřeba se řídit určitými pravidly (ať psanými, či nepsanými) v té které společnosti zažitými.
Vzhledem k počtu lidí a jejich různorodému vnímání věcí je velmi těžké zařídit, aby všichni byli spokojeni. A právě k tomu by měla sloužit výchova a co se nepovedlo rodičům a společnosti, ve které se vyvíjela osobnost každého jedince, měla by obsáhnout psaná pravidla (zákony, vyhlášky).
I tam však může dojít k různému pochopení stejných vět, pak nastupují soudy apod.
Netvrdím, že je vše 100% spravedlivé, ale pokud se člověk chová k ostatním alespoň tak, jak chce, aby se ostatní chovali k němu, je malá pravděpodobnost nějakých sporů
To není tak úplně pravda, ale to by bylo na jinou debatu

Chtěl jsem tím jen říct, že ať už děláš cokoli, je potřeba se řídit určitými pravidly (ať psanými, či nepsanými) v té které společnosti zažitými.
Vzhledem k počtu lidí a jejich různorodému vnímání věcí je velmi těžké zařídit, aby všichni byli spokojeni. A právě k tomu by měla sloužit výchova a co se nepovedlo rodičům a společnosti, ve které se vyvíjela osobnost každého jedince, měla by obsáhnout psaná pravidla (zákony, vyhlášky).
I tam však může dojít k různému pochopení stejných vět, pak nastupují soudy apod.
Netvrdím, že je vše 100% spravedlivé, ale pokud se člověk chová k ostatním alespoň tak, jak chce, aby se ostatní chovali k němu, je malá pravděpodobnost nějakých sporů

11:38:15
10.12.2012
10.12.2012

Tomaso435
-> Syny: to bude možná tím... až si hubu rozbiješ budeš mit pud sebezáchovy a limity na jinej urovní než když ti to ještě neustřelilo... ja šel do smyku asi ve třiceti v zatáčce kterou vlétě projedu kilodeset....černej led.... vytáhla mě z příkopa vejtřaska od tej doby mi ostatní mužou polibit prdel pokud si nejsem jistej, není sucho a mrzne jedu tak abych dojel. čili auto nemá nejmenší náznak náklánění nebo táhnutí ke staně při zatáčení.
pomalá jízda se nemusí odvíjet jen od stavu silnice, schopnosem řidiče nebo vlastnostem auta který samozřejmě čím novější tim si mužeš dovolit víc a o ničem nevíš narozdíl od feldy se kterou už bys vyletěl ze silnice...
řidič kterej má všech pět švestek, kterej nevidí na vzálenost na kterou je schopnej bezpečne zastavit, tak prostě za tmy na tlumený jede 50, možná 60. Jak daleko vidíš za tmy na tlumený světla? 40metrů? jaká je brzdná dráha tvýho auta z padesátky? jaká je reakce tebe než si připustíš že tam někdo ne a vyhnout se nejde a musíš na brzdy? a kolik mezitím ujedeš? pude ti po tvej straně chodec v černejch hadrech, a uvdíš ho až tvým na čelním skle.
přidej k tomu strach ze smyku rozbitýho auta nebo smrti, případně následků, ještě připočitej to že né každej se odváží jet na sněhu sedm pětek. a seš doma.
kdybys jezdil v trabantu tak tě ani na sebelepších zimákách jezdit sedmdesát na sněhu.
zhasni si mlhovky , vyjížděj až v noci na drahejch gumách kdy nikoho nepotnáš rozjeť to ve sněhu aspoň na kilo a budeš spokojenej.
pomalá jízda se nemusí odvíjet jen od stavu silnice, schopnosem řidiče nebo vlastnostem auta který samozřejmě čím novější tim si mužeš dovolit víc a o ničem nevíš narozdíl od feldy se kterou už bys vyletěl ze silnice...
řidič kterej má všech pět švestek, kterej nevidí na vzálenost na kterou je schopnej bezpečne zastavit, tak prostě za tmy na tlumený jede 50, možná 60. Jak daleko vidíš za tmy na tlumený světla? 40metrů? jaká je brzdná dráha tvýho auta z padesátky? jaká je reakce tebe než si připustíš že tam někdo ne a vyhnout se nejde a musíš na brzdy? a kolik mezitím ujedeš? pude ti po tvej straně chodec v černejch hadrech, a uvdíš ho až tvým na čelním skle.
přidej k tomu strach ze smyku rozbitýho auta nebo smrti, případně následků, ještě připočitej to že né každej se odváží jet na sněhu sedm pětek. a seš doma.
kdybys jezdil v trabantu tak tě ani na sebelepších zimákách jezdit sedmdesát na sněhu.
zhasni si mlhovky , vyjížděj až v noci na drahejch gumách kdy nikoho nepotnáš rozjeť to ve sněhu aspoň na kilo a budeš spokojenej.
11:33:45
10.12.2012
10.12.2012

