skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124228 příspěvků (zobrazeno 103251 až 103300) od 06.12.2007 do 24.05.2025, založil/a iDawe
-> Mantrabeach: malo to neni, ale zas je to "bez prace" hotovy. Co vsechno je piskovany? Podbehy, zadni lemy, spodek podlahy a kufr?
-> Mantrabeach: chvalim..ako vzdy

-> MATTESS: jj když už tak už
,to bude možná lepší auto jak žlutka 


-> lukáš Prodl: Takovej offroad...
-> Mantrabeach: Ty to bereš pěkně od základu
-> Tuner#2: přesně tak.já ale zíta ještě na to vlítnu,kompresorem vyfoukám písek kde ještě bude a prahy a dutiny stříknu penetrátorem od rustoleum abych měl trochu jistotu že to nebude reznout.vosk nemůžu dávat protože to ještě nemám v laku a akorát by to vyvzlínalo
Mantrabeach 07.05.09 21:09:17 napsal:
→ pyroman: docela dost ale bylo to i se
stříkáním.7t. kčTakže je to už v základu?
→ pyroman: docela dost ale bylo to i se
stříkáním.7t. kčTakže je to už v základu?
-> pyroman: docela dost ale bylo to i se stříkáním.7t. kč
-> pyroman: Já platil 200 myslim
-> Mantrabeach: na kolik tě vyšlo pískování?
-> Nwkt: oni sou už celkem vyčvachtaný... takže použiju asi hrubou mechanickou sílu
btw kolikrát se může dělat tahle opakovaná a kolik se za ní platí?


btw kolikrát se může dělat tahle opakovaná a kolik se za ní platí?
tak weltmeister je konečně doma z opískování.dopadlo to skvěle,teď je jak dětská prdýlka skoro
.pár míst dodělat a bude supr.omlouvám se za kvalitu ale stávkuje mi digitál tak to mám mobilem.

-> pyroman: Povolí hrubou silou 

-> Nwkt: jj to je v plánu, ale nejprve musím sundat buben, což se nepovedlo, protože ty šrouby co ho hrží jsou zarezlý, takže pokud nepovolí ani po prostříkání, tak odvrtám hlavu a zbytek vytočím
-> myschaak GO KH,NO KO: já doufám že tohle bude poslední repete
... s SUV mě vyrazili kvůli motoru, takže sem zařizoval ještě přepis a pak pohoda
-> myschaak GO KH,NO KO: já doufám že tohle bude poslední repete

-> pyroman: já měl repete v prosinci s tou druhou
s tou třetí by mě ani nepustili do areálu




-> pyroman: Vyměň obě prasata, já dal jenom jedno a jak to dopadlo
-> Nwkt 07.05.09 19:08:24: taky doufám že na podruhý projde.. v sobotu musím sehnat nový prase, protože to starý se mi nepovedlo rozchodit a ještě musím skouknout druhou stranu co je tam za problém
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 07.05.09 19:58:00: díky sketo
-> M@rtin 07.05.09 20:05:54: na to, že sem na to auto ještě krom výměny zadních světel a výfuku nehrábl, tak to jde.... hold auto nejlo naposledy doksy a pak jaroměř
-> myschaak GO KH,NO KO 07.05.09 20:15:19: gratuluju, já si dám repete
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 07.05.09 19:58:00: díky sketo



-> M@rtin 07.05.09 20:05:54: na to, že sem na to auto ještě krom výměny zadních světel a výfuku nehrábl, tak to jde.... hold auto nejlo naposledy doksy a pak jaroměř
-> myschaak GO KH,NO KO 07.05.09 20:15:19: gratuluju, já si dám repete
ještě fotečku s mladší sestřičkou a šup zpátky pod přístřešek)
-> pyroman 07.05.09 19:03:31: A sakra, brzy se opraví a je zase jako novej

-> Majkl 07.05.09 17:12:15: a bude aspoň bílej?? 

