
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
01:02:34
07.02.2010
07.02.2010

Syny
-> King: Staci tricko s diagonalnim cernym pruhem a maj s dalekohledama smulu 

01:02:23
07.02.2010
07.02.2010

Nwkt
King 07.02.10 00:54:21 napsal:
BTW nebyl to zase někdo z virtu? :) (Plynivka LXI s nějakým rádoby
estetickým oranamentem na zadním skle)?že by už druhej?
BTW nebyl to zase někdo z virtu? :) (Plynivka LXI s nějakým rádoby
estetickým oranamentem na zadním skle)?že by už druhej?

00:59:31
07.02.2010
07.02.2010

King
-> Syny: šidítko jsem používal v shade kvůli bengům s dalekohledama :)
Teď se kšíruju dobrovolně.
Teď se kšíruju dobrovolně.
00:54:21
07.02.2010
07.02.2010

King
-> Kaprof: "...asi humus pocit když do tebe jede a nemužeš to ovlivnit"
No, to mi povídej :) To byl právě případ toho mýho vejletu do škarpy, ale měl jsem pár pikosekund to ovlivnit, ale stálo mně to vyvoněnou shade :( Ten tukan v protisměru, co jel v hundrtce zatáčku zkratkou, si odfrčel jako by se nic nestalo, šmejd :)
Ovšem člověk musí bejt furt ve střehu. Páteční večer a cesta z práce to je vždycky boj o holej život. Přijíždím do nejmenované vsi a brzdím na "obecní rychlost". Přede mnou brzdí filcka a víc než svýmu tachometru věří displeji "radaru", kterej ukazuje rychlost. Samozřejmě, že "driver friendly radar" preferuje při zobrazení objekty vzdálenější, takže ukazoval mojí rychlost, filckař zazmatkoval a zatípnul to asi na 30km/hod. Páč je to u za volantem méně zběhlých klasika, normálně jsem ho předjel. Na konci vsi, ale koukám, že filckař s bojovně rozžehlými předními mlhovkami se na mně z 6. hodiny řítí ne právě předpisovou rychlostí. Za vsí jsem nasadil svoje obvyklý pirátský tempo, ale bylo evidentní, že interceptor žije heslem "radší mrtvej, než druhej" :) Poměrně zákeřná zatáčka na jinak rovný silnici 1. třídy mu sice připomněla, že si vyšlápnul na o dvě třídy "vyšší" a o 15let mladší kchár, ale hw insuficience byla dohnána pomocí testosteronu :) Výron tohoto hormonu se uskutečnil o pár set metrů dál, kdy už mi filcka visela za nárazníkem, ale výtězný levý blinkr ne a ne přijít :) Když už jsme šplhali po nájezdu železničního viaduktu (horizontek s pochopitelně plnou čárou), filckařova pomsta vypukla. Sice, co se předjíždění týče, nikdy jsem se moc nežinýroval, ale tohle bylo drobet "přes čáru" i podle kritérií mejch nejprasoidnějších let. Že se proti nám v protisměru něco řítí, bylo jasný podle rozjasněnýho obzoru, ovšem felda už byla vedle mně. Přibrzdil jsem a uklidil se až za krajnici lemovano sněžnou hradbou, filckař zpanikařil hoblujíc pneu, ale nakonec stihnul zaplout přede mně. Podotýkám, že se to odehrálo asi při 120ce a auto v protisměru se vynořilo na obzoru a profrčelo kolem než bys řek "virt". Protože se to malinko vymykalo běžným projevům řidičský demence, kterou denně potkávám, dovolil jsem si pomocí "dálek" a klaxonu naznačit, že mně to drobet nakrklo :) Kupodivu se ten mladý dynamický filckař začal omlouvat všema způsobama, takže jsem považoval věc za uzavřenou. Pravda, čistě ze zvědavosti jsem se i přes jeho závodní ambice a pár předjetejch aut lehce držel za ním a v našm hometownu jsem si kvůli němu udělal malinkou zajížďku na pumpu, kam odbočil. Spokojil jsem se jenom se zastavením vedle jeho tankujícího kcháru a krátkou výměnou pohledů :)
