
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124206 příspěvků (zobrazeno 106951 až 107000) od 06.12.2007 do 13.05.2025, založil/a iDawe
-> zidlik: Tojo,to vzdycky zahreje u srdce,ze i staricka skodovka dokaze natrit modernejsi auto.............

-> jarda.u1: jj rapidem...ta jeho 1,6 rachtá jak šicí stroj ale tak hlavně že to je německý



-> zidlik: To mas teda bod
.A cim jsi ho naklepal,Raapem?

hoši já se ted tlemil pul dne jak svině dědek koupil schnilou felicii 1,6 za 60 tisíc a furt machroval to je dobrej motor to je německej ten chodí 175
pak čuměl jak péro z gauče když mě nemoh ujjet a pak sem ho ještě předjel a to sem to jentak lechtal
tak sem si zněj pak dělal prdel to je dobrej motor ten je českej
pak zistil že na motoru mě nenachytá tak začal jakej to má alarm že to je dobrá věc tak zamknul auto mlátil do kapoty aby mě ukázal jak to houká no prostě masakr
hlavně že felina skoro nemá lemy a blatníky všechno schnilý ale hlavně že má německej motor






-> MOLSO znova pojazdný: vetras,vetram,vetrame
tak priprava na varenie ... huraa :)




-> peter13789: fajnowo gratulace



-> minno: ty si cvok !!!





ja som dneska úspešne prepísal gardečko na moje meno. ani to nebolelo ..a v rekordnom čase!!! o 8,20 ma už hrial nový techničák v rukách .... to je úspech v galante
-> bflm: Možný to je, rozborka bude asi příští víkend
-> Hurdis: já cat taky nějak moc neznám,máme jen toho bulíka a pak dva 30ti letý 35tunový kolový obry-jedno nakladač a jedno dozer....snad 924 a 988...bych kecal...ale jsou to krávy,snad necelejch 600 koní
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: tak CATy různých velikostí si najímám když naši nestíhají, jinak se v nich vůbec neorientuju, taktéž u Komančů, poznám, ale neznám
, stejně všechno porovnávám podle obdobných typů od JCB

-> Hurdis: jj,takovej bobek s podkopem na zádech
no a co se mi ještě líbilo bulík Cat D6,máme bahňáka teda...to jede furt

-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: aha, už jsem našel, takže skoro UNCčko

-> bflm: Jo ty myslis ze praskl
No me se sekly satelity a ustrihly se srouby toho cepu a vyjizdel hore dole 


-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: hmm 3 m3 lžíce už musí být marast, tak velkou nemáme, snad jen na 456ZX nakladači na pískovně (a to možná taky nedá), jinak CX1 jsem asi ještě neviděl, musím si toho mrzáka "vygůglovat"
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vždycky ne záleží jak praskne ale většinou rozbije spojkovou hřídel
-> bflm: Ale to by se mu sekla kola a hnehnul s autem dle me, ne?
-> Hurdis: no mě se stím líbí dělat...jsem byl na 260xd,na 200w-to bylo fajn ale pořád přehazovat drapák,lžíci,kladivo,nůžk
y,drtící lžíci,svahovku(((tady maximálně jen sundavám vidle nebo párkrát za rok nasadím 40ku lžíci
co se týká jinejch výrobců tak se dělím s kolegou o liebherr 440 a to je mašinka....3 m3 lopata ajajajaj....s tím že je to takovej méněcennej bagr souhlasím ale zas je to univerzální a to se mi líbí...jo a taky mám zkušenost s cx1,už nikdy víc


-> Nwkt: čep diferáku
-> suri: Možná příště jí rozeberu, teď už tam mam jinou
-> Nwkt: ako mathes zlož spojkový valček a pozri či sa neozpadlo puzdro na mrkvi inak ma nič nenapadá jedine diferák alebo odlámané zuby na hruške ale to neverím
-> Nwkt: To si nedovedu predstavit cim to je 

-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: mě se ta 3CX tak hrozně nelíbí
, na stavbě mám na drobotinu 2ku, 4ku a 3ku občas jako náhradu, jinak 145 JS, 200 JS, 8080, 406, 409, Liebherr900, nebo se střídá 200, 240, nebo 165 JS, ale ta 3ka mi přijde taková trochu méněcenná - jenom vzhledově kvůli té přední nápravě, jinak práci udělá, v podstatě totéž co 4ka

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ne, nezatížený to normálně točí, ale když to čapneš rukou tak nic, dělá to na všechny rychlosti
-> Matthes, záškodník z TechWebu: prasknul ten komínek co po něm jezdí ložisko spojky. Teda to bylo jediný viditelný zvenku
-> Nwkt: Tyjo az v praglu no potes koste
Ale to nemusi byt fatalni zavada ne? Nevypad jen spojovaci valecek mrkve a hridele?

