skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124206 příspěvků (zobrazeno 109901 až 109950) od 06.12.2007 do 13.05.2025, založil/a iDawe
-> Syny: Ty jsi povinen mu umožnit vyjetí ze zastávky, ale on tě nesmí ohrozit.
-> haso: znám

-> haso: Hmm, tak to bych odsral ja no, ale sou to kokoti, ja jedu 50, von blikne a uz je v pruhu a ja mam asi delat co...
-> kaprof: lebo virt

-> haso: proč třikrát
?

-> Syny: v slovenskej vyhlaske ma v takomto pripade prednost autobusar 

-> haso:
vseobecne známa skutocnost je , ze zima akosi skodovkam nepraje. po podobnych skusenostiach som vymenil vsetky eskapásky za nerezove spony. to sa mi zas podarilo utahovanim prerezat sponou hadicu. haha. aspon ze ta voda, co vytiekla bola tepla. reuma nehrozi.
vseobecne známa skutocnost je , ze zima akosi skodovkam nepraje. po podobnych skusenostiach som vymenil vsetky eskapásky za nerezove spony. to sa mi zas podarilo utahovanim prerezat sponou hadicu. haha. aspon ze ta voda, co vytiekla bola tepla. reuma nehrozi.

-> Syny: ja to tiez poznam ale mne sa stalo take s kamosom ze v lavom pruhu pri nas autobus..zamnou auto a autobus zo zastavky 1 blikla smeroka a uz strhol volant a vychadzal..ta len tak tak som sa nalepil na tamten bus a pribrzdil to...islo tam o milimetre...som mal dost nasrane v gataich alebo predvcerom som daval prednost z vedlajsenj na hlavnu a s prava prichadzal nadrozmerny naklad ktory sa bocil na tu vedlajsiu cestu...a ten sofer nvm ci drogoval abo co alepplny kotol a ja pozeram toto nevyberie tu zkrutu..a ked som videl ze koleso navesu sa blizi ku kadetu sup spiatocka plny kotol nastastie ze zamnou neslo auto a aj ked som nacuval asi 5-6mm este isiel dost blizko mna...nechapem takych ldui..on sa vôbec nepozeral dospetaku abo nvm..vôbec
-> haso: Vidsi, ja s tima autobusama mam podobnou zkusenost, ale zajimalo by me kdo ma presnost. Jestli ja, nebo autobus co vyjizdi ze zastavky. Protoze sem jel a kdyz em byl u zadku autobusu, tak jednou bliknul blinkrem a jeste nez zhasl, tak uz byl pulkou autobusu v mym pruhu. Tak sem ho objel druhym pruhem a ten zmrd na me jeste bliknul, tak sem pribrzdil a kdyz se na me nalepil tak sem ho z okynka vyfakoval... Kdyby v tom vedlejsim pruhu neco jelo, tak sem ho blbecka sestrelil, tak by me zajimalo, kdo by to odsral...
-> haso: kluud vidis a to je len blby termostat...
ja som sa dnes rano o 10 vybral do obchou a dosiel som tam o 5 poobede..chapete tomu?
ja som sa dnes rano o 10 vybral do obchou a dosiel som tam o 5 poobede..chapete tomu?
ja mam nepojazdne auto
reku pekny zimny den vymenim termostat...vypustim vodu, vymenim termostat (zabil by som toho kto tam dal tu zadnu maticu), zapojim hadicu, nalejem vodu a kukam z termostatu prudom tece
tak som to cely nasraty zas rozobral, dal druhe tesnenie a dotiahol znova a uz to netieklo tak reku hura!...
idem na testovaciu jazdu...ako prve ma skoro nabural idiot na octavii, asi 20metrov na to ma vytlacil z cesty autobus 99 MHD
tak kukam a stale budik na 60°C
prejdem asi 15km a stale 60°C
tak parkujem pred domom, otvorim zadnu kapotu a kukam ze hm tato hadica je nejak dole spustena a nejak to je vlhke...kuknem pod auto tam kvapka voda (a to som tu zasratu eskapasku dotiahol jak najviac to slo!) tak som rychlo tam dal kybel a vypustil som vodu a nechal som to tak, nemam na to ani najmansiu naladu
takze sumar dna: skoro ma 2x naburali a este som aj posral chladenie, hura