BTW nebyl to zase někdo z virtu? :) (Plynivka LXI s nějakým rádoby estetickým oranamentem na zadním skle)?
No, to mi povídej :) To byl právě případ toho mýho vejletu do škarpy, ale měl jsem pár pikosekund to ovlivnit, ale stálo mně to vyvoněnou shade :( Ten tukan v protisměru, co jel v hundrtce zatáčku zkratkou, si odfrčel jako by se nic nestalo, šmejd :)
Ovšem člověk musí bejt furt ve střehu. Páteční večer a cesta z práce to je vždycky boj o holej život. Přijíždím do nejmenované vsi a brzdím na "obecní rychlost". Přede mnou brzdí filcka a víc než svýmu tachometru věří displeji "radaru", kterej ukazuje rychlost. Samozřejmě, že "driver friendly radar" preferuje při zobrazení objekty vzdálenější, takže ukazoval mojí rychlost, filckař zazmatkoval a zatípnul to asi na 30km/hod. Páč je to u za volantem méně zběhlých klasika, normálně jsem ho předjel. Na konci vsi, ale koukám, že filckař s bojovně rozžehlými předními mlhovkami se na mně z 6. hodiny řítí ne právě předpisovou rychlostí. Za vsí jsem nasadil svoje obvyklý pirátský tempo, ale bylo evidentní, že interceptor žije heslem "radší mrtvej, než druhej" :) Poměrně zákeřná zatáčka na jinak rovný silnici 1. třídy mu sice připomněla, že si vyšlápnul na o dvě třídy "vyšší" a o 15let mladší kchár, ale hw insuficience byla dohnána pomocí testosteronu :) Výron tohoto hormonu se uskutečnil o pár set metrů dál, kdy už mi filcka visela za nárazníkem, ale výtězný levý blinkr ne a ne přijít :) Když už jsme šplhali po nájezdu železničního viaduktu (horizontek s pochopitelně plnou čárou), filckařova pomsta vypukla. Sice, co se předjíždění týče, nikdy jsem se moc nežinýroval, ale tohle bylo drobet "přes čáru" i podle kritérií mejch nejprasoidnějších let. Že se proti nám v protisměru něco řítí, bylo jasný podle rozjasněnýho obzoru, ovšem felda už byla vedle mně. Přibrzdil jsem a uklidil se až za krajnici lemovano sněžnou hradbou, filckař zpanikařil hoblujíc pneu, ale nakonec stihnul zaplout přede mně. Podotýkám, že se to odehrálo asi při 120ce a auto v protisměru se vynořilo na obzoru a profrčelo kolem než bys řek "virt". Protože se to malinko vymykalo běžným projevům řidičský demence, kterou denně potkávám, dovolil jsem si pomocí "dálek" a klaxonu naznačit, že mně to drobet nakrklo :) Kupodivu se ten mladý dynamický filckař začal omlouvat všema způsobama, takže jsem považoval věc za uzavřenou. Pravda, čistě ze zvědavosti jsem se i přes jeho závodní ambice a pár předjetejch aut lehce držel za ním a v našm hometownu jsem si kvůli němu udělal malinkou zajížďku na pumpu, kam odbočil. Spokojil jsem se jenom se zastavením vedle jeho tankujícího kcháru a krátkou výměnou pohledů :)
BTW nebyl to zase někdo z virtu? :) (Plynivka LXI s nějakým rádoby estetickým oranamentem na zadním skle)?
00:41:23
07.02.2010
07.02.2010

Syny
-> King: Si tam dej šidítko
Fikni na vrakaci nekde pas, vyndej ten protikus, vraz ho tam a bude pokoj
Ale pak poradne zatni krcni pater az te pude dat pusu airbag 