Syny
-> Bukaj: No vzhledem k tomu co pisu, tak jsem za nim bezpecne pribrzdil a pri nejblizsi prilezitosti ho predjel, protoze jak rikam, na tom snehu jde jet normalne. Ale pokud on mel nejaky na hovno gumy, ze musi jet 30, tak tam nema co delat a je on ten, kdo ohrozuje a navic vytvari prave nervozitu ridicum za nim, kteri nehodlaj 20km jet za nim 30km/h...
11:30:19
10.12.2012
10.12.2012

Bukaj
-> Syny: Sám sis odpověděl 
Co kdyby za tím horizontem nebylo mondeo, jedoucí 30 Km/hod, ale třeba kamión přes celou cestu, nebo spadlej strom?
Máš jet tak, abys byl schopen bezpečně zastavit na úseku, na nějž máš rozhled.
I na suché silnici, kde je povoleno 90 Km/hod a nevidím za horizont/za zatáčku, jedu třeba 50, když víc považuji za nebezpečné.
To už se dnes v autoškole neučí, že řidič má předvídat? Pak se nedivím, jak to vypadá na silnicích.

Co kdyby za tím horizontem nebylo mondeo, jedoucí 30 Km/hod, ale třeba kamión přes celou cestu, nebo spadlej strom?
Máš jet tak, abys byl schopen bezpečně zastavit na úseku, na nějž máš rozhled.
I na suché silnici, kde je povoleno 90 Km/hod a nevidím za horizont/za zatáčku, jedu třeba 50, když víc považuji za nebezpečné.
To už se dnes v autoškole neučí, že řidič má předvídat? Pak se nedivím, jak to vypadá na silnicích.

11:27:36
10.12.2012
10.12.2012

David29
-> Bukaj: Ale sek jsi se v jedné věci s tím počítačem
Ať už ho používáš jakkoliv, nijak to neomezuje a nepřímo neohrožuje ostatní uživatele. Což je docela podstatný
Ať už ho používáš jakkoliv, nijak to neomezuje a nepřímo neohrožuje ostatní uživatele. Což je docela podstatný
11:24:07
10.12.2012
10.12.2012

