skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si poridil nove auto, ktere bude slouzit vyhradne ke sportovnim ucelum, jako je slalom, CWC, sprinty a pod...
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Trax / Skoda 125L/A - komentáře:
-> Petkar1: jj svezeni krasny. Ve 140 retarder, uplne parada

Ale to svezení je fakt krásný, to se musí nechat

-> Trax: No jo, oni stavěj moc dobrý RZty. Akorát na to že tam jezdí i sériovky, tak na techniku to jsou celkem náročný tratě...
-> Tuner#2: jj priste uz to dělat radsi nebudu
Jinak ten drzak je z pulky moje blbost, protoze jsem tam mel altik z fava a ten drzak nebyl zrovna nejpevnejsi, ale predtim to drzelo dlouho, tak by me nenapadlo, ze me opusti... Jinak trat byla postavena nadherne, krasny svezeni. Musim pochvalit poradatele za suprovou RZ


-> Trax: S autem se má jezdit a ne skákat
Jinak koukám letos je sezóna altíku. Mě prasknul držák taky, MATTESSovi se pro změnu uvolnila matka na napínáku...

Vcera jsem bohuzel nedokoncil závod v amater rallye. Zradila technika. Prasknul drzak alternátoru a nebyla moznost, jak opravit a pokracovat v závodu. Navíc pri jednom skoku jsem spadnul na cumak a byla to hodne oskliva rana, takze nutná kontrola prední nápravy.
-> Maxx: Foto udělám
-> Maxx: Foto udělám

-> Trax: dej foto motoru chci ho videt klidne na mail...mel jsem moznost jeden koupit ale nekdo mi ho vyfouk



-> PetrDNX: jj, libi se mi, jak to u tebe funguje

-> Trax: To není špatná volba.Neco málo o tom vím

-> JirkaF: Ja vim no, ale OHC rozvod a 95 koni v zakladu me docela láká:)
-> Trax: tak to mě zajímá jak bude fungovat solex na ty fabuli ... toho citrona hod nekam do sklepa :) to tam nepatří!!! 

Tak bracha to už prokec, takze koupil jsem komplet motor 1.4Gt(90-95hp) z citroena AX. A komplet znamena vcetne dvou solexu 40addha nebo tak nejak. Prozatim pujdou karburatory na stavajici motor a za nejakej ten patek(rok
) bych chtel dat celej motor dozadu. Precijen trochu lepsi konstrukce, nez fabia 1.4...

Óóó
No tak to by mohlo bejt dost zajímavý 


-> JirkaF: výsledek bude až za pár let.. jinak je to motor 1.4 gt (citroen) a dva solexy..
Tak dej fotku :) ... a zajima me vysledek!!!
-> Toušík: Ty zrovna ne, dorazily koně z francie i s dvojitejma karburatorama...

Tak co máme nového??? že by dva kladrubský koně??

Tak nakoupeni noví koně, ted je akorat dostat pod kapotu
