pred a po

prohledat
14465 příspěvků (zobrazeno 8551 až 8600) od 05.03.2008 do 20.06.2025, založil/a targa 2
řadit dle data
05:06:28
17.01.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Hurdis: Takový důvod to nemá.Původně se mělo jet Monte Carlo s tímto autem.Plány se poté změnily a pojede se s RS.S tímto autem se má jezdit vícero veteránských soutěží.
-> Max: Ano znám.Byli u nás,ale je-li nějaký problém volá se zadavatelce práce.4 S mechaniky tak často v kontaktu nejsem.
22:39:27
16.01.2011
Hurdis
-> Max: Mě právě hned. Automobilka se k historii s pompézností (v nejslabším možném měřítku) vrací pouze při prezentaci "nových" jmen zakládajících na pověsti a slávě modelů z let minulých.
Ačkoliv jiná než marketingová hlediska jsou s ohledem na historické modely jedno veliké TA-BU (zdravím R. Šmuclera 1)
Bráno pouze z pohledu obyčejného laika byť se škodováckým zájmem. Ale i tak z hlediska motoristické etiky je to hanba.
Ta ale žebříčky prodeje netvoří a navíc k AZNP s.p., potažmo Škodě AUTO a.s. patří už desítky let, bez ohledu na politickou garnituru i majoritního vlastníka.
Nového modelu Škoda 120 se i přes současné základní objemy motorů stejně nikdy nečekáme.
Teoreticky mohl být zajímavý Populár nebo President vs. Phaetom. Utopie.
upraveno 1x, naposled 16.01.2011 22:45:09
22:22:20
16.01.2011
Max
-> Hurdis: no vidíš, to mě nenapadlo....že by kvůli našemu novému skvostu...ale možný je to. Když už nám povolili název, tak se tam s tim jede. A klasicky by se vzalo i kus historie....sám nevim, na marketingu kamarády nemám :-D

