
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
No hele jánevim dle mího to prostě říkat nemám.. Jediný co snd nebude vadit tak řikal Jarda že zatáčku projížděl v kilu.. Jenže brždění se konalo tak 5m.. Předtim udájně lítala jen prdel ze strany na stranu.. Já vim že Jára nekecá a každopádně to bylo podle mího víc jak 50

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak to má hoch co hojit. Ale třeba díky tomu přehodnotí svoje heslo "radši bejt tuhej, než druhej" :)
-> King: to je on, ani nebrzdil, má roztříštěný koleno a čelist vejpůl, ale jinak ok................
-> King: jsem si taky na tu historku vzpomněl
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: To je ten "můj" mladý a neklidný noční racer s rapouchem? :)
Zlomená noha je v celku klika - lepší než to někoho naprat a zrakvit ho...
Zlomená noha je v celku klika - lepší než to někoho naprat a zrakvit ho...
toto se povedlo virtákovi swobodákovi se zakáznika autem
kutnohorsky.denik.cz/neho dy/markovice_nehoda2008100 9.html


kutnohorsky.denik.cz/neho dy/markovice_nehoda2008100 9.html
nene, zejtra sem si vzal volno za velkého nadšení tak dohjánim co se dá, tzn mám plnou dilnu lamino na wv caravelle, made in poland a stříkám do plniče, už z toho kvetu....jinak to lepení na prdel je asi moda, každej den mi to aspon jednou někdo udělá, tak jim šlapu ppravou na plyn a levou tuknu na brzdu

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Prostě "Furt ve střehu!" :)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Co to? Dal ses na nočního vrátnýho či co? :)
-> King: Clovek aby pocital uplne se vsim :(
-> King: velmi pěkný příběh sem se aspon pobavil dyž už tvrdnu v práci 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ach so! :))
Jo, to znám :) Takhle jsem si lehce votunil svojí tuningovou laminátovou přední masku na shade. Nějakej nymburskej řepák s Avií sjížděl z dálnice na Běchovice a při odbočování doprava, kde je připojovák to zaflekoval na imaginární STOPce
Jako pochopím, že když někde člověk jede poprvé, tak nemusí hned pobrat, že je tam připojovací pruh, ale zaflekovat to "Dej přednost v jízdě", když široko daleko nebylo živáčka ani mrtváčka, to je, uznaj Khon, pěkná sviňárna :)
Jo, to znám :) Takhle jsem si lehce votunil svojí tuningovou laminátovou přední masku na shade. Nějakej nymburskej řepák s Avií sjížděl z dálnice na Běchovice a při odbočování doprava, kde je připojovák to zaflekoval na imaginární STOPce

Jako pochopím, že když někde člověk jede poprvé, tak nemusí hned pobrat, že je tam připojovací pruh, ale zaflekovat to "Dej přednost v jízdě", když široko daleko nebylo živáčka ani mrtváčka, to je, uznaj Khon, pěkná sviňárna :)
-> King: No dyk prece nemas rad patvary typu: "nove ridicovO dvere" atd 
Jinak kolega byvaly student loni mel na kulataku taky crash, ale na najezdu na objezd... Borec pred nim se rozjel tak kolega cumel doleva, tam nic nejelo tak se rozjel taky a nez stacil vratit oci dopredu tak narazil do borce kterej zastavil jelikoz videl v dali auto...

Jinak kolega byvaly student loni mel na kulataku taky crash, ale na najezdu na objezd... Borec pred nim se rozjel tak kolega cumel doleva, tam nic nejelo tak se rozjel taky a nez stacil vratit oci dopredu tak narazil do borce kterej zastavil jelikoz videl v dali auto...

