skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si poridil nove auto, ktere bude slouzit vyhradne ke sportovnim ucelum, jako je slalom, CWC, sprinty a pod...
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Trax / Skoda 125L/A - komentáře:
-> Petkar1: Není moc co vidět, je to hlavně slyšet:-D
-> Trax: OK:) Rád bych viděl Tvůj stroj v akci

-> Petkar1: No snad doufam, že jo, ale akorat mi zacíná zkouškovy, tak uvidim, kolik bude času. Kdyžtak pojedu aspon na čumendu a pokecame;)
-> Trax: Pojedeš poslední Amater rallye v Milovicích v červnu? Chystám se jet, že bysme se potkali

-> Petkar1: Všechno bude, snad o prazdninách, to bude víc času, tak udělám tlumič a vůbec všechny potřebné věci...
-> Trax: Se 100octanem to bude rozdíl, s tím KP co máš ho určitě využiješ. Chystám se tuhle vačku koupit, beru Chovance jako takovej "entry level" co se týče sportovních dílů, špička je ME. Půjde k tomu snížená hlave z Fe MPi 50Kw snížená na KP jako ty.
-> Tuner#2: Taky bych zkusil Tvoje nastavení, případně bych trochu obohatil druhej stupeň.
Ale i tak to Traxovi šlape vcelku slušně ale obohatit to chce určitě. Ještě bych místo tý trubky hodil pořádnej tlumič.

-> Tuner#2: Taky bych zkusil Tvoje nastavení, případně bych trochu obohatil druhej stupeň.


-> Tuner#2: nn, jezdil jsem s tim i s normalnim vejfukem a nedetonuje. Jakmile bude chvile času(s tim je vzdycky problem) tak to zkusim a pak řeknu rozdil


-> Trax: Pokud máš KP 10,8:1, tak už je to skoro nutnost. Vždyť i LSo a Š 130 měla jezdit na 96tku a to zdaleka neměli takový KP. To Tě to nedetonuje? Je fakt, že to asi přes tu trubku neslyšíš. Doporučuju natryskat a zkusit i tu 100vku rozdíl to je.
-> Tuner#2: To planuju okopírotat tvoje natryskování a od toho se odrazit. 100oktan momentalne nejezdim, jen 95... Ale chci zkusit, jaky bude rozdil.
-> Trax: Tak tam naházej trysky alespoň jako mám já, takhle to musí být chudé a mohl by jsi poškodit písty. Jezdíš 100octan? při takovém KP by to už chtělo.
-> Petkar1: Ahoj, ja to mam zatim osazeny, jako 136. Takze rozdelovač i trysky v karburatoru, zatim nak nebyl čas testovat...
Ahoj, jakej jezdíš rozdělovač a jak máš natryskovaný karburátor na tu vačku?? Docela o Engintecu uvažuju

-> Toušík: V popisu to posledni;)
Kde je to video??
Přidáno video ze včerejšího testováni

-> Dave - ten pátý: Startér, jako ten clovek, kterej startuje závod




-> Trax: Copak? Neumíš se rozjíždět a chcípá ti to?



-> Dave - ten pátý: Vid
Ale startér měl ze mě opět radost


-> Trax: To je křiku pro nic...




-> petřík: dekuji