-> pyroman 07.05.09 19:03:31: gratuluju 

-> Vojtik: No pekny pane... Ja zase ve skodovce vozil nahradni pumpu celou
Kdyby se na ni cokoliv podelalo, tak nikam nedojedu, takze jako ND jasna volba :) U tebe jako plynivkare te to ale castecne omlouva 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: jen na zavody
jinak to mam snizeny jen primerene
preci jen mam rad svoje novy gumy vzhledem k tem ackum vzadu. A pres rok s tim jezdim do skoly, takze by nebylo supr s plnym autem jezdit na dorazech.
-> Tuner#2: jj, uz je shanim. (zitra mozna zajdu na vrakac) Sem se o variante pouziti z kyvky dozvedel az pozde a uz se mi je pred zavodem minulou nedelu nepodarilo sehnat. Ted tam pujdou zpatky seriovy vleckovy zas na tu chvilu na normalni jezdeni a na dalsi zavod uz budu mit pripraveny kyvkovy doufam
jo a ty mrte zkraceny tam jeste mam proto, ze sem prijel unavenej ze zavodu a uz nebyla energie to zas prehazovat pred odjezdem do skoly.


-> Tuner#2: jj, uz je shanim. (zitra mozna zajdu na vrakac) Sem se o variante pouziti z kyvky dozvedel az pozde a uz se mi je pred zavodem minulou nedelu nepodarilo sehnat. Ted tam pujdou zpatky seriovy vleckovy zas na tu chvilu na normalni jezdeni a na dalsi zavod uz budu mit pripraveny kyvkovy doufam

jo a ty mrte zkraceny tam jeste mam proto, ze sem prijel unavenej ze zavodu a uz nebyla energie to zas prehazovat pred odjezdem do skoly.

-> pyroman: Hele měl jsem absolutně stejnej problém na winteru
taky STK na dvakrát

-> Nwkt: nesouměrnost zadních brzd.... levá lítala jak ďas, takže šišatej buben nejspíš a pravá nebrzdila skoro vůbec a rozdíl mezi stranami byl 60%
-> pyroman: Jakto?
tak sem byl s hnědákem na tk a em a pro velký úspěch si tk zopakuji 

-> Tuner#2: Tssss v zadnem pripade 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: No vidí, tak to máš v předu tak 12cm a vzadu 7cm na snížení

-> Tuner#2: Tak hlavu zas ne no... ted jsem to kvuli Tobe zmeril a vepredu je mezi kolem a lemem 14cm a vzadu je to jen 9cm... 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: No však to píšu. U sériové škodovky strčíš v předu hlavu mezi kolo a lem, to neuděláš ani u leckterého soudobého off-roadu a u těch rádoby teréňáků typu SUV nemluvě 

nechal jsem s udelat novy strop na GLS, mel by byt hotovy zitra, jsem zvedavy na vysledek.. jako inspiraci jsem pouzil tento z nejake GLSky..
-> Tuner#2: Jak offroad? Ja mam vsechno v serii, proto je to tak vysoko...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Až budu potřebovat a chtít off-roada, tak si ho koupím, ale nebudu ho přece dělat ze škodovky 

-> Klubko_ 07.05.09 16:22:44: Vždyť jsi chtěl dávat z kyvky taky ne?
-> Klubko_: To je to snizovani me by se to nestalo 

-> Klubko_: Když jsem vzal v tom Maďarsku tu díru, tak to byla taková rána, že jsem myslel, že upadlo kolo a kasli budu muset znova všude svařit. Bylo to v lese (stín, slunce) a ta díra měla snad půl metru. Kolo naštěstí vydrželo a i vše ostatní, akorát ten rovnej plech se prohnul. Jinak při běžném ježdění to na dorazy s prádným kufrem nechodilo a pokud jo, tak to žádné rány nevydávalo a teď mám ještě tvrdší pružiny a to to na doraz nepustí vůbec - vyzkoušeno s vazelínou na dorazu.
zastavuju u domu, 2 kola na trave, 2 na silnici a najedou auto prudce zpomalilo
uz abych zas mel seriovy pruziny vzadu