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Co to?!
Kterak to souvisí s Kingem? :)
Já jsem dneska byl taky učastníkem minibouračky :)
TO si takhle jedu přes dejvickej kulaťák a vyjíždím z něj a za mnou nad-řidič nejmenované taxi-firmy v Espace. Za měrně píšu nad-řidič, protože obyč. řidič nemá na to viset mi 20cm za nárazníkem za hustýho deště. Mno a pak se stalo, to co určitě každýho na dejvickým kulaťáku, kde exity hned zkraje křižujou přechody pro chodce, nejspíš zaskočí - auta zčista jasna zastavily, aby pustily agresivního dů-chodce :) A kde zkončil nadřidič? Samozřejmě v růžku mýho nárazníku. Vypochodoval jsem s neutrálním výrazem a třema úderama otevřenou dlaní.................... .............. jsem nárazník vrátil do úchytů a směrem k holohlavýmu nad-řidiči jsem jenom prohodil "Dobrý". "Promiňte" vypravil ze sebe nadřidič :)
O tom, kterak fungujou samoučící algoritmy onoho nad-drivera jsem se pak přesvědčil na zmoklých kostkách o půl km dál, kde se ten dement stejně lísal i na další auta
Jo a dneska jsem potkal na sjezdu z D11 směrem na Kolín minikolonu těch novej policejních koktávek f stříbrný metle a f modrožlutým dyzajnu. Zlatý bílý feldy se zeleným pruhem - tohle je strašně nenápadný a než si člověk zautomatizuje obraný reflexy při zmerčení novejch benga vozidel, bude to možná krušný :) Měli je udělat černožlutě pruhovaný, jako vosy, to je pudově zakódovaná kombinace pro nebezbečí (vosy apod.) a bylo by hned jasno :)
A když už jsem se tak OT rozkecal, tak nemůže nevzpomenou moje oblíbený kontroverzní téma zimních gum, což bylo dnešní téma na Impulsu. Popadla mě až trudomyslnost, jak tam kdejakej "dopravní expert" nadšeně hýkal nad možností, že by se zimáky zavedly povinně od-do, což by dozajista nastolilo na českých silnicích ten jedinej správnej extrémní eden
Asi nejrozumnější, co tam padlo byly slova nějaký babky, co jezdila v pohodě 37 let na letňákách (nic jinýho nebylo :) a posledních pár let dává zimáky a je to o trošku lepší, ale nikomu to nevnucuje. Tečka.

Já jsem dneska byl taky učastníkem minibouračky :)
TO si takhle jedu přes dejvickej kulaťák a vyjíždím z něj a za mnou nad-řidič nejmenované taxi-firmy v Espace. Za měrně píšu nad-řidič, protože obyč. řidič nemá na to viset mi 20cm za nárazníkem za hustýho deště. Mno a pak se stalo, to co určitě každýho na dejvickým kulaťáku, kde exity hned zkraje křižujou přechody pro chodce, nejspíš zaskočí - auta zčista jasna zastavily, aby pustily agresivního dů-chodce :) A kde zkončil nadřidič? Samozřejmě v růžku mýho nárazníku. Vypochodoval jsem s neutrálním výrazem a třema úderama otevřenou dlaní.................... .............. jsem nárazník vrátil do úchytů a směrem k holohlavýmu nad-řidiči jsem jenom prohodil "Dobrý". "Promiňte" vypravil ze sebe nadřidič :)
O tom, kterak fungujou samoučící algoritmy onoho nad-drivera jsem se pak přesvědčil na zmoklých kostkách o půl km dál, kde se ten dement stejně lísal i na další auta

Jo a dneska jsem potkal na sjezdu z D11 směrem na Kolín minikolonu těch novej policejních koktávek f stříbrný metle a f modrožlutým dyzajnu. Zlatý bílý feldy se zeleným pruhem - tohle je strašně nenápadný a než si člověk zautomatizuje obraný reflexy při zmerčení novejch benga vozidel, bude to možná krušný :) Měli je udělat černožlutě pruhovaný, jako vosy, to je pudově zakódovaná kombinace pro nebezbečí (vosy apod.) a bylo by hned jasno :)
A když už jsem se tak OT rozkecal, tak nemůže nevzpomenou moje oblíbený kontroverzní téma zimních gum, což bylo dnešní téma na Impulsu. Popadla mě až trudomyslnost, jak tam kdejakej "dopravní expert" nadšeně hýkal nad možností, že by se zimáky zavedly povinně od-do, což by dozajista nastolilo na českých silnicích ten jedinej správnej extrémní eden



Matthes, záškodník z TechWebu 16.10.08 11:34:40 napsal: Luky. 16.10.08 11:17:17 napsal:
-> spartra: ... a né řidičovo dveře...
Snad ridicovy dvere ne? Chudak King, este ze to nevidi.
No vždyť, psal jsem snad o zadním čele?
-> spartra: ... a né řidičovo dveře...
Snad ridicovy dvere ne? Chudak King, este ze to nevidi.
No vždyť, psal jsem snad o zadním čele?

