skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
13:42:31
24.01.2012
24.01.2012

Dušan
-> vhml: tuhle vacku treba mam tak me zajima co by to s prubehem vykonu a kroutaku provedlo
13:37:21
24.01.2012
24.01.2012

vhml
-> Marra: tj. neco ve smyslu onech znackovych vacek kolem 265? Zdvih maj, jakej maj strih netusim a co je kratka doba otevreni je otazka.
Ale predpokladam ze bude vhodna vacka, ktera ma delsi otevreni vyfuku. Placnu priklad, existuje vacka 278/265. Mit na vyfuku vic, asi by byla vhodnejsi.
To jest alespon moje vize.
Ale predpokladam ze bude vhodna vacka, ktera ma delsi otevreni vyfuku. Placnu priklad, existuje vacka 278/265. Mit na vyfuku vic, asi by byla vhodnejsi.
To jest alespon moje vize.
13:31:40
24.01.2012
24.01.2012

Marra - zrušená registrace
u stříkačky vačka s velkým zdvihem, bez střihu, a s krátkou dobou otevření.
13:28:54
24.01.2012
24.01.2012

Dušan
porad se nikdo nema k tomu vyjadreni vacka vs turbo. Nebavime se teda o vacce vic jako 280°
12:43:40
24.01.2012
24.01.2012

pavucina
-> vhml: V lete to jezdilo tak za 9 E85, ted to jezdi za 11, ptz nemam uplne vychytanou teplotni regulaci a navic koralka na zimu vhodna neni. A pri dnesnich cenach benzinu je to celkem velkej rozdil. Kdyz stim pojedu slalom nebo neco, tak me ani spotreba moc zajimat nebude. V provozu staci jezdit 1/4 az 1/2 plynu do 3-4 tisic a je to az az. Takze za vyhody jednoznacne dobra vec a za ekonomickou otazku vlastne taky.
12:21:48
24.01.2012
24.01.2012

vhml
-> pavucina: u E85 je problem spotreba no, coz zase na zavody neni tak velkej problem. I kdyz polmo na E85 1:1 se stovkou zralo pri zavodech 25. Weber IDF jede na cistou stovku za 10-11 a lip. I kdyz zase je to weber a jeho vyhody. Ladit ho na E85 jsem nezkousel.
Lec v turbo aplikaci vidim cisty E85 v jasnejch barvach.
Lec v turbo aplikaci vidim cisty E85 v jasnejch barvach.
12:03:19
24.01.2012
24.01.2012

pavucina
-> vhml: Tak E85 je vyhodnejsi ve vice smerech, ja jezdil na N98 obcas i na N95 rozdil ve vykonu byl, detonace to, ale nikdy nemelo. Pak kdyz byl cas, zacal jsem ladit na E85 a na nic jineho uz jezdit nebudu, má to daleko lepsi prubeh momentu neni to tak nachylne pri chudsi smesi, jak si psal chladi to, a v neposledni rade to stoji 25 korun. V zime to je sice dost naprd, ale na zimu nepotrebuju, aby to jezdilo jak z praku.
11:13:34
24.01.2012
24.01.2012

havlik
-> vhml: dyt pista jezdí nebo jezdil nejakou 280tku
10:55:47
24.01.2012
24.01.2012

vhml
Též mě zajímá jaku vačku pro turbínu volit. Jestli se pohybovat v sériových vačkách, nebo znackove 260 se zdvihem. Nebo je atmosfericka vacka naprosto nevhodna.
Pak me tu zaujmula myšlenka Turba a E85. Sice se ho asi musí nalejt pekelný mnozstvi, ale zase chlazení, odolnost proti klepání...
Pak me tu zaujmula myšlenka Turba a E85. Sice se ho asi musí nalejt pekelný mnozstvi, ale zase chlazení, odolnost proti klepání...
10:32:58
24.01.2012
24.01.2012

pavucina
-> Tomášš: V ridici jednotce jsou predelane mapy benzinu a predstihu, má to vyhodum, ze muzes menit kdekoli v otackach/zatizeni, takze se to da krasne vyladit. DO 0,5 bar staci seriova elektronika. Ale jelikoz chci na vyssi tlak, tak budu delat pridavnou jednotku, ktera bude prodluzovat dobu vstriku podle tlaku pripadne i teploty. Mapy jsou cele predelane, ptz jezdím na vetšsich vstrikách a poslední 3 tisice vyhradne na cisty E85, kde jeste trochu zapasim s predstihem. Zatim jsem spokojenej a to na motoru zkousim pro nej celkem nepriznive nastaveni, ale drzi se.
09:57:25
24.01.2012
24.01.2012

Dušan
-> Gemini: tak jako me zajima jaky to ma vliv na prubeh. Jestli je to podobne jako u atmosfery nebo je to jinak. Protoze co jsem sledovat tak turba maji vetsinou tupy vacky. Chapu ze to ma pak nastup dole, ale zase to pak nejede nahore 

09:43:10
24.01.2012
24.01.2012

Gemini
-> Dušan: cim vic vacka, tym vic adidas :D
07:56:41
24.01.2012
24.01.2012

Dušan
muze mi nekdo vysvetlit ten vliv vacka vs turbo ?
23:51:24
23.01.2012
23.01.2012

Tomášš
-> pavucina: a jak to šlape s vstříkováním máš nějak upravenou řj?
13:51:36
23.01.2012
23.01.2012

pavucina
Jedinej problem byl s vyfukem, ze je privazanej vzadu dratem a ze v noci rve, Typ motoru sedi krome vstrikovani a turba je na aute vsechno v serii. STK pude v srpnu.
13:45:34
23.01.2012
23.01.2012

Nwkt
-> pavucina: Legislativa, STK, kontroly?
13:39:18
23.01.2012
23.01.2012

pavucina
Nevidim duvod, proc by turbomotor ve skodovce nemohl bejt na denni jezdeni ? Ja s tim skoro denne jezdim uz 7500 km a z toho dost v Praze. Jediny co to neprezilo je dvojka. A taky jen aby jste to taky videli a nemysleli, ze jen tak placam do vetru pavucina.own.cz/foto.php?
id=DSC0007...
12:10:17
23.01.2012
23.01.2012

Karel.
chci se zeptat, má cenu na turbo motor dávat ostřejší vačku? řekněme na motor co má Dušan, díky
11:27:16
23.01.2012
23.01.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 22.01.12 20:44:15: Taky vidím řemen a na tyhle motory frčí zpravidla set s kompresorem a ne turbo což je rozdíl 

20:58:09
22.01.2012
22.01.2012

m8rinek
-> bibendum30: nic nic, dneska ty rádoby vtipný hlášky nějak nepobírám... Jako bych nic ;).
20:57:03
22.01.2012
22.01.2012

bibendum30
-> m8rinek: Kdyby to mělo smysl...už by to tam dávno bylo z výroby.Nebo se pletu?
20:53:18
22.01.2012
22.01.2012

m8rinek
-> bibendum30: 

20:46:28
22.01.2012
22.01.2012

bibendum30
-> m8rinek: možná jo možná ne...každopádně bych to do škodovky necpal
20:44:15
22.01.2012
22.01.2012

m8rinek
-> bibendum30: možná kecám, ale není to náhodou kompresor?
20:42:38
22.01.2012
22.01.2012

bibendum30
-> Dušan: proč jen tak málo...nacpi tam rovno tohle
To do M-kový kastle vyloženě taky sedne







20:41:06
22.01.2012
22.01.2012

bibendum30
turbíčko




20:35:35
22.01.2012
22.01.2012

Arnold
-> Dušan: radeji ze??
ale jako jinak hodne povedana prace a smekam 



20:34:17
22.01.2012
22.01.2012

Dušan
-> Arnold: tak jako oproti FA135 je to zivejsi urcite a se 120 to srovnavat nebudeme 

20:33:11
22.01.2012
22.01.2012

Arnold
-> Dušan: tak to je jasny ale je to rozhodne zivejsi nekolikanasobne proti seriovce ze??
a na denni jezdeni myslim ze bohate staci 


20:28:59
22.01.2012
22.01.2012

Dušan
-> Arnold: neni to spatny, ale jak 1,8T to nejede
. Kazdopadne si to dokazu predstavit jako motor na denni jezdeni.

20:00:47
22.01.2012
22.01.2012

Arnold
-> Dušan: pecka!
jak to s tim jede?? 


19:59:06
22.01.2012
22.01.2012

MOLSO
-> Dušan: super ! 

19:31:52
22.01.2012
22.01.2012

Maxx
-> Dušan: paráda!
09:08:18
21.01.2012
21.01.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Marra: budu drzet palce, jdi do toho 

23:18:51
20.01.2012
20.01.2012

Marra - zrušená registrace
mno asi budu muset:) tohle bylo na volnoběh a to kvantum vzduchu co něj šlo..
23:14:53
20.01.2012
20.01.2012

pavucina
To se vrat, myslim ze docela dostl ibi by zajimalo jak to jede s kompresore.
21:15:00
16.01.2012
16.01.2012

pistaa
14:07:13
11.01.2012
11.01.2012

škodec
-> pistaa: len zvonku to je rámus

21:25:19
10.01.2012
10.01.2012

Tomášš
-> Tomáššš: já mám o jedno š míň



15:25:41
10.01.2012
10.01.2012

Tomáššš
-> Tomášš: vies ako si nas pletiem ?
kua ! 


12:58:50
09.01.2012
09.01.2012

Tomášš
-> Marcius: ten bude určitě lepší

12:58:09
09.01.2012
09.01.2012

pistaa
-> Marcius: j atam mam cca 40cm 60ky trubky a je to tiche...
09:00:59
09.01.2012
09.01.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pavucina: presne jak pises... huci to... a to jsem tam chtěl ještě dodávat nerezovou trubku cca 25cm jako koncovku... do doby nez jsem to nastartoval... no mam pripravenej koncak na seat ibiza, tak potom poreferuju

23:10:26
08.01.2012
08.01.2012

pavucina
-> Marcius: Ja to mam stejne na favoritu jen stredak z diesel feldy, rve to, ale zas takovej hroznej kraval to neni, akorat to jenom huci, coz se mi taky nelibi.
Zatim jsem se tim nezabejval co jineho tam dat, ale kdyby mel nekdo tip...
Zatim jsem se tim nezabejval co jineho tam dat, ale kdyby mel nekdo tip...
21:22:20
08.01.2012
08.01.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: já si tam udělal 2" downpipe a za to střeďák z diesel feldy a ..... de to pryč
rachot neskutečnej... když sem v autě, vcelku v klidu, ale na volnoběh stát za autem... dusot... pořádnej... to je dobrý leda na závody, ale na silnici moc ne... na dlouhý trasy už vůbec... takže pokud můžeš, doporučuju si udělat na downpipe nějakou přírubu, abys mohl tlumiče vyměnit 


15:55:45
08.01.2012
08.01.2012

Tomášš
-> Dušan: já mám vejfuk střední díl vlastní výroby a zadní z feldy

14:39:08
08.01.2012
08.01.2012

Sejki - zrušená registrace
-> Dušan: 1. staci dat na hadici k posilovaci zpetnej ventilek, protoze pri deceleraci ti v sani za klapkou vznika stejne podtlak.
2. jakejkoliv pruchozi, u turba je dulezite aby splodiny sli nerusene a co nejlepe ven bez jakehokoliv brzdeni... takze pouziti trubky od turba ven ideal:)
2. jakejkoliv pruchozi, u turba je dulezite aby splodiny sli nerusene a co nejlepe ven bez jakehokoliv brzdeni... takze pouziti trubky od turba ven ideal:)
13:15:45
08.01.2012
08.01.2012

Dušan
1. Jak resite podtlak pro posilovat brzd ?
2. Jaky vyfuk by se mohl dat pouzit ?
2. Jaky vyfuk by se mohl dat pouzit ?