skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> zidlik: tak to já sem jezdil s Dafem a bohužel žádnou takovou "zábavu" sem neměl
-> Zdeněk.: liazka je bomba stroj hlavně ta motorová brzda aspon brzdí ne jak u moderních hogo fogo aut..nevim s jakou jezdíš ale u nás v autoškole to nemělo ani pásy takže ses nemusel poutat..prostě krása
ted to nešlo nastartovat se všim se vždycky muselo zahejbat aby to naskočilo a když to naskočilo dal si za 2 tak to najednou jelo dozadu a instruktor začal řvát kurva kurva ten motor zase naskočil na špatnou stranu
nebo to zase nechtělo chcípnout tak se to muselo vždycky zadusit motorovkou
s radostí na to vzpomínám a zase bych se projel docela prdel to byla





Poprvé v životě jsem dnes v autoškole řídil Liazku
, v 18ti letech jsem nechápal, jak se můžou na normální silnici vyhnout dvě auta, teď ten pocit zažívám znovu


stika87 10.08.09 16:37:51 napsal: → Klubko_: takhle to vypada mnohem lip to auto ;-)jsem z toho cely rozpolceny
dalky paradne sviti, ale bez nich to vypada rekneme lip a tak no. Ale ty chromy uz tam nejspis davat nebudu. Zustanou na ouzu 


my jak děláme vpráci ty vopravy karoserií tak třeba voláme na vrakáč za blatník na fiat doblo a voni si řeknou 5 tisíc(třeba 7 stojí novej-nevim přesně)tak se zeptáme zákazníka ten řekne kupte jetej tak pro ten blatník přijedem a von je pomačkanej jak svině takže to pak člověk musíj eště celý rovnat..prostě nahovno
-> Nwkt: -> petr s: no dyt me to neřikejte na vrakáčích sou svině vychcaný
-> zidlik: 800 stojí nová
-> minno: nič sa nestane ak nebudeš triekat do kluky a remenice , prípadne vyšliapni spojku
-> zidlik: Litr za jetou kapotu? Ještě že mam novou origo za 800,- 

-> stika87: nebo když na ni nic nehodej tak si reknou litra
já vyházel tolik věcí a ted toho lituju že sem si to nenechal


-> zidlik: presne. uz je to krize pomalu. a kdyz uz tak na ni neco hodej. tak uvidime ;-)
-> stika87: jo určitě mám ho tady schovanej aby ho nikdo nepoužil...já byl taky na pár vrakáčích a všude to je nahovno protože škodovky už moc nevedou a když už maj tak sou ty kapoty vprdeli
-> zidlik: je to v ... kapota zatim nei ale schanim tak mi ten plisek nech nekde stranou ;-)
-> minno: inak tusim sa mi zda ze ked vyslapnes spojku tak ti tie axialy nevypadnu 

-> Klubko_: takhle to vypada mnohem lip to auto ;-)
tak auto po vandalech vopraveno ještě počkám až barva trošku uzraje a ještě to sleštim ale jinak docela dobrý ale je to prostě vidět že to je už dodělávaný no

-> Klubko_: nj, vdaka :)
-> minno: jj, to je az pod rozvodovym kolem. Tak to sem ti poskytl vic informaci, nezs potreboval
Ale zarovem i odpoved proc se to ma zajistit. Aby prave nevyskocilo axialni krouzek z te drazky. 


-> Klubko_: aha, ale to sú až pod rozvodovým kolesom potom...ja teraz mením len gufero
len som chcel vedieť prečo sa to má axiálne istiť, to je vsjo.

-> minno: viz fotka. Ted sinejsu jistej, esi se tomu rika axialni krouzky nebo axialni loziska. Je na tom takovej zobacek, kterej musi zapadnout do drazky. To uvidis, az to rozdelas. A to, esi to mas spravne slozeny poznas snadno. Kdyz dotahnes remenicu (staci trochu) uz s nasazenejma rozvodama a nepujde zatocit motorem, mas ten krouzek spatne. Povolit remenicu, zkontrolovat, dat spravne do drazky, postup opakovat. Kdyz se bude tocit, je vsechno ok.
-> Klubko_: neviem aké krúžky na kľuke ale to je jedno, zrejme nejaké na vymedzenie axiálnej vôle, len mi šlo o to vedieť prečo sa tá kľuka axiálne istí pri výmene rozvodov a či by som ju nemal istiť aj pri len samotnom zhodení remenice.
-> minno: pri vymene rozvodu se ti klika axialne pohnout muze, to nevadi. Pak pochopitelne spravne nasadis novy rozvody
Pred tim, nez dotahnes remenicu se podivas, esi ti spravne sedi axialy, pripadne je spravne usadis a dotahnes.

-> suri: jj, a načo sa má potom istiť kľukovka proti axiálnemu pohybu pri výmene rozvodov, keď sa dáva dole tiež remenica + aj rozvodové kolo? aký je v tom rozdiel oproti tomu keď dávam dole len remenicu?
-> minno: nie je začo ale hlavne riadne tresnut a poriadny trhák s rúrou
-> Borin - Král tuzerů, Matthes, záškodník z TechWebu: uvidim, jak to se mnou a dalsim svarovnim bude vypadat. Preci jen se svarovanim nejspis zivit nebudu, zustane jen u konicka. A kdyz se budu zivit necim jinym, tak si kouplm lepsi masinku
Toho myho einhella sga 131 sehnal tata (bez toho bych asi nemel sade a muj zivot by se ubiral naprosto odlisnym zpusobem) od jenoho mistnoho klempire-ozralce jako vrak. Nechal to zrepasnout a ja to ted este vylepsil elmag. plynovym ventilem a kovovym bovdenem. Nekdy mam pocit, ze to svaruje paradne, jindy nejsu schopen udelat kloudnej svar.