00:00:58
07.02.2010
07.02.2010

King
-> David29: David29 27.01.10 11:02:17 napsal:
→ King: Moc sem nepiš o tom že se nepásáš…vrahu

Hele, nejsem žádnej neohroženej driver dodávky, abych si dělal vyjímky ze zákona :)
Od tý bouračky jsem se občas připoutal a posledních 8let už to dělám automaticky - ona ta hajtra stejně při nezapnutejch pásech prudí, takže musím :)
→ King: Moc sem nepiš o tom že se nepásáš…vrahu


Hele, nejsem žádnej neohroženej driver dodávky, abych si dělal vyjímky ze zákona :)
Od tý bouračky jsem se občas připoutal a posledních 8let už to dělám automaticky - ona ta hajtra stejně při nezapnutejch pásech prudí, takže musím :)
22:08:16
30.01.2010
30.01.2010

Kaprof-Pisařík
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: asi humus pocit když do tebe jede a nemužeš to ovlivnit
no ale hlavně že se klukum nic nestalo


22:05:23
30.01.2010
30.01.2010

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Kaprof: jj, slyšel sem o tom od kluků ze sypače
18:48:11
30.01.2010
30.01.2010

Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: jj tohle se stalo u Červenejch Janovic
psal sem ti SZ


18:46:35
30.01.2010
30.01.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: no kámoš (kuba,co s náma stěhoval G)dopadl úplně stejně ve čtvrtek s A4kou...vlítnul mu tam kluk se 106kou....
12:51:25
30.01.2010
30.01.2010

pepelopes
-> Kaprof: jj.... tak to je pryč..
11:25:52
30.01.2010
30.01.2010

Zeke-ten šestý
-> Kaprof: aha no

11:24:23
30.01.2010
30.01.2010

Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: tak koukni do obludaria

11:21:38
30.01.2010
30.01.2010

Zeke-ten šestý
-> Kaprof: dve fotky snad nevadej, ne? byli to jini experti....



02:32:51
30.01.2010
30.01.2010

Kaprof-Pisařík
Takhle dopadl ve čtvrtek kámoš jel tim citronem a ten ve Favoritovi na něj vjel čelně do protisměru
xsara na odpis(ale posádce nic) ..z fáčka chlapa střihali


02:04:33
30.01.2010
30.01.2010

Kaprof-Pisařík
-> pepelopes: nemusiš sem dávat celej internet

14:34:04
27.01.2010
27.01.2010

Syny
-> King 27.01.10 10:28:12: Ta posledni veta je luxus
To bude asi ono, ten zakopanej pes 
BTW: ono to nepripoutani neohrozuje jen toho kdo ridi, ale asi takhle... Jede si se svym autme pripoutanej a ted zacnes prelazovat radio a v tom te tam vjede auto, nestihnes nic a sestrelis ho a jen proto, ze jeho ridic nebyl pripotanej ho zabijes... A ted s tim zi dal... Pritom kdyby on treba pripoutanej byl, tak se mu nic nestalo...


BTW: ono to nepripoutani neohrozuje jen toho kdo ridi, ale asi takhle... Jede si se svym autme pripoutanej a ted zacnes prelazovat radio a v tom te tam vjede auto, nestihnes nic a sestrelis ho a jen proto, ze jeho ridic nebyl pripotanej ho zabijes... A ted s tim zi dal... Pritom kdyby on treba pripoutanej byl, tak se mu nic nestalo...
11:02:17
27.01.2010
27.01.2010