Luky. 16.10.08 11:17:17 napsal:
-> spartra: ... a né řidičovo dveře...
Snad ridicovy dvere ne?
Chudak King, este ze to nevidi.
-> spartra: ... a né řidičovo dveře...
Snad ridicovy dvere ne?

-> spartra: Celkem zrádná křižovatka. Když vyjíždíš z vedlejší, není tam doprava přes horizont na tu hlavní moc vidět (taky je tam omezená rychlost tuším na 60). Ale tohle na mě působí že favořiť jela zleva a užofka z vedlejší... Kažpodádně klika že to pobrala přední náprava a né řidičovo dveře...
-> spartra: škoda jí vypadala zachovale
-> Syny: budem tomu věřit
papír snese všechno.
tak to myslím, že v 64 a 1/3 auta je pro škodovku vražda i pro řidiče

tak to myslím, že v 64 a 1/3 auta je pro škodovku vražda i pro řidiče
-> spartra: taky myslim ze driv to bylo 50km/h - dneska je Euro NCAP v 64km/h (40mp/h) ale do deformovatelny prekazky...
-> BoRiS!!!: podívej se,jak je to zrychtovaný (nový) v 50km/h a porovnej to s tím na fotce 

-> Nwkt: 50km/h, co jsem vyčet, dneska to berou 65km/h, to je rakev
-> Tampajs: tohle bude tak v 40-45
-> Nwkt: myslim, ze 50 bo 60 to je...
-> Syny: mno a o tom tady celou dobu melu
mě je jasný,že ta rychlost velká v okamžik nárazu nebyla,možná jel předtím hodně,ale musel to o dost zbrzdit

-> U-Geen: to je jasný, říkám, dle mího je důležitý že ten člověk žije, rapid se opraví za čas a bude....timahle hádkama stejně nic nevykoumáme, třeba se na ten tacháš fakt díval!! ví bůh
-> U-Geen: A kam jsi to poslal? Já mam akorát log z GPSky, když jsem vycestovl do pangejtu a bylo to v malý rychlosti (cca 15? nechce se mi to hledat). Ohnul jsem akorát blatník a držák nárazníku no
-> Pedros: Jenze co vi? Vi maximalne kolik jel treba do zatacky (bo kde se to stalo) a pokud trebo dostal pak smyka, tak mel asi jiny starosti nez koukat na tachometr. Navic pokud se te zacnou protacet kola, tak te i rychlomer ukazuje vic, takze pokud dostal smyk a zacali se mu obe kola protacet a on cirou nahodou se nesnazil ho srovnat a koukal na tachometr, tak mu ukazoval treba 80, ale jen diky tomu ze se protaceli kola... Moznosti je plno, ale at se mi nikdo nesnazi tvrdit, ze tohle je 50+ :) To i v tehrejsich crash testech dopadali ty auta hur a to je posilaly proti betonovej zdi myslim ze 50tkou, ale za to ruku do ohne nedam...
-> Turda: problizne jo, ale v momente kdy se snazis co nejvic brzdit pred narazem pochybuju, aspon ja to nebyl schopnej zpetne odhadnout pri tech mejch dvou nehodach
-> Syny: já nevim já v tom autě nesdě...mě to tak bylo řečeno, člověk dle mího pocejtí přibližnou rychlost! neřikej mi že nepoznáš přibližně kolik jedeš v autě, jestli 20 nebo 100, nevim no...
-> Tampajs: a proč to číslo neřekneš ty? Snad to není tajemství
docela mě to zajímá,kolik to bylo..ale pochybuju že to Jarda ví

-> Syny: asi tak,taky pochybuju že to odečítal v okamžik nárazu..podle mě byl rád,že dejchá a nějak se snažil zachytit
-> Tampajs: věř mi že nemusíš jet ani jako debil,jak píšeš,může tě někdo sundat,můžeš dostat smyk a ani nemusíš jet jako blázen,nemusí tě někdo dát přednost,můžeš na něco najet a rozbít si držku o svodidla..důvodů je hafo

