skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
19:15:41
08.06.2010
08.06.2010

gim
Dneska se 105 technicka, uspesne prosla, jen se mu moc nelibili kopretiny. Gumy klasika 165/80, vzdyt je to stejny jak plechac, todle me fakt stve, prudit kvuli blbostem.
16:17:30
08.06.2010
08.06.2010

Syny
-> minno: K topeni... Ventil ma vetsi chod nez tahla - nechapu proc, ale je to tak... Takze to chce vystelovat tak, aby pri zavrenem topeni byl ventil temer nadoraz zavrenej s tim, ze pri plnem vykonu topeni to nebude uplne otevreny, ale to te trapit nemusi, protoze teplota se steluje oteviranim klapek a ne kohoutem - ten jen pousti ci zavira teplou vodu. Takze ho nasteluj tak, aby kdyz mas packu dole, byl na 100% zavrenej a naopak pri maximalnim otevreni nasteluj klapku co deli vzduch, aby byla uplne zavrena pro studenej vzduch... Predpoklad je hlavne to, ze mas ten kohout dobre slozenej, pac co sem zkousel, tak jde slozit 2ma zpusoby (to tahylko do kteryho se dava drat jde otocit) a pak to muze delat bordel, ze i pri uplnem dovreni je ventil furt pruchozi a topi to
S topenim sem se neco nedelal kdyz mi to furt chcalo...
A ke svetlum... Osobne mam zkusenost, ze zarovky pri konci zivotnosti sviti naopak vic. Je to tim, ze wolframovy vlakno se postupne ztencuje a tim padem pri pruchodu stejneho proudu cim dal tim vic zhavi. Pokud neni zarovka nejak jinak v riti a opravdu ma jen uz opotrebovany vlakno, tak vetsinou sviti vic. Ale tvuj problem bych spis videl v sestelovani svetel. Pokud te to delali v servisu, tak to mas na 100% blbe, pac tam se s tim nikdo nesere. Zajed ke stene - nejlepe nekam do super hyper mega marketu do garazi, kde mas 100% rovnou podlahu a k ni na 100% kolmou zed. Stoupni 5m od zdi, odmer si vysku stredu svetla - odecti od toho 6cm a presne takhle vysoko musi byt prumet rozhrani svetla a tmy na zdi... Pokdu neni -> sestelovat. A taky bacha na ten "trojuhelnicek" svetla (to co sviti napravo do pangejtu) tam kde se zacina svetlo zvedat je stred a to musi byt presne naproti stredu svetla. Nesmi to byt sikmo. Musi to byt naprosto rovnobezne - nesmi se paprsky svetel rozbihat a ani sbihat

A ke svetlum... Osobne mam zkusenost, ze zarovky pri konci zivotnosti sviti naopak vic. Je to tim, ze wolframovy vlakno se postupne ztencuje a tim padem pri pruchodu stejneho proudu cim dal tim vic zhavi. Pokud neni zarovka nejak jinak v riti a opravdu ma jen uz opotrebovany vlakno, tak vetsinou sviti vic. Ale tvuj problem bych spis videl v sestelovani svetel. Pokud te to delali v servisu, tak to mas na 100% blbe, pac tam se s tim nikdo nesere. Zajed ke stene - nejlepe nekam do super hyper mega marketu do garazi, kde mas 100% rovnou podlahu a k ni na 100% kolmou zed. Stoupni 5m od zdi, odmer si vysku stredu svetla - odecti od toho 6cm a presne takhle vysoko musi byt prumet rozhrani svetla a tmy na zdi... Pokdu neni -> sestelovat. A taky bacha na ten "trojuhelnicek" svetla (to co sviti napravo do pangejtu) tam kde se zacina svetlo zvedat je stred a to musi byt presne naproti stredu svetla. Nesmi to byt sikmo. Musi to byt naprosto rovnobezne - nesmi se paprsky svetel rozbihat a ani sbihat

11:02:37
08.06.2010
08.06.2010

Tomáššš
-> minno: a ja taky, preco je v tom aute take teplo 
ale vdaka za povozenie sa v skodovke :)

ale vdaka za povozenie sa v skodovke :)
10:40:41
08.06.2010
08.06.2010

VeTeV
-> minno: tak ja mám v autě rád zimu, takže pro mě je topení k ničemu - taky jsem ho poprvé otevřel na plný provoz omylem 