David29
-> King: Moc sem nepiš o tom že se nepásáš....vrahu



10:28:12
27.01.2010
27.01.2010

King
-> David29: Taky přisadím k plejádě přeživších bez pásů :) Asi v 60ti pěkně hlubou škarpou s přejezdem betonovýho patníku, náraz do sosny se škodivkou na levým boku (zarazila se o A sloupek kousek od mojí palice). Nepřipoután, sportovní hliníkový kolínský volantík se po nárazu prohnul na druhou stranu :) Vcelku pohodlný výstup neexistujícím předním oknem, upravit kravatku a volat odtah :)
...Ovšem ti, co se jim nezapnutí pásů hrubě nevyplatilo nám toho moc nenapíšou a určitě jich bylo drobátko víc, než šťastlivců
...Ovšem ti, co se jim nezapnutí pásů hrubě nevyplatilo nám toho moc nenapíšou a určitě jich bylo drobátko víc, než šťastlivců

10:20:53
27.01.2010
27.01.2010

Pavel P..
-> P@nis: pomodlit se.. pokud to stihne

10:19:59
27.01.2010
27.01.2010

P@nis
A co má dělat člověk, který v autě nemá pytel ani bezpečnostní pás ? 

10:14:28
27.01.2010
27.01.2010

King
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Když se vybourali moji kolegové před 13 lety v dodávce mazda (byl to náraz po smyku do švestky na straně spolujezdce), tak nejlíp dopad ten, co seděl v prostředku, chrápal a najednou se probudil po nárazu v poli :) Měl kliku, že neměl zapnutej takovej ten provizorní pás, co se dává přes boky - to by si asi rozbil hubu o palubku. Takhle skončil jenom s leknutím po katapultáži :) Kdyby to spolujezdcovi nerozdrtilo nárt, bylo by to OK.
Píšu to proto, že ještě v 90. letech se poutání se v autě všeobecně dost ignorovalo (vč. mně :) a dokonce připoutání se spolujezdce se bralo jako projev nedůvěry vůči řidiči :)
Kam se to ovšem hrabe na Rusko (třeba se to za těch pár let změnilo), kde připoutanej spolujezdec byl div ne faux pas a urážka řidiče! :) Museli jsme vždycky vysvětlovat, že u nás se poutaj všichni a jsou za to vysoký pokuty bla, bla, bla
Píšu to proto, že ještě v 90. letech se poutání se v autě všeobecně dost ignorovalo (vč. mně :) a dokonce připoutání se spolujezdce se bralo jako projev nedůvěry vůči řidiči :)
Kam se to ovšem hrabe na Rusko (třeba se to za těch pár let změnilo), kde připoutanej spolujezdec byl div ne faux pas a urážka řidiče! :) Museli jsme vždycky vysvětlovat, že u nás se poutaj všichni a jsou za to vysoký pokuty bla, bla, bla
20:57:42
20.01.2010
20.01.2010

Tampajs
Baf
10:44:02
17.01.2010
17.01.2010

David29
-> Luky.: Jo, ale co ti ostatní, co tam lítali vzduchem s dejchákama na zádech, a společně s nima vybavení?
Ten co vypadl ven, seděl v předu
Ten co vypadl ven, seděl v předu
10:38:18
17.01.2010
17.01.2010

Luky
-> David29: No já jen chtěl podotknout, že kdyby byl připoutaný, tak by nevypadl a zřejmě přežil... 

17:41:30
16.01.2010
16.01.2010

az141
se uložila spatna fotka sorry
17:39:25
16.01.2010
16.01.2010

Zeke-ten šestý
-> az141: neeee, kde to je? :( :(
17:39:20
16.01.2010
16.01.2010

Nwkt
-> az141: Co to má společnýho s tématem?
19:06:43
15.01.2010
15.01.2010

David29
-> Luky.: j
18:55:13
15.01.2010
15.01.2010

David.
-> Luky.: jo nepřežil, má tam uprostřed travnatýho pásu pomníček
14:52:56
15.01.2010
15.01.2010

Luky
David29 15.01.10 11:54:14 napsal: Velitel tam zůstal, pač nějak tim obroskym oknem vypad ven.
Zůstal = nepřežil?
Zůstal = nepřežil?
14:43:54
15.01.2010
15.01.2010

