V kazdem pripade, proc jsem se tak rozpovidal. Asi mesic shanim auto, sedesatky, vyrabene pres cas doby, pro vetsinu z nas nezajimave. Ale na zadnem srazu ani zde ho vlastne nikdy neuvidite. Pritom jeho swap a potencial zajmu je veliky. S kym jsem mluvil na Pohofestu na tema male rozlicnosti typu, asi vi. Zatim jsem jen jedno auto za pekne penize, uvidime co s nim. Ale pri te prilezitosti jsem navstivil nize uvedeny skanzen na mistech, k jejichz spojeni jsem spotreboval tak 5-6 litru nafty. Na spojnici podkrkonosi a podorlicku, tedy v domovine, ty auta jsou proste stale ve velkem poctu ulozene. Je to hezky zazitek. Tim vice mne mrzi, ze jsem z Broumovska pred 4 lety nevezl kompletni kupatka zarostla ve stodole po 5 tisicich, pojizdna z rychnovska za 22-25. Mam jen fotky.
Nejzabavnejsi je ovsem fakt, ze nicneni ve verejne inzerci a kontakt je pouze na zaklade jineho kontaktu, doporuceni pribuznych, sousedu, starosty...proste stara doba. O tom jsou i navazuhici debaty. Krasna zmena od bezneho obchodu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Pavel P@nkáč: To máš sice pravdu, ale asi by to tak bral málokdo. Přeci jen jako komunita jsme skvělí, ale se všemi neřestmi.
Navíc jsou v lokálních možnostech ihned i jiné starší kousky. A je jich poměrně. Dobově vzácnější za mnohem lepší peníze, jen jim chybí aktuální módní poptávka. A tím směrem bych se vydal raději. S rozsahem, který jsem teoreticky v 1-3 lidech v životě schopen realizovat. Ale znalosti o poválečných modelech jsou bídné. Bylo by fajn mít repliky dědova bývalého autoparku, Popular, 1201, 1202, STW, Octavia Combi...vše je k mání za rozumné peníze.
Není smysl bezhlavě kupovat. Lepší vybrat kus, který bude mít šanci na znovu uvedení do provozu.
Navíc jsou v lokálních možnostech ihned i jiné starší kousky. A je jich poměrně. Dobově vzácnější za mnohem lepší peníze, jen jim chybí aktuální módní poptávka. A tím směrem bych se vydal raději. S rozsahem, který jsem teoreticky v 1-3 lidech v životě schopen realizovat. Ale znalosti o poválečných modelech jsou bídné. Bylo by fajn mít repliky dědova bývalého autoparku, Popular, 1201, 1202, STW, Octavia Combi...vše je k mání za rozumné peníze.
Není smysl bezhlavě kupovat. Lepší vybrat kus, který bude mít šanci na znovu uvedení do provozu.
-> Burák: Jj. Ale některé jsou u ledu tak dlouho, že je nikdo nezkopíroval.
E: jinak pro klid duše, před hodinkou jsem kvůli nim měl jeden delší rozhovor, jejich majitelem je již náš velmi známý kolega. A s ohledem na původ to rozhodně kopie druhá ani další nebyla. Před několika lety, když jsem ještě přemýšlel o stavbě nějakého kupé jsem k nim viděl i auto v garáži. Jako potenciálního zájemce o serii jsem spíše věnoval čas boudě vedle.
E: jinak pro klid duše, před hodinkou jsem kvůli nim měl jeden delší rozhovor, jejich majitelem je již náš velmi známý kolega. A s ohledem na původ to rozhodně kopie druhá ani další nebyla. Před několika lety, když jsem ještě přemýšlel o stavbě nějakého kupé jsem k nim viděl i auto v garáži. Jako potenciálního zájemce o serii jsem spíše věnoval čas boudě vedle.
-> Hurdis: vykoupil bych co by šlo! to nejlepší uložil a zbytek prodal:D tady se děláš že nechceš vydělávat na škodovkách ale musíš si uvědomit že ten kdo to od tebe koupí tak třeba bude rád jinak by se k tomu nedostal nebýt tebe, a když bude rozumnej tak ti bude i výdělek přát!
-> Hurdis: Tje tak, no. Existujou napriklad 3 130RS se stejnym cislem kastle atd 