10:37:28
08.06.2010
08.06.2010

minno
-> VeTeV: no v zime ako ročnom období nie, ale v zime ako chladnom počasí sa jazdí často, rána bývajú aj v lete chladné a treba trochu prihajcovať pod prdel

10:35:28
08.06.2010
08.06.2010

minno
-> VeTeV: v lete topí a ideš sa uvariť a v zime netopí a ideš zamrznúť, áno to je škodovka



10:34:50
08.06.2010
08.06.2010

VeTeV
-> minno: když nejezdíš v zimě je to jedno - hlavně ať to není pojízdná sauna 

10:33:30
08.06.2010
08.06.2010

minno
-> Pavel P..: no však práve, ono je to s tým tak, ako už bolo písané, je to ťažko vyšteľovateľné tak, aby boli obidve krajné polohy na 100%, buď tiahlom ventil dokážem úplne zavrieť ale zas ho neotvorím naplno, alebo ho otvorím naplno ale zas ho dokonale nedovriem. Ja som tiahla šteľoval keď som mal kúrenie von, lenže keď to všetko založíš a bowdeny sa natiahnú do iných polôh ako pri voľnom položení, tak to trochu ovplyvní aj tie polohy kohúta. Rozoberať to ma ani nenapadne, už som sa dosť unadával pri montáži palubky, tiahla jedny drbnuté

10:30:23
08.06.2010
08.06.2010

VeTeV
-> Pavel P..: ha další úkol v rámci rozborky - mě to taky pořád topí 

10:29:30
08.06.2010
08.06.2010

Pavel P..
-> Jakub M.: otvírá, zkoušel jsem to.... neb jsem to dělal ještě když byla zim,a takže bez obav

10:27:43
08.06.2010
08.06.2010

Jakub M.
-> Pavel P..:
to je sice fajn... ale pak to zas v zimě nebude topit... neotevírá to úplně
to je sice fajn... ale pak to zas v zimě nebude topit... neotevírá to úplně
10:17:22
08.06.2010
08.06.2010

Pavel P..
-> minno: já jsem měnil kohout topení nedávno a tak jsem si tam ten držák bowdenu naštěloval aby to uplně dovíralo, pořádně dotáhnul a když to zavřu tak fouká za jízdy jen chladnej vzduch.

10:12:42
08.06.2010
08.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Příhrádku vyhodit a máš volný přístup i od řidiče když máš dlouhé ruce 

10:08:26
08.06.2010
08.06.2010

minno
-> Tuner#2: chcelo by to nejako potuningovať
Pretože ja sa tam rukou cez toto všetko minno120.rajce.idnes.cz/2
010.06.05_-_Skoda_120_po_r
enovacii fakt nedostanem.

09:57:05
08.06.2010
08.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 08.06.10 08:18:13: Klasika u Škodovky. Ty táhla prostě nemají sílu na to zavřít kohout úplně, tak prostě se ohnu pod přístrojovku a kohout zavřu, už to umím i za jízdy, jen musím povolit pásy na maximum abych tam došáhnul
Ideálně jde kohout zavřít po menším ohřátí za studena jde ztuha.

09:22:09
08.06.2010
08.06.2010

minno
-> Jakub M.: no neviem, ja som sa tam včera skúšal dostať rukou, ale pomedzi všetky tie veci som tam ruku nevopchal. Na eLkovej palubke to šlo, to viem. Ale aj tak sa obávam toho, že keď ten ventil dovriem, tak ako to bude španovať struna, tak sa to zas mierne pootvorí....Uvidím no....Áno ventil je nový, to som už písal.
08:59:12
08.06.2010
08.06.2010