-> Turda: no ja jen vim jak dopadla shade v 60ti rovnou do zdi... A to shnila taky nebyla... To ze nekdo jede rychel a naboura, jeste neznamena, ze naboural rychlosti jakou jel 30vterin pred narazem...
Ono taky hodne ubrzdis a predpokladam ze ve chvili narazu ms jiny starosti nez koukat na tachac abys pak moch rict klukum na virtu v kolika si to nekam mrsknul 


-> Pedros: Když mám auto který nevyhovuje aktualním crashtestum tak se nesnažim jet jak debil..Vim může mě někdo sundat ale pravděpodobněji udělám chybu já..
Číslo ze mě nevypadne zeptej se v komentářích u toho rapídka at to řekne Jarda
Číslo ze mě nevypadne zeptej se v komentářích u toho rapídka at to řekne Jarda

-> Tampajs: sem zvědavej,jaký z tebe vypadne číslo 

-> Tampajs: prdel z toho nemám,ale velká rychlost to zjevně nebyla..
A není to o tom,že by jsi se nemohl zabít,zabiješ se v čemkoliv,když se budeš jó snažit,ale větší šanci na přežití máš v něčem novým,kde na tu bezpečnost dbají mnohem víc než soudruzi v 70. letech
než ve 32. let konstrukčně starým kočáře



-> Tampajs: no ale jako je to tak,,,,,neni to na ničem jinym než na osudu....neni to na bezpečnosti auta.....stejně tak můžu jet v novym superbu, bouchnu to do něčeho, vylítne mi airbag, blbě se při nárazu hnu a zlomenej vaz....řikám, prostě to je o osudu....samozřejmě u těcj nehod obzvlášť....je jasný že velký slovo tam má bezpečný auto, ale jestli máš umřít, tak prostě umřeš...s tim neuděláš nic!
-> Turda: Když to bereš takhle tak zabít se můžeš jak koliv.. Napřiklad se utopit lžicí vody

-> Tampajs: to je taky vlastně pravda....zabít se můžeš kdekoli a kdykoli, je to o osudu...viz COLIN MCRAE....jezdil celej život rally, žádný zranění, pak spadne z vrtulníkem...je to možný??? takže ono si opravdu nevybereš....jestli škoděna nebo A8ka 

-> Pedros: Hele ať je to jak chce zabít se můžeš na kole stejně jako v Hummeru či opeřinovaný audi a8 "pitcho"
-> Řízek: -> Turda: Maji z toho prdel hold no
BTW zatím ani jeden tip dobře :)
BTW zatím ani jeden tip dobře :)
-> Pedros: samozřejmě že to nelze srovnávat s dnešní dvojkovou oktávkou, ale přeci jen, sou kousky škodovek, který se prostě za rakve označit nesměj, viz tento, je názor co názor, nemá to cenu řešit, hlavní je že ten člověk je mezi námi a nemá žádnou újmu, bohužel jen ten rapid nasere, přeci jenom srdeční záležitost, ale co, je to šikovnej člověk, dá do kupy a bdue se jezdit dál....a třeba z toho něco vyplinulo, ponaučení třeba.....ví bůh...hlavní je že to je tak jak to je, a hádat se je zbytečný, třeba se někdy tu rychlost dozvíš a posoudíš....já každopádně nemůžu tady nic mluvit, takže tak....

-> Turda: na češtinu dlabu,nejsem ani já dokonalej,někdy se taky překlepnu 

-> Turda: jasný,ale i zdravý auto kostrukčně 32 let starý není možný srovnávat ohledně bezpečnosti s dnešníma.. teda pokud nejde o čínský přibližovadla..tam nabouraš do zdi a z auta je harmonika až po prdel auta..Nicméně máš pravdu,že mezi rzí netknutým autem a hnilkou bude velký rozdíl v bezpečnosti
-> Pedros: na mou češtinu neberme ohledy, nikdo nejsme dokonalí že? 

-> Pedros: také zdravím, pardon, jasný, já taky věřim v to že škodovky sou nebezpečný vehikly, ale zase věřim v to že když je o ní pečováno, opravdu je bez rzi, tak neni zas tak nebezpečná, a jsou tam i další subjekty který prostě dokážou tu škodu několikanásobně zmenšit! viz. Rapid 

-> Turda: ZdravÝm když už
Žádná škodovka není tak zdravá,aby tě zachránila od všeho
Musíme brát ohled na to,že je to koncepčně zastaralá kchár


Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu