skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Qwak 26.07.15 19:09:47: já nemůžu sehnat rozumnou m42 do třicítky a tady se to cpe do žigulů 

-> FORM - zlomená ojnice 26.07.15 14:29:29: tak trochu no...
-> Qwak 26.07.15 18:45:51: No s tím ISem to bude zajímavý vozítko 

-> Qwak: Ten vypadá ještě pěkně. To už takhle snížený bylo? Doufám, že nebude nějaký tuzing...
-> Qwak: pěkné pěkné 

-> Qwak: jiného motoru se ti zachtělo? Chudáci malí jak teď budou jezdit na útoky 

-> ZZ__Top: nenéé radši spíš tohle: M42B18
-> Qwak: myslíš, že celý Islámský stát narveš do žigula? 

Trošku se poléčí a bude dobrej... nicméně jako základ pro zástavbu IS stačí.. navíc za ty peníze 

-> Mil@n: Hele když já tu napíšu takové romány co se mi posralo tak mi jen napíšou abych do toho nehrabal.
fčera
nějak se omylem stalo, že místo píďomobilu jsem se včera staral o korejskou popelnici :)
a o pár garáží vedle mezitim na dědka spadly vrata.. ten starej typ se závažíma, já mám naštěstí ten na péra, kterej je postavenej úplně jinak.. ale většina garáží u nás má ty závaží a u všech je ten čep před vypadnutím, lidi to maj zajištěný hřebíkama a tak.. takže jsem ještě pomáhal dědkovi opravit vrata..
nějak se omylem stalo, že místo píďomobilu jsem se včera staral o korejskou popelnici :)
a o pár garáží vedle mezitim na dědka spadly vrata.. ten starej typ se závažíma, já mám naštěstí ten na péra, kterej je postavenej úplně jinak.. ale většina garáží u nás má ty závaží a u všech je ten čep před vypadnutím, lidi to maj zajištěný hřebíkama a tak.. takže jsem ještě pomáhal dědkovi opravit vrata..
-> minno: Kit car?
Po 150000km se rozklepal motor z favorita,za ty km je to slušné.Tak proběhla výměna druhý kus.Akorat se kazilo co mohlo...Prvně bylo špatné ložisko v klice tak výměna,rovnou s tím jsem dal novou spojkovou lamelu.Po napasovaní na převodovku si říkám,kouknu na ventilové vůle.Koukam na vahadlo kde jsou 2 matky a tuším problém.Samozřejmě tam byl zavit špatný a nešla nastavit vule
Tak výměna klaviatury a říkam si že už to bude rychlovka
K motoru byl bezkontakt tak ho montuji do auta.Po dokompletování bezkontaktu nechce chytit,to už jsem naštvaný.Vyměním ETZ za druhé a nic,tak zkouším cívku.Cívka vyměná a konečně vrčíme
Doladím spojku jedu na zkušební jízdu.vše ok.Tak si říkam že zajedu za kamošem po ujetí asi 20km přestavam jet
opět zkouším cívku a etz a pořád nic,tak si říkám že už jedině rozdělovač
Samozřejmě to byl on...Takže z puvodního bezkontaktu mě zatím zustala ETZ






Lak na autách ma nemá rád a stále ma prenasleduje
Dám vám jednu radu, nikdy sa nepúšťajte do opravy praskliny v laku....

Dám vám jednu radu, nikdy sa nepúšťajte do opravy praskliny v laku....
-> Stepan FUN: tak před cca 3-mi letý byl kokpit ještě tabu. Víkendy byly volnější i za nás. jsme tenkrat rozdávali vjezdový karty jak volňásky do kina 

-> Antony: Tak kokpity jsou veřejný... ;-) S tím problém není... Utajená je (prý) prakticky jenom šachta pod kokpitem, kde jsou počítače... Jenom jsme se shodli na tom, že zákaz focení je stejně pikačovina, protože ta krabice stejně nikomu nic neřekne. Důležitej je software, ale to bys ten počítač musel fyzicky odnýst a mít zařízení, kde bys ho zprovoznil a data z něj dostal.
Edit: Každopádně zkusím domluvit, až se uvidíme zase osobně. ;-) Dneska jsem stál u hangáru i s vlastním autem. :-) O víkendu se to tam tolik neřeší...
Edit: Každopádně zkusím domluvit, až se uvidíme zase osobně. ;-) Dneska jsem stál u hangáru i s vlastním autem. :-) O víkendu se to tam tolik neřeší...
-> Stepan FUN: to by byla paráda. Migy 21MFN i Alcy mám prolezlí z dob aktivní služby, ale gripeny jsme tenkrát ještě neměli vě výzbroji.
O foťáku vím (brácha kdysi vyhrál fotosoutěž 211. letky a byl pozvanej na základnu a do TOPu), nadruhou stranu česká armáda s tím dělá strašný obstrukce a přitom u švédů si nafotíš co chceš včetně kokpitu. A přitom to jsou stejný verze. . .
O foťáku vím (brácha kdysi vyhrál fotosoutěž 211. letky a byl pozvanej na základnu a do TOPu), nadruhou stranu česká armáda s tím dělá strašný obstrukce a přitom u švédů si nafotíš co chceš včetně kokpitu. A přitom to jsou stejný verze. . .
-> Antony: Základní výklad dělal člověk co objednává ND (kamarád), pak se k němu přidal odbornej technik a začal ukazovat speciality...
Apropo... Asi by to šlo domluvit... Nebylo by to hned, ale určitě by to šlo.... Ke Gripenům by nebyl problém (bez foťáku), ale k Alcám to asi nezvládnu... Oni prej kluci od ALCY jsou protivný... I když je to hangár hned vedle...
Apropo... Asi by to šlo domluvit... Nebylo by to hned, ale určitě by to šlo.... Ke Gripenům by nebyl problém (bez foťáku), ale k Alcám to asi nezvládnu... Oni prej kluci od ALCY jsou protivný... I když je to hangár hned vedle...
-> Stepan FUN:
to jsou všechny letadla 4-tý generace 
Každopádně závist, apropo kdopak dělal výklad, někdo z pilotů, mechaniků, nebo nějaký papaláš?