Rozpadla se, prostě na rychlost nepřenáší sílu na kola. V pátek odpoledne na jižní spojce, ještě že jsem setrvačností doklouzal na benzínku
-> Nwkt: Me by to taky zajimalo, si na me byl tak hodny a sehnal ta kolecka na tachac.... 

-> Nwkt: rovnaká otázka ako doly120-ten třetí:o)
dneska jsem si půjčil techniku a trochu jsem doma uklízel,odvezl jsem asi 60t a hle to je najednou místa

-> Nwkt: Co se ti stalo s převodovkou?

viac sa nám už s ňou mordovať nechcelo, tak sme ju nechali tam
to za ňou je parkovisko


ešte sme si zo snehu ušúľali takúto peknú guľu
ale mordovačka s tým bola riadna, v takejto veľkosti s ňou už nešlo ani gúľať

Celej víkend měnili převodovku, takže chci ještě poděkovat všem zúčastněným a Matsoftovi za odtah
Konečně jsem se dostal k autu a něco uděla.
Vyměnil jsem štefty na sání za kratší,seřidl karbec dal všude nové těsnění a hle sice po mensíšch potížích s přisáváním falešného vzduchu už je vše OK
a jeszdí tak jak mám.Ještě jsem vzal nějakej benál a zaparkoval aspon mám jistotu že sednu a jedu a nemusím na něco myslet 
Vyměnil jsem štefty na sání za kratší,seřidl karbec dal všude nové těsnění a hle sice po mensíšch potížích s přisáváním falešného vzduchu už je vše OK


-> doly120-ten třetí:o): to ti bude dlouho trvat.

-> ondie: to se mi stalo něco podobneho akorad sem to zjistil po hodine.




-> ondie: jo to me pripomina kocoura kamose
ten si udelal pelech ze 120 bylo stahnuty okno tak si kazdej vecer zalez do auta a chrapal u spolujezdce. pak sjem prisel ja auto z garaze odvezl a kocour se od kamose odstehoval asi se nasral ze nema pelech







-> Hurdis:



Za hluboké totality vycestují vybraní zaměstnanci Škody Mladá Boleslav na exkurzi do japonské automobilky Toyota. Při procházení výrobní linky všechny zaujme stojící řada nových vozů s kočkou uvnitř. Ptají se, co to má znamenat. Odpovědí japonských inženýrů je, že se jedná o část výstupní kontroly. Pokud se kočka do rána udusí, je vůz dostatečně těsný a může jít do prodeje.
O pár měsíců později tým japonských techniků opětuje zdvořilostní návštěvu a zavítá do české automobilky.
Po prohlídce výrobní linky zpozorují konsternovaní asiaté jednu známou věc, a to stojící řadu nových škodovek s kočkou uvnitř. Ptají se tedy, jak se jejich metoda u nás osvědčila. Velice, tvrdí češi, pokud kočka do rána neuteče, je vůz dostatečně těsný a jde do prodeje.
O pár měsíců později tým japonských techniků opětuje zdvořilostní návštěvu a zavítá do české automobilky.
Po prohlídce výrobní linky zpozorují konsternovaní asiaté jednu známou věc, a to stojící řadu nových škodovek s kočkou uvnitř. Ptají se tedy, jak se jejich metoda u nás osvědčila. Velice, tvrdí češi, pokud kočka do rána neuteče, je vůz dostatečně těsný a jde do prodeje.

-> ondie: To máš moc děravou podlahu že ti tam vlezla kočka
-> ondie:
Tak tohle skusím udělat všem kočkám co máme


-> ondie:




-> ZbyŠek: To mě jednou v létě vlezla staženejma oknama do Rapida kočka (dovnitř) a vyhřívala se tam na platě a usnula..navečer to du zavřít a pozamykat.
Zavřu,pozamykám,pohoda..p ak sem chvíly nepotřeboval jezdit a vrátil sem se do auta asi až po 3dnech...kouknu a kočka.
Lezla vodsaď jak po 10pivech a zle se motala
(a eště pár dní byla dost divná ) ..kouknu do auta a tam samozřejmě na lavici nasráno,nechcáno a kdoví co ještě..
Ale už si to pamatuje holka
Zavřu,pozamykám,pohoda..p ak sem chvíly nepotřeboval jezdit a vrátil sem se do auta asi až po 3dnech...kouknu a kočka.
Lezla vodsaď jak po 10pivech a zle se motala
(a eště pár dní byla dost divná ) ..kouknu do auta a tam samozřejmě na lavici nasráno,nechcáno a kdoví co ještě..
Ale už si to pamatuje holka

-> Gryzly:
....nj to mě jen tak napadla nebližší hora tam u vás