Jakub M.
-> minno:
přesně to se totiž stane... nastavíš si to nějak .. a jak to tam zamontuješ, o kousek se to posune. Když to pak nastavíš, tak aby ti to ten kohout uplně zavřelo.. tak zas v zimě málo topíš (já to tak třebas u Gardesa mam, v zimě nejezdim, ale stejně se to nezvaře 100%).
Sáhnout rukou tam jde... je to hned za tou hadicí když protáhneš ruku těsně pod koncem kastlíku.
edit: Ano, pokud je ten kohout vpořádku (předpokládám, že ty jsi dal stejnak novej :)) tak to tím, že ho dovřeš na doraz přestane definitivně topit)
přesně to se totiž stane... nastavíš si to nějak .. a jak to tam zamontuješ, o kousek se to posune. Když to pak nastavíš, tak aby ti to ten kohout uplně zavřelo.. tak zas v zimě málo topíš (já to tak třebas u Gardesa mam, v zimě nejezdim, ale stejně se to nezvaře 100%).
Sáhnout rukou tam jde... je to hned za tou hadicí když protáhneš ruku těsně pod koncem kastlíku.
edit: Ano, pokud je ten kohout vpořádku (předpokládám, že ty jsi dal stejnak novej :)) tak to tím, že ho dovřeš na doraz přestane definitivně topit)
08:49:35
08.06.2010
08.06.2010

minno
-> Jakub M.: a keď ho dovrieš rukou tak to potom už teplý vzduch nefúka? Ja som sa to snažil vyšteľovať tak nejako čo najlepšie, aby sa ten ventil vždy dobre zavrel, ale ako som zistil, tak pri montáži keď sa tie bowdeny trochu ináč vypnú a potom je možné že ventil úplne celkom dobre nedovrie. Ale rukou sa mi tam k ventilu nedá dobre dostať, kastlík GL palubky a vrapová trubica ofuku mi tam v tom prekážajú....
08:34:18
08.06.2010
08.06.2010

Jakub M.
-> minno:
já tam na ten kohou vždycky sáhnu a dovřu ho rukou.... skoro nikdy to nejde seřídit tak, aby se ten kohout pomocí ovládací páčky otevřel naplno a pak také zavřel uplně na doraz.
já tam na ten kohou vždycky sáhnu a dovřu ho rukou.... skoro nikdy to nejde seřídit tak, aby se ten kohout pomocí ovládací páčky otevřel naplno a pak také zavřel uplně na doraz.
08:19:21
08.06.2010
08.06.2010

Karel.
-> minno: jedním slovem škodovka
taky mám seštelovaný táhla atd a topí to


08:18:13
08.06.2010
08.06.2010

minno
a ešte poraďte, ako spraviť, aby kúrenie v aute nekúrilo, keď je vypnuté
Už ma porazí z toho, radiátor repasnutý, je tam nový ventil, tiahla vyšteľované a z výduchov ide aj tak naďalej mierne teplý vzduch aj keď je ventil riadne zavretý.


08:12:51
08.06.2010
08.06.2010

minno
-> 105: dobre

08:02:30
08.06.2010
08.06.2010

105
-> minno: muzou
08:01:31
08.06.2010
08.06.2010

minno
Môžu mať nové žiarovky v svetlometoch vplyv na správne nastavenie svetiel? Včera som šiel prvý krát s autom po zložení po tme a nejako podozrivo veľa ľuďí na mňa poblikávalo
Staré žiarovky už mali aspoň 10 rokov a už mali dosť výrazne poklesnutú svietivosť. So starými žiarovkami svetlomety našteľované boli.

00:08:26
08.06.2010
08.06.2010

gim
-> Placko: diky, akorat sem to moc neoslavil pac sem tam strasil od rana jako zasobovac, tedy autem :-/ ale to se dozene :-D
00:03:43
08.06.2010
08.06.2010

Placko
-> gim: gratulujem



00:01:18
08.06.2010
08.06.2010

gim
Dneska no spis uz vcera jsem uspesne slozil statnice a stal se tak ze me bc. :-)
00:00:44
08.06.2010
08.06.2010

stika87 - Maschinenführer
-> Petuli: by me zajmalo jak ty to muzes udelat ofiko 

23:50:39
07.06.2010
07.06.2010

Placko
-> Tomáššš: krásna foto




22:53:16
07.06.2010
07.06.2010

koate
-> darklord: bylsem na geometrii..ale tosemi stalo cestou...nevim jak ale prostě sem tam tahal tu manžetu-prachovku normálně z toho převodu...
22:21:19
07.06.2010
07.06.2010

darklord
-> koate: bol si na geo? tak ti tam dothrali manzety... normalna vec v tychto rychloservisoch novodobych
22:21:12
07.06.2010
07.06.2010

