-> Jarda - zrušená registrace 18.02.21 19:07:33: Hele já ti nevím, 250t jsem neutopil do všech Saabů dohromady a to úplně etalon spolehlivosti typu O1 rotačka není.
Třeba 9-3SC - auto stálo 70t, odjeto mám skoro 30t km, měnit se muselo:
- přední kotouče a desky (2.5t Kč)
- jedno přední ložisko (asi 3t Kč)
- čidlo EGT (asi 2t Kč)
- jedna stahovačka okna (rozbitá už při koupi) - použitá asi 300 Kč
- jedna tryska ostřikovače světla (rozbitá už při koupi) - použitá asi 100 Kč
Plus nějaká pravidelná údržba (olej, filtry, rozvody).
A já přemýšlím, jestli se plácnu přes kapsu a nechám tam udělat tlumiče a vůbec podvozek za nějakých 15-20t a mám pocit, jestli to má ještě u takové staré vrány smysl a ty tu střílíš 250t