Bukaj
Já třeba taky dřív nechápal, co ty lidi na silnicích dělaj, v době, kdy jsem jezdil jenom škodovkama, ale od doby, co mám Feldu (a ještě Combi) to už chápu.
Byl jsem zvyklej na zadní náhon, na OR6, nebo OR34 a věděl jsem, co auto udělá, když...
...taky jsem si občas zablbnul.
Ale Feldu mám na ježdění a chci, aby mi bez výrazných investic vydržela ještě alespoň 8 let, navíc se chová úplně jinak, než škodovka, nebo firemní dodávka, s kterýmiž vozy jsem najel omnoho víc Km, než s Feldou. U Feldy znám její hranice, ale neznám a ani nechci znát (tedy spíš není kdy a jak to bezpečně zjistit), co auto dělá, když se za ty hranice dostane. Proto jezdím tak, abych se za ně pokudmožno nedostal.
Stejně tak ne každý řidič (v době, kdy auto se stalo běžnou součástí života, podobně jako třeba počítač) má potřebu, čas a zájem jezdit na školu smyku, platit si různé kursy apod.
Prostě záleží na "uživatelském statutu" každého řidiče (uživatele PC), k jakým účelům věc užívá.
Na profesionální úrovni bych bral jako samozřejmost, že řidič ve vlastním zájmu chodí na kursy a jeho povinností je i znát, co dělat, když se vozidlo dostane "za hranice". Stejně tak někdo, kdo má počítač jako zaměstnání.
Ale když mám auto jen na cestu do práce/na nákup/na dovolenou/do kostela apod a jen do něj leju benzín a jednou za čas zajedu do servisu na nějakou tu prohlídku a v případě poruchy volám asistenční službu a víc se nestarám, tak mi stačí, že vlastním ŘP a dokážu dojet z místa A do místa B bezpečně a v rámci předpisů. Stejně je to i s tím počítačem, kdyý už jsem jej udal za příklad
Byl jsem zvyklej na zadní náhon, na OR6, nebo OR34 a věděl jsem, co auto udělá, když...
...taky jsem si občas zablbnul.
Ale Feldu mám na ježdění a chci, aby mi bez výrazných investic vydržela ještě alespoň 8 let, navíc se chová úplně jinak, než škodovka, nebo firemní dodávka, s kterýmiž vozy jsem najel omnoho víc Km, než s Feldou. U Feldy znám její hranice, ale neznám a ani nechci znát (tedy spíš není kdy a jak to bezpečně zjistit), co auto dělá, když se za ty hranice dostane. Proto jezdím tak, abych se za ně pokudmožno nedostal.
Stejně tak ne každý řidič (v době, kdy auto se stalo běžnou součástí života, podobně jako třeba počítač) má potřebu, čas a zájem jezdit na školu smyku, platit si různé kursy apod.
Prostě záleží na "uživatelském statutu" každého řidiče (uživatele PC), k jakým účelům věc užívá.
Na profesionální úrovni bych bral jako samozřejmost, že řidič ve vlastním zájmu chodí na kursy a jeho povinností je i znát, co dělat, když se vozidlo dostane "za hranice". Stejně tak někdo, kdo má počítač jako zaměstnání.
Ale když mám auto jen na cestu do práce/na nákup/na dovolenou/do kostela apod a jen do něj leju benzín a jednou za čas zajedu do servisu na nějakou tu prohlídku a v případě poruchy volám asistenční službu a víc se nestarám, tak mi stačí, že vlastním ŘP a dokážu dojet z místa A do místa B bezpečně a v rámci předpisů. Stejně je to i s tím počítačem, kdyý už jsem jej udal za příklad

11:12:45
10.12.2012
10.12.2012

Syny
-> Bukaj: Nevim kdo je vic nebezpecnej - jestli ten co jede na snehu 70 a nebo ten co se vlece 30. Vcera byl vsude snih - neujetej, takze auto slo normalne ovladat, jel jsem si mimo obec 70 (tedy dle predpisu, ale zaroven relativne bezpecne) a za horizontem najednou koukam, bile mondeo, kteremu vzadu sotva zhnuli zarovky ve svetlech a jel zakernych 30. Proc, to netusim, ale nevim kdo z nas byl vic nebezpecnej. Urcite ja, protoze jsem jako pirat jel staaaasne rychle. Ono bude i v lete lepsi jezdit 30, protoze CO KDYBY... Rychlost zabiji. Myslim, ze vyrovnanej jsem uplne normalne, bouracku jsem zadnou nemel za celou dobu co jezdim, ale pokud mam stav auta na hovno, gumy bez vzorku a nebo neumim jezdit na snehu, tak nikam nejedu. Ale tahnout se v noci s autem co skoro nesviti na rovnem useku 30km/h mi prijde vic nebezpecny, nez kdyz nekdo jede tak nejak normalne... Prave ze, potom takovyhle ridici zpusobujou to, ze ostatni jsou za nima nerovzni a pak vznikaj debilni situace. Treba na privadeci byl jedne pruh protahlej a druhej ne - mezi nima krasnej kopecek nahrnutej od pluhu, takze ten kdo nechtel sdilet 45 kilometrovou rychlost toho pred sebou musel prejet tu zavej a najet do leveho pruhu pokryteho snehm a to uz s autem pekne zahazelo i me. Kdyby na tom useku jeli vsichni dejme tomu tech 70, coz se uplne normalne dalo, tak bylo ve ok...
11:03:56
10.12.2012
10.12.2012