-> suri: dakujem
-> minno: zaradit 5ku ručnú podložit kolesá , 30ka nástrčkový a 1 gola s trhákom a trhnút , predtým ešte poriadne tresnut po šrobe a určite povolíš , gufero vypáčiš šrobovákom nové poriadne namažeš a rúrkou narazíš nasadí namazanú remenicu a utiahneš na 100Nm
kamaráti prosím poraďte, chystám sa dnes meniť gufero na prsiach motora pod remenicou kľukovky, ako mám postupovať? normálne nechať zaradenú rýchlosť a zatiahnuť ručku aby sa mi nepretáčal motor a tak povoliť šrób na remenici? vymeniť gufero a potom rovnakým spôsobom nahodiť remenicu a momenťákom doťiahnuť?
-> zidlik: jj

-> Kaprof-Los Koramos: jako kdyby to byla jenom barva tak sou akorát dva litry vprdeli ale když pak nad tim strávim desítky hodin práce a díky nim to můžu dělat znova tak to mě nasere nejvíc
-> Kaprof-Los Koramos: je jí 5..hroznej vopruzák..kdyby prudila jenom vona tak to del jak tuhle já něco nastříkám a voni mě řeknou zajed si stim do garáže my deme pálit bordel tak at ti to na to nenalítá..s čerstvě stříklim autem nemůžu jezdit někde..voni sou jak tataři
-> zidlik: kolik ji je?

-> Kaprof-Los Koramos: uvidim možná to pudu udělat k sousedoj tohle je hrozný..tak pěkně to stříknu a vona mě do toho šáhne a ještě mě to ukazuje na prstu hele to je pěkná barvička já myslel že ji tu ruku uříznu..ted je vtom zase samo bordel..doufám že to rozleštim znova už to nestříkám
Rapida, Maxik , Bugina.......vsetko je pojazdne, vsetko slape a ja som mal krasny oddychovy vikend......
-> zidlik: nechceš pujčit garáž?
-> zidlik: to chce klid hele...
doprdele já ten lak na autě snad nikdy nevopravim..já si nastříkám auto a příde sestra a šáhne mě do toho rukou...jindy mě do toho zase nalítá prach protože musej prostě jezdit s terou kolem auta já už fakt nevim a ted sem se zase pohádal s dědkem protože sem mu chudáčkoj postříkal trávník a má ho trošičku červenej..to je teda hrozný sem si zase vyslech že už tam nikdy nic neporoste..kdyby nerostlo nikde nic kde sem něco vylil tak máme na zahradě jenom hlínu...tak já to du zase znova vobrousit a nastříkat znova..poslední pokus pak to de do lakovny kuli moji pošahaný rodině
-> Klubko_: aha koukam navrat k emku, tak ze zadni naraznik je volnej ? 

Přidal jsem fotky do karty auta a dneska se začne konečně s ozvučením

Ja som prave prisiel z EMISNEJ KONTROLY :)
presli sme bez problemov :) bol som ja a bracho nato ze to bola moja prva emisna kontrola bolo celkom super :) stretol som pana co bol so svojim kabrioletom feliciou :) ma doma cez 10 kusov aut od tatier az po skodovky ... skratka najvacsi magor akeho som stretol ....
ten clovek je chory








Já teda párkrát vařil MIGTRONICEM a měl sem Einhell 170ku.. Teď mám BLUE 190ku a jsem spokojen.. Když stim člověk umí nevidim problem.. Za pár korun hodně muziky.. Neříkám že si časem nepořídím něco lepšího ale na to moje lepení sem nadmíru spokojen.. Uznávám ta 170ka Einhell nic moc.. Bylo fakt potřeba vyvynout velkou sílu na hořáku aby to začalo vařit.. Oproti tomu ten blue je pecka
-> Borin - Král tuzerů: No einhel byl jeden z kandidatu, ale nastesti sem dostal rozum. Co jsem na ne cumel v obi tak t byla dobra tragedie. Uz jen provedeni a ovladaci sila na spoust horaku :-D to sem nevedel jesi sem si zlomil prst nebo spoust seple... Hold ventil na plyn v horaku...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Někomu obyč stačí...ale než třeba Einhella, to radši nic...
-> Borin - Král tuzerů: Nojo moje stala pulku
Ale verim... alfy fajn :-)

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já mám tuhle mašinku www.schinkmann.cz/svarova
ci-zdroj-alf-180-basic-hd 

-> Borin - Král tuzerů: No jiste Iskravar MIG (proc kdyz svarim MAGem?) 163
Boduju taky rucne, pac tam nemam na to funkci
Ale co jsem delal s argonem, tak taky vse sam a nic programovatelnyho... Ale ty jsi mnohem dal jak ja... ty moje svary
No... ale nemusim je vetsinou brousit pul hodky 




-> Matthes, záškodník z TechWebu: ty máš Iskravar ??? já mám poloautomat tam jde nastavit i automatický bodování s časovou prodlevou...zmáčknu čůdl a můžu jen dávat hořák na pozice a boduje sám, ale mám to všechno vypnutý...sám si to udělám nejlíp 

-> Borin - Král tuzerů: No tak svaret v kuse plech tak z nej mas vetrnik... Ale prave na svarinfu byl zajimavej clanek o uprave CO pri bodovani... Ze si das prepinac na bednu a na jednu polohu vse funguje normalne a na druhou polohu mas porad sepnuty stykac a horak po napetim a tlacitkem spinas jen plyn a posuv. Tim stykac nenamahas vubec
Jinak nevim jak je na tom Iskravar, snad vydrzi 


-> havlik: Ajo 