reku pekny zimny den vymenim termostat...vypustim vodu, vymenim termostat (zabil by som toho kto tam dal tu zadnu maticu), zapojim hadicu, nalejem vodu a kukam z termostatu prudom tece

idem na testovaciu jazdu...ako prve ma skoro nabural idiot na octavii, asi 20metrov na to ma vytlacil z cesty autobus 99 MHD




takze sumar dna: skoro ma 2x naburali a este som aj posral chladenie, hura

-> tunerlada: Ona ta matička mi totiž vybrnkla nad karburátorem. Nebylo by hezké kdyby se mi dostala karburátorem do sacího potrubí. Dokud ji nenajdu nebudumít odvahu nastartovat. Už jsem měl karbec dole, abych ji vytřepal. A v karbecu nebyla. Prohlídl jsem i celý motor a motorový prostor. Do karbecu by mohla ještě zapadnout do vzdušníku sytiče....tak zítra půjde naposledy dolů. Když mi totiž vybrnkla byl karbec přišroubovaný. S klapkama jsem nehýbal tak matička by tam taky zůstala a nepropadla do sání, kdyby tam skočila. 

-> Petkar1: to mě neřikej že honěj stopětku 30 kiláků tam asi nebyla 105 motor
to je složitý do něj prostě nabourat aby si dal nadržku někde..já bejt fízlem tak už po něm střílim po prvnim kilometru jako simír a ještě si u toho stoupnu ve 150km/h na střechu


-> Zaki: asi jo
nebo vod těch policajtů


-> Petkar1: docela dostal na budku chlapec, asi od maminky

Já dneska dělal další model

já dnes měnil startér ve fávu

-> Petkar1: Ten tam v jednu chvíli dával dobrý myšky 

-> J3STER: mno ty voe
to maš garaž plnou matiček že ju nemužeš pořad najit


Stále hledám tu matičku.

-> Klubko_: Tak to sme nekde realne 125 - 130 :)
-> petr s: leta pane 2006 moje bejvala 105. Na ceste ze sternberka do dolan. Tak nekde v pulce mezi stbk a bohunovicema
-> Syny: -> Pavel P..: -> petr s: Nevěřící Tomášové:D Šeřík by vám ukázal:D
petr s 06.01.09 22:55:43 napsal:
→ Bagrr- máma mele Emu: Tak leda když padá do macochy

→ Bagrr- máma mele Emu: Tak leda když padá do macochy



-> Bagrr- máma mele Emu 06.01.09 22:54:03: jj ale tachometrovejch a z kopce s vetrem v zadech :)
-> Bagrr- máma mele Emu: he mě 105ka dala 130 na jižní spojce... ale rozjížděl jsem jí od Krče a 130 tam bylo teprve až už Spořilova

-> Bagrr- máma mele Emu: tak s touto sa tocil tachometer v zakrute okolo 120..no fakt som mal kusok nasrate v gataich...nepoznam este jedneho cloveka ani z videa ktory by takto vedel narabat zo skodovkou

-> Bagrr- máma mele Emu: Tak leda když padá do macochy
-> gabo000000: stopětka prej umí taky 160 po rovině:-)
-> MOLSO: sa nesmejte-> Pavel P..: fakt som bol u kamosa a ma zobral nedleko ich dediny do takej dvojitej zakruty a smrt v ociach..som mimo bol
a prej 105ky nejedou


-> gabo000000: vtipy jsou jinde
-> gabo000000:









ja som dnes isiel vo vela konovej skodovke a skoro som si odhodil rozum:D
-> vhml: U mě to většinou vycházelo na cca 5 půlotáček velkým a dvě půlotáčky malím...
FORM 06.01.09 17:31:04 napsal:
Cesta do školy MHD ještě nikoho nezabila
NASRAT
Mě stačí ty 3 stanice tramvají, a to jen díky tomu abych neparkoval v modrý zóně
-> Tampajs: To já jezdim v režimu kolem těch 2000ot/min, a se spotřebou vážně nemám problém. Když potřebuju jet, tak na to klidně šlápnu a v pohodě...
Cesta do školy MHD ještě nikoho nezabila
NASRAT