-> Pavel P@nkáč: Já myslím, že něco letos dopadne. Ale skončí doma v archivu u skeletů. Nepustil bych se nikdy do přeprodeje škodovek.
-> Hurdis: po Rkách je ted takovej hlad že by jsi se nemusel ani moc snažit, jen to dostat na dvůr, a dát dvě foto na bazoš klidně i s pořádnou cenou...
-> Pavel P@nkáč: Tak teď už vím v okolí o velkém počtu kusů. Všichni majitelé jsou samozřejmě maličko máknutí, jinak by logicky ta auta nebyla kde jsou. Nicméně zapojit plato, stavit se v bance pro obálku, aby byla na místě značná hotovost, tak by se den asi s prázdnou nenachýlil.
Zatím jsem si docela jistý tím, že ve známost ještě nevzejdou.
Problém je, že u nás se to jako "byznysplán" nechytne. Na překupnictvím nejsem, já raději obchoduji v jiné oblasti. U škodovek s děsivou pravidelností přeprodávám s prodělkem kolegům, známým a kamarádům nadbytky. Tady mi pšenka nepokvete.
Jinak když si vzpomenu na prodej plně pojízdného kusu s novou STK v roce 2012 a většiny dílů na renovaci dalšího celého auta - 107 zájemců, nikdo to nechtěl, to bylo keců. Po třech letech jsou ceny na 2,5 - 3,5 násobku normál a slintá se u toho.
Cesta vyšlapaná 450kou a Feldou je holt rychleji průjezdná.
Jelikož jsem to napsal jako takovou nedělní provokaci pro horkem spařené hlavy, tak údaj o reálných origo papírech 130RS k jednomu skeletu psát raději vůbec nebudu. :-))
Zatím jsem si docela jistý tím, že ve známost ještě nevzejdou.
Problém je, že u nás se to jako "byznysplán" nechytne. Na překupnictvím nejsem, já raději obchoduji v jiné oblasti. U škodovek s děsivou pravidelností přeprodávám s prodělkem kolegům, známým a kamarádům nadbytky. Tady mi pšenka nepokvete.

Jinak když si vzpomenu na prodej plně pojízdného kusu s novou STK v roce 2012 a většiny dílů na renovaci dalšího celého auta - 107 zájemců, nikdo to nechtěl, to bylo keců. Po třech letech jsou ceny na 2,5 - 3,5 násobku normál a slintá se u toho.
Cesta vyšlapaná 450kou a Feldou je holt rychleji průjezdná.
Jelikož jsem to napsal jako takovou nedělní provokaci pro horkem spařené hlavy, tak údaj o reálných origo papírech 130RS k jednomu skeletu psát raději vůbec nebudu. :-))
-> OndraKrupi: neodjehlenej výpalek z šitu plechu no...
-> Hurdis: všechno co půjde vykoupit, a přeprodat s co největším ziskem:D podle mě se po 110R jen zapraší v jakém koliv stavu...
Další údaje s majiteli "kopřiváků" 110 R. Na spočítání kusů v okruhu 5-10 km už by asi zasloužilému dřevorubci mohli dojít rychle prsty i na nohách. Jen na prvních dvou místečkách jich roste 6, další jsou známé delší dobu. Červíček hlodá. 

-> OndraKrupi 17.07.15 20:46:16: tak to už pak pro jistotu lepší zajít do Škodovky i pro takovéto drobnosti.
Já na ně měl zatím štěstí, dycky je přihýbám, aby nedrnčely. Staré schovávám.
Já na ně měl zatím štěstí, dycky je přihýbám, aby nedrnčely. Staré schovávám.
Ono je jedno kde to koupíš
Taky jsem jich par rozlamal, a pal se mi smejou, ze to vazu dratem...

-> OndraKrupi: no ty vole, to bude pružná segerovka 

Dneska som menil plecharinu na mazde v praci,ale dako sa to zvrtlo 

-> Hurdis 12.07.15 20:41:19: A za kolik pronajmeš to jedno stání? 

-> Stevie: zvláštny ten predok, no ale, avantgarda, či dekadencia, francúzov 

-> Westas: Simca Aronde 1957 (,,taková francouzská Octavia")
-> Stevie: pri všetkej úcte, čo je to za zrůdu to prvé vozidlo??? 

