A nakonec :D..bude vybaven klasickejma okapničkama a serepetičkama jako série..akorát newim estli na střechu dám černou origo anebo ze 130tkovýho chromovou..ale táhne mě mít vše v chromu a nerezu..páč i kliky budou z oužy (ano jeto tuzing) a sámo kola budou zas chromový mangelsácí..jo a 100%naněj příde i linka..akorát uvažuju estli černou anebo zlatou jako na jawkách...uvidíme..
no jinak dyž už situ blemcám dušičku :D..tak pokud to někdo čtete :včéra mi v 21:00 odešel muj suprprofižužáckej kompresor..tudíž sem do jedný v noci opravoval..nakonec mi ráno prdnul naněm ke wšemu stírací kroužek a prostě mi házel olej do vzduchu..a stim se prostě nedaj sstříkat ani vrata...tudíž sem byl nucen použít OBI-HOBI-taiwan speciál..owšem otunil sem ho odlučovačkama z mého..a ejhle krom toho žemoc nedržel tlak a furt bežel to nakonec dal :D..Prostě story žese z toho budu muset co nejdřív ožrat do sraček :D
jinak sem prostě smolař..pokaždý mi když stříkám auto nato sedne náká muška..a to už nekolik dní nechávám garáž totálně zavřenou..a den před sem tam lítal s plácačkou :D..ale proste se bestie odnekad vzala a užje součástí mí střechy..je malaá naštestí tzn začas jí vydrolim :D..ostatně minule tam taky byla a jakse lak všem líbil že havlíku :D...zajímaví že dycky na střechu sedne..:D..
HIstorie: auto bylo zbroušeno po všech možných opravách pod vodou .pak lehce kitováno. stříknuto základem a opět rovnáno pod vodou.Výsledek viz foto.Ano má určo pomeranč ale doma to jinak neudělám (asi rukama)...a hlawně sem ho eště newidel na sluníčku tudíž z umělýho světla v garáži eště netušim jak moc se povedlo či né..každopádně lepčí než váleček anebo nedejbože sprej :D
toto som dnes vyfotil na 742.136 motore, ktorý som v sobotu doviezol pre Molsa. To čidlo je domorobo úprava, alebo sa to nedajbože k niečomu montovalo niekedy sériovo?
inac pol dna som odstranoval drziak pozdlzneho ramena...ked to niekto bude vyvarat na svojej nech to tak nevystuzuje:D nikdy neviete kedy to budete chciet dat dole takze neprehanajte to zo zvarmi
tyvole vy ste ale raststi..to musi kazdy odstudzovat cloveka ktory to raz zoskrabe potom antrie neikolko vrstie v a pak zas skrabe?:D rodicia si myslia ze to robim naschval no ale vysvetlite im to
-> petr s: Forman s Motor Excelem stojí v Rapotíně, Asi to vyndám o víkendu, ted nejak není cas. V garáži mám jednu S120 bez hlavy, na svoje mautě mam vyndanej chladič a budu měnit topení a od sestřenice klukovy nedobíjí Fáčko. Díky němu jsem se dostal k tomu ME.
-> petr s: Mám taky jedno favo je tam vačka od Pavlíčka z Brna a leží ted v chlívě asi tři roky bez vany. práší se do něj. to bych klidně obětoval za motor od ME. Na jejich stránkách píšou, že karburátorový fávo upravovali na 60kW.
-> petr s: Prej DIplomovanej specialista. Auto je rezavý a on ho opravovat nechce, za tři roky to je třetí auto který dojezdil, že muselo skončit ve šrotě. Vyberu tedy motor a dám tam místo toho do kufru zadřenej Š120, snad jim to bude fuk.
-> petr s: By to byla moje poslední jízda. Brzdí jen ručka. Bratranec ho za rok takhle zrasoval. Je to odchovanec toho ústavu v Zábřehu, maturitní obor Autodiagnostika, plus má titul Dis.
A na hlavě je vyražená MEX TUNING, tak přemejšlím co z toho motoru vzít. Asi bude upravená hlava, možná vačka. obsah asi ne. Karbec je mi na nic. Papírově to je 781.135. Jak poznám vačku z ME ?