David29
-> Bukaj: To s tim "musej" chápu, proto to víc nehrotim. Ale proč je kurva problém se držet v pravym pruhu a nemotat se těm, co jedou přiměřeně rychle?
11:01:43
10.12.2012
10.12.2012

Bukaj
-> David29:
Tak třeba se nebojej, když jedou opatrně
Nebo se bojej, ale "musej" jet.
Tak třeba se nebojej, když jedou opatrně

Nebo se bojej, ale "musej" jet.
10:48:14
10.12.2012
10.12.2012

David29
-> Bukaj: .... na druhou stránku mi zdravej lopaťáckej rozum říká, že když se něčeho bojim, tak se do toho neseru.
Zkrátka když se bojim střelných zbraní, nelezu na střelnici. A tak by to mělo bejt i s auty - když se bojim jezdit v rámci možností normálně na sněhu, tak za sněhu nejezdim
Zkrátka když se bojim střelných zbraní, nelezu na střelnici. A tak by to mělo bejt i s auty - když se bojim jezdit v rámci možností normálně na sněhu, tak za sněhu nejezdim
10:41:42
10.12.2012
10.12.2012

Karel.
-> Bukaj: 

10:32:14
10.12.2012
10.12.2012

Bukaj
-> WMA - navigátor :):
No, jednak jsou dost výrazné rozdíly v chování aut různé koncepce (přední, zadní náhon, AWD), pak tam hraje roli ta elektronika (ABS, ESP, ASR a spousta dalších zkratek, které nevím, co znamenají) a v neposlední řadě typ a stav pneumatik (tlumičů, náprav, řízení, zatížení vozu atd, atd).
Takže opravdu každé auto se chová jinak a každý řidič reaguje jinak, to, co je pro jednoho parádní drift je pro jiného nebezpečná, životy ohrožující situace, do které se nechce nikdy dostat.
Rozumní řidiči znají limity svého vozu, ale ti, kteří vozy střídají, nebo jezdí jen málo a nemají vůz zažitý, pochopitelně pojedou s větší opatrností, než někdo, kdo si chce prostě zablbnout.
V tomto období by mělo obzvláště platit "spěchej pomalu", neboť spěch vždy zákonitě naráží na veškeré zdržující faktory. Spěchám.li, zaručeně cestou "chytím šraňky", nebo nepředjetelný traktor či náklaďák.
Když řidič spěchá, je nervózní a dělá věci, které přímo či nepřímo ohrožují nejen jeho (a posádku), ale i ostatní účastníky silničního provozu.
Když nespěchám, klidně jedu kilometr čtyřicítkou v bezpečné vzdálenosti za traktorem, pustím si topení a rádio a je mi fajn. Když spěchám, lepím se nervózně na prdel traktoru, vystrkuju čumák do protisměru a hazardně předjíždím v místech, kde to není bezpečné...
Dle mne ten, kdo nadává na jiné řidiče, že jedou pomalu (nebo jakkoli jinak, než by jel on sám) je řidič nevyrovnaný, nevyspělý a potencionálně nebezpečný.
To, jak se má jezdit, udávají pravidla silničního provozu a co se "vejde" do rámce těchto pravidel, by všichni ostatní měli (nejen měli, ale dokonce musí - v souladu se zákonem) tolerovat, neboť neznají (ani nemohou znát) všechny důvody pro jednání ostatních řidičů.

No, jednak jsou dost výrazné rozdíly v chování aut různé koncepce (přední, zadní náhon, AWD), pak tam hraje roli ta elektronika (ABS, ESP, ASR a spousta dalších zkratek, které nevím, co znamenají) a v neposlední řadě typ a stav pneumatik (tlumičů, náprav, řízení, zatížení vozu atd, atd).
Takže opravdu každé auto se chová jinak a každý řidič reaguje jinak, to, co je pro jednoho parádní drift je pro jiného nebezpečná, životy ohrožující situace, do které se nechce nikdy dostat.
Rozumní řidiči znají limity svého vozu, ale ti, kteří vozy střídají, nebo jezdí jen málo a nemají vůz zažitý, pochopitelně pojedou s větší opatrností, než někdo, kdo si chce prostě zablbnout.
V tomto období by mělo obzvláště platit "spěchej pomalu", neboť spěch vždy zákonitě naráží na veškeré zdržující faktory. Spěchám.li, zaručeně cestou "chytím šraňky", nebo nepředjetelný traktor či náklaďák.
Když řidič spěchá, je nervózní a dělá věci, které přímo či nepřímo ohrožují nejen jeho (a posádku), ale i ostatní účastníky silničního provozu.
Když nespěchám, klidně jedu kilometr čtyřicítkou v bezpečné vzdálenosti za traktorem, pustím si topení a rádio a je mi fajn. Když spěchám, lepím se nervózně na prdel traktoru, vystrkuju čumák do protisměru a hazardně předjíždím v místech, kde to není bezpečné...
Dle mne ten, kdo nadává na jiné řidiče, že jedou pomalu (nebo jakkoli jinak, než by jel on sám) je řidič nevyrovnaný, nevyspělý a potencionálně nebezpečný.
To, jak se má jezdit, udávají pravidla silničního provozu a co se "vejde" do rámce těchto pravidel, by všichni ostatní měli (nejen měli, ale dokonce musí - v souladu se zákonem) tolerovat, neboť neznají (ani nemohou znát) všechny důvody pro jednání ostatních řidičů.

10:07:16
10.12.2012
10.12.2012

WMA - navigátor :)
-> Syny: takhle to ale vypada vsude, nejenom v plzni.
Ja si tady u nas taky pripadam jak debil, kterej jede asi jako nejvetsi prase pze vsechnz predjizdim
asi jako ty taky nechapu vcem maji ostatni ridici problem a jezdi tak divne
Ja si tady u nas taky pripadam jak debil, kterej jede asi jako nejvetsi prase pze vsechnz predjizdim

asi jako ty taky nechapu vcem maji ostatni ridici problem a jezdi tak divne
10:03:17
10.12.2012
10.12.2012

WMA - navigátor :)
i v Hradci nam pres noc nasnezilo.
06:57:42
10.12.2012
10.12.2012

Syny
Teda to co se delo vcera na cestach, to byl hotovej boj o preziti... Vsude snih, ale jet se dalo uplne krasne, ovsem kazdej jel pro jistotu 30 a mimo obec 60 - samozrejme se zaplyma mlhovkama jako spravenej neprehlednutelnej pilot. Vsechny jsem predjizdel a do toho stihal jeste zatacky a krizovatky brat pekne pres rucni brzdu :D V Plzni u OBI na kruhaci se predemnou dostal nakej typek hodiny, pak mi tam o 300m dal zase z vedlejsi vjel frajer co se nemohl diky protacejicim kolum rozjet, tak misto aby zastavil a pockal to fouknul primo predeme... A jako tresnicka na dortu bylo nedani prednosti v jizde od nove Skody Rapid. Jako vcera jsem fakt nechapal... Mozna by par lidi melo uvazovat o navraceni ridicaku. Uz se tesim az vytahnu zaznam z kamery :D
23:30:29
09.12.2012
09.12.2012

Qwak
Hlásím že černý lambo spraveno.. a nebyli to pádla, nýbrž spojka.,. povedlo se mi z ní urvat ten střed
takze oprava na hodku a půl... a pak hned zprasit celou prahu, a jako že sem se toho nebál... !!
v 70-ti na 3jku bokem sem škodovkou ješte nejezdil,, a musím uznat že je to bomba!!
...
takze oprava na hodku a půl... a pak hned zprasit celou prahu, a jako že sem se toho nebál... !!
v 70-ti na 3jku bokem sem škodovkou ješte nejezdil,, a musím uznat že je to bomba!!
...23:19:26
09.12.2012
09.12.2012