Martin33
Tak dopovím i zbytek příběhu. Táta měl tři lehký ranky na hlavě. Jedna byla od spolujezdcovy sedačky, jedna od stropu a jedna od sloupku když zůstal na poli na boku. Krom toho, že tvář vypadala jako by si ji vzal brokovnicí (jen ďubky od skla). Ať si kdo chce co chce vykládá, nemít ty pásy, zkončil by na kapotě toho peugeotu s modrou barvou na ksichtě. A do nemocnice by nejel jen na pozorování v sedě.
12:54:49
15.01.2010
15.01.2010

tonek.favo
Je pravda asi to, že ten pás samozřejmě nezamezí všemu, ale já se poutám už jen proto, že je to jedinej bezpečnostní prvek v mím autě, a poutám se ve všem, člověk nikdy neví, koho na silnici potká, zkrátka se poutám bez vyjímky ikdyž jedu kousek

12:45:38
15.01.2010
15.01.2010

David29
-> Syny: V autě s airbagem si poutám, jinak by mě zabil...
12:06:53
15.01.2010
15.01.2010

Syny
-> David29: Ten pas hlavne zamezi tomu, abys vyletel z auta ven pres celni sklo pri primim narazu a hral si na supermana... Samozrejme pokud bereme v uvahu auto bez airbagu... V aute s airbagama si doufam nemyslis, ze je kravina se poutat...
11:54:14
15.01.2010
15.01.2010

David29
-> Martin33: Při bočnim nárazu je pás absolutně zbytečnej..
Pokud tě to neroztočí a neobrátí, což většinou jo-)
On ten pás neni zas takovej zázrak, jak všude řikaj... ale je to jediná z možností ochrany, proto to všem tlučou do hlavy... a jak je vidno, Virt se na to chytl skvěle..
Jednoho krásnýho dne se na pražském Opatově převrátila CASka, s 6 muži na palubě. Velitel tam zůstal, pač nějak tim obroskym oknem vypad ven. Zbytek chlapů přežily. Upozorňuju, že 2 z nich měli nejspíš na zádech 10kg dýchací přístroj a ve vzduchu lítaly vysílačky, baterky, proudnice...
Pokud tě to neroztočí a neobrátí, což většinou jo-)
On ten pás neni zas takovej zázrak, jak všude řikaj... ale je to jediná z možností ochrany, proto to všem tlučou do hlavy... a jak je vidno, Virt se na to chytl skvěle..
Jednoho krásnýho dne se na pražském Opatově převrátila CASka, s 6 muži na palubě. Velitel tam zůstal, pač nějak tim obroskym oknem vypad ven. Zbytek chlapů přežily. Upozorňuju, že 2 z nich měli nejspíš na zádech 10kg dýchací přístroj a ve vzduchu lítaly vysílačky, baterky, proudnice...
09:51:06
15.01.2010
15.01.2010

Luky
Ouu, to je hodně drsný... No tipnul bych si že ho dost bolelo za krkem... 

09:43:28
15.01.2010
15.01.2010

Martin33
ještě jedna fotka pro inspiraci a doplňuju že byl připoutanej a jel sám
09:38:13
15.01.2010
15.01.2010

Martin33
Já si myslím že rozebírat, jestli se poutat je zbytečný, kdo se poutat nechce tak ať to nedělá. V tom případě s ním v jednom autě nebudu ani jako řidič ani jako zavazadlo. Samozřejmě, že záleží na situaci, ale myslím si že jako řidič můžu z pásů do prava uhnout, pokud to nejsou vyloženě anatomy. Ovšem zkuste se někdo v tý chvíli připoutat. Já se poutám vždy a zásluhu na tom má i nehoda mého táty Passat II syncro přijížděl z vedlejší a rychlost cca 30km/h a přes sloupek neviděl, i když se koukal 2x, Peugeot expert plně naloženej výpočetní technikou rychlost 90km/h a brzdná dráha 0,5m.
Schválně si typněte co se mu stalo.
Schválně si typněte co se mu stalo.
09:07:46
15.01.2010
15.01.2010