Dneska výměna těsneni pod komínkem rozdělovače. Při té příležitosti jsem zjistil že na rozdělovači praskl unašeč a je tam vůle. Ještě že bude nový :)
-> castrol: Není už od r. 2012 a nevidím důvod aby tady byla

-> M@rtin: ked neprsi aspon kvapka 
e.:preco uz nema kartu ?

e.:preco uz nema kartu ?
-> castrol: letos už podruhé venku, poprvé v dubnu do HK a kolem se 148km a dnes do Hostinného a pak projížďka cca 120km
-> M@rtin: no konecne 

-> minno 14.07.15 10:04:38: To muselo být skutečně těžké, zvláště když si většina lidí odvykne přes noc. 

Včera po vyše dvoch mesiacoch PN som sa konečne posadil za volant škodovky a bol ju prevetrať. Parádny pocit môcť zas šoférovať. Už som sa nevedel dočkať. Auto takto dlho nestálo už pár rokov. Kto teraz doženie tie stratené kilometre 
A dnes nástup do práce a pomaly si zas zvykať na to, na čo som si počas 2 mesiacov odvykol.

A dnes nástup do práce a pomaly si zas zvykať na to, na čo som si počas 2 mesiacov odvykol.
-> matoo: SS5 nie ? 

V sobotu sme si boli jazdit s ujom Molsom, 105LR a Vasom, a priniesol som si 3.miesto v SS1/upravene do 1400/
-> Tomaso435: 1,4 TSI 132kw
-> michael: a co že to je za uspornej agregát?
-> dragon_cb_cz: Neřeším spotřebu to byla jenom taková malá ukázka,že to jde i úsporně...
Zatím ještě dost "na hulváta", ale po 20 letech nová doba.
Autem až do dílny, (což nikdy nebylo v plánu) zároveň v objektu 6x6 s půdou vzniklo jedno plnohodnotné garážové stání 5x3.
A přitom stačilo málo. Zbourat navazující domek, zpřístupnit nájezd na ponechanou desku, vybourat zeď, osadit vrata, upravit podlahu...
Z betonové desky po bývalém objektu, než bude definitivní rovný průjezd přes dosavadní montovanou garáž v pozadí je pěkná odstavná plocha na dvě auta. Navíc je pod ní sklep 10m3 s velkým vstupem, takže svařit přejezd vhodného rozměru a jáma je na světě.

A přitom stačilo málo. Zbourat navazující domek, zpřístupnit nájezd na ponechanou desku, vybourat zeď, osadit vrata, upravit podlahu...
Z betonové desky po bývalém objektu, než bude definitivní rovný průjezd přes dosavadní montovanou garáž v pozadí je pěkná odstavná plocha na dvě auta. Navíc je pod ní sklep 10m3 s velkým vstupem, takže svařit přejezd vhodného rozměru a jáma je na světě.
-> michael: To i u těch tvejch leštěnek co najedou 00pred řešíš spotřebu? To je trochu ujetý ne? Když máš náklady na palivo naprosto mizivý v poměru ke zbytku...
Dnešní menší výlet na Ješteď na sraz veteránů.
Mladá Boleslav-Mnichovo Hradiště-Český Dub-Liberec-Bedřichov a zpět
Najeto cca 150km jízda na pohodu až pod Ještěd za 6,2l
Mladá Boleslav-Mnichovo Hradiště-Český Dub-Liberec-Bedřichov a zpět
Najeto cca 150km jízda na pohodu až pod Ještěd za 6,2l

-> Lukyn742: raz urcite 

Po 27 letech je zas videt izolace. Akorat v o dost horsim stavu :(
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Teprve bude 

-> Chali: tohle fungovalo dobře, jen ke konci už byl ten peroxid vyčpělej a šlo to hrozně pomalu. a celkově to šlo celkem pomalu, bylo moc vody
-> King: Máš pravdu je to chlorid železitej,blbě jsem si to zapamatoval.
-> Chali: Oxid zeleza? Nema pan na mysli spis chlorid zelezitej? Ne, ze bych nekdy odchromovaval, ale tyhle dva sajrajty se zhusta pouzivaj na leptani medi.