-> Tuner#2: ajo, tak takovy kratky se neohnou
ale zas na druhou stranu pred tema novejma pruzinama ti to do tech dorazu chodilo? Nebyla to pak uz rana? Ze se ti pak i ten plech prohnul.
Pochopitelne ty moje serezany seriovy pruziny nejsou to pravy orechovy, ale mam zas tuzsi tlumice, ktery dost podrzi (vyzkouseny na "referencnim" hrbu se seriovejma i tema tuzsima tlumicema). A prave pri zachovani delky toho dorazu si myslim, ze kdyz uz dojde k tak velkymu propruzeni, utlumeni na neni takova rana, jako kdyz je kratkej.
Nehadam se, jen pisu svuj nazor
, s tim, ze co auto to original souhlasim
Bysme museli udelat nejaky objektivni mereni a pozorovani, hloubani a dloubani, abysme prisli na to, ktery je nevyhovujici

Pochopitelne ty moje serezany seriovy pruziny nejsou to pravy orechovy, ale mam zas tuzsi tlumice, ktery dost podrzi (vyzkouseny na "referencnim" hrbu se seriovejma i tema tuzsima tlumicema). A prave pri zachovani delky toho dorazu si myslim, ze kdyz uz dojde k tak velkymu propruzeni, utlumeni na neni takova rana, jako kdyz je kratkej.
Nehadam se, jen pisu svuj nazor


Bysme museli udelat nejaky objektivni mereni a pozorovani, hloubani a dloubani, abysme prisli na to, ktery je nevyhovujici

-> havlik: Ono co auto to originál, těžko v tomhle říct co a jak. Pak by jsi mě nadával :-)
Zhodnotil jsem situaci tak, že to dopadlo velice dobře a vzpomněl si na mladá léta, jak jsem se díval v televizi na MacGivera, vyštracal jsem kus vázacího drátu, kombinačky a šroubovák, na drátu udělal očko průměru 3mm, očko dal pod jeden ze šroubků na palivovém čerpadle, nasadil nátrubek zpět do čerpadla a za stahovací páskou udělal druhé očko a hadici přitáhnul, zabouch kapotu a jel domů. Oprava je kvalitní, páč už funguje dva dny a pokud nebudu muset, tak na to už ani nešáhnu
Né, sranda, až to půjde, vyměnim črpadlo, ale všechny spoje benzínového potrubí po této zkušenosti radši pojistím fasetkama proti axiálnímu pohybu


z čehož jsem usoudil, že se asi něco opravdu děje, tak jsem otevřel kapotu a zahalil mě mrak zplynovaného benzínu a po celé pravé části motorového porstoru různě stékal a zkapával benzín. Při tomto pohledu se mi na čele a na zádech vyrazilo poměrně velké množství studeného potu, páč benzín byl i v altíku...Na chvíli jsem odstoupil, a čekal, jestli nebude situace ještě nějak pokračovat, ale naštěstí se už nic nedělo a benzín se rychle odpařil. Závada byla na první pohled viditelná...
a úterý jsem málem přišel o rapida...Jel jem Chrudim-Žamberk-Chrudim a cestou domu kousek za Vys. Mýtem jsem počal poměrně dost intenzivně cítit benzín a jelikož předemnou ani zamnou nejelo žádné jiné auto, tak jsem si domyslel, že je to asi cítit z mýho stroje, chvíli jsem přemýšlel, co se asi mohlo stát, když jedu celou cestu na LPG, a za mnou není na silnici nic vidět, tak jsem asi po 300 metrech radši zastavil na zastávce, že zkontroluju situaci, co že se to děje. Když jsem se podival na autop zezadu, tak jsem viděl, že je celý zadek plný malých flíčků