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Ja sa putam vzdy, ale co sa buraciek tyka, tak som videl rozbiteho sluzobneho vw trasnsportera, ktorym kolega krosil cez priekopy a potom ho polozil po mensom skoku na bok... vytlcene takmer vsetky skla, prava strana auta sa menila cela.... boli tam dvaja, nepriputani a okrem soku a par reznych ran od skla sa im nestalo nic..... proste stastie
22:41:39
14.01.2010
14.01.2010

David29
-> Syny: Tyhle rychlosti jsou podložený... U tý Corsy seklej tachometr, u mě to dala zpětně GPS, a ten co usnul to ví podle toho, že se podíval na tachometr a pak hned usnul 

22:38:47
14.01.2010
14.01.2010

tonek.favo
-> Syny: pak sou i borci, co letěj šponu, dostanou smyk, tak hned kontra, podřadit, jednu ruku přitom z okna, sklepnou cigáro a ještě stihnou zamávat na holky
třeba z toho vyrostou



21:54:13
14.01.2010
14.01.2010

Mr.Lumpy
-> Syny: asi tak nějak - já jednou zajížděl do garáže a protože jsem to nějak neodhadl tak jsem asi z 15 km/h dupnul na brzdu a rozbil si frňák o čelní sklo páč jsem se nepřipoutal...
21:39:40
14.01.2010
14.01.2010

Luky
-> Syny: To je potřeba brát s rezervou. Vyděl to třema, odečti 20 a máš to 

21:34:15
14.01.2010
14.01.2010

Syny
Tyvoe tohle se mi libi - vety typu: "Kamos s jeho autakem nedavno boural ve 120ti do stromu, a je to hustak, pac nebyl pripoutanej a hned jak vylez, tak si dal cigo a rek, pyco to byla mrda...". Se mi strasne libi jak tady kazdej pise kdy kde jeho kamso boural a v kolika... By me zajimalo, jestli ten udaj je nejak podlozenej, nebo cca tolik mel na tachaci 5min pred nehodou :)
21:12:41
14.01.2010
14.01.2010

Apple STS Chvojkovice-Brod
dovolim si tvrdit, že v tomto případě bylo nepřipoutání mou záchranou, jinknul sem si jí do kebule o A sloupek, kterej ke mě přišel, a pokračoval sem v letu směr spolujezdec, spodek sedáku ridiče byl ohnutej , jak když přeložíte papír.... už nikdy více

20:59:40
14.01.2010
14.01.2010

105
a na nejaky zapreni neverim....to je spis k smichu ... to je jako bych chtel chytnout klavir z 2hyho patra
20:49:53
14.01.2010
14.01.2010

105
ja kdybych si v aute nepripasal (uz od 12ti) nepripadal bych si bezpecne....dvakrat me zachranil
20:45:19
14.01.2010
14.01.2010

Luky
David29 14.01.10 17:37:34 napsal: Kolaga hodil Tranzita na bok. Nepřipoutanej a taktéž se mu nic nestalo.. zapřel se a taky zůstal v sedačce
Zrovna tak jsem ale viděl fotky dodávky lehce padlé na bok, ovšem řidič měl hlavu rozmáčklou pod rámem dveří...
Jasně, je to případ od případu, ale pořád je mnohem větší šance že pás pomůže, než aby byl na škodu. I když takové případy samozřejmě taky jsou
Zrovna tak jsem ale viděl fotky dodávky lehce padlé na bok, ovšem řidič měl hlavu rozmáčklou pod rámem dveří...
Jasně, je to případ od případu, ale pořád je mnohem větší šance že pás pomůže, než aby byl na škodu. I když takové případy samozřejmě taky jsou
20:29:17
14.01.2010
14.01.2010

urbi21
mam kamose kterejm to ze nebyly pripoutany zachranilo zivot,,ja vim zalezi na okolnostech''.hold nekdy pomuze a nekdy zabije

Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu