
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
19.09. - 21.09.2025 | 44.Škoda sraz Doksy | ATC Klůček |
19.09. - 21.09.2025 | 19. Jihomoravský sraz | Němčičky |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
16:03:33
19.09.2025
19.09.2025

minno
Jedna veselá fotka z minulosti

15:41:01
19.09.2025
19.09.2025

minno
Problém so šírkou vozidla som začal vnímať dosť výrazne už aj ja, ako som začal jazdiť s Golfom, ktorý je snáď o 20 cm širší než Š120. Sranda je, že nikdy predtým by ma nenapadlo, že by to mohlo byť tak obmedzujúce.
Tá šírka auta je na jedno super, je to bohovsky pohodlné a priestranné, ale jazdiť s tým po (často bežných) úzkych uličkách a cestách (napr. v obci), je dosť stresujúce
To som u škodovky nikdy nevnímal, nie len kvôli rozmerom, ale aj kvôli výhľadu.
A tak na priúzkych cestách som často aj ja ten, čo zastavuje a bezpečne sa vyhýba protiidúcim autám
Blbé je, že často po takto úzkych cestách ide v protismere stredom cesty ešte širšie SUV + ignorant za volantom, a nie je sa kde pomestiť :-(
Tá šírka auta je na jedno super, je to bohovsky pohodlné a priestranné, ale jazdiť s tým po (často bežných) úzkych uličkách a cestách (napr. v obci), je dosť stresujúce

A tak na priúzkych cestách som často aj ja ten, čo zastavuje a bezpečne sa vyhýba protiidúcim autám

Blbé je, že často po takto úzkych cestách ide v protismere stredom cesty ešte širšie SUV + ignorant za volantom, a nie je sa kde pomestiť :-(
15:40:51
19.09.2025
19.09.2025

vhml
[p#4131978] jo Yeti si dost drží cenu na to jak je to obvykle schnilý
15:33:18
19.09.2025
19.09.2025

palinator
-> Bukaj:
Nesouhlasím v podstatě v celém rozsahu
Na jednu stranu tady tvrdíš, jak je Volvo moderní vůz se všemi nedostatky moderních vozů, ale obávám se, že sedadlo s pamětí, stejně jako jakákoliv personalizace, u něj není možná, stejně jako u drtivé většiny dnes prodávaných nových i ojetých vozidel. Dokonce i ten Enyaq za milion elektrickou sedačku ve standardu nemá...
Navíc moje poznámka k zrcátkům se týkala především toho, že víc než polovina lidí ani netuší, jak mají správně nastavená zrcátka vypadat. Totéž platí i o sedačce a volantu. A můžu ti říct, že jelikož se v autě s ženou pravidelně střídáme, tak na krátké vzdálenosti seru v podstatě na jakékoliv nastavování... takže sedim s hlavou nalepenou u stropu. Na vnější zrcátka nesahám vůbec. Sedačku taky moc nepotřebuju řešit, protože precizní nastavení kvůli citu na spojce není potřeba.
Šířku dveří jsem myslel ve smyslu, jak jsou ty dveře masivní, ne jak doširoka se otevřou. Tzn že od hrany čalounění k oknu nemáš 1 cm plechu a z venkovní strany 4, ale v součtu třeba dvojnásobek.
Pokud myslíš, že se dřív vozilo víc - vozily se autosedačky? Pokud vezmeme devadesátky, kdy už nějaké autosedačky byly - jak rozměrné tyto autosedačky byly a jaké jsou dnes? Nemůžeš to brát z pohledu, že dřív se jezdilo málo a když už, tak se něco vezlo...
A o tom vnitřním prostoru - nevim jestli si ze mě už neděláš vyloženou legraci nebo trollíš. Do stodvacítky se nevejdu pohodlně ani dopředu, natož dozadu, a to ve všech směrech. Ale chápu, že tě omezuje středovej tunel, protože zcela logicky řidič zpravidla vystupuje dveřma spolujezdce.
Nevim kolikrát ročně jezděj lidi na dovolenou, já v podstatě nikdy. Ale Citigo by nám v žádným představitelným případě nestačilo i bez dovolenejch. Stejně jako nestačí Octavie (do který jde dát sedačka s dítětem jen za předpokladu, že bude žena sedět na místě spolujezdce a vypadat při tom jak po těžkým čelním nárazu
Já bych se s dítětem za sebou nedokázal ani rozjet, protože bych nedokázal pustit spojku) a stejně jako v určitých případech nestačí Golf - a kdyby se náhodou narodilo druhé, tak je to game over snad i na návštěvu k babičce
.
Tím samozřejmě nezpochybňuji, že spousta aut má problém s využitím obestavěného prostoru.
Nesouhlasím v podstatě v celém rozsahu

Na jednu stranu tady tvrdíš, jak je Volvo moderní vůz se všemi nedostatky moderních vozů, ale obávám se, že sedadlo s pamětí, stejně jako jakákoliv personalizace, u něj není možná, stejně jako u drtivé většiny dnes prodávaných nových i ojetých vozidel. Dokonce i ten Enyaq za milion elektrickou sedačku ve standardu nemá...
Navíc moje poznámka k zrcátkům se týkala především toho, že víc než polovina lidí ani netuší, jak mají správně nastavená zrcátka vypadat. Totéž platí i o sedačce a volantu. A můžu ti říct, že jelikož se v autě s ženou pravidelně střídáme, tak na krátké vzdálenosti seru v podstatě na jakékoliv nastavování... takže sedim s hlavou nalepenou u stropu. Na vnější zrcátka nesahám vůbec. Sedačku taky moc nepotřebuju řešit, protože precizní nastavení kvůli citu na spojce není potřeba.
Šířku dveří jsem myslel ve smyslu, jak jsou ty dveře masivní, ne jak doširoka se otevřou. Tzn že od hrany čalounění k oknu nemáš 1 cm plechu a z venkovní strany 4, ale v součtu třeba dvojnásobek.
Pokud myslíš, že se dřív vozilo víc - vozily se autosedačky? Pokud vezmeme devadesátky, kdy už nějaké autosedačky byly - jak rozměrné tyto autosedačky byly a jaké jsou dnes? Nemůžeš to brát z pohledu, že dřív se jezdilo málo a když už, tak se něco vezlo...
A o tom vnitřním prostoru - nevim jestli si ze mě už neděláš vyloženou legraci nebo trollíš. Do stodvacítky se nevejdu pohodlně ani dopředu, natož dozadu, a to ve všech směrech. Ale chápu, že tě omezuje středovej tunel, protože zcela logicky řidič zpravidla vystupuje dveřma spolujezdce.
Nevim kolikrát ročně jezděj lidi na dovolenou, já v podstatě nikdy. Ale Citigo by nám v žádným představitelným případě nestačilo i bez dovolenejch. Stejně jako nestačí Octavie (do který jde dát sedačka s dítětem jen za předpokladu, že bude žena sedět na místě spolujezdce a vypadat při tom jak po těžkým čelním nárazu


Tím samozřejmě nezpochybňuji, že spousta aut má problém s využitím obestavěného prostoru.
15:27:41
19.09.2025
19.09.2025

Pavel P..
-> StepaNoFUN: jehlový ventil může váznout... nedávno jsem to zažil u jedný uloženky fukaru.... chvíli jel a po ohřátí se to uchlastalo.
membrána je druhý viník... ale většinou se prodávaj v sadě v těsněním na celý karbec, stačí zjistit model karbce.
membrána je druhý viník... ale většinou se prodávaj v sadě v těsněním na celý karbec, stačí zjistit model karbce.