tady je ten stroj-technickou má do května sice je totálně nasračku ale mě je jedno čim jezdim hlavně že bude rapid schovanej přez zimu v garáži(doufám-jestli se mě tahle do zimy nevysere)
já přehodil kola na pracovní škůdce na zimní zadělal sem čalounění přehodil rozdělovač pošteloval motor a normálně už dá i 120km/h a načepoval sem plyn kterej sem tam včera nainstaloval a normlně to na něj hned naskočilo a jezdí to
včerajsem byl na Emisích,bohužel mi to borec nezměřil,pač ještě nemám k úplnosti motoru Catalyst,tak tam najel s Roomstrem a jeho hodnoty vytiskl k mému Rapidu.Ptám se je jedno jaký S2 Cat.tam příjde?Samoz. že z 1.3,rady mi napište do sz-díky
-> Tampajs: Podle mě dostaneš hovno.. vůbec chyba, že si bez smlouvy
Ale co.. zejtra (vlastně dneska) si udělej důkaz, že tam makáš, pak mu řekni, že chceš peníze, že končíš... A když se bude cukat, tak naznačíš, že bys nerad běhal na pracák s hlášením o tom, že tě zaměstnal na černo..
EDIT: AKorát nevim, jestli by ses pak sám nevystavoval průseru - a to nemluvim o vyhrožování..
ja sem tedka byl vymenit kulak, myslel sem te vymenim celej krajni dil ridici tyce ale jaksik se tam neda zadnym vercajkem dostat, a bude to chtit pres zimu repas napravy, pac je nejaka orezla :(
budu vám vyprávět příběh jak chybělo odhadem půl desetiny milimetru k tomu aby moje autíčko lehlo popelem.
již delší dobu mě trápilo tlačítko na stahování okna, dnes to už opravdu přehnalo. tak jsem proti původnímu plánu jít si lehnout se nehnout zajel k mototechně. chtěl jsem vyndat tlačítko pravýho okna (který není v elektrice neboť chybí ta převodovka místo kliky.. mimochodem nemá někdo plonk?) ale tomu se nechtělo ven, tak jsem vyloup levý který mělo ulomenou packu takže tam drželo jen tak na dobrý slovo, odpojil dráty a šel nakupovat. milý pan mototechnář si tlačítko nechal že se po něm zítra podívá v brně.
již v klidu u garáže jsem vyloupl to pravý a že ho dám místo levýho když tu při zapojování drátů zdechlo rádio a protože jsem ještě nezhasl motor klesl i volnoběh. ač jsem si byl 100% jist že dělám vše správně dělo se to neustále.. takže přišla ke slovu zkoušečka a bádání co se děje. a ono - při zapojování konektoru došlo k nepatrnému zamáčknutí kontaktu dovnitř a objevilo se na něm napětí které tam nemělo co dělat.
takže jsem se jal nebohé tlačítko rozebrat a zjistil jsem že pohyblivý kontakt je natolik rozplácnutý že se dotýká všech tří pevných kontaktů s vůlí mnohem menší než desetina milimetru. takže jsem pohyblivé kontakty vohnul, tlačítko složil a vyzkoušel zda je v pořádku. teď jak to píšu mi došlo že se v něm už musel někdo vrtat protože vzhledem k tomu jak je kontakt namáhán se naopak opotřebením zavírá, nikoli rovná, no a onen vrtač místo aby oprdlal oprskaný kontakty šroubovákem se rozhodl že zmenší vůli narovnáním kontaktů...... a že by to mohlo způsobit zkrat už nedomyslel.
no a vzhledem k tomu že dobrák kterej to tam instaloval zapojil přívod před pojistkou opravdu chyběl hodně malej kousíček aby začalo hořet.