-> Bedřich: znáš někoho z muzea,myslim mechaniky...nebo s nimi přímo spolupracuješ ?4
22:10:43
16.01.2011
Hurdis
-> Bedřich: Bude to mít marketingový důvod týkající se www.auto.cz/skoda-fabia-m onte-carlo-53576
I kdyby alespoň bude výsledkem renovace (replika) pěkného vozu.
22:06:49
16.01.2011
Max
-> banditta: to byly jen vrchní plechy ? lakový jen ty dva díly a zbytek rozleštěný ? "po" vypadá pěkně 4
22:05:40
16.01.2011
Max
-> Bedřich: no...dobrej nápad. Do muzea se chystám od podzimu..dlouho jsem tam nebyl. Každý den jedu minimálně jednou kolem, občas jdu dokonce na pokladnu, což je stejná budova....ale v muzeu jsem nebyl... 5
17:15:26
16.01.2011
banditta
17:07:33
16.01.2011
banditta
14:04:43
16.01.2011
Tomáššš
-> Z.Korky: vypada to dobre 6
13:34:55
16.01.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Max: Díky.Skoč do muzea, možná, že tam někde bude stát...4
12:59:31
16.01.2011
Z.Korky
Před barvou
zvětšit pred a po - obrázek od Z.Korky vložen 16.01.2011 12:59:31
12:57:21
16.01.2011
Z.Korky
12:56:49
16.01.2011
Z.Korky
Zatím první hotové.
zvětšit pred a po - obrázek od Z.Korky vložen 16.01.2011 12:56:49
12:46:05
16.01.2011
Max
-> Bedřich: moc pěkný4
20:07:50
15.01.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> Bedřich: luxus
13:33:15
15.01.2011
Gryzly
-> j_j: Pravostranný řízení tam bude asi proto že v Indii po anglické kolonizaci zůstalo pravostranný řízení. A auto asi je určen na indický trh.
09:31:13
15.01.2011
j_j
-> Bedřich: víš,to je jedna z věcí proč mám MB - všechno můžu dát do originálu. Spartaka měl můj děda a jelikož cestoval,tak se dochovaly fotky spartaka z Bagdádu (stejně jako nafocená výstava čs. techniky z téhož města - 450tky,matesy,sedany, V3S, atd. - tuhle galerii jsem vytvořil na webu spartaky.cz,ale pak jsem jí smáznul,kvůlu nějakým neshodách s panem Racherem).Čs. technika si nevedla v pouštních podmínkách a ve srovnání s třeba americkou technikou vůbec špatně. Myslím,že ten bagdádskej dědův spak byl hráškovej a měl pravostranný řízení. Ty fotky fakt musim nově oscanovat...co ti chybí? Tak jsem našel alespoň otce...tohle je podle spz ještě v indii :)
zvětšit pred a po - obrázek od j_j vložen 15.01.2011 09:31:13
09:15:22
15.01.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> j_j: Díky.Bohužel se mi zatím nepodařilo sehnat některé díly, aby přesně odpovídal ročník.Jinak jsem se snažil o to aby v autě bylo vše co tam má být , a co tam podle všech informací které jsem dostal a sehnal.
08:50:23
15.01.2011
j_j
-> Bedřich: nádhernej...
www.cck-brno.com/newsite/ .../frame.htm
05:00:55
15.01.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Syny: Pomocný stěrač.Buď zapneš dva spodní nebo jeden horní.Podle fotek co jsem měl to fabrika tak jezdila.
00:45:53
15.01.2011
Syny
-> Bedřich: K cemu je ten sterace nohre, kdyz to ma sterace i dole ? 9
18:11:08
14.01.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Czkedar: Díky.Ano má to být Monte Carlo.
18:10:32
14.01.2011
stana1
-> Marťan136LS: -> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : musíš trefit střed, mě sa to cosi po haluzi povedlo a nepřevrátím sa ani když to opěradlo dam skoro do vodorovné polohy (ve vodorobné poloze to drží ale stabilita je taková už chatrnější).
18:09:27
14.01.2011
Czkedar
-> Bedřich: krasny, to je nejaka spesl verze?
18:05:37
14.01.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> stana1: Já mám akorát strach z toho, aby se to nepřevracelo dozadu, přeci jen to opěradlo je docela těžký. Udělej ještě foto jak to vypadá zespoda.
upraveno 1x, naposled 14.01.2011 18:06:35
18:02:00
14.01.2011
Marťan136LS - zrušená registrace
-> stana1: Zajímavý nápad. Taky jsem nad tím přemýšlel. Jak je to se stabilitou? Nemá to tendenci se převracet?
17:43:33
14.01.2011
stana1
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : tož z favorita by to nebylo ono si myslím, ony ty sedáky nejsou tak pohodlné, možná felda by byla relativně dobrá ale spíš se hodí z těch zahraničních aut, chce to prostě otestovat ve kterém sedáku sa bude sedět nejlépe.4
17:42:23
14.01.2011
Bedřich - zrušená registrace
17:41:09
14.01.2011
Bedřich - zrušená registrace
17:35:29
14.01.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> stana1: Nad něčím takovým jsem taky přemýšlel, že si udělám ze sedačky z Favorita. 3
16:59:24
14.01.2011
stana1
po: (sedadlo Peugeot 205) díky JoseA
zvětšit pred a po - obrázek od stana1 vložen 14.01.2011 16:59:24
upraveno 1x, naposled 14.01.2011 17:00:42
16:59:04
14.01.2011
stana1
21:59:58
10.01.2011
Tazi
No a jasně že po.
Teď jen nechat opískovat a nastříkat sací a jde to zpátky
Dellorta vyčištěny. Tam byl ale bordel.....
zvětšit pred a po - obrázek od Tazi vložen 10.01.2011 21:59:58
21:57:26
10.01.2011
Tazi
Tak dneska musel ven karbec, páč to nechodilo jak mělo.
Před....
zvětšit pred a po - obrázek od Tazi vložen 10.01.2011 21:57:26
15:32:52
10.01.2011
Jozka
-> Nwkt 10.01.11 15:28:49: 3 3 Na takovou jsem si taky při čtení komentáře hned vzpomněl - jsem si na první pohled myslel, že je to nějaká rarita, takový elegantně hladký linie.. Nános měl místy až 20 mm tloušťku.
15:28:49
10.01.2011
Nwkt
-> palinator: já sundal takovou velkou kouli, kde nebyly vidět ani ty žebra
15:22:00
10.01.2011
Jozka
-> palinator: To byl asi Ftip, ne?4
15:19:38
10.01.2011
squalo
-> suri: ved to najprv nechcelo isť ani dole to bola farba zleptana z hnojom 3 3
ale finalne pieskovanie dalo dole aj farbu
15:18:21
10.01.2011
palinator
-> suri:
Ona může být i víc? 3
15:16:28
10.01.2011
suri
-> squalo: na škodovácku prevodovku bola aj predtým celkom čistučká
15:15:37
10.01.2011
squalo
15:12:51
10.01.2011
squalo
15:04:32
10.01.2011
suri
ja mám stromček stále , pokiaľ nepadá tak tam zostane , a kedže dostáva studenú vodu tak rýchlo neopadá , kto to má stavať na dva týždne?
09:53:36
10.01.2011
Fén
-> VeTeV: Doba hájení ještě nezačala. :o)
06:55:57
10.01.2011
Max
-> VeTeV: 3
23:56:59
09.01.2011
VeTeV
-> Tomaso435: Vás napráším, takto mě ničit příbuzenstvo 8
23:52:44
09.01.2011
Tomaso435
-> Syny: brrrrr
23:52:43
09.01.2011
afro100
-> Syny: 3

"maminka me vytrela lopuchem, byla tam beruska ... " :D:D:D
upraveno 1x, naposled 09.01.2011 23:53:03
23:51:27
09.01.2011
Syny
-> Tomaso435: jj, na zachod misto toaletaku je to neocenitelny :)
upraveno 1x, naposled 10.01.2011 00:22:04
23:48:42
09.01.2011
Tomaso435
-> Syny: že tomu postupně užíráte větvičky? :-D
Extreme Tyres