Každopádně závist, apropo kdopak dělal výklad, někdo z pilotů, mechaniků, nebo nějaký papaláš?
Celkem nic, ale byl jsem na soukromý prohlídce JAS-39 Gripen s odborným výkladem a možností nakouknout tomu "pod sukně"... No do teď nechápu, že si do toho někdo dobrovolně sedne... Nebrzdí to, aerodynamika je (úmyslně) úplně v pr_eli, bez počítače je to neřiditelný, zpětná reakce ovládací páky se nekonná... Ty piloti jsou snad sebevrazi...
sudruhovia asi kedysi neratali, ze bude nikto cpat na octu sirsie kolesa ako su tie poondene ziletky. Takze repas brzd, podlozky a normalne kolesa, aby som sa na tom nezabil
Tak nová vodní pumpa je na místě a mám pocit, že mi někdo vyměnil auto. Motor je tak o 90% tišší, chudák pumpa už to měla asi nahnuté dlouho...
-> Arnold: no proto 

-> suri: asi lepsi nez delat autoskolu pesky :-D
-> castrol: časem bude 



-> suri: Třeba to je Romel. 

-> Michal N 283: sak toto
-> Strycek Marty 24.07.15 19:56:50: Fabka fuj
Úspěšně jsem absolovoval další jízdy v autoškole bez bouračky a ztrátách na majetku :D
-> castrol: je to divne ale aj taki trotli existuju
-> Michal N 283: co uz kto môže závidieť starú vrrazdu -> Arnold: ale co ten tlmič tam treba ruru 

-> castrol: ludia su hovadá..závidia aj staré auto nie len nové-vlastná skúsenosť
-> Antony - zrušená registrace 21.07.15 18:42:54: A hele jednohubka 

-> Michal N 283: kamarát vravel ze to je zavist ale co uz len mne kto môže závidieť feliciu ?
-> castrol: dakedy mam pocit, že im je horko celoročne

-> Michal N 283: uz je dlho horko
-> castrol: no to ma poser...to už je v pi.. jak tým ludom pripeká

dnes namna bola zavolala polícia ze nezmyselne turujem a fkekujem za dedinou , ked došli tak som povedal ze zabehavam brzdy tak mavli rukou a išli preč 

-> Tuner#2: teď už bude nejspíš stát někde v koloně na D1, tak už je to asi fuk 

-> Karel. 24.07.15 10:17:32: Hujda to je, navic na obyc gumach a ne semislicku. Nicmene i tak se to da, ale pokud jedes jen vylozene kvuli tomu az z Brna, tak nevim, nevim...
-> Tomáššš: asi bych dal dvě když uděláš silnou tak to potom steče, ale zas by to bylo asi celistvější nevím

-> Pavel P@nkáč: a co vrstva ? staci jedna alebo lepsie je dat dve ?
-> Tomáššš: 5 stačit nebude podle mě tak 10-12 s těma dveřma...
-> Luky: na vlhko to nevypadá naštěstí, ale mám strach jestli to nebude hujda vylítaná, ale uvidíme

Spýtam sa ešte tu :D koľko tréba kartuší ( na pištol pre UBS hmoty ) na nastriekanie celého podvozku auta + osobitne blatníky a strekol by som aj dvere zvnútra proti hlučnosti ...
bude stačiť cca 5ks kartuší ? Balenie je 1liter .
Nemám predstavu koľko toho tréba,nemám ani skúsenosť s aplikáciou na plech, takže neviem či bude stačiť jedna alebo dve vrstvy ... za každú radu vopred vďaka
bude stačiť cca 5ks kartuší ? Balenie je 1liter .
Nemám predstavu koľko toho tréba,nemám ani skúsenosť s aplikáciou na plech, takže neviem či bude stačiť jedna alebo dve vrstvy ... za každú radu vopred vďaka
