Ahoj,
doba pokročila a cestička jak dát 1.4 16V do 120 už začíná být vcelku prošlapaná. Pokud pominu, že už to teda se škodovkou nemá nic společného, tak bych jako projekt na příští sezónu (a taky poslední projekt) zkusil fabrických 100HP. Úmysl je instalovat motor kompletně včetně příslušenství s katalyzátorem. Výsledek by měl být 74kW bez rámusu a smradu na denní ježdění. Čidlo kliky je na klice nikoliv na setrvačníku, pokud dobře koukám a pak je tam trochu blbě umístěný vývod vody z chladiče s klapka je trošku vzadu do příčky, jinak by to mělo jít dobře. Naopak katalyzátor je pěkně na motoru a svod vede přímo pod motorem, takže by měly stačit dvě zatáčky a výfuk může zůstat na svém místě. S elektrikou si poradím.
Rád bych se, ale zeptal jak vůbec ty fa1 s tímto motorem jezdí ? Má to smysl ? Ve hře je, že koupím celé auto a vyndám co potřebuji, akorát to bude troch psycho, když pomyslím, že každý den jezdím juniorkou do práce a budu porcovat 1.4 16V. Další možností je 2.0 z fabie, ale ten nemám nastudovaný a bude asi těžší.
Poradí někdo ??
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
21:12:56
09.10.2025
09.10.2025

Robert 106
21:01:44
09.10.2025
09.10.2025

Sita
-> palinator: bohuzel 

20:37:44
09.10.2025
09.10.2025

Syny
[p#4133651] Normalni lidi to holt nedelaji 

20:21:15
09.10.2025
09.10.2025

Nwkt
-> minno: Není, schémata tvoje, faceliftu s ledkama a porovnat