Kaprof-Pisařík
Cesta s Pardubek Mkem luxus..Nesoleno, nehrnuto..:o)...No pak jsem si i krasne zablbnul na place volnym ...:o)
22:39:16
09.12.2012
09.12.2012

haso
-> castrol: mozno lietadlo sa priblizuje 

22:38:32
09.12.2012
09.12.2012

castrol
-> palinator: v tomto skodovku zatial nic neprekonalo a asi ani neprekona 

22:35:40
09.12.2012
09.12.2012

palinator
-> haso:
Udivuje mě počet oprav na kilometr jízdy... V tom je škodovka unikát.
Udivuje mě počet oprav na kilometr jízdy... V tom je škodovka unikát.

22:33:14
09.12.2012
09.12.2012

haso
-> palinator: jj skodovka, to sa pozna...clovek stym raz za cas vyjde a uz to nejde...to poznam


22:25:19
09.12.2012
09.12.2012

palinator
-> Vojťas:
Hele já nepotřebuju za zimu zhoblovat desky, protože zůstane zašlajfovaný kolo!
Hele já nepotřebuju za zimu zhoblovat desky, protože zůstane zašlajfovaný kolo!
22:22:26
09.12.2012
09.12.2012

Vojťas
-> palinator: vymluvy, Toledo si s ruckou hrave poradi 

22:19:32
09.12.2012
09.12.2012

palinator
Tak jsem vytáh škodovku díky příznivým podmínkám (i silnice I. třídy jsou čistě bílé bez soli), leč dopadlo to jako obvykle neslavně. Naštěstí né nehodou, ale zřejmě závadou na zapalování neb válce po určitý době začaly pálit naprosto náhodně. Nenašel jsem žádnej problém, takže buď kondík nebo cívka. Občas to drželo volnoběh na 4, občas začaly válce porůznu kuckat, na sytič to chodilo na 2,5 válce, pak se to z ničeho nic rozeběhlo do otáček, jako by nic... a pak to zničeho nic chcíplo. Sráč jeden zasranej. A to jsem si tak užíval.. na letních, krásná trakce v kopcích, kam se Toledo hrabe na zimních... Driftování při 70 km/h, skutečnej adrenalin.
A s Toledem kvůli zatuhlýmu lanovodu nemůžu používat ručku, takže nemám žádnej wintercar, jedině rodičů.
A s Toledem kvůli zatuhlýmu lanovodu nemůžu používat ručku, takže nemám žádnej wintercar, jedině rodičů.

22:18:28
09.12.2012
09.12.2012

David29
-> OndraKrupi: Tady jsou dvě skupiny... Obě dvě co jsi zmínil 

22:16:54
09.12.2012
09.12.2012

OndraKrupi
-> David29: no jako buď jsou to magoři co jedou co to dá (maj přece zimáky....)
a nebo jsou to paka, co se bojí jet 30km/h.....
a nebo jsou to paka, co se bojí jet 30km/h.....
22:01:23
09.12.2012
09.12.2012

David29
-> OndraKrupi: Díky pakům za volantem to je tady v prdeli i při 3cm
Může za to teda i hustota provozu, ale...
Může za to teda i hustota provozu, ale...21:56:00
09.12.2012
09.12.2012

koště
ááá napadlo 6 čísel, tak hup do šáde a driftovat. bylo to neházná prdel.
21:55:08
09.12.2012
09.12.2012

OndraKrupi
-> David29: jako opravdu super, jinak to ani neklouzalo, přeci jen tady to nebývá nikdy moc extrém, ale zítra v Litomyšli to bude asi jiné kafe, tam je to namrzlé, sypač jezdí jen po hlavní a jinde ne tak tam je ledovka....