-> Tampajs: To já jezdim v režimu kolem těch 2000ot/min, a se spotřebou vážně nemám problém. Když potřebuju jet, tak na to klidně šlápnu a v pohodě...
-> Bagrr- máma mele Emu: to jo, ale potřeboval bych vysvětlit logiku toho točení... Hlavně mi jde o to, jak poznám, že na tom malým mám nastaveno \"akorát\". A v jakých hodnotách se to přibližně pohybuje. Základ jsou ty 4 půlotáčky. Dává se vy výsledku míň nebo víc? Teď mám asi 2,5 půlotáčky
-> vhml: točí se oběma:D nejdřív velký, to je vzduch a pak malý... A hlavně tim malým se ovlivňuje bohatost směsi při volnoběhu a max při přechodech jinak se tím bohatost až tak moc neovlivní...
-> Syny: ale to rozřešení by měl fakt zajímalo, jelikož jsem nasadil novej karb a nějak se to nechová. Jaký jsou teda obecný poučky pro seřízení bohatosti a volnoběhu na sedru? Na bohatosti dám 4 půl otáčky a doladím si k tomu volnoběh, nebo točím i šroubkem na bohatost??? Na nějaký CO prdím, potřebuju aby to hlavně fungovalo a v zimě startovalo na brnk... Což zatím nestartuje...
-> Tampajs: Jo nebo 30tku, já to dělám očkem 30/32 a nikdy nevim kerá je ta správná. Hm to je divný, pak bych hledal chybu v karbu. Jesli je to teda klasickej SEDR bo ten EDSR. Vejška hladiny, jesli ti dovírá sytič když ho stáhneš. Nevim no. Je fakt, že je to metoda baj voko, ale dělám to tak odjakživa a s Raplem teď jezdim kolem 7mi na 100km. Pravda delší trasy ale i tak. Takže v metodě to nebude.
-> Turda: No a nebo je dobrý přeházet pořadí kabelů o 180°. To se pak dějou věci :-D
-> Turda: No a nebo je dobrý přeházet pořadí kabelů o 180°. To se pak dějou věci :-D
Nezapnout při štelování předstihu zapalování je stejně blbá chyba jako třeba nedát do rozdělovače palec a startovat s jistotou že to prostě chytne....stává se no...
Sice nie ja lebo som robil, ale otec sa nudil, tak daco mi porobil do 100-ky 

-> rené: Ještě bych něco vytknul.. Na kliku bych použil 30ku.. Pak bych si na řemenici nastavil ten požadovanej předstih a kabelem od cívky přiloženým k motoru bych tu jiskru kontroloval..povolit rozdělovač a otáčet až do chvíle kdy mi přeskočí jiskra
-> rené:



-> Tampajs: hlavně měj zaplý zapalování aby ti to házelo jiskru. Abys nedopad já když to dělal prvně... řikám kua je to nějaký pokažený. Točim motorem potřetí dokola a jiskra nikde. Pak přišel tatík, prohlásil cosi pitomcích, zapnul zapalování a ejhle. Jiskra byla na světě.

Já dnes pokračoval v krasojízdě.Rozebral jsem čepy z ramen komplet,trochu to všechno odrbal a ještě rozebral i zadní nápravu takže podvozek mám komplet připravenej na opískování
-> Tampajs: Na paltest se vyser. Vem nějakou zapalovací svíčku, píchni na ní kabel z rozdělovače z prvního válce třeba a očkem bo golou vel.32 otáčej a koukej na čemenici kliky, a sleduj kdy ti hodí jiskru svíčka. Pak podle takovýho výřezu v řemenici a stupnici na bloku poznáš jakej máš předstih.Jedna čárka je tušim 5°. Povol si rozdělovač tim malym šroubkem a otáčením si sešteluj nějak rozumně předstih. Pak to ohřej a hraj si s bohatostí a volnoběhem a snaž se tu bohatost srazit dolu a dolaďuj volnoběhem podle poslechu motoru. Musí běžet krásně pravidelně.
-> vhml: U SEDRu je bohatost ten malej a ten velkej je volnobeh :) Takze bych rekl, ze chybu delas ty :))
Pockame na rozhreseni Petra s :D
Pockame na rozhreseni Petra s :D
-> tomo-DK: huš potvoro
ja to nastavujem od oka ucha jazyku a nosa