hany
-> Dale_Estelle 06.06.10 22:28:19: když sjelo z linky tak jo
-> Tomáššš 07.06.10 10:13:14: dát tomu tvar byl docela velkej oříšek
-> minno 07.06.10 11:29:37: zatím jsou dvě varianty... buď žádné jak říká Tomáššš nebo originály s vevařenejma výztuhama aby se nedřeli o lak
-> Jirik_Tuňák 07.06.10 11:50:10: díky pane
-> Tomáššš 07.06.10 10:13:14: dát tomu tvar byl docela velkej oříšek
-> minno 07.06.10 11:29:37: zatím jsou dvě varianty... buď žádné jak říká Tomáššš nebo originály s vevařenejma výztuhama aby se nedřeli o lak
-> Jirik_Tuňák 07.06.10 11:50:10: díky pane
21:45:48
07.06.2010
07.06.2010

David29
Začala dovolená, tak jsem to řádně proflákal 

21:45:10
07.06.2010
07.06.2010

koate
Dneska sem konečně zajel natu geometrii.Cesta tam peklo.Nedrželo to.Vollant šel tak ztuha žesem jel pomalu radši.Na místě semi pochcala převodka řízení.Nechápu proč ale řízení mi do sebe vzalo manžetu a roztrhalo jíto.Cesta zpátky vcelku good.Doma následovala výměna manžety a zjištování proč to de tak ztuha.Mno zkrátka ten regulační šroub byl moc dotáhlej.
Po opravě adotažení wšeho cose podvozku týká semto nevydržel jel to project.
Mno malý peklo.Akorát kdyby byly ty weebry seřízený bylbyto krásnej pojezd.
Nicméně Rapicuda je zpět a ještě wostřejší...jo a taky sem stih doktorku,povolit spojku na fáčku a vybourat v pokoji okno :D
Po opravě adotažení wšeho cose podvozku týká semto nevydržel jel to project.
Mno malý peklo.Akorát kdyby byly ty weebry seřízený bylbyto krásnej pojezd.
Nicméně Rapicuda je zpět a ještě wostřejší...jo a taky sem stih doktorku,povolit spojku na fáčku a vybourat v pokoji okno :D
21:43:18
07.06.2010
07.06.2010

Tomáššš
Mensi zrazik so sudruhom minnom ...
ide mu to tak fakt krasne a este krajsie mu to vypada

Vydareny slnecny den
foto-zapad slnka ... :)



Vydareny slnecny den

foto-zapad slnka ... :)
20:32:36
07.06.2010
07.06.2010

škodík - zrušená registrace
tomasoo:jo ten bude
20:28:56
07.06.2010
07.06.2010

Tomaso435
-> Formánek: a dej černej tahokov ;) at to ladí s maskou
19:37:44
07.06.2010
07.06.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Formánek: Hlavne prosimte zadny smirglpapiry a reflexni spreje 

19:24:15
07.06.2010
07.06.2010

Petuli
Dnes jsem udělal Emise poprvé oficiálně,po 9 letech,co mám 135RiC,Jsem moooc rád,přístroj ukázal tyto hodnoty:-)Děkuji hodně jednomu členovi
19:22:07
07.06.2010
07.06.2010

škodík - zrušená registrace
> MOLSO: ne k elektrikářovi a oprava nárazníků
19:20:46
07.06.2010
07.06.2010

MOLSO
-> Formánek: do šmelcu ?
19:20:06
07.06.2010
07.06.2010

škodík - zrušená registrace
připraven na odvoz...
18:57:40
07.06.2010
07.06.2010

pulin
konečně už jsem začal :-)
18:56:16
07.06.2010
07.06.2010

Zeke-ten šestý
-> Czkedar: kdyz sem mu to rikal, tak je zavidel

18:56:08
07.06.2010
07.06.2010

Jožynek
-> Czkedar:




18:55:30
07.06.2010
07.06.2010

Czkedar
-> Zeke-ten šestý: doly uz taha i erka dom jo?

18:52:52
07.06.2010
07.06.2010

Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: ne, ten taky ne, to byl zase jen pomocnik



18:52:10
07.06.2010
07.06.2010

Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: no doufám že ne řidič toho tříhrnku?

18:50:56
07.06.2010
07.06.2010

Zeke-ten šestý
zadni kapota jako nova preci

18:50:24
07.06.2010
07.06.2010

Zeke-ten šestý
a tady se ceka na podval, nebudu rikat ci to je, at si majitel zalozi kartu sam
